UK SUPERGROUP
Progress rock

Nahoru
Když se v roce 1974, po vydání alba "Red" Robert Fripp rozhodl ukončit King Crimson, byli všichni šokováni. Všichni doprovodní hudebníci, včetně velitele. Jak sám později řekl John Wetton, oba, spolu s Bill Brufordem doufali, že to bude formace, ve které dožijí do stáří. Ale, když Fripp zničil jejich plány na klidnou budoucnost, rozhodli se vytvořit svůj vlastní projekt, který by byl pokračováním tradice King Crimson. Tradice a improvizace.

Z druhé strany, pánům snícím po klidné kariéře se rozšířily hudební obzory. Již v té době se to zdálo, zvláště po vydání hitu "In The Dead of Night". Už v době vzniku U.K. všechny předpovědi hlásily rychlý konec skupiny, za předpokladu, že punk porazí symfonický rock navždy.

V září 1976 se pracovalo na vytvoření kapely s klávesistou Rick Wakemanem, který předtím pracoval s Brufordem v YES. Projekt ale stopnula smluvní nahrávací společnost od Wakemana. Podle Bruforda "A & M Records nebyly příliš nadšeny nechat odejít svou "hvězdu" Wakemana do "pozměněných" King Crimson s jinou rytmickou sekci, nápad se tak nezdařil."

Bruford a Wetton znovu požádali kytaristu Roberta Frippa, zda by nereformoval King Crimson. Když Fripp odmítl, Bruford a Wetton se rozhodli, že každý přivede jednoho hudebníka, aby mohli vytvořit novou kapelu. Wetton přinesl klávesistu a houslista Eddie Jobsona, kterého Wetton znal ze své práce s Roxy Music v roce 1976 - "vypůjčil" si jej od Franka Zappy. Bruford rekrutoval kytaristu Allana Holdsworth (dříve Soft Machine a Gong), který hrál na kytaru na sólovém debutu Bruforda z roku 1977 "Feels Good to Me".

V tomto složení kapela začala nahrávat své první album "UK". To spatřilo světlo světa v roce 1978. Album bylo experimentální a neortodoxní, ozývá se v něm vliv jazzu, ale především jejich vlastní styl skupiny, založený na progresivním rocku s vlivy symfonického rocku (hlavně díky klávesám Eddie Jobsona). Ale i tak se dostalo velmi vysoko na žebříčcích jak v Británii (43. místo), tak ve Spojených státech ( 65. místo). Jistě tomu napomohla hvězdná sestava, ale nejen to. Přestože album nabídlo originální a pestrou směs progresivní hudby, bylo zároveň i poslouchatelné a přístupné širší vrstvě posluchačů. Je nutno uznat, že repertoár který uvedla skupina, byl zcela originální, bez stigmatu mateřské skupiny hudebníků. Snad s výjimkou nějaké té inspirace u King Crimson, nelze napsat, že by se jednalo u hudbu druhořadou.

"Aljaška" propojená s "Time to Kill" je pravděpodobně nejvíce podobná stylu King Crimson. Časté změny rytmu, neobvyklé takty, mnoho krkolomných instrumentálních výkonů (mimo jiné šílené sólo na housle v "Time To Kill") odkazují na hudební John Wetton Terry Bozzio vliv Frippovy skupiny. Role kytary a bicích se dostaly do těch oblastí, které dříve oživovala skupina Mahavishnu (Alaska). Pouze Wettonův zpěv se snaží celé album posunout blíže k melodice pop music. V závěrečné části skladby "By The Light of Day", se nelze zbavit pocitu, že slyšíme motiv z "In The Court of The Crimson King".

Brzy bylo jasné, že hlavním problémem skupiny jsou zcela odlišné očekávání ve vztahu k formě hudby. Vskutku, Wetton a Jobson směřovali úsilí směrem více ke komerci, zatímco Bruford a Holdsworth raději obhajovali hudební linii skupiny v oblasti jazz-rocku.

V dubnu 1978 U.K. vyjeli na turné po Spojených státech. K překvapení hudebníků to byl úspěch. Wetton připomíná koncert ve Philadelphii v místě zvaném Penn's Landing: "Mysleli jsme, že se tam uskuteční nějaký zápas footbalový, baseballový nebo podobného, protože pod okny našeho hotelu prošly stovky lidí. Jak jsme se ale zakrátko dozvěděli, všichni šli na koncert U.K.. Opravdu jsme nečekali tak vřelé přijetí."

Bill Bruford Nicméně, během následujících turné ale uvnitř kapely začaly narůstat názorové konflikty. V kapele se vytvořila dvě křídla - jedno (John Wetton s Eddie Jobsonem) chtělo hrát více pro lidi a směřovalo spíše k popovému proudu, zatímco druhé (Bill Bruford s Allanem Holdsworthem) se chtělo přiklonit víc k jazzové hudbě. Vše vyvrcholilo v roce 1978, na jehož konci byl v listopadu 1978 Allan Holdsworth z kapely vyhozen pro názorové rozdíly. Krátce po něm se rozhodl z vlastní vůle odejít i Bill Bruford. Nebylo již pochyb, že dny U.K. v tomto složení jsou již sečteny.

Jobson a Wetton od začátku chtěli změnit i název skupiny, ale společnost, která zřejmě kvůli nahrávkám a smlouvám nesouhlasila, rovněž z jejich prezentace na trhu. Zbylí dva členové U.K. byli rozhodnuti dál pokračovat bez kytaristy a přijmout do skupiny pouze bubeníka s jistotou, že housle budou schopny zaplnit mezeru po kytaře.

Na uvolněné místo bubeníka pak angažovali bubenického maestra Terry Bozzia, kterého Eddie Jobson znal ještě z působení u Franka Zappy. Ihned v novém složení šli U.K. do studia AIR Studios v Londýně, UK, kde v období od listopadu 1978 do ledna 1979 nahráli nové CD. Tentokrát hudebníci měli ale mnohem lepší studio ve srovnání s tím, ve kterém byl zaznamenán debut. Většina z materiálu byla vytvořena během turné s Brufordem a Holdsworthem, tak hlavním problémrm bylo jen uspořádat hudby tak, aby bylo kompenzováno, že jsou již bez kytary a jak ji nahradit.

Paradoxní bylo, že směr, kterým se vydali pánové Wetton a Jobson, vytvořil dílo mnohem zajímavější, než to předchozí. Druhá deska U.K. "Danger Money" místo postrádání kytary zaujala bohatostí zvuku houslí. Bylo tam také mnohem zajímavější rytmické uspořádání. Hity se staly trháky (Rendez-Vous 6:02, Nothing To Lose) a náročnější skladby pestřejší a dynamičtější. Poslední skladba na albu, "Carrying No Cross", tato práce se podobá přímo skladbě "Starless" od King Crimson. Stejně jako zbytek skladby plný prostorových až neuvěřitelných zvuků syntezátorů, ale odlišných instrumentálních částí. Silný zvuk bicích s šílenými klávesovými běhy, neustále se měnící tempo, dojem zběsilé jízdy během hvězdné noci. V závěru následuje zvolnění, zpomalení té rozdivočelé mašiny a čas k zamyšlení.

Album vyšlo v březnu 1979 a ve Spojených státech vyšplhalo na 45. příčku žebříčku Billboard. Převážnou část roku pak kapela strávila kapela na společném turné po Severní Americe jako předkapela se spřízněnými Jethro Tull. Živé album "Night After Night" bylo zaznamenáno v roce 1979 v Japonsku a vyšlo téhož roku v září. Po ukončení evropského turné v prosinci 1979, a to i přes plány nahrát nové studiové album v Americe v březnu 1980, se U.K. rozešli. Jobson a Wetton měli různé představy o tom, jak by skupina měla pracovat. Jobson chtěl v UK pokračovat s více delšími instrumentálními skladbami, zatímco Wetton si myslel, že provedení kratších skladeb je lepší nápad. Jobson uvedl, že jedna píseň měla zvláště důvod, proč kapelu rozpustit: "When Will You Realize?", na desce nevydaný song B-strana singlu (dodnes nevydaném na CD) doprovázející "Night After Night", kterou Wetton později znovu nahrál s mírně odlišnými texty v roce 1980 na svém sólovém albu "Caught In The Crossfire".

Jobson pak spolupracoval s Jethro Tull na albu "A" a pak zahájil svoji sólovou kariéru. Wetton, po krátké epizodě s Wishbone Ash (říjen - prosinec 1980) a nahrání jednoho sólového alba "Caught In The Crossfire" (léto 1980), nakonec opustil label E.G. Records a podepsal smlouvu s Geffen Records a ex-Yes manažerem Brianem Lane. Poté se pustil do projektu ASIA se Steve Howe, Carl Palmer a Geoffrey Downesem. Bozzio vytvořil skupinu "Missing Persons" se svoji tehdejší manželkou Dale Bozzio, kytaristou Warren Cuccurullo a basistou Patrick O'Hearn - všechni čtyři ze sestavy od Franka Zappy. Alan Holdsworth a Bozzio spolu hrají v projektu HoBoLeMa.


V roce 1994 se začaly šířit první zvěsti o reunionu hudebníků skupiny U.K. V rozhovorech během léa 1995 to John Wetton potvrdil. Album, které má být zaznamenáno ve studiích různých místech po celém světě, v New Yorku, ve studiu Petera Gabriela Real World ve Velké Británii, v Sofii (kde byl použit i ženský pěvecký sbor). Na desce má rovněž vystoupit Orchestr pražské filharmonie.

Po více než 20 letech od roku 1995 do roku 1998 Jobson a Wetton pracovali společně na navrhovaném opětovném obnovení U.K. a nahrávali album, také s příspěním Billa Bruforda, Tony Levina, Steve Hacketta a Francisa Dunnery. Nicméně, když Wetton z projektu vycouval, album "Legacy" se stalo sólovým projektem Eddie Jobsona, Wettona nahradil na vokálech Aaron Lippert. Tři skladby určené pro tento projekt se objevily na "Voices of Life", kompilaci bulharského ženského sboru, který organizoval Jobson.


O 10 let později, v říjnu 2008, Jobson oznámil vznik nové kapely - UKZ. Po návratu ze svého bezmála 27 letého odchodu do důchodu z kapely a turné se Jobson rozhodl najít stejný vzorek další generace hudebníků pro nový projekt UKZ, který by se vyrovnal nebo překonal talenty svých předchozích kolegů a spolupracovníků, což tvoří docela působivý seznam, v němž se objevili Frank Zappa, Robert Fripp, Bill Bruford, Phil Collins, John Entwistle, Ian Anderson, Simon Phillips, Terry Bozzio, Allan Holdsworth a Tony Levin. Jobson v jednom rozhovoru řekl: "Moji myšlenkou bylo, abych se pokusil najít nejlepší hráče na světě, ale novou generaci". A tak se zrodili UKZ, v níž byli Aaron Lippert (zpěv), Trey Gunn (10-string touch kytara, Stick, Bass), Alex Machacek (kytara) a Marco Minnemann (bicí). První koncert nové kapely se konal 24. ledna 2009 v Town Hall, New York, USA. Na tomto raritním koncertu a následném turné "One City World Tour" se předvedli také speciální hosté ze Stick Men Tony Levin a Pat Mastelotto. Předtím ještě v březnu 2009 UKZ vydali EP s názvem "Radiation" (Záření).

Na konci roku 2009 Jobson a Wetton hovořili o možném shledání UK, UK reunion turné v únoru - březnu 2010 s Jobsonem, Wettonem, Marco Minnemannem na bicí (od UKZ) a Gregem Howe (Victor Wooten, Vitalij Kuprij, Michael Jackson) na kytaru. Wetton ale účast nepotvrdil.

V roce 2009 se z podnětu Eddie Jobsona objevila ale na trhu všechna tři remasterována alba U.K. Jeho polská premiéra byla naplánována na začátek listopadu 2009. Současně se jednalo o první po 30 letech společný koncert Jobsona a Wettona, kteří se objevili vedle sebe na pódiu! A - co je skutečnou senzací - tyto koncerty se konaly v Polsku! Jako kdyby to nestačilo, jeden z členů tohoto skutečně All-star band je Tony Levin, kterého není třeba představovat nikomu! Na třech koncertech v Krakowě, Waršavě a Bydgoszczy skupina hrála ve složení: Jobson, Wetton, Tony Levin, Marko Minnemann a Greg Howe učarovala posluchače skladbami z dílny UK a také King Crimson.

V roce 2012 Eddie Jobson opět reaktivuje skupinu a organizuje koncertní turné pod názvem "UK 2012 Night After Night". Skupina se v Europě objeví v sestavě: Eddie Jobson (viol, keyb), John Wetton (bass, voc), Alex Machacek (kytara) - vynikající kytarista známý přezdívkou rakouský Allan Holdsworth i Gary Husband (drums) - legendární jazzový perkusista a pianista, kterého pak nahradil další známý bubeník Marco Minnemann.

