Anglická skupina Czar vznikla v roce 1969 ve složení Mick Ware (kytara, zpěv), Paul Kendrick (baskytara, zpěv), Bob Hodges (klávesy)
a Del Gough (bicie). Původně existovali pod názvem Tuesday's Children, o níž toho ale není mnoho známo, ale něco jen přece. Kapela
představovala klávesově zaměřený rock s některými vlivy King Crimson, Procol Harum a Pink Floyd (éra Syda Barretta). Tato anglická
čtyka začínala jako jako Tuesday's Children v roce 1967. Ačkoli koketovali s prog-rockem, jejich nahrávací společnost se ale nikdy
moc nevzdalovala z oblasti popu, které působily ve známých klubech jako Marquee, Speakeasy, Scotch of St. James aj. V roce 1970 si
změnili jméno na CZAR, vydali jedno bezejmenné album a pak se rozpadli. Severolondýnská psychedelická skupina, konkrétně z Enfieldu, Tuesday's Children vznikla v roce 1965 a u jejiho zrodu byli Phil Cordell (kytara), Mick Ware (kytara), Freddie Fields (basa), Steve Douglas (vokály) a Derrick Gough (bicí), kteří působili v severolondýnské skupině Steve Douglas and The Challengers, kteří se V roce 1965 zprofesionalizovali a změnili svůj název na The Prophets. Nahráli několik skladeb pro producenta Joe Meeka na 304 Holloway Road. Joe měl zálusk na sólového zpěváka Steve Douglase, až Joey začal jednoho dne Steva obtěžovat, což vedlo k ukončení vztahu skupiny s Meekem. Vzhledem k tomu, že nahrávky The Prophets nikdy nevyšly (lze jen s určitostí předpokládat, že pásky leží někde v neslavné sbírce "Tea Chest Tapes", která byla prodána v aukci soukromému uchazeči), Steve Douglas a Freddie Fields opustili skupinu. Zbývající trio rekrutovalo Paula Kendricka na basovou kytaru a změnilo si v roce 1966 jméno na Tuesday's Children s Phil Cordelem na vokálech. Začátkem roku 1966 skupina podepsala smlouvu s manažerem E.M.I. Davem Vidlerem na nahrávky a produkci skupiny. Tuesday's Children tehdy byli ve složení Phil Cordell a Mick Ware na kytary, basista Paul Kendrick, Derrick Gough na bicí. Konečný mastering skladeb byl ponechán na labelu. Aby realizoval své plány, Vidler spolupracoval s produkcí Maximum Sound Productions, kterou provozoval producent a zvukař Vic Keary. Vidler přivedl skupinu do studia Maximum Sound Studio na The Old Kent Road, SE Londýn, kde natočila dvě kompozice Phila Cordella. Jejich debutní singl "When You Walk In The Sand" v srpnu 1966 vyšel na labelu Columbia (DB7978) a získal velké vysílání na několika pirátských rozhlasových stanicích a podařilo se mu dostat na Radio London's Fab 40. Všechny první písně Phila Cordella byly publikovány společností Pall Mall Music, vydavatelskou společností provozovanou majiteli Rádio Londýn a skupina uskutečnili i několik živých vystoupení s DJ v Radio London. Na straně B singlu byla další píseň napsaná Phil Cordellem nazvaná "High And Drifting". Mezitím "When You Walk In The Sand" byla v rozhlase v Radio London Fab Forty po dva týdny, číslo #39 dne 7. srpna 1966 a na pozici #27 dne 14. srpna 1966. Radio London bylo jednou z pirátských rozhlasových stanic, které v té době vysílaly, než byly umlčeny v roce 1967, kdy vláda zrušila zákon o námořních
