A-Z - progressrock.cz
















Zpět
Kapela A-Z je nově vzniklý projekt z Moorparku, California, který by založen z podnětu Marka Zondera, známého bývalého bubeníka kapel Fates Warning a Warlord. Začátkem roku 2020 začal bubeník Mark Zonder pracovat na novém materiálu s vizí založení nové kapely na plný úvazek, která nabídne něco jiného než byl jeho současný katalog. Vizí bylo dodávat přímočarý hard rock bez kudrlinek, který osloví širší publikum. Konečný výsledek, při kterém se Zonder znovu sešel s hlavním zpěvákem Fates Warning Rayem Alderem, spolu s basistou Philipem Bynoem (Steve Vai, Warlord), kytaristou Joopem Woltersem a klávesistou Vivienem Lalu, je právě kapela A-Z.

Když Mark Zonder, známý bývalý bubeník Fates Warning a Warlord, začal začátkem roku 2020 pracovat na materiálu, měl velmi jasnou vizi kapely, kterou chtěl dát dohromady. "Myslel jsem reklamy na pivo, reklamy na auta a Cobra Kai. Chtěl jsem mít velmi přístupnou kapelu, která by oslovila masy a vedla k možnosti objíždět větší místa a postavit druhou a třetí desku z úspěchu té první. Nechtěl jsem slyšet věci jako: Neslyšel jsem singl, je to příliš proggy, prostě to nechápu, nech mě si to poslechnout ještě několikrát. Věděl jsem od sebe i od ostatních, že naberu, bude to mít nějaké sofistikované hudební části, ale hlavní prioritou byl velký háček". Výsledkem byla A-Z, a přestože je Zonder neústupný, že to není superskupina, která dělá desku "one and done", má ale hvězdnou sestavu, která jej znovu spojila se zpěvákem Fates Warning Ray Alderem, baskytaristou Warlord/Steve Vai/Ring of Fire Philipem Bynoem, kytaristou Joop Woltersem a klávesistkou Vivien Lalu. A kombinace těchto hráčů rozdmýchala velmi specifický druh magie, kterou nebylo možné replikovat.

Zpočátku šlo všechno hladce, Zonder posílal bicí patterny a groovy, aby nejprve naverboval Lalu, který psal písně pomocí kytarových zvuků, takže mezi nimi dvěma měli velmi rychle základní strukturu písní. Zonder věděl, že Bynoe skočí na palubu, protože mají dlouhou historii a vzájemný respekt a Lalu léta pracoval s Woltersem a rekrutoval jej proto do kapely. Wolters i Lalu přinesli skvělé hudební nápady, které byly převedeny do písní. Cíl byl vždy stejný: kratší písně a dostat se přímo k refrénu, žádné dvanáctiminutové písně a pro každého bylo snadné pracovat na tomto úkolu. Vzhledem k tomu, že všechno ostatní šlo pěkně dohromady, bylo najít toho správného zpěváka nejtěžším aspektem celého procesu.

"Poslal jsem základní píseň více než 20 různým zpěvákům, některým populárním jmenovaným zpěvákům a některým neznámým, ale nakonec jsem s tím praštil," říká Zonder. "Pak jsem se rozhodl zavolat Rayovi, protože jsem si nebyl jistý, co má v plánu. Usoudil jsem, že by neuškodilo jej kontaktovat. Pamatuji si, jak jsem s ním kdysi mluvil a on hovořil o tom, jak miloval tento druh hudby. Poslal jsem mu skaldbu nebo dvě a on se toho prostě chopil". Alder dodává: "Našel jsem v tom šanci udělat něco úplně jiného, než na co jsem zvyklý, být 30 let v prog metalové kapele. Spojení hudebního stylu 80., 90. a 70. let považuji za velmi cool a po všech těch letech je skvělé s Markem pracovat". Zonder, nadšený, že jej má v týmu, neměl seznam požadavků. "Má jediná slova k němu byla‚ dělej si, co chceš. Nechtěl jsem mu říkat, co má dělat. Totéž pro všechny ostatní lidi. Ano, musí tam být nějaké úpravy a rozhodování, ale pokud jde o hudbu, chtěl jsem, aby každý dělal to, co umí nejlépe". Výsledky jsou nepopiratelné, od vysokooktanové vykopávky "The Machine Gunner" až po nádhernou houpavost "Rise Again" nebo majestátní "Stranded", každá skladba je hymnou, která zní, jako by je mohla obsahovat jen ta největší místa.

