|
|
Kytarista, zpěvák a sám pro sebe model, Jason Bieler byl zakládajícím členem a hlavním skladatelem skupiny Saigon Kick, která se
uvedla v roce 1988. Kariéra kapely byla několikrát přerušena a měla stále více zvratů, vzestupů a pádů než drogová horská dráha
mistrovské dílo designéra, ale dlouholetí fanoušci souhlasí s mužem (a ženou), že první dvě alba Saigon Kick - stejnojmenný debut
"Saigon Kick" (1991) a "The Lizard" (1992), jsou nedotknutelná díla zkreslujícího těžkého umění (vaše argumenty jsou neplatné).
Zatímco skupina byla od té doby uložena k odpočinku, Bieler stále pokračoval v hudbě, ve skutečnosti nikdy nepřestal, i když byli
v držení vzoru po celá léta. Většina z nich byla vydána nezávisle na Bandcamp pod jeho přezdívkou Owl Stretching. Ještě před natáčením "Songs For The Apocalypse" se Bieler začal odklánět od svého vlastního názvu Owl Stretching, který pro sebe navrhl jako projekt pro jednoho člověka, s cílem přivést píseň k životu do 24 hodin od okamžiku, kdy se mu v hlavě zrodil nápad, což byl pokračující experiment používaný k vylepšení jeho řemesla. Je smutné, že si to neuvědomovalo tolik lidí, jak by si to mělo být vědomo, ale nové album to může změnit tím, že opět zvýrazní jméno Jason Bieler. "To se může stát," souhlasí Bieler. "Když mám label, se kterým nyní jsem (Frontiers), hovořil jsem s různými lidmi, se kterými spolupracuji, všichni mi řikali: "Kámo, ty si neuvědomuješ, že už jsi neznámý, takže tím, že to pojmenuješ Owl Stretching, nepomáháš této věci jakýmkoli způsobem, tvarem nebo formou. Děláš z hledání jehly v kupce sena logickou volbu ve srovnání s tím, co děláš". A měli samozřejmě pravdu. Rozhodl jsem se proto změnit to na své jméno, abych to těm lidem, kteří to hledali, trochu usnadnil.“ Bieler se ale ke konci roku 2019 rozhodl pracovat na druhém plnohodnotném sólovém albu, spíše jen na singlu. Konečným výsledkem jsou "Songs For The Apocalypse" s doslova s celou plejádou hostujících hudebníků hrajících pro Bielerovu jedinečnou vizi. S mozkem nastaveným na vytvoření kompletního sólového alba se Bieler rozhodl požádat několik svých hudebních přátel, zda by na desce nehostovali. K jeho překvapení mu nikdo z 25 až 30 vybraných na jeho wishlistu neřekl, aby šel hrát někam. "Jen kvůli povaze tohoto podnikání - harmonogramům, závazkům atd. - jsem si myslel, že většina z nich řekne ne," prozrazuje Bieler. "Počítal jsem s tím, že dostanu tři nebo čtyři kluky na palubu a to by bylo úžasné. Šokující bylo, že každý, koho jsem se zeptal, řekl: "Absolutně, kdy začneme?" Dvojalbum uvedené pod hlavičkou The Baron Von Bielski Orchestra tak přineslo i spoustu speciálních hostů jako jsou David Ellefson (Megadeth), Devin Townsend, Butch Walker (ex-Marvelous 3, Southgang), Andee Blacksugar, Bumblefoot (Sons of Apollo), Clay Cook, Clint Lowery (Sevendust), Benji Webbe (Skindred), Kyle Sanders (Hellyeah), Todd LaTorre (Queensryche), Ricky Sanders, Pat Badger (Extreme), Edu Cominato, Kevin Scott, Stephen Gibb, Jeff Scott Soto (Sons of Apollo) a Emil Werstler. Album je plné roztomile histriónské rozmanitosti a ambicí patří mezi nejchvályhodněji odvážné a eklektické nové projekty v metalu. A i když to uspokojí touhu mnoha fanoušků Saigon Kick po něčem těžkém od tohoto muže – tohle je to nejhlasitější, co za celé věky měl, před jejím poslechem byste měli zanechat všechny