Eddie Jobson - klávesista a houslista, a také skladatel, aranžér, autor textů, realizator i producent nahrávek. Svoji kariéru začínal jako sedmnáctiletý a vystupoval mimo jiné v Roxy Music, skupině Franka Zappy, Curved Air, U.K. a Jethro Tull. V 80. letech nahrál dvě sólové desky, "Zinc - The Green Album" a "Theme Of Secrets".

John Wetton - basista, kytarista a zpěvák. Spolupracoval také se skupinami King Crimson, Uriah Heep, Wishbone Ash nebo U.K., a také jako příležitostný hudebník s Brianem Eno, Bryanem Ferrym a Philem Manzanerou. Nahrál také mnoho sólových alb. Světovou slávu si získal v roce 1982 se skupinou Asia po vydání jejich debutové desky nazvané ASIA.

Alex Machacek - jazzový kytarista a skladatel rakouského původu. Byl fascinován dílem Joe Passa, Allana Holdswortha i Franka Zappy. Nahrál několik sólových desek. Spolupracoval s Terrym Bozzio, Eddie Jobsonem i Treyem Gunnem v UKZ, a naposledy s bubeníkem Virgilem Donatim ze skupiny Planet X.

Gary Husband - jazzový bubeník a pianista mající na svém kontě spolupráci se smetánkou rockových, bluesových, jazzových hudebníků. Jeho jméno se objevilo na obálkách desek m.j.: Johna McLaughlina, Jacka Bruce, Robina Trowera, Allan Holdsworth Trio, Mike Sterna, Billy Cobhama, Jeffa Becka, Garyho Moore, Level 42, Andy Summerse, Mike & The Mechanics, Jimmyho Naila, Chrisa Squire, Al Jarreau a mnoha jiných. Vydal také několik sólových alb.


UK v Praze !!!, 29. 5. 2012, Lucerna Music Bar

Slavná v letech 1977 - 1979 existující superskupina UK v rámci letošního turné zahraje 29. května v Lucerna Music Baru. Celosvětový plakát sice slibuje druhou a konečnou sestavu, bubeník Terry Bozzio však bude účinkovat v Americe, pak má nejspíš jiné závazky a do sestavy se vrátí až na konec turné. V Evropě tedy spíš zahrají The UZ-Project (tak i UKZ se jmenují variace kapely provozované v posledních letech Jobsonem v různých sestavách) v obsazení Eddie Jobson, John Wetton, kytarista Alex Machacek a bubeník Gary Husband.

První pražská prezentace repertoáru jen v letech 1977 - 1979 existujícího souboru U.K. splnila očekávání, alespoň pro mne. Bubeník Terry Bozzio má sice s Evropou nějaký problém a tuto část turné vynechal, odehrál pouze americkou a vyrazí do Japonska, ale z pohledu repertoáru to vlastně nebylo na škodu. Když si vyhledáte, co se hrálo v USA a co v Evropě (a 29. května v pražském Lucerna Music Baru), přijde mi evropská nabídka zajímavější. Zazněly totiž dvě třetiny z prvního i druhého alba a navíc dvě ukázky King Crimson, z nichž zejména strhující provedení Starless patřilo spolu s Caesar’s Palace Blues k absolutním vrcholům večera. Ze čtveřice instrumentalistů zářil nejvíce Eddie Jobson, jak na klávesy, tak na housle.

U.K. 2013 Tour
V roce 2013 ja naplánováno rovněž U.K. turné, které má dvě části. První část pod názvem U.K. 2013 "Azure Seas" Tour začíná 25. března 2013 v Cruise to the Edge, Caribbean Prog Cruise a končí 2. dubna v El Ateneo Theater, Panama City, Panama. Odehrají je ve složení Eddie Jobson (keys/violin), John Wetton (bass/voc), Alex Machacek (gtr) a Terry Bozzio (drums). Celkem 4 představení. Druhá čast U.K. 2013 East Coast Tour, které začíná 19. duvna 2013 v Highline Ballroom, New York, USA a končí 27. dubna v Gesu Amphitheatre, Montréal, Canada. Tuto větev skupina odehraje ve složení Eddie Jobson (keybs/violin), John Wetton (bass/voc), Alex Machacek (gtr) a Virgil Donati (drums). je naplánováno celkem 6 koncertů.
U.K. 2014 Tour
Pro rok 2014 plánují U.K. turné pod názvem "Cruise to the Edge" v sestavě Eddie Jobson (keys/vln), John Wetton (bass/voc), Alex Machacek (gtr) a Virgil Donati (drums). Uskuteční se zatím dvě představení ve dnech 7 - 12. dubna v rámci Caribbean Prog Cruise.

Nahoru
  




Nahoru
   
 


Členové

Edwin (Eddie) Jobson
(narozen 28. dubna 1955 v Billinghamu, County Durham, Anglie)


Eddie je anglický klávesista a houslista známý pro charakteristický způsob používání syntezátorů. Byl členem několika progressive rockových skupin, včetně Curved Air, Roxy Music, 801, U.K. a Jethro Tull. Byl rovněž nějakou dobu členem skupiny Franka Zappy, vytvořené pro nahrávání alba "Zappa in New York". Vedle svého výkonu jako klávesista, bývá Jobson oceňován také jako výborný houslista.

Jobson začal v 7 letech hrát na piano a v 8 letech na housle. Základní školu, Bede Hall Grammar School, opustil v 16 letech. Stal se členem skupiny Fat Grapple, která hrála v místních podnicích jako byl Redcar Jazz Club. Stali se tam předkapelou skupiny Curved Air, ke které Jobson odešel následující rok.

V té době Jobson vedl skupinu Fat Grapple a začínal vystoupení předělávkou tehdejšího hitu Jig-a-Jig. Skupina hrála svoje původní skladby a byli dobře známou skupinou, ale bohužel jenom v okolí Newcastlu. Jobson svým uměním zaujal členy Curved Air a vyhrál si tak místo v této skupině.

V roce 1973 nahradil Briana Ena v Roxy Music, za což vděčil částečně tomu, že jeho sestra a sestra zpěváka Bryana Ferryho, se znaly ze školy. Jobson pak zastával tři role: Enovu, Ferryho (který přestal vystupovat jako frontman kapely a začal hrát na piano), a svou vlastní. Jobson zůstal se skupinou do roku 1976, kdy skupina přerušila na pár let svou činnost. Připojil se k Franku Zappovi a pak založil UK, když ještě předtím přišel k Jethro Tull jako 'speciální host' pro album ”A” a jeho následné světové turné.

V roce 80. letech Jobson vydal dvě CD. The Green Album (1983) bylo nahráno v rockovém formátu s příležitostnými hudebníky a Theme of Secrets (1985) bylo elektronické album a jedním z prvních alb hudby New Age nahraných na značce Private Music. Během 80. a 90. let si též vybudoval kariéru jako skladatel televizních a filmových soundtracků.
Osobní stránky: www.www.eddiejobson.com/

Členové
John Kenneth Wetton
(narozen 12. června 1949, Willington, Derby, Derbyshire, Anglie
zemřel 31. ledna 2017)


John Wetton je anglický zpěvák, baskytarista a kytarista. Jeho první kontakty s hudbou byly v podobě chrámové hudby. Jeho starší bratr hrál v kostele na varhany, a jemu se poštěstilo hrát basové party. Wetton o tom říká: "Od toho okamžiku jsem byl fascinován vztahem mezi melodií a basovým partem, a do jisté míry se to stalo mým úkolem v hudbě." Později, když mu bylo asi deset let, hrálo ve Wettonově touze hrát rockovou hudbu velkou roli rádio.

John Wetton byl professionálním zpěvákem, hudebníkem a písničkářem již od konce 60. let, kdy vystupoval se skupinami jako Mogul Thrash, Family, Roxy Music/Bryan Ferry Band, Uriah Heep, Wishbone Ash. Po dlouholetém účinkování v různých kapelách se v roce 1973 připojil ke King Crimson (spolupracoval s přítelem z dětství Robertem Frippem), kde se podílel na albech "Lark's Tongues In Aspic", "Starless And Bible Black" a "Red". Poté se kapela na několik let rozpadla a Wetton založil skupinu U.K. Po jejím rozpadu a třech velmí úspěšných deskách na začátku osmdesátých let spolupracoval s jihoafrickým začínajícím kytaristou Trevorem Rabinem. Partnerství trvalo nějaký čas, ale, jak Wetton vzpomíná, něco nefungovalo. Pak přišli na scénu Steve Howe z kapely Yes, bubeník Carl Palmer z ELP a konečně Geoff Downess. Tak se zrodila skupina Asia, která existovala v tomto složení až do roku 1991. Skupina prodala miliony svého debutového alba, které se podle časopisu Billboard stalo albem #1 pro rok 1982. Toto album zůstává dodnes jedním ze čtyř alb, která v žebříčku zůstala na 1. místě po dobu devíti za sebou jdoucích týdnů.

Na začátku devadesátých let se Wetton vydal na sólovou dráhu. Nahrál dvě alba, "Battle Lines" a "Arkangel". Společně s Carlem Palmerem se stal nedávno otcem projektu QANGO (s kytaristou Davidem Kilminsterem a hráčem na klávesy Johnem Youngem).

V srpnu 2007 John Wetton podstoupil operaci srdce, která odsunula zbytek naplánovaného koncertního turné skupiny Asia do doby, než se zotaví. Ale již 29. května 2008 vystupoval s obnovenou skupinou ASIA rovněž v Praze.

John Wetton v nedávné době prodělal závažnou operaci odstranění rakovinového nádoru. Podle oficiálních stránek Wetton se zákrok konal 16. května 2015. John následně děkoval chirurgickému týmu doktora Chana a dodává, že je "mimořádně vděčný za nádherná přání a modlitby", které dostával od fanoušků ve dnech jeho hospotalizace.

Dne 31. ledna 2017 zaskočila hudební svět smutná zpráva, že zemřel zpěvák, skladatel a baskytarista John Wetton, když v ranních hodinách prohrál svůj těžký souboj s rakovinou. Podle informace svých hudebních přátel skonal ve spánku. Podlehl rakovině tlustého střeva. Zemřel za neúnavného pracovního úsilí, tak tři týdny poté, co oznámil, že se stahuje z nadcházejícího turné po USA s kapelou Asia, neboť se musel podstoupit dalšímu kolu chemoterapie.

Spoluhráč z kapely ASIA bubeník Carl Palmer vydal k jeho úmrtí prohlášení. "Svět ztrácí dalšího hudebního giganta, John byl jemný člověk, který vytvořil jedny z nejtrvalejších melodií textů moderní populární hudby. Jako muzikant byl odvážný a inovativní a jeho hlas vystřelil ASIA na vrchol světových tabulek. Jeho vyhraný boj s alkoholem byl inspirací pro mnohé, stejně tak jako jeho statečný boj s rakovinou. Bude mi scházet jeho talent, humor a podmanivý úsměv. Jeď klidně, starý brachu."
Osobní stránky: www.johnwetton.co.uk/

Členové

(narozen 17. května 1949 v Sevenoaks, Kent)
(celým jménem William Scott Bruford)


Narodil se jako třetí dítě Betty a veterináře Johna Bruforda. Navštěvoval školu Tonbridge School. Bruford se ale rozhodl hrát na bicí poté, co viděl vystoupení amerických jazzových bubeníků v roce 1960 v televici BBC. Jeho sestra pak mu dal pár kartáčů jako dárek. Později, zatímco stále navštěvoval státní školu, si vzal pár lekcí od Lou Pococka z královské filharmonie. Začal hrát na bicí v jeho třinácti letech a byl zpočátku ovlivněn jazzovým bubnováním, které se později projevilo v jeho pozdější práci a jeho stylu po celou kariéru.

Brufordovou nejranější skupinou byli The Breed (1966-1967), kapela ze Sevenoaks, hrající směs R&B a soulu, ale protože Bruford pobýval v internátní škole a nebyl k dispozici pro všechna vystoupení, kapela proto občas používala jiného bubeníka (a někdy oba dva). On také hrál v krátce trvající kapele The Noise (1967), s níž vystupoval v Itálii. Hrál se Savoyem Brownem (1968), což bylo jeho první profesionální angažmá - ale trvalo jen po dobu tří koncertů. Úspěch zaznamenal až počátkem sedmdesátých let minulého století během působení ve skupině YES, se kterou nahrál svých pět prvních alb, včetně LP Yes Album, Fragile a Close to the Edge. Od YES odešel v roce 1972, vrátil se pak jen krátce k nahrání alba "Union", které vyšlo v roce 1991.