Jméno kapely vzniklo z počátěčních písmen A-Z = od Aldera po Zondera - a hned to zapadlo. "Líbilo se mi, že neomezovalo to, co by si někdo o kapele myslel. Kdybychom kapelu pojmenovali Scary Serpent, dalo by to určitý směr a nechtěl jsem, aby lidé předjímali kapelu a nahrávku," říká Zonder. Stejně tak samotitulování desky dávalo smysl. "Nechtěl jsem dávat fanouškům představu o stylu. Pokud bychom album pojmenovali "Far Side Of The Horizon", lidé by si pravděpodobně mysleli "prog band". Ale kdybys to pojmenoval "The Machine Gunner", dalo by to úplně jiný směr myšlení."

Dne 9. června 2022 kapela s nadšením oznámila, že jejich stejnojmenné debutové album "A-Z" vyjde 12. srpna 2022 prostřednictvím Metal Blade Records. Zárověň A-Z sdílejí nové hudební video k prvnímu singlu alba s názvem "The Machine Gunner". Ve snaze znovu získat nejlepšího možného autora pro přebal se obrátili na známého Hugha Symea (Rush, Fates Warning), který vytvořil živý obraz zebry pojídající jablko, přičemž tím lstivým způsobem obsáhl název kapely. "Znovu najměte nejlepší lidi, které najdete, a nechte je dělat to, co dělají. Kresba je naprosto fantastická a opravdu zapadá do celého konceptu. Je opravdu nejlepší. Prostě skvělý chlap, se kterým se dá pracovat."

Mark Zonder okomentoval debutové album kapely: "Už to trvalo dlouho, ale všichni jsme velmi nadšení, že se můžeme s A-Z podělit se světem a dostat show na cesty! S výjimečně znějícím albem a brilantním artworkem od Hugha Syme mohou hry začít!"

Zpět
Členové:
Mark Zonder - Drums, Percussion
Ray Alder - Vocals
Philip Bynoe - Bass (Steve Vai, Warlord)
Joop Wolters - Guitars
Vivien Lalu - Keyboards
Bývalí členové:


Členové
(Narozen 16. dubna 1958, Los Angeles, California)
Drums


Mark Zonder byl členem Fates Warning od roku 1988, předtím působil ve skupině Warlord (1980-1986, 2001-2002, 2011-dosud, Los Angeles, California). Je členem Hours at Hand (2016), Elegacy (2011-dosud), Forces United (2015-dosud), Zeroasis (2012), Speaking to Stones (2012), Slavior (2007) a Dramatica. Nahrával bicí na alba projektu Chroma Key Kevina Mooreho (ex-Dream Theater, klávesy, zpěv). Je majitelem AJ & Syd's Bump City (dříve Bill's Place) zkušebního a nahrávacího studia v Los Angeles, Kalifornie.

První lekce bubnování Mark Zonder obdržel přímo z knihy Buddy Riche. Ve věku šesti let se rodina Marka Zondera přestěhovala z rodného města Detroit do Michiganu v Kalifornii. Bylo mu teprve sedm let, když začal brát své první bubenické lekce. Ačkoli měl praktickou podložku, Mark Zonder měl daleko větší zájem o hraní na kufry, které si sestavil jako svoji sestavu. Mladý Mark Zonder byl zaujat všemi druhy hudby, ale nejzřetelněji si vzpomíná na první album kapely Monkee, které otec rodině zakoupil.

Jakmile povyrostl, byl Mark Zonder přitahován k atletice a soustředil se i na baseball a basketbal, které mu ponechaly málo času zkoušení na bicí. Mark však vystupoval se svými školními skupinami ze základní školy až po vysokou školu a jammoval se všemi ostatními hudebníky, které potkal. Mark Zonder si vzpomíná na jammování s přítelem, který hrál spolu s ním na saxofon, společně tak přehráli unikátně první album kapely Chicago. "Dokud jsem cvičil a projevoval zájem, docházel jsem na lekce," říká Mark Zonder. Jeho rodiče velmi podporovali bubnování svého syna od doby, kdy frustrovaný mladík pozvedl hůlky přes hlavu na své bubny.