předpojaté představy za dveřmi. Až dosud Bieler vydával svou hudbu prostřednictvím svého vlastního vydavatelství Bieler Bros. Records. "Songs For The Apocalypse" z druhé stránky vydat mnohem těžší - někdo by řekl "správnou" nahrávací společnost, což znamená, že se musel vzdát určité míry kontroly. Není to nutně přitažlivé pro umělce, který strávil roky natáčením vlastních snímků, ale Bieler je s rozhodnutím spokojen. "Myšlenka, že bych mohl křičet na lidi, kteří mě chtěli na svém labelu za to, že jsem věci podělal, byla přitažlivá," směje se Bieler. "Ve vší spravedlnosti jsme si časem sedli a byli to opravdu milí lidé. A kdybych neměl nikoho jiného, komu bych se zodpovídal za dokončení nahrávek, bylo by to jen usadit se a být tímto nikdy nekončícím projektem. Trochu se mi líbila myšlenka, že existuje povinnost, časová osa a plán, protože lidé na druhé straně si klepali prsty a říkali: "Dobře, co děláš?" To vytvořilo konečný pocit odpovědnosti za dokončení záznamu. To bylo kouzlo a label odvedl skvělou práci s věcmi, které dělají." "Viděli, že jsem dělal hair metal s baladou; představte si, co s tou deskou udělám jejich společnosti (smích). Ke cti, že první tón hudby, který slyšeli, byla masterovaná deska. Jestli je to proto, že jsou přesvědčeni, že podepsali někoho, kdo je úplně šílený, nevím (smích). Velmi mě podporovali, takže jsem byl opatrně optimistický. Label udělal všechny věci, které měl dělat, takže to byl dobrý proces. Nejzajímavější na tom je, že moji hudbu objevuje spousta nových lidí, což je něco, co jsem nečekal." "Nejzábavnější pro mě je, že jsem skončil na těchto masivních nových metalových seznamech Spotify. Ti lidé nemají ponětí, kdo jsem nebo odkud jsem přišel, takže celá demografická skupina je ve věku 20 – 40 let. Nesnáším být v tom příliš optimistický, ale je to pro mě úplně nový svět lidí, kteří nevědí nic o minulosti. Je hezké vidět tu desku s novou nahrávkou Stevena Wilsona a těmito typy asociací." "Dívám se na to, jako bych si dal dohromady svůj vlastní virtuální ekosystém,“ nabízí Bieler. "Pokud jste přišli do mého studia nebo mého domu, je stejně pravděpodobné, že nás Barry Manilow odstřelí, jako nás čeká odstřely Meshuggah." Často hned vedle sebe ve stejném seznamu skladeb. Můj oblíbený citát je "Existují dva druhy hudby; dobrý a jiný druh"." Když se ponoříme do "Songs For The Apocalypse", určitě jsou zde momenty připomínající první dvě desky Saigon Kick a trestuhodně podceňované album "Devil In The Details" z roku 1995, ale jsou zde momenty, kdy Bieler posouvá hudbu dál a stranou od toho, co někteří dlouholetí fanoušci očekávají. Nic o tom není vymyšlené; je to jeho normální hudební myšlenkový proces po první ranní kávě. Zcela očekávaně to Bieler a spol udělali znovu s albem "Postcards From The Asylum". Jak jménem, tak stylem, jde o jasného nástupce první kolekce se stejnými druhy uspokojujícího hudebního umění, hravosti a smělosti, které prostupují zážitek. Je to tedy další nepřehlédnutelný záznam v neustále fascinujícím Bielerově katalogu. Jason Bieler, samozvaný "spisovatel, producent, vypravěč, komik, písničkář, módní ikona a proslulý ruční model“, se vrátil s orchestrem Baron Von Bielski, aby vydal "Postcards From The Asylum", pokračování kriticky kritického vydání kapely 2021 uznávané "Songs For The Apocalypse". Jason Bieler & The Baron Von