Yes Během působení u YES, i když se jednalo zdánlivě o uzce spjatou kapelu, Bruford si pamatuje celé období jako velmi horkokrevné a hádavé, s osobními konflikty, které se stávaly až případným důvodem pro jeho odchod ze skupiny. Ty pro něj, včetně problémů v porozumění s jinými členy, rozdíly v sociálním zázemí, a mnoho dalších otázek, které udržují skupinu ve stabilním vztahu třenic mezi Brufordem, Chris Squirem a Jonem Andersonem. Také došlo jednou k pěstnímu souboji se Squirem po koncertě, protože se prudce pohádali o to, kdo hrál špatně. Přes tyto osobní problémy Bruford nahrál i všechny bicí na sólové album Squirea "Fish Out of Water" (1975). Poté, co opustil kapelu, kromě desky "Fish Out of Water" ve stejném roce Bruford nahrál i bicí na album HQ Roye Harpera.

Členům kapely nebyl cizí žádný alkohol, ale Bruford se nevzpomíná na hodně "sexu, drog a rock'n'rollu". Celá kapela holdovbala hodně alkoholu a často navštěvoval klub v Londýně s názvem Speakeasy, který patřil manažeru skupiny Roy Flynnovi. Speakeasy zůstávaly otevřeny do dvou až do tří hodin ráno, takže YES mohli hrát koncerty v Anglii v místech až stopadesát kilometrů vzdálených a vždy se vrátit zpátky do Speakeasy během dvou hodin, kde konzumovali "velké množství" whisky a koksu.

Bruford přijal nabídku Roberta Frippa v roce 1972, aby se připojil ke King Crimson, ke kterým se chtěl připojit již nějakou dobu. Později to přirovnal jako "jít proti Berlínské zdi do východního Německa" - Bruford uvedl, že "...v Yes, se vedla nekonečná debata o tom, se má hrát přirozené basové F nebo Gis na varhany. U King Crimson... jsi prostě předpokládal, že to víš." Jeho instinkt pamatovat si složité bicí party se projevil, když se učil jak hrát dlouhé bicí pasáže a kytaru uprostřed skladby "21st Century Schizoid Man" jen tím, že poslouchal a učil se to. "Připouští, že jeho dovednosti čtení not jsou pomalejší, než by chtěl. Naučil jsem se číst vodorovné řádky, ale ne vertikální noty." Navzdory tomu se mu podařilo napsat mnoho skladeb v průběhu let, i když se rodily pomalu.

Bruford byl více zaujat uměleckými aktivitami a rámec King Crimson v něm toto cítění prohluboval. Pochvaluje si šest měsíců, když skupina angažovala avantgardního perkusionistu Jamie Muira, který na něj měl nesmírný vliv jako hráč, otevřel mu "hudební svět, který si jen matně představoval, že existuje." Hráč na housle, violu a klávesové nástroje David Cross byl vybrán, aby zhmotnil zvuk nové kapely. Zkoušky začaly v září 1972 a po něm následovalo rozsáhlé turné po Velké Británii. Album "Larks' Tongues in Aspic" vyšlo brzy již následujícího roku a skupina strávila zbytek roku 1973 na turné po Británii, Evropě a Americe. King Crimson vydali dvě alba se čtyřčlennou sestavou (Fripp, Wetton, Bruford, Cross) "Starless and Bible Black" a dodatečně vydané živé album "USA", které zaznamenalo i některý z posledních koncertů Crosse s kapelou. Nakonec po Crossově odchodu vydali album "Red" v červenci 1974 a Fripp dva měsíce nato rozpustil King Crimson.

Bruford strávil šest měsíců na turné s Genesis v roce 1976, ze kterých se záznamy objevily na koncertních albech Genesis "Seconds Out" a "Three Sides Live", stejně jako v teatrálním záznamu "Genesis: In Concert". Bruford, který nacvičoval (jako host na bicí) v bočním projektu Phil Collinse Brand X navrhl, že bude bubnovat, když bude Collins zpívat, dokud si nenajdou stálého koncertního bubeníka (tím se stal Chester Thompson v roce 1977). Collins, velký Brufordův fanoušek již jeho raných dnů v Genesis, jeho návrh přijal.

Bill Bruford vedl svou vlastní kapelu ofd konce roku 1970, nazvanou jednoduše "Bruford". Členové kapely byli zpočátku Dave Stewart (klávesy), Jeff Berlin (basa), Allan Holdsworth (kytara) a Bruford (bicí). První album "Feels Good to Me" (zaznamenáno jako sólový projekt) převedlo také Annette Peacock na vokály, Kennyho Wheelera na křídlovku a Johna Goodsalla na rytmickou kytaru. Druhé album "One of a Kind" bylo zcela instrumentální, s výjimkou některých mluvených pasáží během úvodu k "Fainting in Coils". Rovněž zaznamenal dvě koncertní alba z tohoto období. "Bruford - Rock Goes To College" je DVD vydané v roce 2006 ze stejnojmenného seriálu televize BBC a "The Bruford Tapes", sestavené z živých vystoupení na My Father's Place v Roslyn, Long Island, 1979 (včetně jednoho vysílání na rozhlasové stanici WLIR - většinou, ale ne všechny skladby na albu jsou z tohoto vystoupení), s "neznámým" Johnem Clarkem, který nahradil Alana Holdswortha na kytaru. Jejich poslední studiové album "Gradually Going Tornado" v sestavě s novám basistou Berlinem, který i zpíval v některých písních. Doprovodné vokály zajistily oddané stoupenkyně Canterburské scény, zpěvačky Barbara Gaskin a Amanda Parsons.

UK Po svém prvním sólovém albu se spojil s baskytaristou a zpěvákem King Crimson Johnem Wettonem v progresivní rockové skupině U.K. Během působení v této kapele v letech 1977-1978, vydala kapela své debutové album a absolvovala jedno turné po Velké Británii a pár zájezdů do Severní Ameriky. Poté byl propuštěn kvůli jeho nesouhlasu s rozhodnutím Wettona a klávesisty Eddie Jobsona propustit kytaristu Allana Holdswortha, kterého si přivedl s sebou do kapely. Později se s ním spojil ve své vlastní kapele Bruford.

V roce 1983 nastoupil k jazzovému pianistovi Patricku Morazovi, který také krátce hrál v Yes po odchodu Bruforda (album Relayer). Dvojice vydala alba "Music for Piano and Drums" a téhož roku "Flags" (1985), po kterých následoval krátký řetěz živých vystoupení.

Bruford se stal rovněž součástí nově obnovených King Crimson v roce 1981 s jinou sestavou ve složení Bruford, Robert Fripp na kytaru, Tony Levin na basu a Chapman Stick a Adrian Belew na kytary a zpěv. Natočili album "Discipline", "Beat" a "Three of a Perfect Pair" na nichž se přesouval od soupravy akustických k elektronickým bicích a používal svůj proslulý polyrhythmic styl, než se kapela opět rozpadla v roce 1984.

Anderson Bruford Wakeman Howe (někdy označováni zkratkou ABWH) byla skupina tehdejších bývalých členů progressivní rockové kapely Yes. Skupina se skládala ze zpěváka Jona Andersona, bubeník Billa Bruforda, klávesisty Ricka Wakemana a kytaristy Steve Howe, Tony Levin vypomáhal na basu, protože baskytarista Chris Squire Yes byl vázan k oficiálním Yes (tehdy ve složení Chris Squire, Tony Kaye, Trevor Rabin a Alan White). Anderson Bruford Wakeman Howe nahráli jedno bezejmenné studiové album v roce 1989. Živá nahrávka z jejich následného koncertního turné vyšla v roce 1993.

V sestavě King Crimson se objevil ještě jednou v roce 1994, kdy hráli jako šesti členná skupina, k sestavě z let 1980 se připojil Trey Gunn na Warr kytary a Pat Mastelotto sdílel bicí s Brufordem. Tato tzv. "double-tria" konfigurace nahrála jedno studiové album "Thrak" (1995), stejně jako experimentování s ProjeKcts, před kterými Levin a Bruford opustili kapelu. Bruford za důvod odchodu označil jeho frustraci na zkouškách, kde cítil, že nikam nevedou.

Earthworks Earthworks vznikli v prosinci 1985 a její původní line-up (který trval do roku 1993) představilal dva objevené a nadějné britské jazzové hudebníky a skladatele, Django Bates na klávesy a tenor houkačku, a Iain Ballamy na saxofony. Kapela se znovu objevila v roce 1990 s akustickou sestavou, zejména představujícího Tima Garlanda po dobu, než se rozešli v roce 2009 v důsledku Brufordova odchodu do důchodu. Veřejně vystupovat přestal sice v roce 2009, ale provozuje vlastní dvě nahrávací značky a hudbu komentuje. Jeho autobiografie, Bill Bruford: The Autobiography, byla vydána začátkem roku 2009.

Zde je jen stručný výčet skupin a projektů na nichž se účastnil:
Yes, King Crimson, Steve Howe (sólovky), Chris Squire (sólovky), Absolute Elsewhere, Pavlov`s Dog, UK, Bruford, Genesis (na turné), Duo s Patrickem Morazem, Anderson Bruford Wakeman Howe, Orchestrální projekt se Steve Howem, Earthworks, Annette Peacock, With The New Percussion Group of Amsterdam, Bruford s Ralphem Townerem a Eddie Gomezem, Bruford Levin Upper Extremities, Gordian Knot, s Timem Garlandem, s Michielem Borstlapem, s Davidem Tornem, s Kazumi Watanabe.
Osobní stránky: http://www.billbruford.com/

Členové
(Narozen 6. srpna 1946, Bradsford, Yorkshire, Leeds, Great Britain,
zemřel 15. dubna 2017, Vista, Kalifornie, USA)


Allan Holdsworth se narodil v Bradsfordu v Yorkshire blízko Leedsu. K hudbě ho přivedli rodiče, zejména pak otec Sam Holdsworth, amatérský klavírista a fanoušek jazzové muziky. Pod dojmem poslechu otcových desek zatoužil malý Allan hrát na saxofon. "Saxofon byl pěkně drahý a rodina si to prostě dovolit nemohla. A tak jsem místo něj dostal kytaru. Od strýce. Bylo mi asi 15 nebo 16 let." Allan se vlastně na kytaru učit nijak zvlášť nechtěl. Jeho tehdejší vášní byla cyklistika a kytaru bral spíše jako náplast na svůj sen stát se jazzovým saxofonistou. Ale potom začal poslouchat trochu jiné desky a dostal se do místní skupiny, která hrála skiffle.

Po prvních pokusech s místními kapelami, kde hrál i na housle, začal hrát se skupinou Igginbottom, se kterou roku 1969 natočil svou první nahrávku. Se saxofonistou Rayem Warleighem rozjel také pár vystoupení, ale první důležitý zlom přišel v okamžiku, kdy se přestěhoval do Londýna a vstoupil k Nucleus, což byla skupina trumpetisty Iana Carra, která svůj repertoár postavila na fúzi jazzu a rocku. Holdsworth zde nastoupil na post, na kterém před ním byli Bernie Holland a zejména Chris Spedding. Svého úkolu se ale zhostil dobře, což je znát na původním vydání LP Belladonna. Po Londýně se v kuloárech začalo mluvit o mladém talentu, ale tyto řeči nabyly na síle teprve poté, co se Allan stal členem prestižního rockového sdružení Tempest. Tuto kapelu, která se na prvním albu prokázala svým hardrockovým cítěním, tvořili vedle Allana už samé známé osobnosti, což nejvíce napovídá o vzrůstajícím věhlasu tohoto kytaristy: fenomenální Mark Clarke (bg) a Jon Hiseman (dr) (oba z Colosseum) a zpěvák Paul Williams (od Juicy Lucy). Hiseman se ale nevzdával svého snu obnovit Colosseum (po další desce s jiným kytaristou se mu to nakonec podařilo) a o Holdswortha se začalo zajímat stále více lidí, takže zákonitě došlo k jejich odloučení.

Výrazný skok v Allanově kariéře znamenalo setkání s Tonym Williamsem, výrazným bubeníkem Milese Davise. Ten po prvních nahrávkách dal dohromady velmi silnou skupinu, v podstatě superskupinu první generace jazz rocku, kterou vedle něj tvořil John McLaughlin, legendární Jack Bruce (bg) a Larry Young (key). Po několika personálních přesunech to byl právě devětadvacetiletý Holdsworth, který se ujal McLaughlinova postu, a nutno říci, že velmi dobře. Výsledná alba (již pod hlavičkou New Lifetime) jsou rockovější a Allana proslavila natolik, že nyní mu v další cestě prakticky už nic nebránilo.

Ještě slavnější kapelou, která se stala jeho další zastávkou, byli Soft Machine, původně progresívní skupina se silným experimentátorským podtextem, která se postupně dostala k jazz rocku. Allan ale tehdy chytil takové tempo, že vedle stále se rozšiřující studiové činnosti v rámci jeho hostování a vlastní koncertní činnosti Soft Machine začal pomýšlet i na sólovou dráhu. Výsledkem bylo LP Velvet Darkness, které svou fúzí přímo předznamenávalo, jakou cestou se budou ubírat další nahrávky. Na ty si ale jeho pomalu se rozšiřující fanouškovská základna musela dost dlouho počkat (až do roku 1983), protože v následujících letech neměl Allan (aspoň podle svých slov) ani jeden den oddychu. Není divu.

