MEER jsou představitelé mimo šablony plující progresivní hudby, která si dokáže brát odkudkoli cokoli, aniž
by tím výsledek ztrácel autentičnost. Dramatická koláž pop orchestrálních prog rockových masáží. MEER začínali jako charismatické sourozenecké duo (Johanne Margrethe a Knut) známé pod názvem TED GLEN EXTENDED v Hamaru v Norsku v roce 2008 a od té doby se duo patřičně rozšířilo a stalo se dnes osmičlenným eklektickým kolektivem, jehož hudba je mixem orchestrální pop, klasické hudby a progresivního rocku. S jejich grandiózními smyčcovými aranžemi a polyfonními vokály má zvuk MEER daleko k minimalismu a plyne ve zdánlivě neustálém pohybu. Po vydání svého bezejmenného EP v roce 2012 rozšířili sestavu na osm členů, kteří vyvinuli svůj hudební styl a změnili název projektu na MEER. Když se kapela proměnila v Meer, neměla žádné stylové cíle, když se pustila do nahrávání svého debutu. "Nikdy jsme neměli v úmyslu udělat prog album, ale dostali jsme odezvu od prog publika. Sám jsem progresivně zaměřen, takže to možná bylo nevyhnutelné," vysvětluje Stromstad. "Jako teenager jsem byl blázen do Pain Of Salvation – bylo to moje náboženství až do mých 20 let. Jsem také velkým fanouškem Opeth a Devina Townsenda." S tak velkou sestavou bylo nevyhnutelné, aby si do materiálu MEER našly cestu různé styly a vlivy a vytvořily zvuk, který je eklektickým mixem orchestrálního popu, klasické hudby a progresivního rocku. Je to masivní zvuk složený z fantastických melodií a harmonií, nemluvě o několika překvapeních na cestě. Devadesát minut jízdy severně od Osla a na břehu jezera Mjosa leží město Hamar, kde šest z osmi členů Meer navštěvovalo stejnou střední školu. Za jejich záměr spustit a smíchat orchestrální pop, vážnou hudbu a progresivní rock, vydali své debutové eponymní album "Meer" v roce 2016 přes norský label Strømstans. Před pěti lety se jejich eponymní debut jevil slibný, ale jen stěží vyvolal vlnu, takže kytaristu Eivinda Strømstada to sklíčilo. "Dostali jsme nějaké pozitivní ohlasy, ale album bylo po příjezdu opravdu mrtvé," přiznává nyní. Přesto Meer vytrvali, strávil čtyři roky vytvářením navazujícího The Playing House" a udrželi si všechny své členy. Je pozoruhodné, že od doby, kdy se Meer vyvinuli z Ted Glen Extended, který v roce 2008 založil Strømstad a zpěvák Johanne Kippersund Nesdal, se sestava Meer od roku 2012 nezměnila. Dne 19. srpna 2020 kapela oznámila, že podepsala smlouvu s vydavatelstvím Karisma Records. Karisma ještě neoznámila datum vydání nového alba, které bude následovat po stejnojmenném albu MEER z roku 2016. Vydání bylo naplánováno na 29. ledna 2021 a Karisma Records prostřednictvím singlu "“Across The Ocean" převzatého z alba umožnilo nahlédnout do masivního zvuku složeného z fantastických melodií a harmonií, nemluvě o několika překvapeních podél způsobem, který můžeme očekávat od kapely. "Across The Ocean" je píseň o chtění jít ven. Píseň zapouzdřuje okamžik, kdy se rozhodnete vzdát se svých strachů a začít cestu, která vás může zavést na lepší místo. Co leží za zatáčkou? Na druhé straně moře? Píseň vznikla během útěku kapely v hlubokých lesích Hedmarku. Možná to je důvod, proč to působí trochu tajemně... Dnešní sestavu tvoří Johanne Kippersund na vokálech, Knut Kippersund na vokálech, Eivind Strømstad na kytaru, Åsa Ree na housle, Ingvild Nordstoga Eide na violu, Ole Gjostol na klavír, Morten Strypet na basu a Mats Lillehaug na bicí, a to je to, co kapela museli říct o svém rozhodnutí připojit se ke