OSI
 
 





  
  ProgressRock Dolů...

Nahoru...

Jim a Kevin    Dne 23. května 2002 se na oficiálních stránkách DT objevila informace o nové "Superskupině", ve které účast potvrdili hvězdní hudebníci:

Jim Matheos - kytary, klávesy, programování (Fates Warning),
Mike Portnoy - bicí (Dream Theater),
Kevin Moore - zpěv, klávesy, programování (Chroma Key, ex DT),

a jako hosté:
Steven Wilson - zpěv (Porcupine Tree),
Sean Malone - basová kytara (Gordian Knot, Cynic).

      U zrodu celého projektu stál Jim Matheos. Ve studiu se sešli ve Spojených státech na počátku června 2002 k nahrávání alba, které bylo plánováno k vydání na labelu Inside Out Music na konec října nebo počátkem listopadu. Jim Matheos původně zamýšlel vytvořit progresivní metalovou superskupinu zatímco Fates Warning měli dočasnou pauzu. Proto angažoval tehdejšího bubeníka Dream Theater Mike Portnoye ke svému projektu. Původně tento projekt jako vedlejší navrhli bubeník Mike Portnoy (Dream Theatre) a kytarista Jim Matheos (Warning Fates Warning). S oběma skupinami sdílejícími podobnou hudební DNA a hrajícími progresivně ovlivněné heavy metal, se předpokládalo, že společný projekt bude znít jako předvídatelný. Ale pak se věci změnily, když se Matheos Matheos se dotázal klávesisty Kevina Moore, zda by nepřispěl přidáním kláves k hudbě, kterou napsal. Moore byl původním členem Dream Theatre a před několika lety odešel za rozhořčených okolností. Zjevně došlo ke střetu hudebních rozdílů v kapele, takže bylo překvapivé, že Moore souhlasil s připojením k O.S.I., když věděl, že bubeníkem bude jeden z jeho bývalých spoluhráčů, od nichž odešel. Trio se přesto pustilo do práce na hudbě a pak se věci staly ještě zajímavější. Matheos a Portnoy cítili, že rozvíjející se hudba potřebuje silného zpěváka, a krátce vyzkoušeli Daniela Gildenlowa z Pain of Salvation, další z předních ligových skupin progresivního metalu. Bylo zvažováno mnoho zpěváků k účasti na albu, Matheos a Portnoy dokonce uvažovali, že vystoupí pokaždé jiný zpěvák v jednotlivých skladbách. Daniel Gildenlöw z Pain Of Salvation sice napsal některé vokální melodie a texty, ale účastí na projektu se vzdal a odešel. Projekt pokračoval bez Daniela Gildenlowa, to způsobilo jisté komplikace, ale zbylí hudebníci začali psát, aranžovat a nahrávat.

Sean, Mike a Jim      Myšlenka byla poté tiše upuštěna, když Moore oznámil, že sám nazpívá vokály. Moore nakonec realizoval většinu vokálů a napsal i většinu textů, ale místy také vzal doposud psaný demo materiál a úplně jej přetvořil, změnil strukturu skladeb a přidal vokály. Takže konečný výsledek byl mnohem více ezoterický a elektronický, než se původně předpokládalo. Těžké kytarové riffy byly stále dominantní částí zvuku, ale Moore se vyhnul použití tradičních zvuků z kláves a místo toho vytvořil zvukové krajiny a vzorky, které propůjčily hudbě mnohem více ambientní a atmosférickou atmosféru. Matheos se pak rozhodl věnovat tomuto novému směru, který má blíže k Chroma Key než ke standardnímu progresivnímu metalu i přes jeho a Portnoyovy originální hudební nápady. Matheos k němu přilnul a přijal podobný přístup ke svému kytarovému zvuku, experimentoval s různými efekty a zvuk O.S.I. se postupně zformoval.

      Steven Wilson z Porcupine Tree pak napsal text a vokál pouze k jediné skladbě. Baskytarista Sean Malone (Cynic, Gordian Knot) se ujal nahrávání basy, ale bylo s ním počítáno jako s hostujícím muzikantem, protože jeho budoucí plány znamenaly, že by se nebyl schopen připojit k Matheosovi, Mooremu a Portnoyovi jako součást při nahrávácích frekvencích.

     Nahrávání pak probíhalo v Carriage House Studios ve Stamfordu ve státě Connecticut od 2.června do 9. července 2002, pod vedením držitele Grammy hudebmního inženýra Phila Magnottiho. Matheos, Moore a Portnoy tvoří jádro skupiny, Moore pak nahrává většinu sólových zpěvů, ale na debut "Office Of Strategic Influence" si pozvali i speciální hosty zpěváky. Dvě skladby ozdobil Steven Wilson z Porcupine Tree svým zpěvem. Posluchači mohli očekávat od nového seskupení jenom překvapení. Jak tvrdí Portnoy, hudební řeči projektu nebudou žádní "Fates Warning, Dream Theater nebo Chroma Key." Písně se silným vlivem progresivního metalu byly většinou napsány Matheosem, zatímco Moore měl větší vliv na vokální linky. Portnoy vypomohl menšími návrhy, ale nezúčastnil se samotného psaní alba.

      V roce 2009 pak Portnoy uvedl, že jej nebavila práce s bývalým kolegou z Dream Theater Moorem, když jej popisoval jako "velmi depresivního a tvrdohlavého". Dokonce obvinil Mooreho, že jeho způsoby práce nejsou příliš příznivé pro spolupráci" a jsou až frustrující. Kevin Moore a Jim Mattheos již opustili studio Carriage House 17. srpna 2002, kde Phil Magnotti, jenž dříve mixoval mnoho věcí Fates Warning, začíná mixovat album. To trvalo až do 25. srpna 2002, kdy bylo dokončeno a Kevin zkompletoval ještě video materiál, který bude představen na speciálním vydaném CD (hudební video a dokumentážní stopáž) a dodělá snad dvě bonusové skladby pro rozšířené CD, v limitované edici 2CD s druhým CD obsahujícím video a bonusové skladby. Skupina, nyní známá jako OSI, vydala album "Office Of Strategic Influence" 17. února 2003 u InsideOut Music. Moore si vybral jméno skupiny a název alba, s odkazem na Office of Strategic Influence, což byl úřad vytvořený vládou USA po útocích 11. září pro šíření propagandy. Album bylo recenzenty dobře přjato. Kritici chválili muzikantství a skutečnost, že album se výrazně lišilo od mateřských skupin jejich členů.

     Matheos a Moore neplánovali udělat další OSI album a vrátili se ke svých vlastním kapelám hned po dokončení alba. V roce 2005 ale oba měli volné místo ve svých plánech a tak si o tři roky později chtěli společný zážitek znovu užít, rozhodli se nahrát následovníka prvního alba. Portnoy původně řekl Matheosovi a Mooremu, že si nepřeje hrát na bicí na albu, ale přesvědčili jej, aby nahrál bicí jako hostující hráč. Portnoy byl méně ochotný, což ale nepřekvapuje, neboť je to druh muzikanta, který trvá na tom, aby vše ovládal. Joey Vera (Fates Warning) pak nahrál basové linky alba. Bicí pro druhé album byly zaznamenány 18.-20. listopadu 2005 v Carriage House Studios v Connecticutu, zatímco mixování proběhlo následující měsíc. Album "Free" bylo vydáno 24. dubna 2006 a bylo přijímáno obecně s pozitivními recenzemi. Kritici si všimli, že album bylo temnější byly více klávesově zaměřené než debut skupiny. EP "re: free", které představilo remixy tří skladeb z "Free", bylo vydáno 24. října 2006. Kapela se snažila udělat turné na podporu alba, ale realizace živého vystoupení se neuskutečnila. "Realita toho, jakým způsobem bychom mohli... a prezentovali tak, jak bychom si přáli..., to by stálo příliš mnoho peněz pro naše fanoušky právě teď," řekl Matheos v roce 2009. V roce 2010 pak Jim oznámil, že projekt OSI zůstane pouze studiovým projektem "až do odvolání".

Album "Free" zaznamenalo mírný posun v celkovém zvuku, odstartovalo známé kytarové riffy v úvodních stopách, ale pak se přesunulo k introspektivnějšímu pocitu uprostřed alba. Texty se zdají být více osobní a v méně náznacích protispolitické, hudba je plná melancholie s písněmi jako "Home Was Good". Zjevně metalová stránka věcí byla pomalu a nepostřehnutelně odsunuta a dokonce i kytarová sóla dostávají elektronické zpracování, aby zněly neobvykle.

Složení kapely na desce "Free" je následující:
Jim Matheos - guitars, keyboards and programming
Kevin Moore - vocals, keyboards and programming
Mike Portnoy - acoustic drums
Joey Vera - bass na "Sure You Will", "Free", "All Gone Now", "Bigger Wave", "Kicking".

     V září 2008 Kevin Moore uvedl aktuální informaci na stránkách Chroma Key, že on a Matheos pracují na třetím albu OSI již několik měsíců, které bude hotovo "během několika měsíců, pomalu, ale určitě." Moore Gavin Harrison později prohlásil, že u OSI, on a Matheos "obvykle improvizují. Nikdy jsme nevěděli, jestli budeme dělat další OSI nahrávku, nikdy jsme se na tom nedohodli. Nevzpomínám si, že by kdy souhlasil, že začneme novou, doopravdy. Ale Jim mi pošle nápad nebo něco a začali jsme o tom hovořit." Album "Blood" bylo napsáno a nahráno stejným způsobem jako prvních dvě alba OSI. Matheos a Moore společně pracovali na albu na dálku, kdy především prostřednictvím e-mailu si navzájem posílali soubory. Matheos posílal Kevinu Mooreovi hudební nápady, "jen kytarové riffy k dopracování, téměř dokončené skladby," řekl Moore. "Tak jsem si říkal, co mohu dodělat, tak jsem si s tím pohrával, dokončoval texty a přidal refrén, upravil to, přidal nějaké vokály a poslat mu to zpátky."