Ve věku dvanácti let se mladému Markovi udály dvě důležité věci. Získal svoji první profesionální soupravu bicích a také svou první práci, když pracoval pro místní hudební prodejnu v San Jose, kde také absolvoval lekce. Když rozdával letáky výměnou za činely, byl Mark požádán, aby po práci jammoval s kluky, kteří tam také pracovali. Jako dvanáctiletý se svým otcem, který dělal "roadie", byl odvezen na své místo se svoji perlivě modrou sestavou. Bylo to poprvé, kdy se začínající bubeník pohyboval kolem hlasitých zesilovačů. Mark měl vícero učitelů, hrál ve školních kapelách apod. Mezitím pracoval v několika restauracích, pracoval pro IBM a také pracoval ve stavebnictví. Oblíbil si první tři alba Journey a rovněž Aynsley Dunbar na něj měl velký vliv. Jeho rodiče hráli všechny druhy hudby od Tujunga Brass až po 5th Dimension. Takže jej ovlivnilo kdeco.

V průběhu let Mark Zonder začal hrát s různými cover kapelami v oblasti, hrál vše od heavy metalu až po komerčnímu popu, např. Animotion nebo Plane English. Ještě v době, když začal hrát na bicí na střední škole v severní Kalifornii se Mark stal profesionálněm hudebníkem. V té době se seznámil s Billem Tsamisem a tito dva se spojili a založili v roce 1982 v San Jose metalovou kapela Warlord. Strávili spolu hodiny - Tsamis na kytaru a Zonder na bicí. Rozhodli realizovat své sny a přestěhovali se do Los Angeles, kde získali malý prostor ve velké budově v severním Hollywoodu. Zaznamenali několik alb a vyrobili video, ale navzdory konkurzu mnoha zpěváků nikdy nemohli najít správný hlas. Projekt se nakonec rozpadl. Přestože nahráli pouze jedno samo-financované Mini LP "Deliver Us", jeden singl "Lost And Lonely Days / Aliens", jedno studiové album "...And The Cannons Of Destruction Have Begun" (1984) a nikdy neodehráli živé vystoupení během tří krátkých let, kdy podepsali smlouvu s Metal Blade Records, LA, v raných 80. letech, jedinečný euro-metal Warlord a stylizovaný obraz Warlord měl okamžitý dopad na metalovou scénu jižní Kalifornie. Jejich hlavní hity "Lucifer’s Hammer" a "Child Of The Damned" (který později hrála i švédská kapela Hammerfall) se staly klasikou, čímž Warlord určili trend a často byli napodobováni průkopníky generace fanoušků "rawk".

V roce 1989, když měli Warlord pauzu, Mark Zonder nahradil bubeníka Steve Zimmermana v kapele Fates Warning. Znal se s nimi již déle, neboť jim na dřívějších albech párkrát ladil bicí a stali se z nich přátelé. Oni také znali Marka z Warlord a Jim Matheos byl jejich velkým fanouškem. Jim chtěl změnit směřování jejich hudby a tím i pozměnit pozici bubeníka. Když mu zavolal, řekl mu Mark, že není velkým fanouškem jejich staršího materiálu, protože to nebyl jeho šálek čaje. Ale Jim mu poslal pár nových melodií, nejspíše to byla "Part Of The Machine" a Mark začal pracovat na melodiích a poslal mu je pak zpátky. To nakonec vedlo ke spolupráci a Mark Zonder s Fates Warning natočil skoro 10 alb, než je v roce 2005 opustil.

Mezitím se Warlord vrátili společně v roce 2001 při reunionu a nahráli své comebackové album "Rising Out Of The Ashes" v roce 2002 se zpěvákem HammerFall a fanouškem Warlord Joacimem Cansem. Toho roku také zahráli na svých prvních dvou živých koncertech na festivalu Wacken v Německu před 40 000 fanoušky.

V roce 2007 Mark zformoval kapelu Slavior s kytaristou Wayne Findlayem a zpěvákem Greggem Anallou. Basista Philip Bynoe se připojil krátce nato. Skupina vydala své bezejmenné debutové album na evropském labelu Inside Out, které metalový tisk označil jako "svěží, originální a moderní" a koncertovali v USA a Japonsku. Mark pak nahrál nový materiál Slavior, který měl vyjít pod jeho labelem Sons Of A Dream Music, hrál na řadě studiových nahrávek pro další umělce a absolvoval sérii celostátních bubenických clinic, kde předváděl svoji charakteristickou techniku a předával zkušenosti pomocí DVD. V roce 2010 se se vrátil ke koncertování s Fates Warning pro sérii evropských koncertů.