Nicméně Columbia se vzdala možnosti vydávání singlu a předala je nezávislámu labelu The King. Label The King byl vlastněn Ritou Kingovou a její dceřinné značky byly spíše spojovány s hudbou ska a reggae v té době. Přesto se kapela objevila na přední straně pop magazínu "Fab 208" jako propagace singlu. Ale King neměli distribuční a propagační schopnosti hlavních vydavatelství, takže singl nebyl dostupný v mnoha obchodech a prodalo se méně kopií než předchozích nahrávek. Sólový zpěvák a skladatel skupiny Phil Cordell se proto v létě 1967 rozhodl opustit skupinu Tuesday's Children a následně vydal své sólové hity jako např. "Springwater". Měl také singl "Red Lady", který vyšel u Warner Brothers (WB8001) v roce 1969. V srpnu 1967 se Tuesday's Children reformovali, když se připojili Bob Hodges (Hammond organ, ex-The Attack), Phil McKenzie (tenor sax, ex-TNT, později Rod Stewart Band) a Roger Davies (baryton sax, bratranec The Kinks Ray and Dave) spolu s Mickem Warem na pozici zpěváka a skladatele. Trumpetista Hilary Roy také připojil a zahrál si s nimi 4 koncerty v září 1967. Skupině se podařilo uzavřít slouvu s vydavatelstvím Pye a skladbu dvojice Mitch Murray/Pete Callander "Baby's Gone" byla nahrána v Abbey Road Studios dne 19. září 1967 a o měsíc později 3. října 1967 celá kapela hrála na zkoušce spolu s dechovou sekci, které přizval producent Jack Dorsey. Mick Ware zpíval sólově a doprovodný zpěv dodala dívčí skupina Paper Dolls. Existuje také demo verze "Baby's Gone", která má dechovou sekci, ale bez doprovodného zpěvu. Stranu B napsal Mick Ware a pojmenoval ji "Guess I'm Losing You", na které se představil baryton sax Rogera Daviese a tenor sax Phila McKenzie. Singl vyšel u Pye (7N.17406) 10. listopadu 1967 a navzdory svému komerčnímu stylu nebyl moc slyšet v rádiích a málo se i prodával. V prosinci 1967 se Tuesday's Children opět stali čtyřčlenní, když hornová sekce skupiny Phil McKenzie a Roger Davies se rozhodli ji opustit, Phil McKenzie se později připojil ke kapele Roda Stewarta. Tuesday's Children byli nahráni a vysílány 1. prosince 1967 v prosincovém pořadu "Petes People", což byla nedělní noční show uváděná DJ Pete Murrayem. Kapela zahrála živě 4 písničky, které byly použity v 3 hodinové relaci. Byla to první nahrávka, kterou skupina udělala již jako 4 členná po odchodu žesťové sekce dne 26. listopadu 1967. Nezdeptaní špatným prodejem předchozího singlu Pye přivedl skupinu 9. ledna 1968 zpátky do studia Pye, aby nahráli další skladbu dvojice Callander/Murray "Ain't You Got A Heart". Singlu se opět nepodařilo dosáhnout žádného významného rozhlasového nebo obchodního úspěchu. V květnu 1968 se uskutečnily tři studiové nahrávky pro třetí singl u Pye, ale vydání se nekonalo a cesty Pye a Tuesday's Children se rozešly. V té doby podepsali Tuesday's Children podepsali jednorázovou smlouvu na nahrávky se společnosti Philips, kteří pak vydali finální singl skupiny "She"/The Rokes' "Bright Eyed Apples" pod hlavičkou Mercury (MF1063). Skladby byly nahrány v Chappell Studios na New Bond Street dne 3. července 1968, ale singl nevyšel až do 8. listopadu. Skladba "Bright Eyed Apples" měla být původně na straně A, ale stala se jí píseň "She" poté, co byla uvedena v krátkém