Po odchodu od Soft Machine se stal členem původně avantgardní, v době příchodu Allana již k jazz rocku silně inklinující, skupiny Gong, se kterou natočil několik zajímavých alb. V této době se skupina jmenuje vlastně Pierre Moerlen's Gong. Během své činnosti s tímto sdružením (často přerušujícím svou činnost) rozjel Holdsworth spolupráci s fenomenálním houslistou Jean-Luc Pontym a stal se členem sólového projektu Billa Bruforda, jednoho z nejtechničtějších světových bubeníků. Spolu s nimi tam byli i Dave Stewart (key), Jeff Berlin (bg) a Annette Peacock (voc). Nahrávky s touto sestavou považuji za jedny z Holdswortových nejlepších počinů, ne-li vůbec nejlepších. Výborná souhra, kompaktnost projevu, žádná vypočítavá přetechnizovanost a těžkopádnost, alba se poslouchají velmi lehce.

Ač se to zdá prakticky nemožné, v této době začal Allan spolupracovat i s další superskupinou, britskými U. K., kde se sešel opět s Billem Brufordem, Johnem Wettonem (bg, voc) a multiinstrumentalistou Eddiem Jobsonem (key, housle, známý ze svého působení u Jethro Tull, Roxy Music, Zinc, hrál také s Curved Air). Stejnojmenné debutové album skupiny je dodnes velmi ceněné, spolu s další Holdswortovou iniciativou, skupinou I. O. U., ho považuji za jeden z vrcholů jeho kytarového feelingu.

Po řadě dalších spolupracích a členství v kapelách (užší bylo např. spojení s Gordonem Beckem) rozjel Allan prakticky již svůj sólový projekt, I. O. U., ve kterém se sešel s některými ze svých budoucích dlouholetých spolupracovníků, Paulem Williamsem (voc), Paulem Carmichaelem (bg) a Garym Husbandem (dr). Výsledné LP bylo velmi dobře přijato a Holdsworth si vzpomněl na svůj sen zkusit vydávat alba pod svým jménem. Na realizaci projektu si vybral Williamse a Jacka Bruceho na zpěvy, Chada Wackermana na bicí (další z jeho dlouhodobých kolegů) a Jeffa Berlina (bg). Deska může skvěle posloužit jako čítanková ukázka souhry kvarteta, nemluvě o dalším LP, které v podstatě etablovalo jeho sólové snahy. Metal Fatigue je ideálním albem pro všechny, kdo chtějí poznat Allanovu kytaru. I ostatní členové týmu, Williams a Paul Korda (voc), Jimmy Johnson a Gary Willis (bg), Mac Hine a Gary Husband (dr) a Alan Pasqua (key), se nedali zahanbit a vzniklou velice dravou a energickou desku můžeme právem řadit do zlatého fondu kytarové hudby. Zvláštní je, že Allan sám tímto albem opovrhuje... "Vůbec neposlouchám své starší nahrávky. Připadá mi to z mého současného pohledu hrozně primitivní. Žiju pro to, co dělám teď. Možná, že jsem příliš sebekritický, ale je to můj způsob uvažování." [Zdroj: Muzikus 2003/11]

Ve věku 70 let zemřel dne 15. dubna 2017 ve svém domově v Kalifornii, USA, britský kytarista Allan Holdsworth. Hudebník, který spolupracoval s mnoha významnými muzikanty světového jazzu i rocku, patřil paradoxně k možná nejvíce nenápadným a nedoceněným kytaristům své generace. Když však jeho dcera Louise Holdsworth oznámila úmrtí muzikanta, který si ve své hře vytvořil zcela vlastní hudební jazyk, vyvolalo to mezi jeho známějšími kolegy velký ohlas. Pravděpodobnou příčinou jeho skonu byl srdeční záchvat.
Osobní stránky: www.therealallanholdsworth.com

Členové
(Narozen 27. prosince 1950, San Francisco, Califorie)

Terryho začátky kariéry začínají v roce 1971, kdy absolvoval na College of Marin oboru hudby. Pak hrával s místními Marin a Napa Symphonies. Díky tomuto postavení s ním vystupuje mnoho špičkových jazzových muzikantů v té době, včetně Pete Escovedo, Art Lande, Eddie Henderson, Julian Priester a Woody Shaw. V roce 1974 jej výjimečný umělec jménem Frank Zappa požádal o spolupráci na některých jeho projektech. Tyto projekty se změnily na 10 alb, 3 světové turné a film "Baby Snakes." S Frankem Zappou měl Bozzio sporné hranice. Zatímco mnoho bubeníků bylo spojovacími body, Terry byl očividně mimo ně. Jeden z jeho nejznámějších drumd kousků, "The Black Page," byl napsán Zappou, jako výzvu pro něj.

V roce 1977 Terry ukázal svou pečlivou hrou na bicí s Brecker Brothers na "Heavy Metal Be-Bop." Cestoval s nimi až do roku 1979, kdy začal pracovat se dvěma novými projekty, prvním byl UK. Kapela vydala dvě alba a úspěšně turné po USA a Evropě. Později téhož roku natočil album se Group 87, skupinou, která vznikla s dobrými přáteli Markem Ishamem a Patrickem O'Hearn. I když se Terry rozhodl nebýt členem skupiny, má v úmyslu s nimi natočit další album někdy v budoucnosti.

Rok 1980 znamenal zásadní zlom v jeho kariéře Terri Bozzia. Naplněn pozoruhodnou new wave music, Terry vytvořil novou kapelu, Missing Persons. Skupina přinesla nový osvěžující zvuk na hudební scénu na počátku 80. let a jejich alba, jako např. "Spring Session M" se stále hrají dodnes. Jako producent, autor, scénograf pro Missing Persons, Bozzio dovedl kapelu ke čtyřem plodným albům, mnoho videím a mnoho světových turné.

Mezi nejnovější projekty patří nahrávky nebo zájezdy s Robbie Robertsonem, Mick Jaggerem, Dweezilem Zappou a Deborah Harry. Spojil se s Jeff Beckem a Tonym Hymasem a nahrál album Jeff Becka "Guitar Shop". Obě alba a turné byly docela úspěšné, s oceněním cenou Grammy za nejlepší rockové instrumentální dílo. Terry byl rovněž značně zaneprázdněn výukou ostatních prostřednictvím svého vzdělávacího videa, Solo Drums and Melodic Drumming a Ostinato, svazky I, II a III, i přes jeho více než 50 hudebních klinik každoročně po celém světě. Vyvvořil tři alba s jazzovým souborem v Paříži s názvem Lonely Bears.

Spolupracoval například také s Duran Duran. V roce 2007 se novým bubeníkem kapely KoRn stal šestapadesátiletý Terry Bozzio, který tak nahradil Davida Silveriu, jenž si vzal časově neurčenou pauzu. Terry tak s kapelou nahral jedno řadové album a odbubnuje jedno světové turné.

Od listopadu 2008 Bozzio jezdil po turné s kytaristou Allanem Holdsworthem, baskytaristou Tony Levinem a bubeníkem Patem Mastelottoem, jako experimentální superskupina HoBoLeMa.

Časopis Rolling Stone označil Bozzia jako pátého největšího bubeníka všech dob.
Osobní stránky: www.terrybozzio.com



Nahoru
OFICIÁLNÍ NAHRÁVKY:
1979 Night After Night
1979 Danger Money
1978 U.K.

Reunion UK:
2016 Curtain Call: U.K. & Danger Money
2013 Reunion UK: Live in Tokyo
2010 Ultimate Zero Tour: Live

Jako UKZ:
2009 Radiation
NEOFICIÁLNÍ NAHRÁVKY:
2011 New York City
2007 Live In America
2007 Live In Boston
2007 Danger After Night
1999 Concert Classics, Vol. 4
1978 Shadows From The Sun
0000 Waiting For You
0000 Alaska By Night
0000 The Sahara Of Snow
0000 Penns Landing Philadelphia
0000 1978 - Road Test

Nahoru OFICIÁLNÍ ALBA
Diskografie Night After Night
Live album, září 1979, E.G. Records

Seznam skladeb:
01. Night After Night (5:23)
02. Rendezvous 6:02 (5:15)
03. Nothing To Lose (5:17)
04. As Long As You Want Me Here (5:09)
05. Alaska (2:26)
06. Time To Kill (6:11)
07. Presto Vivace (1:03)
08. In The Dead Of Night (6:12)
09. Caesar's Palace Blues (5:09)
Total Time: (42:13)

Recorded on May 29 and/or May 30, 1979 at Nakano Sun Plaza, June 4, 1979 at Seiken Kan, Tokyo
Producer: Eddie Jobson and John Wetton
Sestava:
Terry Bozzio - Drums and Percussion
John Wetton - Bass and Vocals
Eddie Jobson - Keyboards and Electric Violin
Toto album bylo nahráno živě Sun Plaza a Seinen Kan, Tokyo v červnu 1979. Vyšlo v září 1979 na podporu jejich US turné, na kterém doprovázeli skupinu Jethro Tull, u kterých v té době hrál i Eddie Jobson.
"Night After Night" a "As Long As You Want Me Here" jsou předtím dříve nevydané skladby. Objevily se také na albu John Wettona nazvaném "King's Road." Titulní skladba byla vydána také jako singl (v mírně upravené verzi), s nikdy nevydanou skladbou na B-straně singlu s názvem "When Will You Realize?", která má ještě nikdy neobjevila na jakékomli CD, ačkoli byla nahrána s pozměněnými texty na albu Johna Wetton "Caught In The Crossfire" v roce 1980. Tato skladba způsobila, že se v podstatě U.K. rozešli.
RELEASE INFO: 1979 CD US EG Records EGCD 42
Diskografie Danger Money
Vyšlo: 27. května 1979, E.G./Polydor Records

Seznam skladeb:
01. Danger Money (8:15)
02. Rendezvous 6:02 (5:00)
03. The Only Thing She Needs (7:55)
04. Caesar’s Palace Blues (4:45)
05. Nothing To Lose (3:58)
06. Carrying No Cross (12:20)
Total Time: (42:13)

Všechny skladby napsali Eddie Jobson a John Wetton
Recorded on November 1978 - January 1979
Producer: Eddie Jobson, John Wetton
Sestava:
Terry Bozzio - Drums and Percussion
John Wetton - Bass and vocals
Eddie Jobson - Keyboards and electric violin
Nahráno: November 1978 - January 1979 at AIR Studios in London, UK
Photographer: Adrian Boot
RELEASE INFO: 1979 CD US EG Records EGCD 39
Desku otevírá titulní "Danger Money", kde to na nás po krátkém pompézním instrumentálním intru kapela hned rozbalí v plné síle. Tak jako velká část celé desky, je to skladba melodická, postavená na klávesách, avšak nečekejte žádné orgie ve stylu ELP. Důrazné rytmické duo Wetton - Bozzio navíc dodává písni neuvěřitelnou energii. Chladnou atmosféru syntezátorů zpříjemňují dvojzpěvy Wettona a Jobsona (ačkoliv u toho není zpěv bookletu uveden).

"Rendez-Vous 6.02" je odlehčená skladba postavená na jemném elektrickém pianu za jazzového doprovodu činelů, které opět po chvíli vystřídá důrazný Bozziův rytmus. Ve střední části skladba lehce vygraduje v melodiích syntezátorů.

Oproti předchozím dvou skladbám má třetí, téměř osmiminutová, "The Only Thing She Needs" klasický prog-rockový nádech a v úvodu a dalších instrumentálních pasážích se celé trio hodně vyřádilo. Hodně se mi líbí instrumentální část v druhé polovině skladby se svižnými klávesovými sóly.

Druhou polovinu alba otvírá "Caesar's Palace Blues", kde se po krátkém instrumentálním rytmu Jobson konečně chopí i houslí, které ovládá bravurně. Je to hodně příjemné zpestření jinak zvukově trochu jednolitého alba.

Nothing to Lose je kratší skladba klasického střihu s výrazným refrénem a krátkou houslovou mezihrou. Asi nejméně zajímavá část desky.