Karisma Records: "Jsme naprosto nadšeni z podpisu smlouvy s Karisma Records! Na tomto albu jsme pracovali dlouhou dobu a jsme nadšeni, že se můžeme spojit s nahrávací společností s tolika znalostmi a vášní pro progresivní hudbu. Být součástí jejich skvělého seznamu umělců je pro nás ctí a nemůžeme být šťastnější". Zpěváci kapely, Johanne a její mladší bratr Knut (bývalý norský finalista Eurovision Song Contest), jsou však více orientovaní na pop a klasický rock. Johanne také stojí v čele Paper Crown, zatímco rytmická sekce se přiklání k jazzu. S klasicky vyškoleným hráčem na klávesové nástroje, který vyrostl na gospelové hudbě, plus houslistou a hráčem na violu, Meer využívá eklektické talenty a vlivy. "Někdy je to docela zapeklité!" říká Strømstad o kolektivním psaní Meer. "Ale je to skvělé, když to funguje". V souvislosti s vydáním alba "Playing House" se objevilo vysvětlení zpěvačky Johanne Kippersund, proč od vydání debutu trvalo norským MEER celých pět let, než pustili jeho následovníka do světa, a nezbylo, než jen souhlasně pokývat hlavou. Johanne uváděla, že osmičlenné skupině složené z preciznost milujících hudebníků prostě dost dlouho trvá, než poskládá produkt, za kterým každý jeden člen dokáže bez výhrad stát. Preciznost, dotaženost a vycizelování každého detailu totiž představuje jednu z hlavních vlastností obdivuhodně poskládané hudební kolekce, jejíž stylové zařazení není až tak jednoduché. Jejich druhé album s názvem "Playing House" vyšlo v roce 2021 prostřednictvím labelu Karisma Records z Bergenu. Málokdy udělá kapela tak obrovský pozitivní pokrok mezi prvním a druhým albem jako Meer. Nahrávka "Playing House" umožnila MEER posunout svůj prog pop o krok dále v obou směrech! Nahrávalo se v Ocean Sound Recording a Tanken, s producentem Larsem Gärtnerem Fremmerlidem (EINAR STRAY ORCHESTRA). Přebalu se zhostily Helena Haglund a Simen Skar. Druhé plnohodnotné album alternativního pop orchestru MEER bylo ve vinylové verzi v rekordním čase vyprodáno. Vzhledem k tomu, že fanoušci stále volali po LP, vydavatelství se rozhodlo vydat novou limitovanou edici vinylového re-pressu "Playing House", který se objevil v několika přehledech "Best of 2021". Přísně omezený na 500 kopií, re-press "Playing House" byl k dispozici jako Red Vinyl Double LP. Vydání alba oslavili ve velkém stylu a odhalili při něm i video k písni "Beehive", které obsahuje animovanou sérii obrazů a natočila, sestříhala je a produkovala Beth Madeley. Je to úžasná animace, o které kapela řekla: Video "Beehive" natočila úžasná animátorka a ilustrátorka Beth Madeley. Dali jsme Beth plnou uměleckou svobodu, aby vytvořila svou vizuální interpretaci písně, a jsme ohromeni tím, s čím přišla". A kapela dodává: Skladba "Beehive" byla dlouho oblíbená na našich živých setech a líbí se nám, jak dopadla verze na albu. Je to smyslné, chaotické, silné a rozhodně jedna z našich nejtvrdších písní. Filmové smyčce, těžké kytary a arpeggiátové syntezátory vytvářejí sugestivní drive, se kterým si Johanne skvěle poradila. Často spolupracujeme při skládání jako kolektiv a pro "Beehive" vymyslel bubeník Mats úvodní klavírní riff a zbytek kapely k němu přidal nové party, háčky a texty na několika jamech a zkouškách. Jsme nadšeni, že se s vámi konečně můžeme podělit o tuto sílu!" "Rádi se považujeme za klidný oceán, pod kterým se děje spousta věcí," říká Strømstad o hudbě kapely. Je to výstižný popis pro "Playing House", jehož bezprostřednost je v rozporu s významnou