      "Snažili jsme se i nadále získat nové hlasy spojené s albem," vysvětloval Matheos, jako veký fanoušek Porcupine Tree, když pátral po obsazení na "Blood", zeptal se také bubeníka Porcupine Tree Gavina Harrisona, zda by jim nenahrál na bicí na album. Harrison měl naplánovánu pauzu ve čtvrtém čtvrtletí roku 2008, a tak souhlasil s prací na albu. Nikdy se nesetkal Mikael Akerfeldt s Matheosem a Moorem, nahrávání bicích realizoval ve svém nahrávacím studiu v Anglii a vyměňoval s nimi soubory přes Internet. Možná, že Harrison lépe vyhovoval tomu, co bylo potřeba ve způsobu bicích jak se hudba O.S.I. dále vyvíjela. Většina písní byla zaslána Harrisonovi s naprogramovanými bicími. "Z větší části jsme mu říkali, aby se nevzdaloval od naprogramovaných bicích, do značné míry dostal volnou ruku, aby přišel s jeho vlastními nápady a on to také udělal. Až tak hodně, že jejich užití dostalo jiný směr", říkal Moore. "Byla tam pravděpodobně alespoň jedna píseň, možná dvě, kde jsme si řekli, že bychom byli rádi, pokud by se držel co nejblíže k naprogramovaným bicím, ale on měl spoustu připomínek, což se stalo".

      Matheos a Moore byli nakonec "velmi šťastní" s prací Harrisona na albu "Blood" a doufali, že se s ním budou spolupracovat i na dalším albu OSI. Navíc poprvé Matheos nahrál i basové linky alba místo toho, aby hledali nějakého hostujícího basistu. Matheos pak požádal zpěváka a kytaristu Opeth Mikaela Akerfeldta, aby napsal texty a nazpíval vokály na jednu skladbu, z níž se pak stala skladba "Stockholm". Matheos a Moore mu poslali stopy, na kterých by mohl pracovat, a on jim poslal zpět hrubý mix svých vokálů. "Byli jsme s tím velmi spokojeni," řekl Moore. "Nechtěli jsme dělat žádné revize nebo jej požádat o změny, jak jsme předpokládali, že ... Byl to jiný přístup, než bychom to nechali jen tak, bylo to v tom velmi osvěžující. To je důvod, proč jsme chtěli získat někoho jiného a nechat nazpívat vokály na albu". Tim Bowness z no-Man napsal texty a dělal vokály ke skladbě "No Celebrations", která pak vyšla jako bonusová skladba. Album "Blood" bylo vydáno 27. dubna 2009 v Evropě a 19. května v Severní Americe a dostalo celkem pozitivní recenze. Andrew Reilly z Madeloud řekl, že "s Blood oba dva konečně našli své stylistické fúze, jak první dva disky naznačily" a chválil rovněž Harrisonovo bubnování.

     Dne 24. 3. 2011 se objevila zpráva, že Gavin Harrison z Porcupine Tree právě skládá bicí stopy pro několik nových písní OSI z dalšího alba skupiny, které je naplánované k vydání v létě 2011. Jim a Kevin i nadále píší a nahrávají nový materiál pro čtvrté album OSI, jejich první u Metal Blade Records. Veškeré nahrávání s výjimkou bicích realizovali Moore a Matheos ve svých domácích studiích a bicí byly zaznamenány doma u Harrisona v Londýně. Závěrečné míchání stejně jako některé další úpravy a aranžmá byly dokončeny v červenci 2011 v městečku Jamaica, Iowa, kde kapela spolu s mixážním technikem Matt Sepanic na farmě Sound Farm Studio and Recording Environment upravovala nahrávky. Masteringu se ujal známý inženýr Roger Siebel. Desku produkují Moore a Matheos. Čtvrté album OSI se jmenuje "Fire Make Thunder" a vyšlo oficiálně 27. března 2012 u labelu Blade Records Metal.

O současném stavu O.S.I. nabídl spoluzakladatel a kytarista Jim Matheos v rozhovoru z června 2016 následující citát o možnosti budoucího alba: "Ne, jak jsem právě řekl, je to stejná situace s Johnem. Kevin a já jsme oba dva zaneprázdněni jinými věcmi. Věřím, že Kevin právě teď experimentuje a pracuje na nějakém materiálu Chroma Key, takže kdo ví... V budoucnu bych to rád dělal, a pokud se to stane, bude to skvělé, ale teď nemáme žádné plány. Hlavní pozornost minimálně po zbytek tohoto roku a pravděpodobně příští rok bude Fates Warning."

Jim Matheos, zakládající kytarista z legendárních progresivních metalistů Fates Warning, oznámil vydání debutového alba jeho nového ambientního instrumentalního rockového projektu Tuesday The Sky. Vydání prvního plnohodnotného alba "Drift" je plánováno dne 30. června 2017, a rozšuřuje hranice jeho zvukových možností ještě dál. Album "Drift", které vznikalo během pauz u Fates Warning během dokončování jejich "Theories Of Flight" a začátkem turné, které umožnilo Matheosovi prozkoumat určitý typ atmosférické a instrumentální hudby, jakou byste od něj nečekali. Sám Matheos k tomu poznamenává: "V tomto druhu hudby se jedná hodně o vytvoření nálady a nechat ji plynout a rozvíjet po dlouhou dobu, na rozdíl od více frenetického formátu většiny progresivní hudby." Jim sbíral podněty od umělců jako Brian Eno, Boards Of Canada, Sigur Ros a Explosions In The Sky, zkoumal expanzivní instrumentaci a ambientní electroniku, stejně jako i některé z nejkolosálnějších riffů, které kdy vyprodukoval.


Na albu se představil hostující bubeník Lloyd Hanney z GOD IS AN ASTRONAUT poskytující rytmické zázemí, které je zároveň poutavé, přesné anebo zdrženlivé, pokud je to nutné. Dalším hostem je dlouholetý kolega a spolupracovník, bývalý člen DREAM THEATER, Kevin Moore, který přidal klávesy ve dvou skladbách a jako poslední je zpěvačka Anna-Lynne Williams (TRESPASSERS WILLIAM, LOTTE KESTNER), jež skladbám dodává éterický vokál (a bezeslovný) u některých kousků. Jaká je budoucnost tohoto projektu a zda třeba někdy vyrazí na turné, to se teprve uvidí. Matheos k tomu dodal: "Byla to výzva realizovat tento projekt, ale je to zajímavý nápad a znovu bych o něm alespoň uvažoval v případě, že by o něj byl dostatečný zájem." Jisté je jen to, že debut TUESDAY THE SKY je odvážný, statečný, kreativní a koneckonců i úspěšné album jednoho z nejvíce podceňovaných rockových hudebníků.

Skupina O.S.I. projevila aktivitu v lednu 2023, když O.S.I. a Fates Warning kytarista Jim Matheos zaznamenali pro O.S.I. skladbu "False Start", která je převzata z třetího alba O.S.I. původně vydaného v roce 2009 a které bylo právě znovu vydáno prostřednictvím Metal Blade Records jako 2CD, digitálně a na vinylu poprvé od vydání alba 2009.

"Máme různý hudební vkus, ale nevyslovené hudební porozumění," říká O.S.I. hráč na klávesy a zpěvák Kevin Moore, hudební partner Matheose v kapele. "Když mi Jim poslal své skladby, měl jsem hned vokální nápad. Myslím, že se to všechno spojilo během pár dní. Miluji, když Jim posílá opravdu těžké nápady, a nevadí mi, jak je naseká. Bylo zábavné hrát si s časovými podpisy úpravou a přidat spoustu minimoogských efektů a unisonových linek."

"Blood" také obsahuje příspěvky bubeníka Porcupine Tree Gavina Harrisona, zatímco leader Opeth Mikael akerfeldt zpívá ve "Stockholm", který švédský hudebník složil společně se dvěma O.S.I. mistry. "Myslím, že to byl Kevinův nápad přivést hostujícího zpěváka. Zeptal se mě, jestli mám nějaké návrhy a okamžitě jsem si vzpoměl na Mikaela," vysvětluje Matheos. "Byl to Mikaelův výběr, dali jsme mu několik písní, v nichž si vybíral. Mikael napsal texty a melodii a nahrál své části doma ve Švédsku."


Nahoru...