Závěrečná dvanáctiminutová "Carrying No Cross" je pamlskem pro fandy klasického artrocku. Předehra syntezátoru navnadí melancholickou náladu, poté následuje delší pasáž s procítěným zpěvem Johna Wettona, jehož hlas zde má ohromnou sílu. Skladba se pak rozjede do instrumentálního běsnění všech nástrojů. Všichni tři členové UK jsou výteční instrumentalisté, takže o nádherná místa není nouze. Po několika pasážích v různých tempech se skladba vrací k úvodnímu motivu, paráda.
Převzato: http://www.artrock.cz/recenze/uk--danger-money.html
Autor: Dave Velechovský, 7. 1. 2008

Diskografie U.K.
Vyšlo březen 1978, E.G. Records

Seznam skladeb:
01. In the Dead of Night (5:38) (Eddie Jobson, John Wetton)
02. By the Light of Day (4:32) (Jobson, Wetton)
03. Presto Vivace and Reprise (2:58) (instrumental) (Jobson, Wetton)
04. Thirty Years (8:09) (Wetton, Jobson, Bill Bruford)
05. Alaska (4:45) (instrumental) (Jobson)
06. Time To Kill (4:55) (Jobson, Wetton, Bruford)
07. Nevermore (8:09) (Holdsworth, Jobson, Wetton)
08. Mental Medication (7:26) (Holdsworth, Bruford, Jobson)
Total Time: (46:32)

Nahráváno: December 1977 - January 1978 at Trident Studios in London, England
Engineering, Mixing: Stephen W Tayler

Sestava:
Bill Bruford - Kit Drums and Percussion
Allan Holdsworth - Guitars
John Wetton - Bass and vocals
Eddie Jobson - Keyboards, electric violin and electronics
Všechny texty napsal John Wetton, kromě "Mental Medication" (Bill Bruford). První tři skladby tvoří ucelenou suitu "In the Dead of Night."

Stephen W Tayler - engineering, mixing
Originál vyšel v roce 1978 u Editions EG Records, katalog.číslo: EGLP 35
Rovněž vyšlo v 1978 u Polydor Records, katalog.číslo: PD-1-6146
Reedice v 1988 u EG Records, katalog.číslo: EGCD 35

Sestava:
Eddie Jobson - Keyboards, Electric Violin
John Wetton - Vocals, bass
Alex Machacek - Guitars
Marco Minnemann - Drums

Diskografie Curtain Call: U.K. & Danger Money
Vyšlo 2015, Ward Records

Seznam skladeb:
Disc 1
01. In The Dead Of Night (Eddie Jobson) (6:05)
02. By The Light Of Day (Eddie Jobson) (4:46)
03. Presto Vivace And Reprise (Eddie Jobson) (2:48)
04. Thirty Years (Eddie Jobson) (8:40)
05. Alaska (Eddie Jobson) (4:45)
06. Time To Kill (Eddie Jobson) (5:04)
07. Nevermore (Eddie Jobson) (8:36)
08. Mental Medication (Eddie Jobson) (7:07)
09. Drum Solo (Marco Minnemann) (6:59)
Disc 2
10. Danger Money (Eddie Jobson) (8:29)
11. Rendezvous 6:02 (Eddie Jobson) (5:08)
12. The Only Thing She Needs (Eddie Jobson) (8:29)
13. Caesar's Palace Blues (Eddie Jobson) (5:13)
14. Nothing To Lose (Eddie Jobson) (4:27)
15. Carrying No Cross (Eddie Jobson) (13:02)
16. Waiting For You (Eddie Jobson) (5:55)
17. Night After Night (Eddie Jobson) (5:03)
18. As Long As You Want Me Here (Eddie Jobson) (5:10)
Total Time: (00:00)

Recorded on 8 November 2013, Club Citta, Kawasaki, Japan
Producer: Eddie Jobson
Two CD edition. 2016 live release from British prog legend Eddie Jobson who joins forces with former UK bandmate John Wetton to perform two classic UK albums - UK and Danger Money - in their entirety live in Japan. The band also features Alex Machacek on guitar and Marco Minnemann on drums. Eddie Jobson is a keyboardist noted for his use of synthesizers. He has been a member of several progressive rock bands, including Curved Air, Roxy Music, UK, Jethro Tull and Yes. He was also part of Frank Zappa's band in 1976-77. Aside from his keyboard work Jobson has also gained acclaim for his violin playing.

Sestava:
John Wetton - Bass, Vocals
Eddie Jobson - Violin, Keyboards
Marco Minnemann – Drums
Alex Machacek - Guitars
Diskografie Reunion UK: Live In Tokyo
2CD, vyšlo 19. února 2013, Imports, B00D0CSS36
2012, Globe Media Arts, GLO 9140-9

Seznam skladeb:
Disc 1:
01. In The Dead Of Night (6:02)
02. By The Light Of Day (4:46)
03. Presto Vivace And Reprise (2:49)
04. Danger Money (9:01)
05. Thirty Years (8:30)
06. Alaska (8:00)
07. Time To Kill (5:03)
08. Starless (11:45)
09. Carrying No Cross (11:48)
Disc 2:
10. Drum Solo ()
11. Violin Solo (6:15)
12. Nevermore (8:15)
13. One More Red Nightmare (6:18)
14. Caesar's Palace Blues (4:51)
15. The Only Thing She Needs (8:50)
16. Rendezvous 6:02 (6:11)
Total Time: (114:00)

Producer: Eddie Jobson
Original UK founding members Eddie Jobson and John Wetton reunite for a post tsunami concert in Japan, recorded on 15–18 April 2011, Club Citta, Tokyo, Japan

Sestava:
Eddie Jobson - Keyboards, electric violin (CD1 01-05,08-10, CD2 01-08)
Marco Minnemann - Drums (CD1 01-04,07-10, CD2 02,04,06-08)
John Wetton - Vocals, bass, acoustic guitar (CD1 03-04,06,08-10, CD2 06-08)
Tony Levin - Stick (CD1 03-04,06,08-10, CD2 07-08)
Greg Howe - Guitar (CD1 01-04,08-10, CD2 02,04,07-08)
Ric Fierabracci- bass (CD1 01-02,05,CD2 02)
Simon Phillips - drums (CD2 04)
Trey Gunn - touch guitar (CD2 03-04)
Diskografie Ultimate Zero Tour: Live
Vyšlo 26. prosince 2010, King Japan, B003D8ZWVI

Seznam skladeb:
Disc U:
01. Alaska (5:06)
02. Presto Vivace (0:34)
03. In the Dead Of Night (6:40)
04. Starless (11:56)
05. Zero 1 (Ric) (3:10)
06. Book Of Saturday (3:06)
07. Zero 2 (Marco) (4:55)
08. One More Red Nightmare (7:15)
09. Caesar's Palace Blues (4:55)
10. Sahara of Snow Pt. II (3:48)
Disc Z:
01. Zero 3 (Tony) (3:15)
02. Red (6:17)
03. Zero 4 (Trey) (1:21)
04. Awakening (7:34)
05. Zero 5 (Eddie) (9:09)
06. Carrying No Cross (12:04)
07. The Only Thing She Needs (8:01)
08. Nevermore (ending) (3:27)
Total Time: (00:00)

Producer, Mixed, Mastered, Liner Notes: Eddie Jobson
Photography [Cover]: Grzegorz Chorus
Photography [Additional Photos]: Arlene Starr, Frank Celenza, Joe Del Tufo, Marek Hofman, Naoju Nakamura, Tony Levin
"Ultimate Zero Tour - Live" je live album projektu Eddie Jobsona s názvem U-Z Project. Album zachycuje představení v Polsku, Rusku a Spojených Státech z roku 2009 v proměnlivé sestavě. Několik skladeb na CD jsou originální skladby kapely UK, kterou představovali Jobson a Wetton. Další jsou z repertoáru King Crimson.
Diskografie Radiation
EP, vyšlo 24. března 2009, Glo Digital

Seznam skladeb:
01. Radiation (7:44)
02. Houston (4:35)
03. Tu-95 (7:17)
04. Legend (1:38)
Total Time: (21:14)
Sestava:
Alex Machacek - Guitars
Aaron Lippert - Vocals
Eddie Jobson - Keyboards, electric violin and electronics
Trey Gunn - Warr Touch Guitar, Guitars, Bass, Stick
Marco Minnemann - Drums
EP "Radiation" je první jedinou nahrávkou projektu UKZ Eddiho Jobsona.

Nahoru NEOFICIÁLNÍ ALBA

Diskografie New York City
Vyšlo: 2011 U.K., 2011-04-11, Great Performance

Seznam skladeb:
CD1
01. In the dead of night
02. By the light of day
03. Presto Vivace & Reprise
04. Danger Money
05. [Talking]
06. 30 Years
07. Alaska
08. Time to kill
09. Starless
10. Carrying No Cross
11. Zero 1 [Drum solo]
CD2
01. Zero 2 [Jobson violin solo]
02. Book of Saturday
03. Nevermore
04. One more red nightmare
05. Ceasar's palace blues
06. Sahara of snow part 2
07. Night after night
08. The only thing she needs
09. Rendezvous
Total Time: (00:00)
Sestava:
John Wetton - Bass, Vocals
Eddie Jobson - Keys, Violin
Alex Machacek - Guitar
Marco Minnemann - Drums
Bootleg.
Diskografie Live In America
Vyšlo: 16. 7. 2007, Renaissance Entertainment Group

Seznam skladeb:
01. Alaska (1:33)
02. Time To Kill (7:16)
03. The Only Thing She Needs (7:21)
04. Carrying No Cross (9:58)
05. Thirty Years (10:03)
06. In The Dead Of Night (7:49)
07. Caesar's Palace Blues (4:23)
Total Time: (48:23)

Bonusové skladby:
(převzaty od John Wettona "Akustika: Live in Amerika")
08. Rendez-Vous 6:20 (4:02)
09. Thirty Years (3:24)
10. The Smile Has Left Your Eyes (3:11)
11. Christina (3:12)
Total Time: (13:49)
Sestava:
Eddie Jobson - Electric Violin, Keyboards
John Wetton - Lead Vocals, Bass Guitar
Allan Holdsworth - Guitars
Bill Bruford - Kit Drums and Percussion
Bonus tracks převzat z John Wetton’s Akustika: Live In America SFMCD091
Toto album bylo nahráno živě v 1978, Boston, Massachusetts
The Store for Music Ltd, Renaissance Entertainment Group
EAN: 8231950105329, Katalógové číslo: D21978-725
Diskografie Live In Boston
Vyšlo: 2007, SKU Records

Seznam skladeb:
01. Alaska
02. Time to Kill
03. The Only Thing She Needs
04. Carrying No Cross
05. Thirty Years
06. Presto Vivace
07. In The Dead Of Night
08. Caesar's Palace Blues
Total Time: (48:23)
Sestava:
Allan Holdsworth - Guitars
Bill Bruford - Drums
Jon Wetton - Bass Guitar, Vocals
Eddie Jobson - Keyboards, Electric Violin
Recorded live in Boston in 1978, tato nahrávka je konečně dostupná oficiálně po dlouhé době, neboť byla známa dosud jen jako bootleg. Dvě skladby jsou z UK, ostatní jsou z druhé desky (Danger Money).(SKU Records Kat č. SKU23398)
Diskografie Danger After Night
Vyšlo 16. července 2007

Seznam skladeb:
01. Danger Money
02. The Only Thing She Needs
03. Nothing To Loose
04. John Wetton Solo (improvization)
05. Coda From By The Light Of Day
06. Presto Vivace
07. Drum Solo
08. In The Dead Of Night
09. Rendezvous 6.02
10. As Long As You Want Me Here
11. Thirty Years
12. Carrying No Cross
13. Alaska
14. Time To Kill
15. Violin Solo
16. Time To Kill Reprise
17. Night After Night
18. Caesar's Palace Blues
Total Time: (00:00)
Sestava:
Eddie Jobson - Electric Violin, Keyboards
John Wetton - Lead Vocals, Bass Guitar
Terry Bozzio - Kit Drums and Percussion
12. 09. 1979, Hamburg, Germany
2CD BOOT : HIGHLAND HI 007/8#U1
Diskografie Concert Classics, Vol. 4
Vyšlo 27. dubna 1999, Renaissance Records

Seznam skladeb:
01. Alaska (Jobson) (1:33)
02. Time to Kill (Jobson, Wetton, Bruford) (7:17)
03. The Only Thing She Needs (Jobson, Wetton) (7:21)
04. Carrying No Cross (Jobson, Wetton) (9:59)
05. Thirty Years (Wetton, Jobson, Bruford) (10:03)
06. In The Dead Of Night (Jobson, Wetton) (7:50)
07. Caesar's Palace Blues (Jobson, Wetton) (4:30)
Total Time: (48:33)
Sestava:
Eddie Jobson - Keyboards and Electric Violin
John Wetton - Lead Vocals and Bass
Allan Holdsworth - Guitars
Bill Bruford - Drums and Percussion
Nahráno 11. července 1978 v Paradise Theatre, Boston, Massachusetts.
Vyšlo na CD v 1999. Toto album bylo nově vydáno v Japonsku na CD v roce 2007 pod názvem "Live In Boston", je známo také jako "Live in America". Skladba "Presto Vivace" je zde jako předehrávka ke skladbě "In The Dead Of Night".
Diskografie Shadows From The Sun
Vyšlo 1978,