hloubkou, kterou ukazuje 11 skutečně vynikajících písní, což zase poskytuje kandidáta na první album roku. "Je opravdu snadné si to užít, pokud chcete jen poslouchat, ale velmi obohacující, pokud se chcete ponořit do hloubky a poslouchat všechny ty spleti," pokračuje Strømstad. Jako takový je "Playing House" poněkud vzdáleno od Meer počátků jako Ted Glen Extended, který se zaměřili na uvádění "jazzových coverů" a v roce 2012 vydali jediné EP ("Ted Glen Extended EP"). Podle jeho názoru je "Playing House" více "rockovější a moderněji znějící" než jeho předchůdce. "Na prvním albu jsme se snažili zachytit energii, kterou vytváříme na našich koncertech," vysvětluje. "Tentokrát jsme to udělali lépe a nahráli jsme rytmickou sekci živě ve studiu." A tak pokud se v souvislosti s touto skupinou objevují ještě před prog rockem nálepky typu pop nebo orchestrální hudba, je třeba neleknout se a vyzkoušet na vlastní sluchovody. A hlavně se ničemu nedivit, otevřít své vnímání a chápat, že hudební styl je jen pomůcka pro recenzenty a posluchače, aby dokázali klasifikovat a kategorizovat. Jenže MEER jsou evidentně nepřátelé jakýchkoli škatulek a kategorií. Jsou to především hudebníci posedlí snahou vytvářet hutné zvukové koláže z co nejbarevnějších ústřižků a skládat tyto obrazy s geniálním citem pro vyváženost. A tak je třeba nakonec přiznat, že v těch vrstvách nacházíme nepřeberné množství využitých inspirací opravdu od popu, přes orchestrální klasiku, world music až k prog rocku a prvkům shoegaze. Hlavní podíl na tom samozřejmě má bohaté nástrojové složení, kromě kytary, basy a bicích jsou zde mnohdy dominantně zastoupeny housle i viola, výrazný klavír a nepřeslechnutelné samply. Když ale píši dominantně, myslím tím nekompromisnost v tom, jak každý z těchto nástrojů dokáže v pravou chvíli přebírat hlavní úlohu stejně jako se stát harmonickou součástí rezonujícího souznění celku v pasážích, které odplouvají do oné zvukově masivní orchestrální oblasti. Ta je zřejmě tou nejsilnější devizou díky citlivě vrstveným strukturám, jež jsou napěchované melodiemi a vyváženým souzněním. To platí i o vokálech, které jsou často polyfonní a samy o sobě plynou v hutných harmoniích. A tam, kde je použit jednohlas, vždy upoutá svou školeně čistou dikcí oprostěnou od nepatřičných manýrů. Především ženský vokál Johanne Kippersund je velmi specifický svou barvou i dramatickým frázováním, přesto plynoucí v ladných přirozených linkách. Je to zřejmě nejvýraznější prvek odkazující do popových oblastí, které jsou pro skupinu jen jakýmisi kulisami, za nimiž schovávají ony orchestrální aranže a místy až agresivní rockové výpady. Hudba je díky tomu neuvěřitelně barevná ve výrazech, proměnlivá v dominancích jednotlivých nástrojů, kdy síla smyčců či klavírní katarze dokážou být stejně dravé jako kytarové vyhrávky. Perfektní produkce a zvuková stránka pak skladbám dává neuvěřitelně plastické vyznění. Tóny a melodie jako by kolem vás tancovaly v dokonalé choreografii. Je ironií, že poté, co zachytili tuto energii, byli Meer v době lockdownu omezeni v propagaci "Playing House". Dříve skupina vystupovala hlavně v Norsku, několikrát se odvážila do Švédska a Německa. "Až se ledy uvolní, chceme hrát na co nejvíce místech a pro co nejvíce lidí!" prohlásil kytarista. V říjnu 2022 se objevili na festivalu ProgPower Europe, a poté ještě na domácích koncertech 28. října 2022 na INNPULS a 5. listopadu 2022 na Haugaland Prog & Rockfestival. V červnu 2023 si kapela zahrála i před nejlepším