23. 5. 2002
Toho dne se na oficiálních stránkách DT objevila informace o nové "Superskupině".
Účast v ní potvrdili hudebníci:
Jim Matheos - kytary, klávesy, programování (Fates Warning)
Mike Portnoy - bicí (Dream Theater)
Kevin Moore - zpěv, klávesy, programování (Chroma Key, ex DT)
a jako hosté:
Steven Wilson - zpěv (Porcupine Tree)
Sean Malone - basová kytara (Gordian Knot, Cynic)

Složení kapely na desce "Free" je následující:
Jim Matheos - guitars, keyboards and programming
Kevin Moore - vocals, keyboards and programming
Mike Portnoy - acoustic drums
Joey Vera - bass na "Sure You Will", "Free", "All Gone Now", "Bigger Wave", "Kicking"

Sestava v roce 2009 při vydání jejich třetí desky:
Jim Matheos - kytary, klávesové nástroje, programování
Kevin Moore - zpěv, klávesové nástroje, programování
Gavin Harrison(Porcupine Tree) - akustické bicí
Mikael Akerfeldt(Opeth) - zpěv ve skladbě Stockholm.
V roce 2010 OSI podepsali smlouvu s vydavatelstvím Metal Blade Records.
23. 1. 2012
Sestava skupiny v roce 2012 při vydání jejich čtvrté desky:
Jim Matheos - kytary, klávesové nástroje, programování
Kevin Moore - zpěv, klávesové nástroje, programování
Gavin Harrison (Porcupine Tree) - akustické bicí

Nahoru...
Studiová alba:
2012 Fire Make Thunder
2009 Blood
2006 re: free
2006 Free
2003 Office Of Strategic Influence
Další nahrávky:

Tuesday The Sky:
2017 Drift

Jim Matheos sólově:
2014 Halo Effect
1999 Away With Words
1993 First Impressions


Sestava skupiny:
Jim Matheos - kytary, klávesové nástroje, programování
Kevin Moore - zpěv, klávesové nástroje, programování
Gavin Harrison (Porcupine Tree) - akustické bicí
(nahráno v Harrisonnově domu v Londýně)
Diskografie Fire Make Thunder
Vyšlo 27. 3. 2012, Metal Blade Records

Seznam skladeb:
  01. Cold Call (7:10)
  02. Guards (5:03)
  03. Indian Curse (4:42)
  04. Enemy Prayer (4:54)
  05. Wind Won't Howl (5:05)
  06. Big Chief II (3:04)
  07. For Nothing (3:18)
  08. Invisible Men (9:54)
Total Time: (43:10)

Produced: Jim Matheos & Kevin Moore
Mixed: Matt Sepanic, Jim Matheos & Kevin Moore v The Sound Farm Studio in Jamaica, Iowa
Mastered: Roger Siebel
Veškeré nahrávání pro "Fire Make Thunder" s výjimkou bicích realizovali Moore a Matheos ve svých domácích studiích a bicí byly zaznamenány doma u Harrisona v Londýně. Závěrečné míchání stejně jako některé další úpravy a aranžmá byly dokončeny v červenci 2011 v městečku Jamaica, Iowa, kde kapela spolu s mixážním technikem Matt Sepanic na farmě Sound Farm Studio and Recording Environment upravovala nahrávky. Masteringu se ujal známý inženýr Roger Siebel. Desku produkují Moore a Matheos.

Nová deska se po svém vydání umístila v Billboard Chart New na pozici #18, v kategorii Top Hard Music Albums Chart na #46. V mezinárodních žebříčcích figurovalo na místě #43 v Hard Music Albums v Kanadě a na místě #139 v zemích Beneluxu. K písní "For Nothing" se objevil 9. dubna 2012 i hudební klip.

Čtvrtá nahrávka mé oblíbené prog supergroup byla dlouho očekávanou podle mnoha on-line komunit z velmi dobrých důvodů. První OSI album vyvolalo velký zájem především proto, že bylo nabízeno jako "setkání" Mike Portnoye a Kevina Moore, ale jejich druhé album, "Free", ozřejmilo progrockovým fanouškům, že OSI není typická prog metalová jízda, a Mike a Kevin doposud spolu nevycházejí tak dobře. Portnoy a OSI se vzájemně opustili a Portnoy byl nahrazen dokonalým Gavinem Harrisonem, a já jsem usuzoval, že počáteční zájem o kapelu, opadal po této změně.

Ale pak se stala zajímavá věc. Zvuk OSI byl tak inovativní a jedinečný, že opravdu začal přitahovat nový typ fanoušků - z nichž mnozí nebyli nikdy z počátku fanoušky Fates Warning nebo Dream Theater. Je to organický typ růstu, kapela, jako takovási to opravdu zaslouží, protože to signalizuje změnu od kapely, která byla známá jako novinka a superskupina na samostatnou kapelu, která, doufejme, bude známa na základě svých výsledků po delší dobu. Na "Blood" se jejich zvuk ještě více ztěmnil a ztěžkl, jejich hudební styl vykrystalizoval. Zatímco "Free" se ještě zaměřuje na chytlavé háčky a pop-délku písní, "Blood" vystoupalo již na další úroveň.

Pro ty z vás, kteří jsou již obesnámeni s kapelou, jejich čtvrté album "Fire Make Thunder" bude připomínat více jejich předchozí album "Blood". S pouhými 8 skladbami ve srovnání s Blood 9 skladeb, vidíme zúženější, více vyhraněnější album než poslední nahrávky. "Fire Make Thunder" je silný krok vpřed pro OSI a ačkoli postrádá háčky "Free" a sílu "Blood", stále zobrazuje pozoruhodnou vyspělost, protože OSI zdokonalili svůj charakteristický zvuk.

Současný poznávací vzorec OSI je takový - tam jsou headbanging kovové riffy, paranoidní zvukové konstrukce zesílené výstražným vysíláním a Mooreovým současně-kanonickým příjemným nadhledovým vokálním stylem. Rozdíl je v tom, že nervní a nápadně elektronické zvuky ustoupily více v akustickou a organicky znějící instrumentaci. "Cold Call" je chytlavá úvodní melodie, silně připomínající "The New Math", ale bohužel se šine o trochu více, než je nezbytné vzhledem k materiálu. Fanoušci Kevinových úchvatně záběrových a neurčitě emocionálních písně se cítí doma s "Indian Curse" a "Wind Won’t Howl", ta druhá, která je vyloženě melancholická, ale hlavním klíčem, který se nekonečně opakuje. Fanouškům těžších skladeb se bude líbit "Big Chief II" a "Enemy Prayer." Předposlední píseň, "For Nothing" zní jako ztracený šperk z nahrávání v Graveyard Mountain Home (Chroma Key), představující překvapivě přízemní melodii.

Konečně, vyvrcholením je poslední skladba, "Invisible Men", hypnotická, unášející, se silnými synthezátorovými takty, které se odvíjí stejně jako brilantní film. Tento téměř 10 minutový opus stojí za zakoupení a bude připomínán jako jedna z největších písní v katalogu OSI. Kevinův hlas vás polechtá na břiše, a to navzdory skutečnosti, že je tak nenápadný a chladný, a uprostřed písně se rozvine do těžkého zkaleného přechodu, následovaný kytarovým sólem (ano, skutečné kytarové sólo ve stylu Pink Floyd od Matheose!). V klidném arpeggiu spolu s přepracováním Kevinova sboruna samém konci písně bych se mohl i rozplakat, kdybych nebyl takový stydlivý macho.

Přesto, jak velkolepé tohle album je (zejména “Invisible Men”), jako bych očekával ještě mnohem více. Vím, inspirace si nelze vynutit, a skládání alba na dálku není snadné. Nicméně, "Free" mi stále dává mnoho radosti z poslechu, sedm let po jeho vydání. Pro dalších sedm let nevidím, zda budu poslouchat "Fire Make Thunder" stejně jako jsem poslouchal "Free". Třebas se mohu mýlit. Většina OSI alb mě obohacovala nějakou dobu. Na tomto albu není nic, co by mě obohatilo. Tak uvidíme.

"Fire Make Thunder"je přesto neuvěřitelná nahrávka mimořádné kapely. Opravdu doufáme, že uvidíme skupinu ještě mnoho let, protože i ve svých slabších okamžicích, které stále představují něco absolutně a opravdu unikátního v dnešním roztříštěném hudebním světě, kde kapely, jak se zdá, zkoušejí "všechno" jen aby byly jiné a "progresivní" metalové, nyní představuje stagnující marast stále toho stejného. OSI ale uspěje i tam, kde téměř všichni ostatní selžou.

Zdroj: http://arthurhatton.com/2012/04/08/review-fire-make-thunder-by-osi/


Sestava skupiny:
Jim Matheos - kytary, klávesové nástroje, programování
Kevin Moore - zpěv, klávesové nástroje, programování
Gavin Harrison (Porcupine Tree) - akustické bicí
Mikael Akerfeldt (Opeth) - zpěv ve skladbě Stockholm
Diskografie Blood
Vyšlo: 27. 4. 2009 (Evropa), InsideOut Music
19. 5. 2009 (Sev. Amerika)

Seznam skladeb:
  01. The Escape Artist (05:51)
  02. Terminal (6:30)
  03. False Start (3:05)
  04. We Come Undone (4:04)
  05. Radiologue (6:05)
  06. Be The Hero (5:51)
  07. Microburst Alert (3:48) (Matheos, instrumental)
  08. Stockholm (6:41) (Lyrics: Mikael Akerfeldt)
  09. Blood (5:26)
Total Time: (47:21)

Produced: Jim Matheos & Kevin Moore
V limitované edici je připraveno i druhé CD se skladbami:
  01. No Celebrations (06:27)
(vocals/lyrics - Tim Bowness)
  02. Set It On Fire (04:34)
(cover of the Elliott Smith song)
  03. Communicant (10:21)
(extended version of the regular CD track)
Total Time: (21:21)

OSI - BLOOD: RECENZE
Třetí zářez na pažbě si tento rok mohou udělat pánové z projektu OSI, který v sobě sdružuje personální výběr hudebníků z kapel jakými jsou DREAM THEATER, PAIN OF SALVATION nebo PORCUPINE TREE a aktuálně třeba i OPETH. Minulé album „Free“ bylo pro mě učiněným skvostem, a tak do novinky „Blood“ jsem vkládal opravdu velké naděje a logicky jsem očekával pokračovatele skvěle započaté cesty. Spokojen jsem s tím, že směr, který tento zajímavý hudební mutant nabral na nové desce zůstává věrný podobným tradicím jako již dříve. Smutné však je, že nejde dál, ale poněkud rozpačitě přešlapuje na místě. Z očekávaného posunu minimálně srovnatelné vzdálenosti, která byla mezi debutem a druhou deskou, je bloudění v kruhu. Jako by OSI vařili novinku z naprosto stejných surovin jako před třemi roky, jen ten odvar, který vznikl je ze záhadných důvodů o něco slabší. Stále zde máme charismatické a velmi svojské písničky s nezaměnitelným vyšeptaným hlasem ex-klávesáka od imperátorů rockové progrese DREAM THEATER Kevina Moora. Perfektně zaranžované skladby balancující na pomezí prog metalové alternativy, intelektuální kytarovky a pop rocku, dýchají typickým chladem, jenž jim masírují do těla hlavně hlasivky pěvce. Vše je dozdobeno špičkovou producentskou stránkou, výtečně a velmi obratně zakomponovanými samply a mnohými dalšími řemeslně skvěle zvládnutými finesami, nicméně dodat se musí, že výsledek nemá sílu zaujmout tak silně a na tak dlouho jako „Free“. Chybí mi elektrizující atmosféra skladeb jako „Go“, parádní chytlavost a funkčnost titulní „Free“...