Seznam skladeb:
01. Alaska
02. Time to Kill
03. The Only Thing She Needs
04. Carrying no Cross
05. Forever Till Sunday
06. Thirty Years
07. By The Light Of Day (Ending)
08. Presto Vivace
09. In The Dead Of Night
Total Time: (00:00)
Sestava:
Eddie Jobson - Electric Violin, Keyboards
John Wetton - Lead Vocals, Bass Guitar
Allan Holdsworth - Guitars
Bill Bruford - Kit Drums and Percussion
Diskografie Waiting For You
Vyšlo: ***

Seznam skladeb:
01. Caesar's Palace Blues
02. Danger Money
03. As Long As You Want Me Here
04. Thirty Years
05. Drum Solo
06. Night After Night
07. Alaska
08. Nothing To Lose
Total Time Disc 1: (42:46)
01. Improvisation
02. Rendezvous 6:02
03. Violin Solo
04. Instrumental
05. Presto Vivace
06. In The Dead Of Night
07. The Only Thing She Needs
08. Waiting For You
Total Time Disc 2: (44:17)
Sestava:
Eddie Jobson - Electric Violin, Keyboards
John Wetton - Lead Vocals, Bass Guitar
Terry Bozzio - Kit Drums and Percussion
Audimax, Hamburg, Germany

Complex Dreams (UK-3002)
Diskografie Alaska By Night
2CD, vyšlo ***,

Seznam skladeb:
Disc One:
01. Alaska (02:10)
02. Time To Kill (07:21)
03. The Sahara Of Snow (10:05)
04. Carrying No Cross (09:58)
05. The Only Thing She Needs (08:47)
06. Thirty Years (08:56)
07. In The Dead Of Night (05:55)
08. By The Light Of Day (05:54)
09. Presto Vivace & Reprise (04:03)
Disc Two:
01. Alaska (01:35)
02. Time To Kill (07:25)
03. The Only Thing She Needs (07:18)
04. Carrying No Cross (09:53)
05. Forever Till Sunday (06:03)
06. Thirty Years (09:20)
07. In The Dead Of Night (08:47)
08. The Sahara Of Snow (09:31)
09. Caesar's Palace Blues (04:25)
Sestava:
John Wetton - Lead Vocals, Bass Guitar
Eddie Jobson - Electric Violin, Keyboards
Bill Bruford - Drums, Percussion
Alan Holdsworth - Guitars
Toronto, Canada - June 27th 1978/Philadelphia,
USA - August 8th 1978 (PRRP 016)

Disc One - June 27th 1978, El Mocambo, Toronto, Canada
Disc Two - August 8th 1978, Penn's Landing, Phildelphia, USA
Diskografie The Sahara Of Snow
Vyšlo ***,

Seznam skladeb:
01. Alaska
02. Time To Kill
03. The Sahara Of Snow Part 1
04. The Sahara Of Snow Part 2
05. Carrying No Cross
06. The Only Things She Needs
07. Thirty Years
08. In The Dead Of Night
09. By The Light Of Day
10. Presto Vivace And Reprise
Total Time: (00:00)
Sestava:
Eddie Jobson - Electric Violin, Keyboards
John Wetton - Lead Vocals, Bass Guitar
Terry Bozzio - Kit Drums and Percussion
03, 04 - Released laterly as BRUFORD 2nd album "ONE OF A KIND"
1978/JUL/26or27 EL MOCAMBO, TORONTO CANADA [OFF BEAT RECORDSXXCD6]
Diskografie Penns Landing Philadelphia
Bootleg, vyšel ***

Seznam skladeb:
01. Alaska / Time To Kill
02. The Only Thing She Needs
03. Carrying No Cross
04. Forever Until Sunday
05. Thirty Years
06. Presto Vivace / In The Dead Of Night
07. Sahara Of Snow
08. Caesar's Palace Blues
Total Time: (65:00)
Sestava:
Eddie Jobson - Keyboards & Violin
John Wetton - Bass & Vocal
Allan Holdsworth - Guitar
Bill Bruford - Drums
Nahráváno 8. srpna 1978. Je snad jedna z nejlepších nahrávek UK, která se objevila v průběhu let od tohoto kvarteta. Původně se objevilo ve vysílání na WIOQ - FM rádiu v roce 1978, je to jedna z největších progresivních rockových kapel všech dob. Eddie Jobson na klávesy a housle, John Wetton na basu a zpěv, Allan Holdsworth na kytaru a vždy vynikající Bill Bruford na bicí!
Diskografie 1978 - Road Test
Vyšlo ***,

Seznam skladeb:
01. Alaska - Time To Kill
02. The Only Thing She Needs
03. Carrying No Cross
04. Forever Till Sunday
05. Thirty Years
06. By The Light Of Day
07. In The Dead Of Night
Total Time: (65:00)
Sestava:
John Wetton - Bass, Vocals
Bill Bruford - Drums
Allan Holdsworth - Guitar
Eddie Jobson - Keyboards, Violin
Live in Cleveland 9 November 1978, Bootleg

Nahoru

Možná oficiální stránka:

http://www.cogs.susx.ac.uk/users/ronc/itdon/itdon.html

"The Unofficial Allan Holdsworth Web Site"

http://www.enter.net/~rainsong/


A velký zdroj informací naleznete na:

http://www.asahi-net.or.jp/~rm2t-smt/html/music.htm

Nahoru
Nahoru In The Dead Of Night
(Eddie Jobson, John Wetton)

Are you one of mine
who can sleep with one eye open wide?
Agonizing psychotic
solitary hours to decide
Reaching for the light
at the slightest noise from the floor
Palms of hands perspire
heart goes leaping at a knock from the door

In the Dead of Night
In the Dead of Night

Rich and powerful ascend
complicated bends to be free
To indulge in what they will
and jaded thrill or fanstasy
Shuttered windows that belie
all stifled cries from within
And prying eyes are blind
to proceedings of the kind that begin

In the Dead of Night
In the Dead of Night
Nahoru V hloubi noci
(Eddie Jobson, John Wetton)

Jsi snad jedno moje já
kdo může spát s jedním okem široce otevřeným?
Mučivé psychotické
osamělé hodiny, aby ses rozhodl
Natáhnout se po světle
při sebemenším hluku na podlaze
Dlaně se potí
srdce nadskakuje při zaklepání od dveří

V hloubi noci
V hloubi noci

Bohaté a mocné stoupání
komplikované ohyby, které osvobozují
Aby ses vyžíval v tom, co udělají
a vyčerpal se vzrušením nebo fanstazií
Zavřené okenice, které nezakrývají
všechny potlačované výkřiky zevnitř
A zvědavé oči jsou slepé
Aby pronikly do toho, co začíná

V hloubi noci
V hloubi noci
Nahoru By The Light of Day
(Jobson, Wetton)

Black clouds moving gray sky to thunder
Kinetic sunrise fever and blood
Fire and water element anger
Horizon melting to blood

By The Light of Day
By The Light of Day

Silent wheel advancing years
Power and agony growing fears
Love's a dream some pretend
Accelerates an early end

By The Light of Day
By The Light of Day

Don't tell me that
the wages of sin are for real
The writings on the wall
(What's) the score what's the deal?
Don't wonder we can't see
(thru) the wood for the trees
No perfume we design
can ever veil the sickness on the breeze

By The Light of Day
In the Dead of Night
Nahoru Za světla dne
(Jobson, Wetton)

Černé mraky ženoucí se šedou oblohu do bouřky
Pohyblivá horečka svítání horečka a krev
Oheň a voda elementy hněvu
Krvavý horizont

Ve světle dne
Ve světle dne

Tiché soukolí postupujících let
Síla a utrpení zvyšují obavy
Láska je jenom předstíraný sen
Urychlující brzký konec

Za světla dne
Za světla dne

Neříkej mi, že
odměnou za hřích jsou doopravdy
Nápisy na zdi
(Cožpak) výsledek je nějaký problém?
Nedivte se, že nemůžeme vidět
(skrze) dřevo za stromy
Žádný parfém, který navrhujeme
nemůže někdy zastírat nevolnost z vánku

Za světla dne
V hloubi noci
Nahoru Time to Kill
(Jobson, Wetton, Bruford)

Rip the sheets off cold ice again
Wolf at the door
Can I stand
A dog's life here for one day more

Close my eyes imagine somewhere
So far away
Silver sand
And azure Caribbean Sea

Sick of solitary holidays
Cause I never get away from here

I listen to the water drip down
In to the cell
Run amok
If I survive this living hell

Holding up this cold calaboose
Captivity
Even takes
My lucid thoughts away from me

Time to kill
going nowhere
Killing time
staying where there's...
Nahoru Čas na zabití
(Jobson, Wetton, Bruford)

Vytrhni znovu tabule studeného ledu
Vlk u dveří
Cožpak mám zůstat
Psí život tady o jeden den více

Zavřete mi oči představou, že jsem někde
Strašně daleko
Stříbrný písek
A azurové Karibské moře

Nemocen z osamělých prázdnin
Protože se odsud nikdy nedostanu

Jsem zaposlouchán do kapající vody
Do komůrky
Chytá mě amok
Jestli přežiji tohle živoucí peklo

Vydrž to studené vězení
Zajetí
Dokonce udržuje
Moje jasné myšlenky daleko ode mě

Čas na zabití
nevedoucí nikam
Ubíjející čas
zůstávat tam, kde jsi...
Nahoru Thirty Years
(Wetton, Jobson, Bill Bruford)

Chasing rainbows for a lifetime
then left to go
Like shadows from the sun,
Run into traces
Of faces you thought you saw
But never seemed to mean much more
than echoes of a day gone by
When someone else would have to try
To light the stars
In your sky

All the things you planned
Just sand castles washed away
On tidal waves of tears,
fears overpowering
Your complex dreams just slither down
drowning in rocky pools,
Or smashed and dashed
On peril's course, divorcing prematurely thoughts
Of lasting love

In your life
Sometime when you've time to spare
Feeling of missed opportunity
Spare a tear and douse your bridge
burning
Thirty years and on the ledge
Learning all the things you planned
Thirty years in bed.
Nahoru Třcet let
(Wetton, Jobson, Bill Bruford)

Pronásleduješ duhu po celý život
pak ji necháš odejít
Jako stíny od Slunce,
Utíkej ve stopách
Tváře, o níž sis myslel, že jsi ji viděl
Ale nikdy nepřipadalo, že to znamenalo mnohem více
než ozvěny uběhlých dnů
Když někdo jiný to bude muset vyzkoušet
Aby se hvezdy rozsvítily
Na tvém nebi

Všechny věci, které jsi plánoval
Pouze hrady z písku odplavily
Přílivové vlny slz
Nesnesitelné obavy
Tvé poskládané sny jen kloužou dolů
topí se ve skalnatých bazénech
Nebo se rozbijí a přeruší
Z nebezpečného kurzu, se oddělují předčasné myšlenky
Na trvalou lásku

Ve tvém životě
Někdy, když nemáš času nazbyt
Pocit promarněné příležitosti
Náhradí slzy a uhasí za tebou mosty
spálené
Třicet let a na převisu
Naučíš se všechny věci, které jsi plánoval
Třicet let ve spánku.
Nahoru Nevermore
(Holdsworth, Jobson, Wetton)

Nevermore
The sight
Black forest
Cool moonlight

Blue shadows
Reflect
In windows
In direct

Oh to go
Down to Soho
There bold spirits don't sink so low

Gold amber
Of lights
Beer glasses
Misty nights

Oh to go
Down to Soho
Black tie night out or hobo outright

Singles bars
Cruising shark cars
Soho neon glow

When day is dawning
You wipe the sleep
slowly from your eyes
And you remember
Soho's neon disguise
Eyes reflect in windows direct
Soho neon glow
Nahoru Nikdy více
(Holdsworth, Jobson, Wetton)

Nikdy více
Pohled
Černý les
Chladné měsíční světlo

Modré stíny
Odrazy
V oknech
Bezprostředně

Oh, jít dolů
Dolů do Soho
Kde troufalé smysly neklesnou tak nízko

Zlatavý jantar
Světel
Pivní sklenice
Zamlží večery

Oh, jít dolů
Dolů do Soho
Kde troufalé smysly neklesnou tak nízko

Bary pro nezadané
Cestovní žralok aut
Neónová záře Soho

Když nastává svítání
Můžeš vytřepat spánek
pomalu z tvých očí
A vzpomeneš si
Na neónový převlek Soho
Oči odrážejí v okánkách přímo
Neónovou záři Soho
Nahoru Mental Medication>
(Holdsworth, Bruford, Jobson)

Mental medication
Sweet music's conversation
Play for all creation here

Melody fair.
Lost in contemplation
Drown'd in medication
Need your inspiration near
When I'm alone
I remember
Your truth is lasting

With the sun in your eyes
And a simple disguise
You fooled me
Strange how your calling is clear

From the sound of your voice
You don't give me no choice
You move me
Deep lies desire for your quick'ning fire