Bielski Orchestra měli svůj celosvětový živý debut na festivalu ProgPower USA XXI 2022, který se konal 1. až 4. června 2022. Samozvaný Baron to okomentoval: "To, že jsem já a celý orchestr Baron Von Bielski udělali náš celosvětový živý debut na legendárním festivalu ProgPower v Atlantě, byl vrcholem osobní kariéry... dokud jsem si neuvědomil, že je to jen kvůli vízovým omezením "jiných kapel". Po pravdě řečeno, je to stejná strategie, kterou jsme použili, abychom se stali králi popu Korean Boy Band… takže je to známé a pohodlné území. Jsme nadšení, nadšení a našlápnutý na kousky...a to bylo jen na základě schválení našeho cateringového jezdce! Nemůžeme se dočkat, až vás všechny uvidíme, úžasné lidi a přivedeme ten rozruch, kterým je BVBO! Stejně tak jsem nadšený, když vidím a čtu všechny komentáře "Úplně jsem to četl jako "Justin Bieber". Promotér ProgPower USA, Glenn Harveston, dodává: "Navzdory Justinovu eklektickému jezdci (kdo sakra pije teplé růžové?), stále si myslím, že jsem nadšený, že je mohu hostit v Atlantě.“ Stejně jako u svého předchůdce, "Postcards From The Asylum" představuje řadu hostů. Když si přečtete, kdo je kdo z hostů na albu, získáte určitou představu o hudebním stylu, který bude následovat. S hvězdným talentem Andee Blacksugara (Blondie, KMFDM, Peter Murphy), Marco Minnemann (The Aristocrats), Todd „Dammit“ Kerns (Slash & The Conspirators, Toque), Edu Cominato (Geoff Tate, Soto) a Ryo Okumoto (Spock's Beard, Progject) na palubě, zní to, jako bychom byli v trochu šílené jízdě progresivního rocku, metalu a hard rocku! Ve skutečnosti má téměř každá skladba, ne-li každá, jedinečného basistu a/nebo bubeníka, což vede k tomu, že každá skladba je dostatečně jedinečná. Dokonce i tisková zpráva uvádí: "Hudba orchestru Baron Von Bielski byla popsána jako severské ambientní post-klasické satanské milostné písně pro kočovné národy žijící nad polárním kruhem, které jsou určeny speciálně pro ty, kteří pracují v Záchranách pižmoňů a nosí svetry na bázi konopí." Když je Baron agresivně pobízel k komentáři, říkal... "No, umění je umění, ne? Na druhou stranu, voda je voda. A východ je východ a západ je západ, a když vezmete brusinky a podusíte je jako jablečný pyré, chutnají mnohem více jako sušené švestky než rebarbora. Teď mi řekni, co víš." Přirozeně, velká část alba se vrací k Bielerovým hardrockovým/heavy metalovým počátkům. Například "Sic Riff" vyzařuje rozmazanou kytaru, maniakální perkuse, drsné vícevrstvé vokály a nesčetné množství výstředních efektů a změn. Jako takový ztělesňuje Bielerův talent pro svérázně sofistikované a nápadité kompozice v duchu Haken, Steva Vaie a Devina Townsenda. Otevírák "Bombay" je nádherně hektický, ale melodický, s neodolatelně chytlavými háčky a harmoniemi uprostřed své divadelní produkce a bláznivých zvratů. Samozřejmě, některé další melodie jako "Numb", "Heathens", "Beneath The Waves" a "Feels Just Like Love" mapují srovnatelně přímočarou a známou rockovou cestu konce 80. a začátku 90. let, nicméně i ony obsahují dostatek zvláštností (lesní rohy, provázané vokály atd.), aby zachytily Bielerovu temperamentní kreativitu. Zcela šílená prog-metalová odysea "Flying Monkeys" si zaslouží vlastní špičku klobouku, protože je to jednoduše ten nejúžasnější a nejpodivnější kousek. Se svými barevnými témbry, hravými texty a neobvyklými rytmy by to