Rozhodně však nejde o desku, která by si nezasloužila pozornost, to vůbec ne! OSI opět vyučují v tom jak používat kytarové efekty tak, aby nepůsobily samoúčelně, ale buďto dobarvovaly náladu skladeb nebo přímo tvořily jejich charakter. Podobně je to s klávesami. Jen v málokterých kapelách se mi práce se zvuky a klávesovými motivy líbí tak jako u OSI. Své jistě udělaly i změny v sestavě – novou posilou týmu je Gavin Harrison, bubeník skupin PORCUPINE TREE a KING KRIMSON. Právě ten střídá Mika Portnoye z DREAM THEATER. Zajímavými hosty jsou například Mikael Akerfeldt z OPETH, který si zahostoval ve skladbě „Stockholm“ nebo Tim Bowness v písní „No Celebrations“. „Blood“ sice u mě nesplnila očekávání, ale uznávám, že můj metr, který jsem měl připravený pro tuto nahrávku, byl díky geniálnímu předchůdci příliš přísný. Ačkoliv toto album uvízlo ve šlápěji staré tři roky je i tak napěchováno neuchopitelnou snovou atmosférou, charismatickým chladem a velkou porcí hudební melancholie.
RIP, Zveřejněno: 17.8.2009
Zdroj: http://www.metalopolis.net/team.asp?id=1029


Diskografie re: free
Vyšlo: 21. 4. 2006, InsideOut Music

Seznam skladeb:
  01. Go (Console remix) (10:32)
  02. Kicking (Kevin Moore remix) (8:05)
  03. Home Was Good (Kevin Moore remix) (7:53)
Total Time: (26:30)


Člen OSI Kevin Moore provedl new mixáže skladeb "Kicking" a "Home Was Good". "Go remix" provedl Martin Gretschmann AKA Console, klávesista a programátor z Notwist (Německo).


Sestava skupiny:
Jim Matheos - Guitars, Keyboards, Programming
Kevin Moore - Vocals, Keaboards, Programming
Mike Portnoy - Druma (Dream Theater)
Joey Vera - Bass (01,02,04,06,07) (Fates Warning)
Bige Akdeniz - Guitars, Vocals (CD2 06)
Diskografie Free
Vyšlo 21. dubna 2006, InsideOut

Seznam skladeb:
  01. Sure You Will (3:46)
  02. Free (3:20)
  03. Go (4:16)
  04. All Gone Now (5:13)
  05. Home Was Good (5:03)
  06. Bigger Wave (4:30)
  07. Kicking (3:52)
  08. Better (4:06)
  09. Simple Life (4:00)
 10. Once (6:34)
 11. Our Town (3:20)

Total Time: (47:34)

Limited Edition Bonus CD:
  01. OSIdea 9 (3:33) (Matheos)
  02. Set It On Fire (3:42) (Moore)
  03. Communicant (3:47) (Matheos)
  04. When You're Ready (demo) (3:09)
  05. Remain Calm (4:08) (Moore)
  06. Old War (1:06) (Akdeniz)
Total Time: (19:45)
OSI - FREE: RECENZE
Pokud se Vám líbí kapela Dream Theater, jistě nepohrdnete tímto již druhým albem projektu, který vyšel zhruba před necelým měsícem, kde za bicími sedí právě člověk z výše jmenované kapely Mike Portnoy.

Office Of Strategic Influence, t.j. projekt čtyř hudebníků: Mike Portnoy (bubeník kapely Dream Theater), Kevin Moore (bývalý klávesista DT a nynější klávesista a zpěvák Chroma Key) a dva členové z progresivní metalové kapely Fates Warning - Jim Matheos (kytara) a byskytarista Joey Vera, jež se m.j. podílel s Kevinem na albu Dead Air For Radios v kapele Chroma Key.

Letos se tímto chlapcům podařilo natočit po rovněž úspěšném Office Of Strategic Influence z roku 2003, v pořadí již druhé s názvem Free, kde Joey Vera nahrazuje minulého baskytaristu Seana Maloneho z kapely Gordian Knot.

Nečekejte od tohoto díla v žádném případě takový nářez jako u toho prvního. Styl lze jen těžko zde definovat. Album však nikterak nezačíná vůbec špatně. Již úvodní Sure You Will se může chlubit pěkným "rachotem". Dominuje tu Joey se svojí "zvonivou" basou, do níž se po chvilce přidá hutný kytarový zvuk Jima Matheose. Ani následující a stejnojmenná Free není na tom o moc hůře. Tempo se zvolní až teprve při třetím tracku s názvem Go (do něhož jsem t.č. blázen). Zde si dle mého názoru Kevin vylévá do hudby smutek a melancholii, stejně jako ve většině skladeb v albu Dead Air For Radios ve svém "chromovém klíči". Jak skladba číslo pět napovídá, že "doma bylo dobře", lze z Home Was Good opět vyčíst nějaké (ne)dobré vzpomínky, které sám Kevin zde vyjadřuje. Skladba je ještě pomalejší, pěkně si u ní popřemýšlíte a snad taky zavzpomínáte. Mike Portnoy si však zde na své nástroje nezahrál. Přesto mi přijde, že jeho výkon je v celém albu co se týče bicích snad ještě lepší, než na jakémkoli jiném u Dream Theater. Snad trochu stylem country by mohla vyznít poslední "Our Town".

Skladby jsou jinak poměrně stejně časově dlouhé (kolem 3 až 5ti minut) ne jako u předchozího alba, krom snad "desítky" Once, která má stopáž asi šest a půl minuty.

Co říci na závěr o tomto díle? Láska na první pohled, která jistě stojí alespoň za poslech.
Zdroj: Blahapet's blog, 11.05. 2006, http://blahapet.wz.cz/index.php


Sestava skupiny:
Jim Matheos - kytara, klávesové nástroje, programování
Kevin Moore - zpěv, klávesové nástroje, programování
Mike Portnoy - bicí
Hosté:
Sean Malone - baskytara
Steven Wilson - zpěv v "shutDOWN" (Porcupine Tree)
Diskografie Office of Strategic Influence

Vyšlo 17. února 2003, Inside Out

Seznam skladeb:
  01. The New Math (what he said) (3:36)
  02. OSI (3:48)
  03. When You're Ready (4:09)
  04. Horseshoes And B-52's (4:18)
  05. Head (5:17)
  06. Hello, Helicopter! (3:44)
  07. shutDOWN (10:25)
  08. Dirt From A Holy Place (5:10)
  09. Memory Daydreams Lapses (5:56)
 10. Standby (looks like rain) (2:09)
Total Time: (47:34)

Limited Edition Bonus CD:
  10. Set The Controls For The Heart Of The Sun (8:49)
  11. New Mama (2:22)
  12. The Thing That Never Was (17:21)

Recordeded at Carriage House Studios (Stamford, Connecticut) on June 2–9, 2002
Produced: Jim Matheos and Kevin Moore
Engineered: Phil Magnotti, Steven Wilson, Sean Malone and Jim Matheos
Mixed: Phil Magnotti
Multimediální část CD obsahuje:
"Set The Controls For The Heart Of The Sun" je cover verze od Pink Floyd představovaná Kevinem Moore a Mike Portnoyem. "New Mama" je cover verze skladby Neil Younga připravená rovněž Kevinem Moore. "The Thing That Never Was" je v originále demo "Looks Like Rain" od Jima Matheose a Mike Portnoye.
Multimediální část trvá asi 19 minut a obsahuje části konceptu zpracované a editované Kevinem Moorem pro "Horsehoes and B-52s" jakož i dvě rozdílné dokumentární stylistické zkratky zachycující Carriage House Studios během natáčení alba.
OSI - PRVNÍ RECENZE...ona možná není první, ale je první, kterou jsem objevil na: www.bestrock.cz (mimochodem velmi dobré stránky o hudebních skupinách)

Základní motivy celého alba rozpracoval kytarista Jim Matheos ze skupiny Fates Warning. Finální podoba nahrávky nevznikala klasickým způsobem, tedy přímým pilováním jednotlivých skladeb ve studiu, členové OSI i spolupracující hosté se na společném díle podíleli víceméně individuálně.