V roce 2012 se podařilo překonat dlouholeté překážky a Warlord se dali znovu dohromady při práci na monumentálním albu "The Holy Empire", která bylo vřele přijato recenzemi od tisku i fanoušky. Doprovodný tlak fanoušků a promotérů mezitím vedl k prvnímu turné Warlord na jaře 2013, které zahrnovalo vyprodané koncerty, živé celosvětové televizní vystoupení, bezpočet rozhovorů a fotek na obálkách časopisů a nahraný koncert, který vyšel na začátku roku 2014. Kromě představení Warlord a živých nahrávek Mark také založil Sons Of A Dream Music LLC, společný podnik Mark & Bill, který konečně přinesl "domov" hudbě Warlord, Slavior, Lordian Guard a Markovým a Billovým vedlejším projektům spolu s extrémně úspěšnými reedicemi řady materiálu Warlord, Slavior a Billa Tsamise.

V poslední době Mark připravuje rytmickou základnu pro nové album Warlord, zatímco se stále podílí na studiových nahrávkách, stejně jako na svých vlastních projektech. Když Mark nenahrává nebo neřídí Bump City Studios AJ & Syd, můžete jej objevit na jeho závodním kole 100 mil týdně poblíž jeho domu mimo Loa Angeles nebo tráví čas se svou ženou, dvěma dětmi a šéfuje svému psovi.

Členové
(původním jménem Ray Balderrama)
(Narozen 20. srpna 1967, San Antonio, Texas)
Vocals


Je zpěvákem progresivní metalové kapely Fates Warning od jejich desky z roku 1988 "No Exit". Předtím působil jako člen skupiny Syrus (San Antonio, Texas). Vydal také dvě alba "Engine" (1999) a "Superholic" (2002) s kapelou Engine. Ray Alder také vystoupil na představení s kapelou Dream Theater v Los Angeles, Kalifornie, dne 18. května 1998.

Zpívál také s Redemption na albech "The Origins of Ruin", "The Fullness of Time", "Snowfall On Judgment Day" a "This Mortal Coil", navíc produkoval i jejich bezejmenné debutové album vydané v roce 2002.

Nedávno spolupracoval s nezávislým promotérem a producentem Necro na jeho albu s názvem "Death Rap".

Příchod k Fates Warning v roce 1988 (už před 26 lety, to mu bylo 18 let!), kdy nahradil skvělého Johna Archa, Ray připoměl v jenom rozhovoru: "Vzpomínám si, že jsem byl vystrašen a bál jsem se. Byl jsem mladý kluk. Oni byli moje nejoblíbenější kapela na světě a já jsem nikdy neopustil Texas a jediný důvod, pro který jsem jej opustil a odešel do Connecticutu, byl konkurz s těmito kluky. Vzpomínám si na let letadla a na následující večeři... to byla ta nejpodivnější věc na světě, strašidelná. Překonal jsem to a odvedl dobrou práci, a přišel Brian Slagel [z Metal Blade] já jsem si řekl: "Bože, Brian Slagel!" Nyní jsou z nás skvělí přátele. Bylo to vzrušující a nové, neměl jsem ponětí, kam to dojde, ale bylo mi to tenkrát jedno. Je to zábavné, protože hudba nebyla můj sen - hrával jsem jen v místních kapelách, ale jakmile jsem začal, bylo to úžasné. Pamatuji si, že na konkurzu jsem zpíval "Quietus", část z "Beyond The Ivory Gates", nahráli jsme tenkrát čtyři skladby."

Dne 16. března 2010 Fates Warning vydali Deluxe Edition jejich alba z roku 1991 "Parallels". Toto vydání bylo plně remasterováno a obsahuje více než tři hodiny hudby a záběrů z živých vystoupení. "Parallels" se stala jednou z nejúspěšnějších nahrávek Fates Warning i díky obchodnímu úspěchu singlů "Eye To Eye", "Point Of View" a "We Only Say Goodbye". Podle záznamů Metal Blade (2010) se "Parallels" ukázalo jako jedno z nejvlivnějších alb v prog a metalovém žánru, a to i přes jeho velmi diskutované postavení mezi fanoušky jako "komerčně" znějící album. V komentáři k albu je Alder citován na webových stránkách Metal Blade Records takto: "Myslím, že je to jedno z nejlepších alb, co jsme kdy vydali a já jsem rád, že fanoušci mají šanci udělat si druhý pohled na tento důležitý záznam. Sestava kapely, písně a přebal, to všechno se sešlo ve velkém balíku, když originální nahrávky a bonusové DVD opravdu tvoří nový pohled na album."