mohlo být nově objevené a přeznačené hudební milované dítě Guns N Roses a Mr. Bungle. Zatímco všechno na Postcards from the Asylum je svým způsobem skvělé, právě skladby jako tato nejlépe demonstrují, proč jsou Jason Bieler & The Baron Von Bielski Orchestra tak chvályhodní. Není to však všechno divné a zběsilé, protože deska obsahuje také několik skvěle hřejivých písní. Vyprahlé odlesky skladeb "Mexico" a "Human Head" ve stylu Bon Jovi jsou jasnými vrcholy, s krásnými akustickými brnkami, harmoniemi a smyčci, které dodávají jeho základní klid. Poté "Birds Of Prey“ využívá podobnou atmosféru, ale s rozmarnou softrockovou estetikou (kupodivu její úvodní klavírní akordy evokují také krásnou "All We Ever Look For" od Kate Bush). Pak je "The Depths" hypnoticky zlověstné a řídce jemné, zatímco "Sweet Eliza" a "9981 Dark", což jsou dvě nejméně zajímavé inkluze z hlediska psaní písní, nicméně vynikají díky svým pulzujícím dobrodružným aranžmá. Stejně jako "Songs From The Apocalypse", je i "Postcards From The Asylum" brilantně průzkumná a městská plavba, jakou mohl udělat jen Bieler a spol. Snadno se vyrovná své předchůdkyni, ne-li o něco lépe, a ukazuje Bielerovo nadání nejen jako podmanivého skladatele a interpreta, ale také jako odborníka na selektivní využití charakteristických talentů svých hostů. Nejlepší ze všeho je, že "Postcards From The Asylum" odhaluje s každým poslechem nové vrstvy, takže je to téměř nekonečně obohacující a poutavé. Na svém kontě má sice jen dvě nahrávky, ale Jason Bieler & The Baron Von Bielski Orchestra se již zakotvil jako spolehlivě speciální poklad. "Jsou lidé, kteří milují Saigon Kick, a to je úžasné. Jsem hrdý na všechny ty nahrávky a na to, co jsme udělali, a protože jsem většinu těch věcí napsal, myslím, že DNA se stále posouvá dál. Jsem si tak blaženě vědom toho, co si všichni ostatní myslí o tom, co bych měl dělat, a nemyslím to nijak neuctivě. Je to prostě kreativní způsob, kterým jsem vždy fungoval: ‚Co mám dnes rád?‘ A pokud mi to připadá správné nebo pokud jsem v tu chvíli inspirován, tak se to stane. Je zřejmé, že když je to hotové, je příjemné slyšet lidi říkat "Ach můj bože, to je skvělé!" Existuje část každého, kdo chce, aby se jejich práce líbila, ale je tu další část mě, které je úplně jedno, co si lidé myslí. Nehodlám se rozhodnout přidat banjo k něčemu, protože se lidem nelíbil původní nápad písně. Nezahrnuje to pro mě tvůrčí proces." Když uvedeme věci na pravou míru, Bieler je v bodě, kdy je schopen dobít svou kariéru tři desetiletí poté, co on a jeho kolegové z kapely Saigon Kick dali světu hard rock/hair metal tolik potřebné kopačky. Po třiceti letech a stále aktuální jako umělec není něco, co by se dalo zavrhnout. |
Členové: Jason Bieler - Guitars, Vocals, Producers |
Bývalí členové: |
Studiové desky: 2023 Postcards From The Asylum 2021 Songs For The Apocalypse EPs: 2023 Heathens (EP) 2022 Bear Sedatives (EP) 2022 Flying Monkeys (EP) 2014 The Demo Wars (EP) 2013 The Baron Von Bielski Sessions (EP) |
Jason Bieler: 2019 The Grand Design (EP) 2018 Hope & Strife (EP) 2017 Birds Of Prey (EP) 2013 Houston We Have A Problem |