filmu "29" s Alexisem Kannerem, který hrál v televizních seriálech Softly Softly a The Prisoner. Film trval pouhých 26 minut a objevila se v něm Yoothu Joyce, což byla dobře známá televizní herečka z komedie "George & Mildred". Tuesday's Children se ve filmu objevily ve scéně v nočním klubu, která byla natočena v londýnském klubu Sybilla's dne 6. dubna 1968, za nějž skupina obdržela knížecí honorář ve výši 45,00 liber za jejich výstup. Když byl film natočen, hrál se jako béčkový film If v režii Lindsay Andersona (Malcolm McDowell). Píseň "She" napsal a zpíval Mick Ware, který také udělal aranže společně s Bobem Hodgesem. Johnny Arthey řídil orchestr při nahrávání. Skladba "Bright Eyed Apples" se stala hitem anglické skupiny nazvanou The Rokes v Itálii pod názvem "Mele Mature". Originál, který složili Shel Shapiro a Roger Shepstone z The Rokes, představil sitar, který byl v té době oblíbeným nástrojem, především pod vlivem propagace Georgea Harrisona z Beatles. Skupina pokračovala v živých vystoupeních a nakonec jim zajistila i smlouvu na album s Philips, dceřinnou společností Mercury. Kapela si zahrála naživo i na Cambridge Midsummer Pop Festival dne 8. června 1969. V roce 1969 ale na Tuesday's Children začaly doléhat nové hudební trendy, kterým přizpůsobily svůj zvuk i jejich směřování. V lednu 1969 začaly studiové nahrávky u Philips. Kapelu v té době tvořili Mick Ware na kytaru, Paul Kendrick na basovou kytaru, Bob Hodges na Hammond varhany a Derrick Gough na bicí. Tuesday's Children již zaznamenaly singl pro společnost Philips, který vyšel na labelu Mercury (pod hlavičkou Tuesday's Children) Pro práci s kapelou byla určen producent Brian Shepherd. Nahrávací session začala 17. ledna 1969, celkově trvalo 12 dnů, závěrečné nahrávání se konalo 27. února 1970. Všechny zkoušky se konaly ve studiu Philips v Stanhope Place u Marble Arch v Londýně. Ačkoli Brian Shepherd byl hlavním producentem alba, nebyl přítiomen u mnoha nahrávek a dva producenti, Dave Voyde a Roger Wake, produkovali album ve spolupráci s kapelou. Jsou uvedeni jako zvukoví inženýři na poznámkách k albu a zatímco se oba dva starali o technickou stránku nahrávky, ponechali na skupině aranžovat hudbu, jak sami chtěli. První skladby, které nahráli byly covery, mezi nimiž obsahovaly byla i delší verze skladby Byrds "8 Miles High". Po několika verších se vydali do dlouhé improvizační části, která obsahovala i sekci "Mars From The Planets Suite" od Gustava Holsta. Byl to vrchol živého setu, ale když tato skladba byla dokončena, neobjevila se na setlistu alba a důvodem zřejmě bylo, že správci Holstova odkazu nedovolili, aby někdo vydal různé verze jeho hudby a druhúm důvodem bylo, že Philips chtěli album z původního materiálu. Jednoho dne na jaře 1969 byla skupina v domě rodičů Paula Kendricka v Leytonu, když Paul uvedl, že napsal a nahrál nějaké písně. Seděli a poslouchali Paulovy písně a oblíbili si je, až se rozhodli některé z nich zkusit nahrát. Paul i Mick Ware si koupili stereofonní magnetofon umožňující multiplayback, na kterém si pořídili základní verze svých skladeb, se kterými se vrátili do studia. Vyzbrojeni tímto originálním materiálem