It's a hell of a ride
When your courage inside
Deserts you
Clear though the calling may be
In a terrible way
You continue to say
You need me
Show me the way through your dark red door

Mental medication
Music's conversation
Need your inspiration near
Melody fair
Nahoru Duševní medikament
(Holdsworth, Bruford, Jobson)

Duševní medikament
Sladká hudební konverzace
Hraje pro všechna zdejší stvoření

Zábavná melodie
Ztrácí se v rozjímání
Utopená v medikamentu
Potřebuje tvoji inspiraci nablízku
Když jsem osamělý
Vzpomínám si
Tvoje pravda je přetrvávající

Se sluncem v tvých očích
A jednoduchém převleku
Oklamal jsi mě
Zvláštní, jak je tvé poslání jasné

Podle zvuku tvého hlasu
Nedáváš mi jinou možnost
Blížíš se ke mě
Hluboké lži toužící pro rychlém žáru

Je to ďábelská jízda
Když tvoje odvaha je uvnitř
Opustí tě
Díky poslání může být očištěná
Hrozivý způsobem
Můžeš i nadále říkat
Potřebuješ mě
Ukaž mi cestu přes své temně rudé dveře

Duševní medikament
Sladká hudební konverzace
Potřebuje tvoji inspiraci nablízku
Zábavnou melodii

Nahoru
Nahoru Danger Money

Danger Money, danger money
Danger money, danger money
Danger money, danger money

I'm 3000 miles from home, I'm so tired and I'm all alone,
It's a good thing that I'm single, wish I could swing all night long,
but I got a job with a price on my head so I must get away,
It's one hell of a lifestyle but then it brings in the pay

Nowhere to hang my gun
(no time to say hello)
And every mother's son
(he wants to see you swing)

I take the job again
(and you will never know)
I dread the moment when
(the telephone will ring)

Danger money, danger money
Danger money, Danger money
Danger money

I got a Luger strapped to my thigh, I got a Magnum as well,
I got my cold eyes for comfort, I can be hotter than hell
I'm a professional man, I could see you in seconds flat
I can show you no mercy, well they don't pay me for that

A fine political mess
(and someone's got to go)
Just leave name, time and address
(in plain sealed envelope)

I get out just in time
(and no-one tells the tale)
And all that's left is mine
(but how do you feel?)

Danger money, danger money, danger money

I'm a soldier of fortune, I've got the will to survive,
But when the brass tacks are down I'm lucky to be alive,
When I think back on my past, well I'd do the same thing again,
I got a bug now for the danger, just take the money and run

I start this whole machine
(and when the bullets fly)
I'm nowhere to be seen
(you're too afraid to die)

It's on the news tonight
(they wonder who you are)
I'm on another flight
(but you're going nowhere)

Danger money, danger money, danger money
Nahoru Špinavé prachy

Špinavé prachy, špinavé prachy
Špinavé prachy, špinavé prachy
Špinavé prachy, špinavé prachy

Jsem 3000 mil od domova, jsem unaven a jsem docela sám
Je výhodou, že jsem nezadán, s přáním abych se mohl odvázat celou noc
Dostal jsem džob s cenou za svoji hlavu, tak musím zmizet pryč
Můj životní styl je ďábelský, ale přináší to prachy

Není kam zavěsit svoji zbraň
(Není čas pozdravit)
A každý matčin syn
(Chce vidět houpačka)

Beru tu práci znovu
(A vy se to nikdy nedozvíte)
Děsím se toho okamžiku, když
(Telefon začne vyzvánět)

Špinavé prachy, špinavé prachy
Špinavé prachy, špinavé prachy
Špinavé prachy

Mám Luger připoután na své stehno, stejně tak i Magnum
Mám své chladné oči pro potěšení, umím být žhavější než peklo
Jsem profesionál, uviděl bych tě v sekundách sejmutého
Nemohu projevovat žádné slitování, jasně, i za to mi zaplatí

Jemný politický zmatek
(A někdo musí vypadnout)
Nenechej jméno, čas a adresu
(V tuctové zalepené obálce)

Dostanu se ven právě včas
(A nikdo vypráví příběh)
A všechno, co jsem opustil, je moje
(Ale jak se cítíš?)

Špinavé prachy, špinavé prachy, špinavé prachy

Jsem voják štěstěny, mám vůli přežít
Ale když mosazné cvočky jsou dole Mám štěstí, že je naživu
Když si vzpomenu na své minulosti, tak bych udělal to samé znovu
Dostal jsem chybu teď nebezpečí, vezměte si peníze a spustit

Nastartuji celou tu mašinérii
(A když kulky létají)
Nejsem nikde k vidění
(Příliš se bojíš zemřít)

Je to ve zprávách dnes večer
(Podivují se, kdo jsi)
Jsem na dalším letu
(Ale ty se nedostaneš nikam)

Špinavé prachy, špinavé prachy, špinavé prachy
Nahoru Rendezvous 6:02

It's 5 o'clock
driving down Park Lane
as London leaves
for the weekend again
through the dark city streets
in the clinging rain
I take my car
towards the Thames
and Waterloo

Rendezvous 6:02
Rendezvous 6:02

Was that a face I saw?
No, just a trick of light
It's getting clearer now
but moving out of sight
It's cold and late
and I can't miss that train
I turn around
walk through the arch
of Waterloo

Rendezvous 6:02
Rendezvous 6:02

I saw the same hooded face
He beckoned me from the gate
Did you not know, my friend?
Ten years ago was the end
After the war
Waterloo was no more,
But your ticket states
There is one train
It's leaving now
And there is a place
Remember my face
and Waterloo
Nahoru Setkání v 6:02

Je pět hodin
řítím se dolů po Park Lane
protože opouštím Londýn
znovu na víkend
po temných ulicích města
za lepkavého deště
Vedu svoje auto
směrem k Temži
a k Waterloo...

Setkání v 6:02
Setkání v 6:02

Byla to tvář, co jsem spatřil?
Ne, byl to jen odlesk světla
Je nyní stále jasnější
ale pohybuje se mimo dohled
Je chladno a je pozdě
a nemůžu zmeškat ten vlak
Otáčím se kolem
procházím obloukem
Waterloo...

Setkání v 6:02
Setkání v 6:02

Viděl jsem stejný obličej pod kapucí
Pokynul mi od brány
Cožpak jsi to nevěděl, můj příteli?
Před deseti lety byl konec
Po válce
Bylo to Waterloo, nic více
Ale tvůj lístek ti říká
Je tam jeden vlak
Je nyní opuštěn
A tam je to místo
Zapamatuj si moji tvář
a Waterloo...
Nahoru The Only Thing She Needs

Midnight Mass a yellow moon
Wonder walked from my window
Now she sings a different tune
Golden tones, out of the blue
Now the sky is clearing
Looking through her crystal eyes
Waiting widows loom before her
Cutting her back down to size
The thing she's searching for is
The only thing she needs

Gazing in simplicity
toward ambitions that she craves
The best thing since Arithmetic
MGB's and current raves
Now the sky is clearing
Looking through her crystal eyes
Waiting widows loom before her
Cutting her back down to size
The thing she's searching for is
The only thing she needs
Nahoru Jediné, co potřebuje

Půlnoční mše žlutého měsíce
Zázrak vycházející z mého okna
Ona nyní zpívá odlišnou melodii
Zlaté tóny, z čista jasna
Je nyní nebe vypulírované
Dívám se skrze její křišťálové oči
Čekající vdovy se rýsují před ní
Přerušení ji zpátky srovná
To, co ona hledá je
JEDINÉ, CO POTŘEBUJE

Dívám se v jednoduchosti
Směrem k ambicím, po kterých touží
Nejlepší věc, od dob aritmetiky
MGB a aktuálního blouznění
Nyní je nebe vypulírované
Dívám se skrze její křišťálové oči
Čekající vdovy se rýsují před ní
Přerušení ji zpátky srovná
To, co ona hledá je
JEDINÉ, CO POTŘEBUJE
Nahoru Caesars Palace Blues

Creamed-up kitten screaming for her next injection
Dead dog in the driveway - protein for infection
The most exclusive restaurants have a few uninvited divers
Don't worry if you're under age - they've special schemes for minors

Caesars Palace Blues, Caesars Palace Blues

You lost your shirt on your last hand, you nearly sold your shoes
You came up trumps last weekend so you've got to pay your dues
Cards fall, faces change, cat's cunning shows
Same rules still apply, either way you lose

Lovers on the carpet, Cupid's dream for certain
But there's always someone hiding right behind the hotel curtain
They've cameras in the casino and bugs under your bed
But all the gold in Reno couldn't bring old Caesar back from dead.

Caesars Palace Blues, Caesars Palace Blues
Caesars Palace Blues, Caesars Palace Blues
Nahoru Blues Caesarova Palace

Nakrémovaná kočička se domáhá své další injekce
Mrtvý pes na příjezdové cestě, protein kvůli infekci
Nejexkluzivnější restaurace dostaly několik nezvaných hostů
Nebojte se, pokud jste plnoletý, oni mají zvláštní režim pro nezletilé

Blues Caesarova Palace, blues Caesarova Palace

Ztratil jsem košili posledně pro jednou, skoro jsem prodal své boty
Přišly mi trumfy minulý víkend, takže jsem uhradil své dluhy
Karty padají, tváře se mění, kočky se lstivě předvádí
Stejná pravidla platí stále, tak jako tak, prohraješ

Milenci na koberci, cupidův sen pro vyvolené
Ale je tu vždycky někdo ukrytý hned za hotelovými závěsy
Mají skryté kamery v kasinu a štěnice pod tvoji postelí
Ale všechno zlato v Las Vegas nedokáže Caesara donutit vstát z mrtvých

Blues Caesarova Palace, blues Caesarova Palace
Blues Caesarova Palace, blues Caesarova Palace
Nahoru Nothing to Lose

Nothing to lose, now I can really break it
Nothing to lose, now I don't have to fake it
If you can't use, forget it then I don't need it
Nothing to lose, if it ain't hot I'll leave it

Nothing to show but no one to stop me I'm going away
I'm kicking my heels, rolling the wheels and I'm leaving today

Nothing to lose, I gotta run for my life
Nothing to lose, shoot out and shine those search lights
Nothing to lose, I'm ready to cross that border line
Nothing to lose, I'm going to make it stick this time

Nothing to show but no one to stop me I'm going away
I'm kicking my heels, rolling the wheels and I'm leaving today

Nothing to lose, I gotta run for my life
Nothing to lose, shoot out and shine those search lights
Nothing to lose, I'm ready to cross that border line
Nothing to lose, I'm going to make it stick this time

Nothing to lose, now I can really break it
Nothing to lose, now I don't have to fake it
Nothing to lose, forget it then I don't need it
Nothing to lose, if it ain't hot I will leave it
Nothing to lose, I gotta run for my life
Nahoru Není co ztratit

Není co ztratit, teď to mohu opravdu prolomit
Není co ztratit, teď to nemusím předstírat
Když to nevyužiješ, zapomeň to, pak to nepotřebuješ
Není co ztratit, když to není žhavé, nechám toho

Není co ukázat, ale není kdo by mě zastavil, odcházím
Vezmu nohy na ramena, roztočím kola a vypadnu ještě dnes

Není co ztratit, musím běžet jako o svůj život
Není co ztratit, střílet ven a rozsvítit si ty vyhledávací světla
Není co ztratit, jsem připraven překročit hranice
Není co ztratit, jdu popadnout řadicí páku tentokrát

Není co ukázat, ale není kdo by mě zastavil, odcházím
Vezmu nohy na ramena, roztočím kola a vypadnu ještě dnes

Není co ztratit, musím běžet jako o svůj život
Není co ztratit, střílet ven a rozsvítit si ty vyhledávací světla
Není co ztratit, jsem připraven překročit hranice
Není co ztratit, jdu popadnout řadicí páku tentokrát

Není co ztratit, teď to mohu opravdu prolomit
Není co ztratit, teď to nemusím předstírat
Když to nevyužiješ, zapomeň to, pak to nepotřebuješ
Není co ztratit, když to není žhavé, nechám toho
Není co ztratit, musím běžet jako o svůj život
Nahoru Carrying No Cross

Stop... Been wrong so many times before
Was always laying down the law
and all attractions were a bore
They led me back to you

Uniforms were an allergy
They never felt quite right to me
They conjured wartime Germany
and God knows we need that

Temptation boundaries does never know
the time when my morale was low
The circumstances always show
the place was yours or mine

Carrying no cross before me
with no prize no to idolize no story
to hell of adolescent glory... just void

Empty spaces nothing to show
no point of reference to place to go
But one thing I'd ignored and so
the light came shining through

I've been wrong so many times before
Was always laying down the law
One thing you cannot ignore
Bad boys can come clean

Emotions I could not control
Illuminate my heart and soul
I saw a light, I scored a goal
and what price peace of mind?
Nahoru Nenosím žádný kříž

Stop... bylo mnoho omylů tolikrát předtím
Vždycky jsem dodržoval zákon
a všechny atrakce byly na nervy
přivedly mě zpátky k vám

Uniformy byly alergické
Nikdy jsem se z nich necítil úplně v pořádku
Ony vyvolávaly válečné Německo
a Bůh ví, zda to potřebujeme

Hranice pokušení nikdy nepoznáš
v době, kdy moje morálka byla ubohá
okolnosti vždy ukazovaly
to místo bylo tvoje nebo moje

Nenesu žádný kříž před sebou
s žádnou výhrou ke zbožňování... žádný příběh
abych přiblížil dospívajícím slávu... jen pustota

Prázdné prostory nic neukazují
žádný záchytný bod nebo místo, kudy jít
ale jedna věc, kterou jsem ignoroval a tak
Vycházející světlo prosvítalo

Udělal jsem mnoho omylů tolikrát předtím
Vždycky jsem dodržoval zákon
jedna věc, kterou nemůžeš ignorovat
Špatní chlapi můžou být očištěni

Emoce, které jsem nemohl ovládnout
Osvítily moje srdce a duši
Spatřil jsem světlo, dosáhl jsem cíle
a co ocení klid mé mysli?