Skupina: Jason Bieler - Vocals Andee Blacksugar - Extra Guitars, Noises and Solos (01,02,03,06,07,09,10,12,13,15 Edu Cominato - Drums (01,02,03,04,07,09,12,13,14 Ricky Sanders - Drums (05) Marco Minneman - Drums (06) Todd “Dammit” Kerns - Bass (09) Wimsby Chimes - Bass (02) Ryo Okumoto - Piano and Hammond (05) Chris McLernon: bass on Birds Of Prey Larimount Dundlesmith: bass on Bombay Stralinksi Waka-waka - Bass (04) Baklava Jones - Drums (10) Raritan Normals - Bass (07) Roald Downhill Jr. - Bass (12) Sketchy Drawings - Strings (04) Ambly Dwadston - Bass (13) The Bard Of Emmentaler - Drums (11) Wormbsy Troutlick - Brass (11) Stilton Shoebaggies - Bass (10) The Nightfish Smugglers - Backing Vocalizations throughout Tools, and various apparatuses used in the creation of this sonic affliction: Ernie Ball, Victory Amplification, Two Notes, Neural DSP, Sonarworks, Toontrack, Dunlop, Fishman, Fender, Strymon, CIOKS power supplies, Pro Tools, Logic Pro X, Fabfilter, Waves, Plugin Alliance, Slate Digital, Leapwing Audio, Heavyocity Hosté: |
Postcards From The Asylum Vyšlo 14. dubna 2023, Baron Von Bielski Records Seznam skladeb: 01. Bombay (4:33) 02. Numb (4:58) 03. Heathens (4:41) 04. Mexico (6:04) 05. Birds Of Prey (4:41) 06. Flying Monkeys (3:43) 07. Sic Riff (4:53) 08. The Depths (4:28) 09. Beneath The Waves (4:05) 10. Sweet Eliza (5:08) 11. 9981 Darkness (4:43) 12. Feels Just Like Love (3:44) 13. Bear Sedatives (5:17) 14. Deep Blue (5:48) 15. Human Head (5:44) Total Time: (72:30) All songs conjured: Jason Bieler & Baron Von Bielski Produced and Mixed: Jason Bieler & Baron Von Bielski Assistant to the Baron: Gertrude Von Pleasantries Baron Von Bielski Records under license from “We Don’t Hear A Hit Records” A&R: Dwindling Supply, Roundabout Pausington, Earless Cluesearcher Fashion consultant: 3 Guys Named Jim Mastering for digital, CD and vinyl: Scott Craggs for Old Colony Art direction, guidance and creation: Robert Merrick |
Zpráva od Barona "Jsem věčně vděčný celému tvůrčímu týmu a hudebníkům za pomoc při realizaci této nahrávky, jsem také velmi vděčný světu Prog za to, že přijal vše, co skutečně děláme, a pomohli mně a Baronovi najít druhý život. Moje rodina a přátelé...jste vítáni za dar, který jste mi dali. Všichni úžasní hudebníci, umělci a filmaři za vytváření inspirativních věcí, které obohatí život každého o to, že zažili vaši práci! Všichni ti skvělí lidé z oboru, manažeři, asistenti, agenti, promotéři, lidé z ochranky a místa za to, že mi každý rok poskytli místo, kde se mohu nevhodně vrtět před více a více lidmi! Zmínil jsem se o všech cateringových lidech... díky všem, kterým stojí život za to! A co je nejdůležitější, vy všichni za podporu The Baron Von Bielski Orchestra nákupem, streamováním, krádeží, sdílením, získáváním zboží a vaší návštěvností. Skutečnost, že mohu dělat to, co dělám, je z velké části díky vám… a já jsem vám navždy vděčný!" | |
Skupina: Jason Bieler - Vocals [All Vocals], Guitars [Guitars], Bass, Programmed [Programming], Noises, Other [Nonsense And Wonky Bits] Hosté: Latrissa Starpepper - Keyboards [Keys] (01) Arthur Bumpstrange, Biff Loudness, Lenny Freekick, Tessa Birdtaunter, Tots Yam Bing - Voice [Random Voices] (01) Kevin Scott - Bass (02,04) Todd LaTorre - Drums (02) Org Angrinder - Piano [Carnival Piano] (02) Andee Blacksugar - Soloist [Solo] (02) David Ellefson - Bass (03, 09) Edu Cominato - Drums (03) Devin Townsend - Soloist [Solo] (03) Suki Waffleiron - Drums (04) Pat Badger - Bass (05) Ricky Sanders - Drums (05,07,09, 13) Butch Walker - Soloist [Solo], Guitar [Extra Guitars] (05) Kyle Sanders - Bass (06,11) Edu Cominato - Drums (06,11) Stephen Gibb - Guitar [Extra Guitars] (06) Clay Cook - Bass, Guitar [Guitar Twanging] (07) Patina Spackleton - Synth (07) Jeffrey Packingnuts - Drums (08) Mrs. Beans Beeper, Flantle Fats - Horns (08) Emil Werstler - Soloist, Guitar [Guitar Solos], Effects [Sounscapes] (08) Benji Webbe - Vocals (09) Slappy Liptugger - Saxophone [Sax] (09) Sarah Impingement - Drums (10) The Von Wingtrap Sisters - Kazoo [Kazoos] (10) Jonathan Snackbox - Tuba (10) Clint Lowery - Soloist [Solo] (11) Tiny McSmallington - Drums (12) Wrinkle Twainston Jr. - Keyboards [Keys] (12) Rolph McRalphington - Bass (13) The Mighty Jeff Scott Soto - Vocals (13) Julian Shorestreaker - Bass (14) Lawrence Waspsnet - Drums (14) The "Liberate My Lemur From Evil" Quintet - Strings (14) |
Songs For The Apocalypse Vyšlo 19. října 2020, 22. ledna 2021, Frontiers Music Srl, FR CD 1085 (USA,Europe) Seznam skladeb: 01. Never Ending Circle (2:39) 02. Apology (4:48) 03. Bring Out Your Dead (4:59) 04. Annalise (4:45) 05. Stones Will Fly (4:09) 06. Down In A Hole (3:48) 07. Anthem For Losers (5:22) 08. Horror Wobbles The Hippo (2:35) 09. Beyond Hope (4:27) 10. Crab Claw Dan (4:27) 11. Born Of The Sun (4:21) 12. Baby Driver (1:12) 13. Alone In The World (3:31) 14. Very Fine People (4:21) 15. Fkswyso (1:32) Total Time: (56:56) Recorded at Baron Von Bielski's Audio Propulsion Laboratory Songwriter [All Songs], Producer [Produced], Mixed, Engineer [Engineered]: Jason Bieler Engineer [Assistant Engineer]: Foggy Hillside Engineer [Reamping]: Mark Lewis (08) Mastered: Scott Craggs at Old Colony Mastering Art Direction, Design Concept [Concept], Artwork [Assembly By The Modern Day Genius & General Boy Wonder]: Robertmerrick.com |
Skupina: Jason Bieler - Vocals, Guitars, Bass, Programmed [Programming], Noises, Other Hosté: |
Heathens Vyšlo 3. února 2023, self-realised Seznam skladeb: 01. Heathens (4:43) 02. Sic Riff (4:52) 03. Numb (4:59) 04. Flying Monkeys (3:43) 05. Human Head (5:41) 06. Bear Sedatives (5:20) Total Time: (29:18) |
Skupina: Jason Bieler - Vocals, Guitars, Bass, Programmed [Programming], Noises, Other Hosté: |
Bear Sedatives EP, vyšlo 11. října 2022, self-realised Seznam skladeb: 01. Bear Sedatives (5:20) 02. Sic Riff (4:51) 03. Flying Monkeys (3:43) 04. Numb (4:58) 05. Human Head (5:40) Total Time: (24:32) |
Skupina: Jason Bieler - Vocals, Guitars, Bass, Programmed [Programming], Noises, Other Hosté: Edu Cominato - Drums Marco Minnemann - Drums Andee Blacksugar - Guitars |
Flying Monkeys EP, 19. srpna 2022, self-realised Seznam skladeb: 01. Flying Monkeys (3:43) 02. Numb (4:58) 03. Sic Riff (4:51) 04. Human Head (5:40) Total Time: (19:12) |
Skupina: Jason Bieler - Vocals, Guitars, Bass, Programmed [Programming], Noises, Other Hosté: |
The Demo Wars EP, vyšlo 18. října 2014, Jason Bieler Self-released, 2244221 Seznam skladeb: 01. I Still Love You (3:51) 02. Miles Of Light (3:29) 03. Travel (4:24) 04. Saviour (4:40) 05. Jump To The River (4:19) 06. Beautiful & Sweet (3:27) 07. More Than I Could Take (3:46) 08. Seen Around With You (3:20) 09. Her Man (3:00) 10. Self Destruct (3:36) 11. Her (3:02) 12. Down By The Bay (2:52) 13. Time In A Bottle (3:48) 14. Two Fallen (4:34) 15. I Love You DEMO (5:10) Total Time (57:18) |