Členové
(celým jménem Philip Earl Bynoe)
(narozen 13. srpna 1961, Stoneham, Massachusetts, United States)
Bass, Upright Bass


Baskytarista Philip Bynoe, trojnásobný kandidát na Grammy a oceněný cenou Emmy, je plodný nahrávací a koncertní hudebník. Ačkoli je Philip nejznámější svoji prací s virtuózním kytaristou Stevem Vaiem, hrál vše od heavy metalu přes R&B až po klasiku a spolupracoval s takovými hudebníky jako Kevin Eubanks a The Tonight Show Band, Steve Fister Band, Dorian Holley (od Michaela Jacksona), Steve Perry (1991), Slash (Guns N' Roses,Velvet Revolver), Vitalij Kuprij (2003), Byron Nemeth Group (2013-2014, progressive metal), Charlie Farren a Ring of Fire (2001-2004) s Tonym MacAlpinem, Warlord (2013-) s Markem Zonderem a Vivaldi Metal Project (2022).

Hudba byla středobodem Filipova života od raného dětství. Philip Bynoe se narodil do hudební rodiny v Maldenu ve státě Massachusetts. Jeho otec Dillon Smith Bynoe hrál na smyčcovou basu v orchestru a jeho matka Gloria Helen (Alleyne) Bynoe hrála na violoncello. Rodiče chtěli, aby se všech jejich pět dětí naučilo hrát na nějaký hudební nástroj. Takže v šesti letech začal Philip studovat violoncello. Později studoval kytaru. Ale až když v šesté třídě uchopil otcovu elektrickou basu, našel svůj "hlas". Brzy poté se připojil ke skupině s názvem The Soul Explosions. Celou střední a vysokou školu hrál v každé kapele, ve které mohl jako Sound Investment a East Lyme v Connecticut (1978-1980), Flash/Fast, Forward/ABC a Medford v Massachusetts (1980-1987).

Po střední škole Philip navštěvoval dva roky The Berklee College of Music v Bostonu, kterou dokončil v roce 1981. Studoval s Witem Brownem a cvičil hodiny každou noc. Během 80. let se spoluzaložil a hrál v cover kapele s názvem Flash a začal hrát šest nocí v týdnu v místním nočním klubu a v klubech po celé Nové Anglii. V následujících letech několikrát změnil kapelu. Nakonec Nuno Bettencourt z Extreme představil Philipa Mike Manginimu. Brzy spolu s Manginim hráli v Rick Berlin Band (1987-1990). Přihlásili se a vyhráli soutěž rytmické sekce v Massachusetts. A byl to Mangini, kdo později dostal Philipa v roce 1996 na konkurz se Stevem Vaiem. Philip nahrával a koncertoval se Steve Vaiem a podnikl s nim mnoho světových turné. Všechny ty roky disciplíny a stabilního hraní se mu vyplatily. Za svou práci získal tři nominace na cenu Grammy.

V roce 2005 obdržel cenu Emmy za práci na soundtracku k remaku Reefer Madness. Bynoe pokračuje v nahrávání, koncertování a vystupování. Jeho všestrannost jej udržuje ve vysoké poptávce u řady eklektických umělců. Vyučuje také hru na basu a v souboru na L.A. Music Academy v Pasadeně. Philip také nahrál několik skladeb pro "Genius: A Rock Opera" v epizodách 1,2 a 3 a také několik basových skladeb pro soundtrack k filmu Repo! The Genetic Opera v roce 2008, americká sci-fi gothic rock opera a horror film v režii Darrena Lynn Bousmana. Ke lapele Warlord se Philip připojil v roce 2013.

Philip s velkou zálibou v současné době nahrává a vydává dětská alba se dvěma skupinami "PB & Deb" a "Jambo". A tyky skládá a produkuje mnoho různých druhů hudby s různými umělci. Jako propagátor si Philip užíval svých silných vztahů s hudebními výrobci, jako jsou Ernie Ball a Line 6. Během svého rozhovoru s NAMM Oral History v roce 2020 poznamenal, že hudební zařízení, jako jsou nástroje, struny a efektové pedály, mu "umožňují vyjádřit se odlišnějšími způsoby než mohou slova."