publikem na Midsummer Prog Festival. MEER nabízejí trochu jinou formu progresivní hudby, než na jakou jsou zvyklí především fanoušci rocku, díky rozsáhlému spektru výrazových prostředků tak balancují na hranicích mnoha stylů a zřejmě potřebují posluchače s hodně otevřeným vnímáním. Nic pro skalní fanoušky, libující si v pevně daném ranku. Ale jsou ideálním materiálem k výletu do mimostylových imaginací pro každého, kdo se nestydí hledat genialitu i v místech, které nejsou jeho domovským posluchačským územím. Alternative Pop Prog Orchestra MEER vydal 20. července 2024 nový singl "Chains Of Changes" z připravovaného jejich alba dosud nejambicióznějšího, nejdynamičtějšího a nejpůsobivějšího díla MEER. Když třetí dlouhohrající album od MEER nazvané "Wheels Within Wheels"" vyrazí 23. srpna 2024 do ulic, fanoušci kapely budou moci slyšet dílo, které představuje významný vývoj pro norský progresivní popový outfit, s jedenácti skladbami, které dosáhnout vzletných výšek, prokládaných chvílemi tichého zamyšlení. Je také jasné, že "Wheels Within Wheels", jejichž název symbolizuje skryté složitosti pod povrchem, představuje pro MEER významnou evoluci, protože obsahuje skladby, které dosahují vzletných výšek proložené okamžiky intimního zamýšlení. Takže se členy Johanne Kippersund - zpěv, Knut Kippersund - zpěv, Eivind Stromstad - kytara, Asa Ree - housle, Ingvild Nordstoga Eide - viola, Ole Gjostol - klávesy, Morten Strypet - baskytara a Mats Lillehaug - bicí slibují být "Wheels Within Wheels" mistrovskou třídou v prolínání symfonického progu a inteligentního popu, plné výjimečného muzikantství, složitých vokálních harmonií a grandiózních melodií. MEER se znovu setkali s producentem Larsem Gärtnerem Fremmerlidem a v roce 2023 nahrál "Wheels Within Wheels" v Ocean Sound Recordings. Ale protože do jeho vydání zbývá ještě více než měsíc, Karisma Records vydala druhý singl z alba, aby utišila zvědavost všech. Zvolenou skladbou je "Chains Of Changes", píseň plná sugestivních textů a hypnotizujících melodií, která se noří hluboko do složitosti lidské zkušenosti a nabízí dojemné zamyšlení nad transformační silou vnímání. "Chains Of Changes" svými strašidelně krásnými melodiemi, éterickou instrumentací a myšlenkově provokujícími texty nabádá posluchače, aby přijali svou zranitelnost a postavili se nevyhnutelnosti změn. Něco, co určitě zapůsobí na publikum hledající útěchu uprostřed nejistoty. "Chains Of Changes" nabízí především vzrušující pohled do zvukové tapisérie, kterou MEER pečlivě zpracovali. Je svědectvím o schopnosti kapely plynule prolínat introspektivní lyriku s podmanivým hudebním aranžmá a vytvářet tak pohlcující zážitek z poslechu, který překračuje hranice žánru. S letošním vydáním "Wheels Within Wheels", třetího dlouhohrajícího alba norského alternative pop orchestra MEER, label Karisma Records nedávno vydal další singl z alba, který ztělesňuje eklektický zvuk kapely. "Today Tonight Tomorrow", odehrávající se na pozadí stínů a světla, zachycuje podstatu touhy a přání. Texty vykreslují živý obraz hlavního hrdiny na okraji světla, který touží být součástí něčeho většího, než jsou oni sami. Se strašidelnými vokály a éterickou instrumentací láká píseň posluchače, aby se přidali na cestu, zatímco hlavní hrdina zápasí s pocity izolace a nejistoty. Kapela zároveň zveřejnila jejich nejbližší, koncerty a vystoupení, které se uskuteční 21. července 2024 na Night of the Prog Festival v Loreley, Německo, 8. září 2024 na Two Days Prog +1 Festival, Campo Sportivo, Novara, Itálie, ve dbech 20. - 21. září na Pulterkammer Festival, Hamar Teater, Hamar, Norsko a 27. září 2024 na Hunsfos Rock Festival, Hunsfos Bryggeri og Destilleri, Hunsfos, Norsko. |