se pak vrátili do studia a pokračovali v nahrávání. V roce 1969 Paul napsal další skladby, které natočili, Mick Ware byl ale příliš zaneprázdněn a jeho píseň "Today" natočili později během roku. Kapela také hrála koncertovala, ještě jako Tuesday's Children, a přestože některé z nahrávání byly tříhodinové míchání nebo vokální zkoušky, takže někdy po celou noc, když studio nebylo používáno nikým jiným, jim dávalo svobodu experimentovat a také používat jakýkoli nástroj, který se v té době nacházel ve studiu, m.j. mellotron, cembalo nebo celeste. Všechny skladby na album natočili naživo, i když se museli vypořádat pouze s varhany Hammond a elektrickým klavírem na jevišti. Jednou z jejich specialit byl 3 hlasý harmonický vokál, když zpívali všichni kromě Derricka Gougha, a ve studiu strávili spoustu času při vokálech. Nový materiál z té doby byl vydáván jako dema od Tuesday's Children a měl mnohem těžší zvuk, takže po ukončení nahrávek v roce 1969, když skupina dokončila většinu alba, rozhodli se také změnit jméno kapely a nově ji uvést pod názvem CZAR. Cítili, že Tuesday's Children je příliš popové a při vykročení novým směrem bylo zapotřebí i nové jméno, které by mělo jít v souladu s novou hudbou a image. Skupina pak debutovala koncetně jako Czar v The Ronnie Scott's Club v Londýně na ulici 47 Frith St. v pondělí 4. ledna 1970. Přestože měli ještě pár zamluvených koncertů ještě jako Tuesday's Children, stali se pak známí už pod novým jménem. Bohužel v lednu 1970 se Derrick Gough rozhodl opustit kapelu a dne 15. února 1970 uskutečnili konkurz na nového bubeníka v Bells Studios v Ilfordu v Essexu. Měli reklamu v Melody Maker a toho dne si vyslechli 9 bubeníků. Práci nabídli chlapíkovi Alanovi z Hampsteadu, u které vycítili nejlepší přizpůsobení se kapele. Dne 20. února 1970 absolvovali ještě jeden den zkoušení a 22. února pak přišli do studia pro předposlední nahrávku toho, co se stalo známým jako album "Czar". Jako poslední skaldbu nahráli "Cecelia" a přepracovali "Ritual Fire Dance" z baletu El Amor Brujo od španělského skladatele Manuela de Falla. Měla to být poslední skladba na LP, ale objevily se problémy s copyright a tak "A Day In September" byla nahrazena. Nový bubeník Alan z Hampsteadu (není známo jeho příjmení) skvěle pracoval na nahrávkách a závěrečné nahrávky proběhly 27. února 1970, když dokončili vokály na "Cecelia" a produkovali finální mixy obou písní. Nahrávka byla dokončena a společnost Philips ji mohla vydat na LP. Po jednom koncertu v březnu 1970 se bubeník Alan odtrhl od kapely a tak měli řadu záskoků, než se připojil bubeník Tony Mac v červenci 1970. Kapela měla také problémy s managementem, a když nové bezejmenné album "Czar" vyšlo po různých nahrávacích peripetiích až v květnu 1970 u Fontana (6309009), nemělo prakticky žádnou propagaci. Všichni tvrdě pracovali při nahrávání a nedostatek úspěchu z něčeho, o čem byli přesvědčeni, že je öpravdu dobré, bylo velkým zklamáním pro kapelu. V červnu 1970 se objevilo nové vedení, což přivedlo k propagaci Anastasia Promotions (Jonathan Brewer and Robert Patterson), ale přestože se snažili znovu propagovat album, neměli valný úspěch. Bylo