Nahoru
Nahoru Night After Night
(Jobson-Wetton)

Darkness descends on the freeway
Traffic lines turning to stone
I'm driving myself half crazy
I wish I were headed for home
Say girl when we're not together
I feel like I'm losing my mind

Night after night

I look in the eyes of a stranger
Reminding myself of the past
Yesterday is what I will leave it
The future is moving too fast
Say girl when we're not together
I feel like I'm losing my mind

Night after night

It's the same lousy fight
And I know it ain't right that
It's night after night

I see the red lights on the runway
The jet is moving too fast
I hear the last roar of the engine
And beautiful silence at last
Think of the distance between us
All of the words left unsaid

Think of the distance between us
All of the words left unsaid
I see the red lights on the runway
And beautiful silence at last
Nahoru Noc co noc
(Jobson-Wetton)

Tma sestupuje na dálnici
Dopravní linky se mění v kamenné
Jedu sám napůl šílený
Přeji si, abych zamířil domů
Říci dívce, že když nejsme spolu
Mám pocit, jako bych ztratil rozum

Noc co noc

Dívám se očima cizince
Připomínám si minulost
Včerejšek je to, co opustím
Budoucnost se pohybuje příliš rychle
Abych řekl dívce, že když nejsme spolu
Mám pocit, jakobych ztratil rozum

Noc co noc

Je to stále stejný mizerný boj
A já vím, že to není správné
A to je noc co noc

Vidím červená světla na dálnici
Proud aut se pohybuje příliš rychle
Zaslechl jsem poslední řev motoru
A překrásné ticho nakonec
Zamysli se nad vzdálenosti mezi námi
Všechna slova zůstala nevyřčená

Zamysli se nad vzdálenosti mezi námi
Všechna slova zůstala nevyřčená
Vidím červená světla na dálnici
A překrásné ticho nakonec
Nahoru As Long As You Want Me Here
(Jobson-Wetton)

Don't let me catch you with no-one else
That would cost you dear
I'll stay beside you 'til the end of time
(by your side)
AS LONG AS YOU WANT ME HERE

If you should stand me upon a stage
Naked before my peers
I'd sing my heart out for you every night
AS LONG AS YOU WANT ME HERE

AS LONG AS YOU WANT ME HERE

I'll do anything for you
Tell me what else can I do
I don't care what people say
Here I am and Here I'll stay
(in any order)

I see your photos in those magazines
(pictures)
They burn me up inside
I'll work forever just keep you satisfied
AS LONG AS YOU WANT ME HERE

And if catastrophies fall on you
I surely will appear
I'll follow gladly to hell and back
AS LONG AS YOU WANT ME HERE

I will stick to you, as long as you don't put me down
'Cause I won't be leaving you, believe me I'll be around
Nahoru Dokud si budeš přát, abych tu byl
(Jobson-Wetton)

Nenech mě, abych tě chytil kdokoliv jiný
Ty by bylo nákladné drahoušku
Zůstanu s tebou až do konce
(při tobě)
Dokud si budeš přát, abych tu byl

Pokud bys mě nechala stát na jevišti
Nahého před sobě rovnými
Zpíval bych ze svého srdce pro tebe každou noc
Dokud si budeš přát, abych tu byl

Dokud si budeš přát, abych tu byl

Udělám pro tebe cokoliv
Řekni mi, co ještě mohu udělat
Nezajímá mě, co říkají lidé
Tady jsem a tady zůstanu
(ať se děje, co se děje)

Vidím tvé fotografie v těch magazínech
(obrázky)
Rozpalují mě uvnitř
Budu pracovat prostě vždy, abych tě uspokojil
Dokud si budeš přát, abych tu byl

A pokud na tebe dolehnou katastrofy
Určitě se objevím
Budu tě následovat ochotně do pekla a zpět
Dokud si budeš přát, abych tu byl

Přilepím se na tebe, dokud si budeš přát, abych tu byl
Protože já tě neopustím, věř mi, já budu vždycky nablízku
Nahoru

Nahoru When Will You Realize?
(Jobson, Wetton)
[b-side of UK's "Night After Night" single]

When Will You Realize?
When Will You Realize?
When Will You Realize?
When Will You Realize?

This is the year that we all live in fear
For there's no use for you and I
And it's somebody's dream
Automatic machine
That is run from a central cell

And you'll see
That the tape is so red
That it bleeds
And it takes care of everyone's needs
Till they die!

This is the day you should wake up and say
You'll discover what's going down
Because maybe you're thinking that life's everlasting
But no
There's something wrong
When you're sure
That the odds are all stacked on your side
But you're only along for the ride
You want out (?)

When Will You Realize?
When Will You Realize?
When Will You Realize?
When Will You Realize?

This is the hour as it starts to turn sour
And you find out that love's a sad game
This is the moment
You're losing
Confusing
That same old sympathy

But you carried on
And you danced till the guests had all gone
There was no one to carry you home
You're alone
All alone

When Will You Realize?
When Will You Realize?
When Will You Realize?
When Will You Realize?
Nahoru Kdy to uskutečníš?
(Jobson, Wetton)
[b-strana singlu UK "Night After Night"]

Kdy to uskutečníš?
Kdy to uskutečníš?
Kdy to uskutečníš?
Kdy to uskutečníš?

Tohle je rok, kdy všichni žijeme ve strachu
Neboť to není k ničemu pro tebe a pro mě
A je to něčí sen
Automatický stroj
Který se spouští z centrální buňky

A spatříš
Že páska je tak červená
Protože krvácí
A stárá se to o potřeby komukoliv
Dokud nezemřou!

To je den, kdy byste se měli probudit a promluvit
Zjistíš, co se děje dole
Protože si snad myslíš, že život je věčný
Ale ne
Něco je tu špatně
Když jsi si jistý
Že šance jsou poskládany na tvoji straně
Ale ty jsi jenom podél pro jízdu
Přeješ si vypadnout?

Kdy to uskutečníš?
Kdy to uskutečníš?
Kdy to uskutečníš?
Kdy to uskutečníš?

Tohle je hodina, kdy to začíná hořknout
A zjistíš, že láska je smutná hra
To je ten okamžik
Ztrácíš
Zmatený
Ty stejné staré sympatie

Ale ty jsi nepřestal
A tančil jsi dokud všichni hosté nebyli pryč
Nebyl nikdo, kdo by tě doprovodil domů
Jsi sám
Docela sám

Kdy to uskutečníš?
Kdy to uskutečníš?
Kdy to uskutečníš?
Kdy to uskutečníš?

Nahoru

1978

1978/APR/14
1978/APR/29
1978/APR/30
1978/MAY/01
1978/MAY/03
1978/MAY/04
1978/MAY/05
1978/MAY/06
1978/MAY/09
1978/MAY/10
1978/MAY/12
1978/MAY/13
1978/MAY/14
1978/MAY/15
1978/JUN/26
1978/JUN/27
1978/JUL/04
1978/JUL/07
1978/JUL/11
1978/JUL/19
1978/JUL/20
1978/JUL/28
1978/AUG/08
1978/OCT/09
1978/DEC/06
1978/DEC/09

1978/OCT-NOV
1978/NOV-79/JAN


 (pozn. boot = bootleg, neoficiální nahrávka)

vydáno první album "UK"
Southampton University
Pavillion/Hemel Hempstead
Civic Hall/Guildford
Keele University
City Hall/Newcastle
Odeon/Edinburgh (Empire?): vyšlo jako boot "EDINBURGH 1978"
Strathclyde University/Glasgow
Hippodrome/Birmingham
Essex University/Colchester
Lancaster University
Sheffield University
Ardwick Apollo/Manchester
Rainbow/London: vyšlo jako boot "RAINBOW CONCERT"
?=El Mocambo/Toronto: jako boot "THE SAHARA OF SNOW" a "ORIGINAL FINAL OPTION"
El Mocambo/Toronto: vyšlo jako boot "CLUB GIG"
Morris Stage/New Jersey: vyšlo jako boot "WOLF AT THE DOOR"
Central Park/New York
Paradise Theater/Boston
Punch & Judy's/Groose Point/MI: vyšlo jako boot "GROSSE POINTE"
Riviera/Chicago/IL: vyšlo jako boot "RIVIERA" a "CHICAGO 1978"
Civic Hall/Santa Monica
Penn's Landing (final show of ?)
West Haven/?
Orpheum Theater, Boston
Cleveland

breakup-departure of Holdsworth & Bruford
nahráváno druhé album "Danger Money"


1979

1979/JAN-FEB
1979/FEB/ ?
1979/MAR/ ?
1979/MAR/03
1979/MAR/24 or 23
1979/MAY/29 - 30
1979/MAY/31
1979/JUN/01
1979/JUN/04
1979/JUL/ ?
1979/JUL/ ?
1979/OCT/06
1979/OCT/16
1979/NOV/14
1979/DEC/01
1979/DEC/06
1979/DEC/07
1979/DEC/09
1979/DEC/11
1979/DEC/12
1979/DEC/14
1979/DEC/15
1979/DEC/16
1979/DEC/17
1979/DEC/ ?


 

Bruford record One Of A Kind
Le Pavilion/Paris
vyšlo druhé album "Danger Money"
Imperial College/London
Spectrum, Philadelphia or Palladium, NY: vyšlo jako boot "AMNESIA" a "LOST UK TAPE"
Nakano-Sunplaza/Tokyo: vydáno později jako oficiální live album "NIGHT AFTER NIGHT" a boot "GOING NOWHERE".
Kousei-Nenkin Hall/Osaka: vyšlo jako boot "ONE NIGHT", "DANGER AFTER NIGHT" a "WHEN WILL YOU REALIZE".
Nagoya-Kinroukaikan/Nagoya
Nihon-Seinenkan/Tokyo: vyšlo jako boot "LIVE AFTER FIVE".
mixováno ve studiu album "Night After Night"
TV Old Grey Whistle Test
Quebec: vyšlo jako boot "QUEBEC 1979".
Spectrum, Philadelphia
Long Beach Arena,LA: vyšlo jako boot "AFTER MIDNIGHT".
The Venue, London
Goeta Lijon, Stockholm: vyšlo jako boot "LIVE AFTER NIGHT".
Chateau Neuf, Oslo: vyšlo jako boot "TOUR MEMORIES".
Audimax, Hamburg: vyšlo jako boot "WAITING FOR YOU" a "LIVE IN GERMANY".
Kant Kino, Berlin
Wiesbaden Wartberg, Frankfurt
Le Jardin, Paris
Arenberschowburg, Antwerp
Congressgebeau, The Hague (two shows)
Vereeniging, Nijmegen (last gig)
rozpad skupiny U.K.


PŘEHLED AKTIVIT BRUFORDA
(v kontextu pokračování U.K.) - 1978-1979, 1996-reunion

[1978] U.K.

Eddie Jobson: Keyboad & Violin
John Wetton: Vocal & Bass
Bill Bruford: Drum & Percussion
Allan Holdsworth: Guitar
[1979] U.K.

Eddie Jobson: Keyboad & Violin
John Wetton: Vocal & Bass
Terry Bozio: Drum & Percuss
[1978-79] Bruford

Dave Stewart: Keyboad
Jeff Berlin: Bass
Bill Bruford: Drum & Percussion
Allan Holdsworth: Guitar (Jon Clark at 1979)
[1996-]

Eddie Jobson: Keyboad & Violin
John Wetton: Vocal & Bass
Bill Bruford?: Drum & Percussion
?: Guitar


Nahoru U.K.
Made by 
©  4.2.2010 
Poslední aktualizace: 26.4.2018
mbrezny@centrum.cz 
...a vzkaz autorovi !