Členové kapely: Johanne Margrethe Kippersund Nesdal - Vocals Knut Kippersund Nesdal - Vocals, Keyboards Eivind Strømstad - Guitars, Mandolin, Keyboards, Programming, Backing Vocals Åsa Ree - Violin, Percussion, Backing Vocals Ingvild Nordstoga Eide - Viola, Backing Vocals Ole Gjøstøl - Piano, Keyboards, Electric Organ, Glockenspiel, Programming, Backing Vocals Morten Strypet - Bass, Backing Vocals Mats Lillehaug - Drums, Percussion, Backing Vocals |
Bývalí členové: |
Johanne Margrethe Kippersund Nesdal (Narozen 1989, Tangen, Norway) Vocals Johanne Margrethe Kippersund Nesdal je norská zpěvačka, která je známá z působení v kapelách Meer a Paper Crown. Žije ve městě Hamar, kde také pracuje v divadle Hamar Teater. Pracuje také jako manažerka festivalu ve společnosti Finnstadfest Klub 27 - neboli Klubb 27 – je nový projekt Johanne Margrethe Kippersund Nesdal z Tangenu. V listopadu 2016 sama dosáhla magického věku a při té příležitosti by chtěla vzdát hold a interpretovat některé z velkých umělců, kterým nebylo sedmadvacet: Janis Joplin, Kurt Cobain, Jim Morrison, Jimi Hendrix a Amy. Koncert na Tangenrocku bude první ochutnávkou projektu, kde vystoupí Johanne Margrethe Kippersund Nesdal (zpěv), Eivind Stromstad (kytara) a Simen Wie (bass). Norské duo z maloměstské čtvrti Paper Crown se spojilo již v roce 2018 a brzy našlo společnou řeč při hledání skladeb, které zastaví čas. Pečlivě vytvořené melodie kytaristy Ornulva Snortheima v kombinaci s oduševnělým vokálem Johanne Kippersund a srdečnými texty tvoří základ jejich současného severského popu s vintage nádechem. |
Knut Kippersund Nesdal (narozen ***, Norway) Vocals, Keyboards Knut je norský zpěvák a hráč na klávesové nástroje. Vystupuje také v muzikálech a hudebních revue nebo při klavírních sólových koncertech. V současné době je členem kapely Meer a pracuje v Solvguttene a Popsenteret. Od roku 2021 studuje bezplatné magisterské studium na škole Norges musikkhogskole (Norská hudební škola) na níž již absolvoval obor Hudební výchova. Předtím navštěvoval střední školu Stange. |
Eivind Strømstad (narozen ***, Ilseng, Norway) Guitars, Mandolin, Keyboards, Programming, Backing Vocals Eivind Strømstad je norský hudebník a hráč na kytaru, klávesy a mandolinu. V současné době je členem kapely Meer. Pracuje rovněž jako zaměšstnanec v Hamar Teater. V letech 2009 až 2016 studoval na škole University of Oslo. V současné době žije v Hamar. |
Åsa Ree (narozen ***, Norway) Violin, Percussion, Backing Vocals Åsa Ree je norská hudebnice a hráčka na housle. Je známá z působení v kapelách Einar Stray Orchestra, The Full Pupp Disharmonic Strings Quartet a v poslední době je členkou kapely Meer. V roce 2016 působila také v projektu Fuggelbandet s některými členy Meer. |
Ingvild Nordstoga Eide (narozena ***, Norway) Viola, Backing Vocals Ingvild je norská hudebnicek a hráčka na housle. V současné době je členem kapely Meer. Působila také v kapele The Full Pupp Disharmonic Strings Quartet. |
Ole Gjøstøl (narozen ***, Adalsbruk, Norway) Piano, Keyboards, Electric Organ, Glockenspiel, Programming, Backing Vocals Ole je norský hudebník a hráč na piano, varhany a další klávesové nástroje. Žije v Ottestad. V současné době je členem kapely Meer, působil také v kapele Low-Fly Quintet. |