Členové

(Narozen 8. června 1971, Middelburg, Netherlands)
Guitars


Joop je nizozemský hudebník, skladatel a hráč na kytaru. Vydal již pět sólových desek "Workshop" (2003), "Speed, Traffic & Guitar Accidents" (2004), "Out Of Order" (2007), "False Poetry" (2011) a "Snapshot" (2021) ve stylu fusion. Byl zakládajícím členem kapel Elysion a Arabesque (1989-?). Spolupracoval také s kapelami Shadrane (2008, 2020) a Lalu (2005, 2022).

Více než 3 miliony hráčů z celého světa slyšely zběsilé kytary Joopa Wolterse díky jeho práci s motion capture na "Beyond: Two Souls" od Quantic Dream. Nizozemský kytarový hrdina, baskytarista a skladatel zahájil svou profesionální hudební kariéru v roce 1994 díky těžké prog/fusion kapele Arabesque a jejich instrumentálnímu debutovému albu "Beyond The Veil". Zručnost hmatníku Joopa Wolterse s jeho charakteristickým kytarovým dotekem a progresivními, dobrodružnými basovými peckami, upevnil jeho vystoupení na mnoha albech věnovaných kytaristům, jako jsou Uli Jon Roth, Gary Moore, Ritchie Blackmore, Jimi Hendrix a Shawn Lane.


Členové

(narozen 2. prosince 1978, Paris, Île-de-France, France)
Keyboards


Vivien Lalu je francouzský skladatel, hráč na klávesové nástroje, skladatel a hudební producent. Syn Noëlle a Michela Lalu, hudebníků z francouzské progresivní skupiny Polene ze 70. let, hudební získal od svých rodičů. Krátce však studoval také u Emmanuela Davida, bývalého žáka jazzového pianisty a skladatele Thelonia Monka.

Lalu vydal řadu nahrávek prostřednictvím řady různých kapel a projektů od roku 1997. Je známější produkcí progresivních metalových nahrávek, zejména jeho vlastní kapely LALU. Mezi jeho vyznamenání patří titul Album měsíce v Rock Hard Magazine a zmínění v Top Ten Albums 2013 Roadrunner Records od samotného Jordana Rudesse (Dream Theater).

V roce 2008 natočil Lalu svůj první film "Warner Bros’ Seuls Two", který režírovali francouzští komediální umělci Éric & Ramzy. Tento úspěch mu pomohl zajistit si další práci na soundtracku, jako je show "Science 2" vytvořená ve spolupráci s Lucasfilm Ltd. Navíc se připojil k produkčnímu týmu Laszlo Jonese, aby pomáhal při nahrávání a produkci "Banana Nation" pro Universal Music France.

Lalu od té doby složil mnoho soundtracků pro francouzskou televizi, stejně jako hudbu a zvukové efekty pro Ubisoft a hry Neko Entertainment na Nintendo DS, 3DS a Wii U. Podporuje klávesy Roland a v současnosti se objevuje na více než 20 albech vydaných prostřednictvím Universal, Sony , Frontiers, InsideOut, AFM Records atd. jako skladatel a/nebo klávesista.

Zpět
Studiové desky:
2022 A-Z
Ostatní nahrávky:



Skupina:
Ray Alder - Lead and Backing Vocals
Philip Bynoe - Bass Guitar
Vivien Lalu - Keyboards
Joop Wolters - Guitars
Mark Zonder - Drums
Hosté:
Diskografie A-Z
Vyšlo 12. srpna 2022, Metal Blade Records

Seznam skladeb:
01. Trial By Fire (5:11)
02. The Far Side Of The Horizon ()
03. The Machine Gunner (3:47)
04. Rise Again ()
05. Window Panes ()
06. Run Away ()
07. Stranded ()
08. At The Waters Edge ()
09. Borrowed Time ()
10. Sometimes ()
11. The Silence Broken (Bonus Track) ()
Total Time: (00:00)

Cover Art: Hugh Syme

Skupina:
Hosté:
Diskografie
Vyšlo ***,

Seznam skladeb:
Total Time: (00:00)

Zpět












Zpět
Oficiální stránky:
https://www.a-zband.com/
https://athurz.bandcamp.com/


Nahoru... ProgressRock
Made by 
©  17.8.2022 
Menu Poslední aktualizace: 17.8.2022
mbrezny@centrum.cz 
...a vzkaz autorovi!