Otec celého projektu Jim Matheos poslal hrubou kytarovo-elekronickou kostru ex-členovi Dream Theater Kevinovi Mooreovi, který ji podložil klávesami a elektronickými zvuky. K této hudební složce napsal texty jenž v jakési vokální demo verzi poslal zpět. Poté se nahrávky dostávaly ke třetímu řádnému členu OSI, výtečnému bubeníkovi Mikeovi Portnoyovi z Dream Theater. Ten do ní implantoval rytmus, který podpořil hostující baskytarista Sean Malone. Tímto způsobem vznikly téměř všechny tracky, které rozhodujícím způsobem utvářel Matheos, jenž si ve většině případů k sobě jako spoluautora přibral Kevina Moorea. V záběru "shutDOWN" se k Jimovi přidal druhý host, leader Porcupine Tree Steven Wilson, který kromě vlastní invence obdařil tuto skladbu i vlastním zpěvem. OSI zpočátku chtěli téměř hotové nahrávky předat ke konečnému nazpívání ještě zpěvákovi Danielovi Gildenlöwi ze švédských Pain of Salvation. Naštěstí se později moudře usnesli na tom, že jeho projev by ublížil celkovému vyznění desky. K mikrofonu si tak opět, tentokrát 'načisto' stoupl klávesista a nyní i zpěvák Kevin Moore, jehož příjemně civilní nevýrazný zpěv dodal albu zvláštní oduševnělé kouzlo.

Někteří z pětice muzikantů se vzájemně nikdy nepoznali, jejich muzika je však ve dvou nahrávkách prodchnuta neuvěřitelně cituplnou, plíživou, pinkfloydovskou atmosférou s šeptaným, sotva zaslechnutelným nebo jen tušeným poselstvím. Na rytmičtějších částech desky se tato 'aura' zcela vytrácí a muzika je velice podobná tomu co oba hlavní autoři předvádějí ve svých domovských kapelách. Střednětepé tracky jsou tu zajímavým, tu nudným experimentem či tápou mezi oběmi variantami. Rozšířená část desky (obal s 'pasem' položeným na stole) je obsáhlejší o tři téměř devětadvacetiminutové bonusy, z niž coververze raných Pink Floyd "Set The Controls For The Heart Of The Sun" jasně ukazuje na tu část kořenů hudební historie jenž prorostla až do současnosti.

S duchem samotného alba dobře koresponduje název kapely jenž se v nezkracované podobě nakonec promítl i do pojmenování samotného debutu. Pod hlavičkou Office of Strategic Influence totiž krátce po teroristických událostech z 11. září 2001 existovala Pentagonem zřízená organizace jenž měla za úkol mediálně masírovat americkou veřejnost tak dlouho, dokud nebude 'sama' přesvědčena o naprosté nutnosti odvetných opatření. Samotný booklet je jakýmsi originálním pasem v němž se kromě nezbytných údajů, fota a razítek z celnic našlo místo i pro jednotlivé texty.

Projekt OSI na Vás dolehne až po opakovaném poslechu. První, druhý a čtvrtý flák je spíše 'odzívnutí hodnou' nástrojovou exhibicí, třetí a pátá skladba přípravou na výtečný střed povedeného alba. Od osmé instrumentálky jde opět o 'zívačku'. Závěr je jak z anglického přísloví: "Konec dobrý - všechno dobrý, (v tomto případě) 'floydi' nezestárli a jsou opět tady.

Po prvním nervním instrumentálním úvodu proloženém politickými žvásty se ve druhé, také poměrně našlapané skladbě "OSI" poprvé ozve Mooreův citlivý vokál. Po hodně současně znějící "When You're Ready" a navazující instrumentálce "Horseshoes and B-52's" (s 'nicneříkajícím' videoklipovým bonusem) se pomalu ale jistě začnete zaplétat do 'nitěrné' pasti jenž Vás v mrazivém 'watersovském' majsterštychu "shotDOWN" zcela přibije k zemi. Hostujícího vokalistu Stevena Wilsona kromě umně vložených hlasů v pozadí sem tam doplňuje Kevin Moore. Mystický sound je umocněn našeptáváním toho, co všechno byste měli odvrhnout....

...tato deska patří spíš k tomu co byste měli přijmout, konečné rozhodnutí však záleží jen a jen na Vás. Nemíním být institucí jenž jiným vychytrale podsouvá 'jejich' názor. ...je docela možné, že se mýlím a toto album patří na smetiště dějin. Já se však k němu budu čas od času vracet.
Petr Zlámal
OSI - DRUHÁ RECENZE
Pro milovníky progresivního metalu přichystalo vydavatelství InsideOut Music další lahůdku v podobě projektu nazvaného tajuplně OSI - Office of Strategic Influence. Vydávání těchto all star projektů může zavánět určitou kalkulací a fanoušci tohoto stylu si tedy musí pomalu zvykat sahat stále hlouběji do kapsy, ale v případě OSI se jedná o naprostou lahůdku, neřknu-li o jeden z nejinvenčnějších projektů posledních let.

Nápad založit progresivní superskupinu nosil v hlavě klávesista Kevin Moore již při odchodu z DREAM THEATER a určitým vyplněním tohoto snu se stal jeho sólový projekt CHROMA KEY, kde se navíc zhostil zpěvu. Před více než rokem se spojil s kytaristou Jimem Matheosem, s nímž léta spolupracoval pro jeho domovskou skupinu FATES WARNING a s bubeníkem Mikem Portnoym, kterého zase znal ze svého působení v DREAM THEATER. Ze společného jamování se zrodil superprojekt OSI. Těsně před nahráváním Jim oslovil jednoho z nejlepších baskytaristů světa Seana Maloneho, který se v současné době prezentuje v další superskupině GORDIAN KNOT. Sean patří mezi absolutní profíky, tudíž své basové party nahrál přímo ve svém domácím studiu v Portlandu. Posledním hostem se stal neméně významný Steven Wilson (PORCUPINE TREE), ten sice kompletně nazpíval jen jednu skladbu, a to sedmičku "shutDOWN", za to se jedná o nejdelší opus na desce (nepočítám-li bonusovku "The Thing That Never Was" nacházející se jen na limitované dvouCD verzi), jenž se vyznačuje osobitou atmosférou a silným psychedelických odérem.

Charakteristický rukopis tandemu Jim a Kevin jsme si mohli vychutnat již na deskách FATES WARNING, v případě OSI se oba snažili dostat ze sebe maximum. Oproti jiným progresivním deskám zní OSI nesmírně temně a depresivně, navíc více než 75 minut (v případě limitované edice) se budete nacházet v dusném psychedelickém deliriu, tudíž strávit tento matroš bude tvrdším oříškem i pro progresivní šampióny. Ale pokud proniknete dostatečně hluboko pod hladinu kytarových vyhrávek, počítačových mašinek, samplů, efektů, syntetizátorů atd., čeká na vás nesmírně katarzující odměna.

Kdo slyšel Kevinův projekt CHROMA KEY a jeho psychedelický zpěv, v OSI vše získává mnohem intenzivnější ráz. Jeho nadšení pro moderní technologie se zde projevilo použitím tun vrstev samplů a různých klávesových linek, aby toho nebylo málo s programováním mu napomáhá rovněž Jim. Taktéž jeho zpěv zní málokdy přirozeně, ale mnohem častěji využívá různé hlasové harmonizéry. Po této stránce vyznívá OSI nesmírně moderně a již dlouho jsem neslyšel tak dokonalý tlukot syntetického srdce.

Kytarovou hru Jima Matheose nelze přehlédnout. Její techniku a zvuk známe již z posledních alb FATES WARNING. Kromě "klasických" progmetalových riffů ("OSI", "Horseshoes And B-52's") se dočkáme rovněž podmanivých melancholických vybrnkávaček známých rovněž z jeho domovské skupiny ("When You're Ready", "Memory Daydreams Lapses Standby (looks like rain)").

Bezchybnou práci odvádí taktéž rytmická sekce. Mike hraje natolik přesně, že mnohdy těžko rozeznáte živé bicí od různých computerů. Oproti jiným projektům se jeho hra a tím pádem tempo celé nahrávky nese v pomalém tempu, což ještě více prohlubuje depresivní atmosféru. Tudíž jeho typických dvoukopáků se dočkáme snad jen v závěru pro mě nejatmosferičtější skladby "Dirt From A Holy Place". Maloneho baskytaru jsem obdivoval již v dobách jeho působení v úderce DEATH či CYNIC, ale nejvíce jsem si její příjemné bublání vychutnal až na pozdějších projektech jako AGHORA či v již zmiňovaných GORDIAN KNOT. V těchto dvou skupinách se dá hovořit až o jazzových postupech, nikterak tomu není na OSI.

Album vyšlo ve dvou verzích, které se navzájem liší obalem. My se bavíme o limitované edici, která krom deseti skladeb obsahuje ještě druhé CD se třemi bonusy - cover od PINK FLOYD "Set The Controls For The Heart Of The Sun", cover od Neil Young "New Mama" a nakonec 17 minutovou lahůdku "The Thing That Never Was" z dema "Looks Like Rain". Dále pro majitele PC vydavatel přichystal multimediální stopu v podobě videí z natáčení a klip ke skladbě "Horseshoes And B-52's". Bez váhání doporučuji právě limitovanou edici, neboť tři bonusové skladby jsou fakt super a navíc se vám album prodlouží o 28 minut.

O zvuku nahrávky nemusím ani hovořit, jednoduše jsem na něm nenašel chybu. No není divu, když samotný mix proběhl v Sony Music Studios. Nahrávka zní velmi temně a hutně, hlavně samply a klávesy doslova vyvěrají na povrch.