Morten Strypet (narozen ***, Folldal, Norway) Bass, Backing Vocals Morten je norský hudebník a hráč na basovou kytaru. Morten je kvalifikovaný lektor s magisterským titulem v oboru hudební didaktika a pracuje jako učitel a hudebník s basou jako hlavním nástrojem. V poslední době je znám jako člen kapely Meer, ale působil v mnoha dalších projektech jako GLO, Guren Hagen, Geirr Lystrup, Zeiner Philharmonic Orchestra a Hege Nielsen Quartet, dále v různých lokálních projektech se sbory, amatérským divadlem, revuemi a jako studiový hudebník. Podílel se také jako hudebník na Proysenspelet od roku 2012 do roku 2015 a v roce 2015 jako hudební režisér. Působí také v divadle Teater Innlandet. Pracuje jako odborný asistent obce Hamar, pracoval také v Ridabu Skole. Studoval na škole HIHM, později na škole Hogskolen i Hedmark (učitelská škola). Do vyšší střední školy chodil v Holmen a Tynset. Studoval rovněž na škole Folkehog v Toneheimu. |
Mats Lillehaug (narozen ***) Drums, Percussion, Backing Vocals Mats je norský hudebník a hráč na bicí a perkuze. V současné době je členem kapely Meer. |
Studiové desky: 2024 Wheels Within Wheels 2021 Playing House 2016 Meer 2012 Ted Glen Extended (EP) |
Ostatní nahrávky: |
Skupina: Johanne-Margrethe Kippersund Nesdal - Lead and Backing Vocals Knut Kippersund Nesdal - Lead and Backing Vocals, Keyboards Åsa Ree - Violin, Backing Vocals Eivind Stromstad - Electric and Acoustic Guitars, Electric Baritone Guitar, Additional Keyboards, Programming, Backing Vocals Ingvild Nordstoga Sandvik - Viola and Backing Vocals Ole Gjostol - Acoustic Grand Piano, Keyboards, Programming, Electric Organ, Church Organ, Backing Vocals Morten Strypet - Electric Bass, Backing Vocals Mats Fjeld Lillehaug - Drums, Percussion, Backing Vocals Hosté: Andrea Brennodden Rosenlund - Flute (04,09,11) Lars Gärtner Fremmerlid - Vibraphone (07) Liv Elvira Kippersund Larsson - Additional backing vocals (04) Signe Josefin Kippersund Larsson - Additional backing vocals (04) Simon Johannes Nyqvist - Additional backing vocals (04) |
Wheels Within Wheels Vyšlo 23. srpna 2024, Karisma Records (Norway) 2LP 2024, Karisma Records Seznam skladeb: 01. Chains of Changes (6:20) 02. Behave () 03. Take Me to the River () 04. Come to Light () 05. Golden Circle (4:34) 06. Today Tonight Tomorrow () 07. World of Wonder () 09. Mother () 10. Something in the Water () 11. This is the End () Total Time: (00:00) Recorded at Ocean Sound Recordings in 2023 All Songs Written and Performed: MEER All Lyrics: Johanne-Margrethe Kippersund Nesdal and Knut Kippersund Nesdal except 09,11: Johanne-Margrethe Kippersund Nesdal, Knut Kippersund Nesdal and Eivind Stromstad Producer: Lars Gärtner Fremmerlid |
Skupina: Eivind Stromstad - Electric & Acoustic Guitar, Baritone Guitar [Electric Baritone Guitar], 12-String Acoustic Guitar, Mandolin, Keyboards, Programmed, Backing Vocals Johanne Margrethe Kippersund Nesdal - Lead Vocals Knut Kippersund Nesdal - Lead Vocals, Keyboards Åsa Ree - Violin, Percussion, Backing Vocals Ole Gjostol - Grand Piano [Acoustic Grand Piano], Keyboards, Programmed, Electric Organ, Glockenspiel, Backing Vocals Ingvild Nordstoga Eide - Viola, Backing Vocals Morten Strypet - Electric Bass, Backing Vocals Mats Lillehaug - Drums, Percussion, Backing Vocals Hosté: Lars Gärtner Fremmerlid - Percussion [Additional Percussion], Keyboards, Programmed, Backing Vocals |