rozhodnuto otestovat a nahrát více nového materiálu a pokračovat v rozvíjení kapely s originálním materiálem. Kapela zkoušela v létě 1970 a na podzim byla připravena nahrávat nový singl. Dvě vybrané skladby byly "Oh Lord Lord I'm Getting Heavy" a "Why Don't We Be A Rock And Roll Band", obě složil Paul Kendrick a byly nahrány v Island Studios v západním Londýně dne 4. října 1970. Dále byla přidána dechová sekce a závěrečné míchání bylo provedeno 14. října 1970. Skladby produkoval Patrick Campbell-Lyons, který byl polovinou dua Nirvana z 60. let, kteří měli velký hit se skladbou Rainbow Chaser v roce 1968. Paul Kendrick nazpíval vokály a doprovodný zpěvák na "Oh Lord" byl Mick Ware z Czar a studiové zpěvačky Doris Troy a Kay Gardner. Doris Troy byla fantastická, improvizovala ke konci písně, která měla opravdový gospelový nádech. Skladba "Why Don't We..." je spíše přímočaré rockové číslo, ale obě skladby obsahují kytarové sóla. Singl byl vydán 4. prosince 1970 a i přes některé dobré recenze a rozhlasové vysílání, nedosáhl úspěchu v žebříčcích. Všechny nové nahrané skladby napsal Paul Kendrick a byly zaznamenány ve studiu Wessex v Londýně v roce 1971, producentem byl Američan Don Hunter, který měl vazby na Motown. Na těchto skladbách hrál Paul Kendrick na 12 strunné kytary, Mick Ware na kytaru a Jonny Parker na bicí. Tyto skladby byly nahrány jako demosnímky a ukazují směr, kterým Paulovo psaní během tohoto období ubíralo. Tyto skladby nebyly nikdy vydány, objevily se teprve při reedici na CD. Jejich melodická rocková hudba byla založena hlavně na klávesách a vícehlasém zpěvu. Poslední koncert Czar byl 4. ledna 1971 u Ronnieho Scotta v horním disco sále, který se nacházel nad jazzovým klubem. Vystřídalo se několik různých basistů, například Brian Jackson. Poté co odešel Tony Mac ke konci roku 1970, stal se bubeníkem Johnny Parker. Skupina vystoupila také ve Francii a v Holandsku, kde hrála v proslulém klubu Paradiso v Amsterdamu. Ke konci roku 1971 ale odešel i Mick Ware a tak se v roce 1971 kapela rozpadla. V roce 2007 se objevilo díky labelu Rev-Ola Records/Cherry Red Records Ltd. kompilační CD pod názvem "Strange Light From The East" s nahrávkami Tuesday's Children, které obsahovalo všechny singly kapely a dosud nevydané nahrávky nebo dema. Rovněž album "CZAR" se objevilo v několika reedicích i s bonusovými skladbami. |
Členové: Bob Hodges - Keyboards, Vocals Paul Kendrick - Bass, Vocals Derrick Gough - Drums Mick Ware - Guitar, Vocals |
Bývalí členové: Tony Mac - Drums Phil Cordell - Vocals, Guitars Alan z Hampsteadu - Drums |
Bob Hodges Keyboards, Vocals Nejsou žádné informace... | |
Paul Kendrick Bass, Vocals Paul Kerrick se zakrátko objevuje od roku 1973 v jedné ze sestav Tucky Buzzard, se kterými nahrál alba "Allright on the Night" (1973), "Buzzard" (1973). V letech 1974-1976 pak vydal pár singlů "Let's Do It Now" / "Teenage Smash" (A&M, AMS7106), "Doing The Best That I Can" (Private Stock, PVT64)a nakonec disco-soulový pokus "Love Has No Pride" / "Bad Weather" (Private Stock PVT75). Mezi jeho poslední nahrávku patří hostování na albu "Gifts" (1999) amerického country hudebníka Dyarla Lewise. | |