Jedná se o pokračování série Baron Von Bielski. Tyto špatně zapadající audio bity se bezcílně točily kolem nuly a stačilo je pouze
přetvořit do drobných nedopečených hudebních nápadů pro potěšení z poslechu nebo "bych nelibě přirovnal tento hudební
zážitek k pojídání syrového těsta na sušenky... určitě je to dobré, ale ve vzácných případech můžete onemocnět." Jsou to
téměř hotové nápady, což by byla škoda nevydat, protože některé z nich jsou tak trochu cool. Ty, které jsou trochu jasnější
ze skicáře, možná ne úplně hotové, ale stále dobré nápady, jsou zde dány k dispozici. | |
Skupina: Jason Bieler - Vocals, Guitars, Bass, Programmed [Programming], Noises, Other Hosté: |
The Baron Von Bielski Sessions vyšlo 8. října 2013, Jason Bieler Self-released, Seznam skladeb: 01. Super Down (original version) (4:09) 02. Man On The Moon (4:24) 03. Meet Your Maker (3:49) 04. Annastacia (4:07) 05. Unsung (4:58) 06. Hampton Park (4:27) 07. Solitary Jerk (3:23) 08. Systematic (2:56) 09. Jehovah (4:28) 10. We Never Met (4:11) 11. Super Star (3:22) Total Time (44:14) |
Všechny tyto písně byly rozptýleny v čase a zůstaly bez domova. Podobně jako na ostrově ztracených hraček zvukové soubory
prostě chtěly domov, někoho, kdo by si s nimi mohl hrát, a možná i spát vedle ostatních digitálních souborů na futuristický hudební
přehrávač dle vašeho výběru. |
Skupina: Jason Bieler - Vocals, Guitars, Bass, Programmed [Programming], Noises, Other Hosté: |
The Grand Design EP, vyšlo 2019, Jason Bieler Self-released, 226643 Seznam skladeb: 01. Grand Design (4:50) 02. Death Rattle Blues (4:39) 03. I'm A Rhinoceros (2:53) 04. Russia - Writing Demo In Progress (3:35) Total Time: (15:57) |
Skupina: Jason Bieler - Vocals, Guitars, Bass, Programmed [Programming], Noises, Other Hosté: |
Hope & Strife EP, vyšlo 2018, Jason Bieler Self-released, 342211 Seznam skladeb: 01. Hope & Strife (3:46) 02. Classic Girl (4:21) 03. Die In LA (DEMO) (4:11) 04. Honestly (6:00) 05. Love Is On The Way (still) (5:16) Total Time: (22:48) |
Skupina: Jason Bieler - Vocals, Guitars, Bass, Programmed [Programming], Noises, Other Hosté: |
Birds Of Prey EP, vyšlo 6. října 2017, Jason Bieler Self-released, 2244221 Seznam skladeb: 01. Birds Of Prey (4:03) 02. Disarmed & Disowned (5:53) 03. Wonderwall (5:20) 04. Don't Bring Me Down (4:39) 05. Lion's Head (4:18) Total Time (24:13) |
Skupina: Jason Bieler - Vocals, Guitars, Bass, Programmed [Programming], Noises, Other Hosté: |
Houston We Have A Problem Vyšlo 1998, BVB, BVB10013 11. prosince 2013, Seznam skladeb: 01. Control (4:23) 02. My Love (4:09) 03. Before The Fall (4:21) 04. Divine (5:19) 05. End Of An Era (4:41) 06. How Long (3:46) 07. John And Paul (5:14) 08. Jupiter (4:24) 09. Oh Yeah (5:25) 10. One Fine Day (3:11) 11. Shadows (4:40) 12. Treason (4:07) 13. Who Do You Love (4:08) 14. Arriane (4:05) 15. Fire Dance (4:31) Total Time: (66:24) |
Jedná se o vzácnou sbírku složených ukázek, krátce vydaných v omezeném množství na CD. Tato demo kolekce ukazuje
seriózní potřebu léků ADD a nebo zjevnou mnohočetnou poruchu osobnosti. |
|
Oficiální stránky: https://jasonbieler.com/ https://www.facebook.com/jasonbielermusic/ http://heavyparadise.blogspot.com/2017/10/jason-bieler-of-certified-gold-band.html http://carlbegai.com/2021/01/02/jason-bieler-a-playground-for-the-demented/ |
|
mbrezny@centrum.cz© ...a vzkaz autorovi!© |