Playing House Vyšlo 29. ledna 2021, Karisma Records KAR207CD (Norway) 2LP 2021, Karisma Records KAR207LP Seznam skladeb: 01. Picking Up the Pieces (6:15) 02. Beehive (4:37) 03. All at Sea (5:04) 04. Songs of Us (4:31) 05. Child (4:22) 06. You Were a Drum (3:25) 07. Honey (5:49) 08. Across the Ocean (4:43) 09. She Goes (4:16) 10. Where Do We Go from Here (4:53) 11. Lay It Down (6:44) Total Time: (54:39) Written, Performer: Meer Producer: Eivind Stromstad, Lars Gärtner Fremmerlid Recorded: Henning Vatne Svoren, Jakob Kippersund Nesdal, Lars Gärtner Fremmerlid Recorded [Additional Recordings At Bua Studio]: Andreas Ulvo Recorded [Additional Recordings At Dakkota Studio]: Ornulf Brun Snortheim Recorded [Additional Recordings At Drivhuset]: Ole Gjostol Recorded [Additional Recordings At Studio Stromstans]: Eivind Stromstad Recorded [Additional Recordings At Tanken]: Lars Gärtner Fremmerlid Mastered: Morgan Nicolaysen Mixed By: Henning Vatne Svoren Artwork: Helena Haglund, Simen Skari Photography By [Photos By]: Jonas Jeremiassen Tomter |
Skupina: Johanne Margrethe Kippersund Nesdal - Vocals Morten Strypet - Bass, Backing Vocals Knut Kippersund Nesdal - Vocals Eivind Stromstad - Electric & Acoustic Guitar, Keyboards Åsa Ree - Violin Ingvild Nordstoga Eide - Viola Mats Lillehaug - Drums, Percussion, Backing Vocals Ole Gjostol - Piano, Grand Piano, Upright Piano, Electric Piano, Celesta, Organ, Synthesizers, Backing Vocals Hosté: Frode Berntzen - Acoustic Guitar Bjorn Nordstoga Eide - Double Bass Eilert Kolberg - Double Bass Jakob Kippersund Nesdal - Sounds [Ambient Sounds], Electronics Anne Lill Ree - Flute Frode Berntzen - 12-String Guitar [12-string Electric Guitar] Hilde Marie Holsen - Trumpet Maren Bjornstad - Violin Sunniva Carmen Fossum - Violin Eilif Guldvog Hartvedt - Vocals [The Papaya Choir] Hakon Alexander Birkeland - Vocals [The Papaya Choir] Jakob Kippersund Nesdal - Vocals [The Papaya Choir] Vetle Westlie - Musician - Vocals [The Papaya Choir] Siri Snortheim - Violoncello Annette Skogheim Lillestu - Vocals [The Papaya Choir] |
Meer Vyšlo 14. ledna 2016, Strømstans, STR1601 (Norway) LP 2016, Strømstans, STR1602 Seznam skladeb: 01. Night by Day (5:17) 02. Solveig (4:24) 03. Shortcut to a Masterpiece (3:53) 04. Ghost (4:49) 05. Dover Beach (4:35) 06. Akrasia (2:03) 07. Grains of Sand (5:49) 08. I Surrender (4:15) 09. Sorry for the Kiss (3:14) 10. Valentina in the Sky (9:04) Total Time: (47:23) Recorded, Producer: Frode Berntzen Arranged [All Music Is Arranged]: Eivind Stromstad Arranged [All String & Wind Arrangements]: Ingvild Nordstoga Eide Arranged [String & Wind Arrangements]: Åsa Ree, Ida Ellinor Syverinsen Recorded [Grand Piano & Upright Piano Recorded]: Ole Gjostol Mastered By: Chris Sansom Mixed: Frode Berntzen, Meer Photography [Photos], Artwork: Jonas Jeremiassen Tomter Artwork [MEER Logo]: Johanne Margrethe Kippersund Nesdal, Eivind Stromstad |
Skupina: Johanne Margrethe Kippersund Nesdal, Knut Kippersund Nesdal - All Instruments Hosté: |
Ted Glen Extended EP, vyšlo 2012, Stromstans, STR1201 Seznam skladeb: 01. Cabin Pressure (4:51) 02. Wake (7:57) 03. Hello (6:17) 04. Peter (4:59) 05. Temporar (5:31) Total Time: (29:35) |
Knut Kippersund Nesdal, Eivind Stromstad, Johanne Margrethe Kippersund Nesdal, Mats Fjeld Lillehaug, Morten Strypet Fuggelbandet 2016 - Åsa Ree, Eivind Stromstad, Andrea Brennnodden Rosenlund, Morten Strypet |
Oficiální stránky: https://www.karismarecords.no/ https://meer.bandcamp.com/ https://karismarecords.indiemerch.com/ |
|
mbrezny@centrum.cz© ...a vzkaz autorovi!© |