Derrick Gough Drums Nejsou žádné informace... |
Mick Ware Guitar, Vocals Mick Ware si hudební ostruhy nabrousil s legendárními skupinami Tuesday's Children a jejich proměnou na CZAR a od konce 60. let získal pověst jednoho z nejvíce vzrušujících kytaristů ve Velké Británii. Mick Ware se po rozpadu Czar stal členem kapely The Consortium. |
Tony Mac Drums Nejsou žádné informace... | |
Phil Cordell (Narozen 17. července 1947, London, England, zemřel 31. března 2007) Vocals, Guitars Phil byl britský hudebník a skladatel známý především v Německu a ve Švýcarsku. Patřil k zakládajícím členům kapely Tuesday’s Children. Po odchodu z kapely vystupoval sólově nebo nahrával jako Springwater. Pod tímto jménem měl velký hit "I will return", který ve Švýcarsku získal první místo. Pak přišlo i studiové album pod jménem "Springwater". Pak se na nějakou dobu odmlčel, dokud v roce 1974 neobjevil pod názvem Dan The Banjo Man. Vydal další dvě další alba, ale další úspěch se nedostavil. Hrál také s Variation. V roce 1977 mu vyšlo sólové album "Born Again". |
Skupina: Bob Hodges - Piano, Organ, Vocals, Mellotron, Celeste, Harpsichord Paul Kendrick - Bass, Vocals, Acoustic Guitars Mick Ware - Guitar, Acoustic Guitas, Vocals Del Gough - Drums Hosté: Alan From Hampstead - Drums Tony Mac - Drums Johnny Parker - Drums Dave Vyode and Roger Wake - Noises |
Oh Lord I'm Getting Heavy SP, vyšlo 4. prosince 1970, Philips, 6006 071 (UK) 4. prosince 1970, Fontana, 6007 027 (UK) Seznam skladeb: A. Oh Lord I'm Getting Heavy (Kendrick) (4:05) B. Why Don't We Be A Rock And Roll Band (Kendrick) (3:40) Total Time (7:45) |
| |
Skupina: Bob Hodges - Piano, Organ, Vocals, Mellotron, Celeste, Harpsichord Paul Kendrick - Bass, Vocals, Acoustic Guitars Mick Ware - Guitar, Acoustic Guitas, Vocals Del Gough - Drums (01,03-07) Hosté: Alan From Hampstead - Drums (02,08) Tony Mac - Drums (09,10) Johnny Parker - Drums (11-15) Dave Vyode and Roger Wake - Noises |
Czar Vyšlo květen 1970, Fontana, 6309 009 (UK) 1995 CD counterfeit: Fingerprint CD, 13. srpna 2007, Sunbeam, SBRCD5040 (UK) 2007 remaster with bonus tracks Seznam skladeb: 01. Tread Softly On My Dreams (6:42) 02. Cecelia (8:18) 03. Follow Me (3:23) 04. Dawning Of A New Day (6:12) 05. Beyond The Moon (3:47) 06. Today (Mick Ware) (8:01) 07. Day In September (7:39) Total Time (39:22) Bonus tracks (CD Fingerprint, 1995) 08. Ritual Fire Dance (LP Outtake) (de Falla) (7:39) 09. Oh Lord I'm Getting Heavy (45 A-Side) (4:03) Bonus tracks (CD Sunbeam records, 1999) 10. Why Don't We Be A Rock and Roll Band (45 B-Side) (3:38) 11. (She's A) Lady Of Love (Demo) (3:21) 12. I'll Try Hard (Demo) (4:15) 13. Good Morning Sunshine (Demo) (2:56) 14. Oh Darlin' (Demo) (2:41) 15. I Laid It On The Line (Demo) (3:28) All compositions by Paul Kendrick except where stated Production Engineers: Dave Vyode, Roger Wake Photography: Pete Smith |
Tracks 1-8 recorded at Philips Studios, London, January 1969 - February 1970 (production engineers - Dave Voyde and Roger Wake) Tracks 9-10 recorded at Island Studios, London, October 1970 (produced by Patrick Cambell-Lyons) Tracks 11-15 recorded at Wessex Studios, London, 1971 (produced by Don Hunter) | |