Rovněž digipaková obálka od známého Thomase Ewerharda mě po delší době překvapila svou originalitou. CD jsou vložena do digipakové knihy, jenž připomíná cestovní pas nějakého tajného agenta. Opravdu skvělá práce a výborně to vystihuje atmosféru desky.

Závěrem mohu říci jediné, projekt OSI patří k tomu nejlepšímu, co progmetal nabízí. Velice mě potěšilo, že do poslechu alba se musí posluchač mnohem intenzivněji ponořit a i po mnoha koncentrovaných posleších zní deska jako napoprvé.

Štěpán Šimek, 08.10.03, http://www.abysszine.com/2003100801-osi-office-of-strategic-influence.html


Sestava skupiny:
Jim Matheos - kytara, klávesové nástroje, programování
Hosté:
Lloyd Hanney - Drums (GOD IS AN ASTRONAUT)
Kevin Moore - Keyboards
Anna-Lynne Williams - Vocals (TRESPASSERS WILLIAM, LOTTE KESTNER)
Diskografie Drift
Vyšlo 30. června 2017, InsideOut Music

Seznam skladeb:
01. Today The Sky (4:15)
02. Kite (5:10)
03. Vortex Street (4:46)
04. It Comes In Waves (4:30)
05. Dyatlov Pass (7:29)
06. Far And Away (4:19)
07. Westerlies (5:27)
08. Roger, Gordo (4:06)
09. The Rowing Endeth (4:31)
10. Drift (4:09)
Total Time: (48:42)

Photo: Markus Wiedenmann



Sestava skupiny:
Jim Matheos - Guitars (acoustic)
Hosté:
Diskografie Halo Effect
Vyšlo 17. února 2014, Burning Shed

Seznam skladeb:
01. Halo Effect 1 (5:27)
02. Halo Effect 2 (4:25)
03. Halo Effect 3 (4:06)
04. Halo Effect 4 (7:07)
05. Halo Effect 5 (5:18)
06. Halo Effect 6 (4:50)
07. Halo Effect 7 (7:47)
08. Halo Effect 8 (3:15)
Total Time: (42:15)

Na tomto záznamu nejsou žádné klávesy ani zvukové efekty. Všechny zvuky byly vytvořeny akustickou kytarou (pro zájemce o takové věci, 1973 Alvarez je klasická s velmi starými strunami), které byly digitálně zpracovávány do různých stupňů, někdy minimálně, jindy, dokud není původní signál nerozpoznatelný. Pro vytvoření každého kusu bylo několik skladeb improvizováno samostatně, bez klíče nebo tempa. Různé nápady byly pak editovány, kombinovány a vrstveny, aby spolu vytvořily tyto písně.


Sestava skupiny:
Jim Matheos - Guitars
Michael Manring - Bass
Mark Zonder - Drums
Charlie Bisharat - Violin
Hosté:
Diskografie Away With Words
Vyšlo 3. září 1999, Metal Blade Records, 3984-14275-2

Seznam skladeb:
01. A Way with Words (4:38)
02. Palindrome (3:31)
03. Astronomies (4:16)
04. The Language Of Silence (4:23)
05. Piscataquog (4:07)
06. A Conference Of Clouds (5:32)
07. Mumbo Jumbo (3:36)
08. Tongue Tied (3:07)
09. The Last Light of August (6:28)
10. Goodnight, Goodbye (3:35)
Total Time: (43:13)

Album instrumentálních skladeb.


Sestava skupiny:
Jim Matheos - Guitars
Charlie Bisharat - Violin
Eugene Friesen - Cello
Hosté:
Diskografie First Impressions
Vyšlo 21. května 1993, Ironclad Recordings

Seznam skladeb:
01. Remembering Rain (4:45)
02. Winter's Thaw (3:07)
03. Gay Head (2:44)
04. Metaphysical Soup (5:05)
05. Laurel Dawn (5:05)
06. The Air of Autumn (5:32)
07. Three Wishes (3:50)
08. Pause for Paws (1:08)
09. Silent Snow, Secret Snow (6:33)
Total Time: (37:49)

Producer, Engineering, Mixing: Bill Metoyer
Album instrumentálních skladeb.

Nahoru...



Tak tohle je Jim Matheos !!!

A tohle je zase Kevin Moore v plném soustředění...

Neúnavný Mike Portnoy přímo u svých nástrojů...





Matheos a Moore v roce 2009

Při nahrávání poslední desky v roce 2012





Nahoru...

Co znamená název skupiny?
Celý název projektu je "OFFICE OF STRATEGIC INFLUENCE", což je název pro organizaci, která byla krátce po 11. září 2001 zřízena a označena Pentagonem k tomu, aby veřejnost přesvědčila o nutnosti odvetných protiteroristických akcích. Existovala naštěstí jen několik měsíců. Jejím úkolem bylo sjednotit veškerou americkou veřejnost v otázce války proti terorismu. Její členové vypouštěli do médií vymyšlené, zkreslené nebo neúplné informace o "zlých" lidech z Východu a snažili se vyburcovat národ k co nejrychlejší podpoře odvetných akcí. Smutné na tom je, že největší stanice jako CNN a FOX je v tomto podporovaly, přestože každý den poukazovaly na svoji zpravodajskou nezávislost.

Nahoru...
Oficiální stránky skupiny naleznete na adrese:
  www.osiband.com

Oficiální stránky skupin a členů:

Nahoru...

    F I R E  M A K E  T H U N D E R
Zpět... 01. Cold Call
Music - Jim Matheos, Kevin Moore
Lyrics - Kevin Moore

Pray to a higher power
Enemy's gonna do the same
You make energy matter
The universe doesn't know your name

Cold call, cold call
Enemy gonna do the same
Cold call, cold call
The universe never heard of us

Light those candles
Cut off their hands if they don't know how
Site that stanza
Get it all in before the music stops

Cold call, cold call
Enemy gonna do the same
Cold call, cold call
The universe never heard of us

I guess I'm fine but my neighbors could be better
I drank that wine and I got my reference letter
Who will they come for?
I wanna see you there!

Cold call, cold call
Enemy gonna do the same
Cold call, cold call
The universe never heard of us

Zpět... 01. Cold Call
Music - Jim Matheos, Kevin Moore
Lyrics - Kevin Moore

Pray to a higher power
Enemy's gonna do the same
You make energy matter
The universe doesn't know your name

Cold call, cold call
Enemy gonna do the same
Cold call, cold call
The universe never heard of us

Light those candles
Cut off their hands if they don't know how
Site that stanza
Get it all in before the music stops

Cold call, cold call
Enemy gonna do the same
Cold call, cold call
The universe never heard of us

I guess I'm fine but my neighbors could be better
I drank that wine and I got my reference letter
Who will they come for?
I wanna see you there!

Cold call, cold call
Enemy gonna do the same
Cold call, cold call
The universe never heard of us

Zpět... 02. Guards
Music - Jim Matheos, Kevin Moore
Lyrics - Kevin Moore

We're kids on the corner, we're sure as hell
That daddy's got a gun that he cannot draw
We hear you're carrying yours as well
We're calling, we're calling, we're calling
We're calling you

Christians and cutters we all confess
On twenty-one channels, each day one less
You can't keep shooting the camera test
We're calling, we're calling, we're calling,
We're calling

Some guards call it the forward slash
Others can't talk with a knife in their back
We're call call calling
We're call call calling
We're calling

Got a king but he's sailling his robe
A kid kissed him and he turned to a toad
The queen screamed but it came out a croak
And if you listen you can still hear them singing

Your dog's on the phone, are you out or in?
Another day dead is a week for him
You can't keep huffing the oxygen
We're calling, we're calling, we're calling,
We're calling

Some guards call it the forward slash
Others can't talk with a knife in their back
We're call call calling
We're call call calling
We're calling you

Zpět... 02. Guards
Music - Jim Matheos, Kevin Moore
Lyrics - Kevin Moore

We're kids on the corner, we're sure as hell
That daddy's got a gun that he cannot draw
We hear you're carrying yours as well
We're calling, we're calling, we're calling
We're calling you

Christians and cutters we all confess
On twenty-one channels, each day one less
You can't keep shooting the camera test
We're calling, we're calling, we're calling,
We're calling

Some guards call it the forward slash
Others can't talk with a knife in their back
We're call call calling
We're call call calling
We're calling

Got a king but he's sailling his robe
A kid kissed him and he turned to a toad
The queen screamed but it came out a croak
And if you listen you can still hear them singing

Your dog's on the phone, are you out or in?
Another day dead is a week for him
You can't keep huffing the oxygen
We're calling, we're calling, we're calling,
We're calling

Some guards call it the forward slash
Others can't talk with a knife in their back
We're call call calling
We're call call calling
We're calling you

Zpět... 03. Indian Curse
Music - Jim Matheos, Kevin Moore
Lyrics - Kevin Moore

Uncovered for a little while
You told me, don't stop
Uncovered for a little while
With no one there to terrify

We'll start in Canada
We have a chance there
Move forward in reverse
Oh come on indian curse
We'll end with Mexico
Over our shoulders
Oh come on indian curse

We'll pass through Panama
That's what it's there for
Oh engine running worse
Oh come on indian curse
We exit Ecuador
Along the shoulder
Oh come on indian curse

Gonna wait this out
Gonna wait it out
Gonna wait it out on the plains
Changes
No more changes
No more changes after now

Uncovered for a little while
You told me, don't stop
Uncovered for a little while
With no one there to terrify