Skupina Tuesday's Children: Derrick Gough - Drums Bob Hodges - Keyboards, Vocals Mick Ware - Guitar, Vocals Paul Kendrick - Bass, Vocals Phil Cordell - Guitar, Vocals |
Strange Light From The East Vyšlo 2007, Rev-Ola Records/Cherry Red Records Ltd., CR REV 209 (EU) Seznam skladeb: 01. Strange Light From The East (Phil Cordell) (2:25) 02. Summer Leaves Me With A Sigh (Phil Cordell) (2:44) 03. When You Walk In The Sand (Phil Cordell) (2:56) 04. High And Drifting (Phil Cordell) (2:42) 05. High On A Hill (Phil Cordell) (2:59) 06. That'll Be The Day (Norman Petty, Buddy Holly) (2:21) 07. Ain't You Got A Heart (Peter Callander, Mitch Murray) (3:32) 08. Baby's Gone (Phil Cordell) (2:24) 09. Guess I'm Losing You (Mick Ware) (2:25) 10. In The Valley Of The Shadow Of Love (Mick Ware) (4:15) 11. Mr Kipling (Mick Ware) (2:24) 12. Baby I Need You (Mick Ware) (2:39) 13. She (Mick Ware) (2:50) 14. Bright Eyed Apples (Shel Shapiro, Mike Shepstone) (3:39) 15. Doubtful Nellie (Paul Kendrick) (3:07) 16. Ritual Fire Dance (Manuel De Falla, arr. Bob Hodges) (7:38) 17. Red Lady - (Phil Cordell solo single) (Phil Cordell) (2:30) 18. Baby's Gone (demo) (Peter Callander, Mitch Murray) (2:18) Total Time (39:22) |
|
Tuesday's Children - photo winter 1968/69, L-R: Bob Hodges, Derrick Gough, Paul Kendrick, Mick Ware Tuesday's Children - Derrick Gough, Paul Kendrick, Mick Ware, Bob Hodges Propagační foto po připojení Paula Kendricka, L-R: Mick Ware, Phil Cordell, Derrick Gough a Paul Kendrick. 1966 Vpravo pak raný snímek Tuesday's Children: Top-Bottom: Phil Cordell, Derrick Gough, Mick Ware. Tento snímek se objevil v "Record Mail" v září 1966. |
|
Paul Kendrick na prvním představení Czar v The Marquee Club, Wardour Street, London, 17. ledna 1970. Toto foto zobrazuje Paulův tradiční klobouk, který použil i na přebalu alba, a také jeho Fender Precision Bass. |
Rovněž v The Marquee Club, 17. ledna 1970, Mick Ware s jeho "Gibson 325 thinline semi acoustic guitar" a Bob Hodges a jeho varhany Hammond L122. |
Foto z července 1970 po připojení Tony Maca na bicí. L-R, Paul Kendrick, Mick Ware, Bob Hodges, Tony Mac | |
Propagační fotografie vlevo je z letáku Anastasia Promotions, který byl vytvořen při vydání "Oh Lord I'm Getting
Heavy". Foto je z opatství Waltham Abbey v Essexu. Bohužel kvalita uvedeného obrázku není moc dobrá. Ukazuje sestavu
kapely z období od konce října 1970 do ledna 1971. L-R Mick Ware, Johnny Parker, Bob Hodges, Paul Kendrick. | |
Plakát Czar z roku 1971, top L-R: John Parker, Paul Kendrick, bottom L-R: Mick Ware, Brian Jackson (bass) | |
CZAR z 23. srpna 2007, L-R: DERRICK GOUGH, BOB HODGES, MICK WARE Listopad 2009, L-R: MICK WARE, BOB HODGES, former manager ROGER KINSEY |
Oficiální stránky: http://www.czar.org.uk/1.html http://www.45cat.com/artist/tuesdays-children http://www.britishmusicarchive.com/artists/tuesdays-children/ http://therockasteria.blogspot.com/2015/06/czar-czar-1970-uk-superlative-heavy.html http://pointblankplay.blogspot.com/2011/06/tuesday-children-strange-light-from.html https://www.allmusic.com/album/czar-mw0000703870 |
|
mbrezny@centrum.cz© ...a vzkaz autorovi!© |