Zpět... 03. Indian Curse
Music - Jim Matheos, Kevin Moore
Lyrics - Kevin Moore

Uncovered for a little while
You told me, don't stop
Uncovered for a little while
With no one there to terrify

We'll start in Canada
We have a chance there
Move forward in reverse
Oh come on indian curse
We'll end with Mexico
Over our shoulders
Oh come on indian curse

We'll pass through Panama
That's what it's there for
Oh engine running worse
Oh come on indian curse
We exit Ecuador
Along the shoulder
Oh come on indian curse

Gonna wait this out
Gonna wait it out
Gonna wait it out on the plains
Changes
No more changes
No more changes after now

Uncovered for a little while
You told me, don't stop
Uncovered for a little while
With no one there to terrify

Zpět... 04. Enemy Prayer
Music - Jim Matheos, Kevin Moore, Gavin Harrison

Instrumental

Zpět... 04. Enemy Prayer
Music - Jim Matheos, Kevin Moore, Gavin Harrison

Instrumental

Zpět... 05. Wind Won't Howl
Music - Jim Matheos, Kevin Moore
Lyrics - Kevin Moore

This quality won't come again
Completely overwhelmed with nothing
Compare the quiet to the pain
Just tell them everything is perfect

Well the camera get what the camera take
And it's all gone, all gone
And the wind won't howl if the window break
And we're all gone
Well the indian want what the camera take
But it's all gone
And the guard go home when the jailhouse break
Cause they're all gone

This quality won't come again
Completely overwhelmed with nothing
Compare the quiet to the pain
Just tell them everything is perfect

We were already down before
We were already down on the floor

Zpět... 05. Wind Won't Howl
Music - Jim Matheos, Kevin Moore
Lyrics - Kevin Moore

This quality won't come again
Completely overwhelmed with nothing
Compare the quiet to the pain
Just tell them everything is perfect

Well the camera get what the camera take
And it's all gone, all gone
And the wind won't howl if the window break
And we're all gone
Well the indian want what the camera take
But it's all gone
And the guard go home when the jailhouse break
Cause they're all gone

This quality won't come again
Completely overwhelmed with nothing
Compare the quiet to the pain
Just tell them everything is perfect

We were already down before
We were already down on the floor

Zpět... 06. Big Chief II
Music - Jim Matheos, Kevin Moore
Lyrics - Kevin Moore

Dead man dog at the graveyard fence
He wanna go where his master went
Cop shoot man 'cause the knife got bent
And the landlord suin' for the backward rent

Man bite dog 'cause the master dead
And the dog just glad that someone got fed
Man shoot wife 'cause the knife got bent
And the wife take offense to the message that sent

Chief leave nothin' before he drop
Hock his rhymes at the pawn-it shop
Mail his feather to an astronaut
Spent all the cash on a corner plot

Spaceman glad at the deal he got
He second line in space a lot
Them cowboys love them indian mask
And they write it off on the turbotax

We got no money 'cause we just got paid
We smoke in packs on the esplanade
We trawl for oil where they stumped the oak
And we can't go home 'cause the river broke

We got no money 'cause we just got paid
We smoke in packs on the esplanade
We trawl for oil where they stumped the oak
And we can't go home 'cause the river broke

Zpět... 06. Big Chief II
Music - Jim Matheos, Kevin Moore
Lyrics - Kevin Moore

Dead man dog at the graveyard fence
He wanna go where his master went
Cop shoot man 'cause the knife got bent
And the landlord suin' for the backward rent

Man bite dog 'cause the master dead
And the dog just glad that someone got fed
Man shoot wife 'cause the knife got bent
And the wife take offense to the message that sent

Chief leave nothin' before he drop
Hock his rhymes at the pawn-it shop
Mail his feather to an astronaut
Spent all the cash on a corner plot

Spaceman glad at the deal he got
He second line in space a lot
Them cowboys love them indian mask
And they write it off on the turbotax

We got no money 'cause we just got paid
We smoke in packs on the esplanade
We trawl for oil where they stumped the oak
And we can't go home 'cause the river broke

We got no money 'cause we just got paid
We smoke in packs on the esplanade
We trawl for oil where they stumped the oak
And we can't go home 'cause the river broke

Zpět... 07. For Nothing
Music - Jim Matheos, Kevin Moore
Lyrics - Kevin Moore

Don't feel like the sun's coming up
Don't feel like it's gonna get better

I can't keep promises
I forget beeing seventeen
Hard times comes to your troubled son
Hope is the last thing that he needs
Hope is a candle that feeds
Off the air till it leaves almost nothing

Gotta stay
Gonna stay
Gonna stay
Can't stay

Hope only got us so far
And the saddest thing
As the wind blows your hair
Are the seeds of our nothing

Zpět... 07. For Nothing
Music - Jim Matheos, Kevin Moore
Lyrics - Kevin Moore

Don't feel like the sun's coming up
Don't feel like it's gonna get better

I can't keep promises
I forget beeing seventeen
Hard times comes to your troubled son
Hope is the last thing that he needs
Hope is a candle that feeds
Off the air till it leaves almost nothing

Gotta stay
Gonna stay
Gonna stay
Can't stay

Hope only got us so far
And the saddest thing
As the wind blows your hair
Are the seeds of our nothing

Zpět... 08. Invisible Men
Music - Jim Matheos, Kevin Moore
Lyrics - Kevin Moore

Give us a name
So we know where we're starting from
Focus the wave
Between the cars
Under the sun

Floodlights on the rail yard hold you, hold you
Headlights on the highway pull you, pull you
But no one turns them off
No one turns them off like you do

Under cover of night
We go up the river side
Show us your hands
As we come again
The invisible man

Starlight on the railway
Holds you, holds you like
Headlights on the highway pull you, pull you
But no one turns them off
No one turns them off like you do

If all we have is time to cover for
You've got secrets keep your secrets don't we all
I'm trying to shake these pictures but I'm losing
Over bridges under tunnels keep it moving

Careless causes heaven's gonna
Burn a hole beside my bed
Time moves slow so tap the tempo
Frozen on the string you broke
Houseless haunted voices gonna
Shake the cup beside my bed
Sound move slow so tap the tempo
Stretched out on the string you broke

If all we have is time to cover for
You've got secrets keep your secrets don't we all

Under cover of night
We go up the river side
Show us your hands
As we come again
The invisible man
Zpět... 08. Invisible Men
Music - Jim Matheos, Kevin Moore
Lyrics - Kevin Moore

Give us a name
So we know where we're starting from
Focus the wave
Between the cars
Under the sun

Floodlights on the rail yard hold you, hold you
Headlights on the highway pull you, pull you
But no one turns them off
No one turns them off like you do

Under cover of night
We go up the river side
Show us your hands
As we come again
The invisible man

Starlight on the railway
Holds you, holds you like
Headlights on the highway pull you, pull you
But no one turns them off
No one turns them off like you do

If all we have is time to cover for
You've got secrets keep your secrets don't we all
I'm trying to shake these pictures but I'm losing
Over bridges under tunnels keep it moving

Careless causes heaven's gonna
Burn a hole beside my bed
Time moves slow so tap the tempo
Frozen on the string you broke
Houseless haunted voices gonna
Shake the cup beside my bed
Sound move slow so tap the tempo
Stretched out on the string you broke

If all we have is time to cover for
You've got secrets keep your secrets don't we all

Under cover of night
We go up the river side
Show us your hands
As we come again
The invisible man


  B L O O D
01. T H E  E S C A P E  A R T I S T
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Run, run like you've already done
You've got to move to meet demand
You're far flung when the music's done
You better find a place to land

It's all true when I lit that fuse
I never meant to be your friend
I kicked the tire but it caught on fire
I'm going to try to make amends

You act mysterious
But you speak in gibberish
You can take your memory
I'm off I'd better be alone, alone, alone, alone
I'm off I'd better be alone, alone

Part two now you're back in the news
You're gonna spread the word around
I'm all done cause the song is sung
I'm gonna black my windows out

You move mysterious
But you speak in gibberish
You can take your memory
I'm off I'd better be alone, alone, alone, alone
I'm off I'd better be alone, alone

No harm, no foul
It's not fine at all
It's not fair leading us there
It's no fun at all

You act mysterious
But you speak in gibberish
You can take your memory
I'm off I'd better be alone, alone, alone, alone
I'm gone I'd better be alone, alone

01. T H E  E S C A P E  A R T I S T
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Run, run like you've already done
You've got to move to meet demand
You're far flung when the music's done
You better find a place to land

It's all true when I lit that fuse
I never meant to be your friend
I kicked the tire but it caught on fire
I'm going to try to make amends

You act mysterious
But you speak in gibberish
You can take your memory
I'm off I'd better be alone, alone, alone, alone
I'm off I'd better be alone, alone

Part two now you're back in the news
You're gonna spread the word around
I'm all done cause the song is sung
I'm gonna black my windows out

You move mysterious
But you speak in gibberish
You can take your memory
I'm off I'd better be alone, alone, alone, alone
I'm off I'd better be alone, alone

No harm, no foul
It's not fine at all
It's not fair leading us there
It's no fun at all

You act mysterious
But you speak in gibberish
You can take your memory
I'm off I'd better be alone, alone, alone, alone
I'm gone I'd better be alone, alone

02. T E R M I N A L
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

I woke up to a beautiful day in a cave
Watching the colors wave I sat up
As the broadcast day began

I'm in love before the phone starts ringing it's you
Here's another clue I'll be gone
Before the daylight savings is through

Let's go home
There's a boy with a knife at the door
And he's leaving if he gets too bored
He's been waiting on us since the dawn
(Is that what he said?)

Later on there's an old man blocking the door
With his head and his neck on the floor
And he won't wake up 'till dawn
(Is that what he said?)

I wanna talk shit when we get outside
I wanna play tough when you're terrified
I wanna have fun like we used to do
I wanna rule out the alternative

Going, going, going
Feet don't fail me
Going, going, going
Feet don't make me
Going, going, going
Please don't make me leave again

Eventually, I'll be in California physically
And maybe I can love you complete

Going, going, going
Feet don't fail me
Going, going, going
Feet don't make me
Going, going, going
Please don't make me leave again

Eventually, I'll be in California physically
And maybe I can love you complete

02. T E R M I N A L
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

I woke up to a beautiful day in a cave
Watching the colors wave I sat up
As the broadcast day began

I'm in love before the phone starts ringing it's you
Here's another clue I'll be gone
Before the daylight savings is through

Let's go home
There's a boy with a knife at the door
And he's leaving if he gets too bored
He's been waiting on us since the dawn
(Is that what he said?)

Later on there's an old man blocking the door
With his head and his neck on the floor
And he won't wake up 'till dawn
(Is that what he said?)

I wanna talk shit when we get outside
I wanna play tough when you're terrified
I wanna have fun like we used to do
I wanna rule out the alternative

Going, going, going
Feet don't fail me
Going, going, going
Feet don't make me
Going, going, going
Please don't make me leave again

Eventually, I'll be in California physically
And maybe I can love you complete

Going, going, going
Feet don't fail me
Going, going, going
Feet don't make me
Going, going, going
Please don't make me leave again

Eventually, I'll be in California physically
And maybe I can love you complete

03. F A L S E  S T A R T
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

I could drive by in your overtime
We'll play around 'till the summer-time busted
Here's your white lie here's your alibi
We'll stick together 'till a better one comes along

You were wrong
You were wrong
It's just another false start you're gone
Move along
Move along
I'm not your medicine

I was insane from the airplane
I was feeling like a product placement
You could harmonize I was energized
Let's stick together 'till another one comes along

You were wrong
You were wrong
It's just another false start you're gone
Move along
Move along
I'm not your medicine

03. F A L E Š N Ý   S T A R T
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Mohl bych tebou být řízen napořád
We'll play around 'till the summer-time busted
Tady je vaše bílá lež, tady je vaše alibi
We'll stick together 'till a better one comes along

Byli jste špatní
Byli jste špatní
je to jen další klam, start jsi odložil
Move along
Move along
Nemám váš lék

I was insane from the airplane
I was feeling like a product placement
You could harmonize I was energized
Let's stick together 'till another one comes along

Byli jste špatní
Byli jste špatní
je to jen další klam, start jsi odložil
Move along
Move along
Nemám váš lék

04. W E  C O M E  U N D O N E
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

The money's all gone
Get it straight
The money's all gone again
Way to hesitate
Can't survive alone

Heaven sent us to play your favorites
Fill your family with revelations
And come back home
Too close for comfort
Too close for comfort
Too close for comfort
Too close for comfort

The enemy's at the gate
The enemy's at the gate
And slowly we come undone
And slowly we come undone

The warriors are all gone
The warriors are all gone
And slowly we come undone
And slowly we come undone

04. W E  C O M E  U N D O N E
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

The money's all gone
Get it straight
The money's all gone again
Way to hesitate
Can't survive alone

Heaven sent us to play your favorites
Fill your family with revelations
And come back home
Too close for comfort
Too close for comfort
Too close for comfort
Too close for comfort

The enemy's at the gate
The enemy's at the gate
And slowly we come undone
And slowly we come undone

The warriors are all gone
The warriors are all gone
And slowly we come undone
And slowly we come undone

05. R A D I O L O G U E
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

I'll be gone now either way that the wind blowes
I'll be back through leave a light in the window
when the waves die down i'll be halfway round and i'll call you
when the sun blocks out hold the radio up to the phone

I was dreaming I was heading west thirty days faster
had a fever woke up in a sweat bailing out the water

can't go on can't go back
can't go on
can't go back

heard your voice coming through the noise
wrote it in the radio log
hurt my head wondering what you said
so i threw it overboard

can't go on can't go back
can't go on
can't go back

I was dreaming I was heading west thirty days faster
had a fever woke up in a sweat bailing out the water

can't go on can't go back
can't go on
can't go back

05. R A D I O L O G U E
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore


Odejdu teď jednou z cest, po které vítr vane,
vrátím se skrze opuštěné světlo v okně,
když vlny utichnou, budu v půli cesty a zavolám tě,
když slunce bloky venku podrží rádio vzhůru k telefonu,

byl jsem zasněný, šel jsem na západ třicet dnů rychleji,
měl jsem horečku, vzbudil jsem se v potu docílit propuštění na vodu,

nemůžu dál, nemůžu zpátky
nemůžu dál,
nemůžu zpátky

slyším tvůj hlas přicházející skrze hluk
psal to v rádiu kmen,
zranit mou hlavu jsoucí zvědavý co vy řekl,
tak i jsem hodil to přes palubu

nemůžu dál, nemůžu zpátky
nemůžu dál,
nemůžu zpátky

byl jsem zasněný, šel jsem na západ třicet dnů rychleji,
měl jsem horečku, vzbudil jsem se v potu docílit propuštění na vodu,

nemůžu dál, nemůžu zpátky
nemůžu dál,
nemůžu zpátky

06. B E  T H E  H E R O
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

We can walk hard in the schoolyard
See your face as we terrorize the place
Keep your head down
Keep your voice down
Tell the town 'cause we're coming inside, coming inside

He can high five in a sky dive
He's a hero from coast to coast
He can phone home from the green zone
He's got an air raid siren ring tone

Be the hero from coast to coast
Be the hero from coast to coast, yeah
Be the hero from coast to coast to coast
Be the hero from coast to coast, yeah

Get sight of a gun in your camera
Coca Cola cooling your system
Kill seventy one and get silver
Hurry up son get some ransom

Be the hero from coast to coast
Be the hero from coast to coast, yeah
Be the hero from coast to coast to coast
Be the hero from coast to coast, yeah

He can high five in a sky dive
He's a hero from coast to coast, yeah
He can phone home from the green zone
He's got an air raid siren ring tone

Be the hero from coast to coast
Be the hero from coast to coast, yeah
Be the hero from coast to coast to coast
Be the hero from coast to coast, yeah

06. B E  T H E  H E R O
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

We can walk hard in the schoolyard
See your face as we terrorize the place
Keep your head down
Keep your voice down
Tell the town 'cause we're coming inside, coming inside

He can high five in a sky dive
He's a hero from coast to coast
He can phone home from the green zone
He's got an air raid siren ring tone

Be the hero from coast to coast
Be the hero from coast to coast, yeah
Be the hero from coast to coast to coast
Be the hero from coast to coast, yeah

Get sight of a gun in your camera
Coca Cola cooling your system
Kill seventy one and get silver
Hurry up son get some ransom

Be the hero from coast to coast
Be the hero from coast to coast, yeah
Be the hero from coast to coast to coast
Be the hero from coast to coast, yeah

He can high five in a sky dive
He's a hero from coast to coast, yeah
He can phone home from the green zone
He's got an air raid siren ring tone

Be the hero from coast to coast
Be the hero from coast to coast, yeah
Be the hero from coast to coast to coast
Be the hero from coast to coast, yeah

07. M I C R O B U R S T  A L E R T
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

instrumental

07. M I C R O B U R S T  A L E R T
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

instrumentálka

08. S T O C K H O L M
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

A boy looks like an old man
He huddles in the cold
And reaching for the darkness
Away from the half-light

A dark girl wanders on, and on
She bears a wound for you

A car comes to a halt
Inside a man is waiting
He is calling his house
Eyes fixed at the gun

A bag is tossed to the ground
It's content's already used
The cold subsides and someone dies
There in the half-light

He is calling his house
Eyes fixed at the gun

A language she don't know
Telling her about love
She lets him in
He takes his chances

08. S T O C K H O L M
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

A boy looks like an old man
He huddles in the cold
And reaching for the darkness
Away from the half-light

A dark girl wanders on, and on
She bears a wound for you

A car comes to a halt
Inside a man is waiting
He is calling his house
Eyes fixed at the gun

A bag is tossed to the ground
It's content's already used
The cold subsides and someone dies
There in the half-light

He is calling his house
Eyes fixed at the gun

A language she don't know
Telling her about love
She lets him in
He takes his chances

09. B L O O D
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

It's been a long time I thought you'd get it
It's been a long time but I finally beat the blood back like you
It's been a long time let's just forget it
You gotta drive lines and then slowly trace the veins
And put it back in your heart

You helped me to cut our losses
'Cause dreaming isn't living don't come home
Enough is enough coin tosses
We don't know how to treat it or leave it alone

We got what we want ask anyone
But war is war it's still medicine
The wind's at our back when we attack
'Cause God is our man He understands
The heart the heart it beats for blood
09. B L O O D
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

It's been a long time I thought you'd get it
It's been a long time but I finally beat the blood back like you
It's been a long time let's just forget it
You gotta drive lines and then slowly trace the veins
And put it back in your heart

You helped me to cut our losses
'Cause dreaming isn't living don't come home
Enough is enough coin tosses
We don't know how to treat it or leave it alone

We got what we want ask anyone
But war is war it's still medicine
The wind's at our back when we attack
'Cause God is our man He understands
The heart the heart it beats for blood


   F R E E
01. S U R E  Y O U  W I L L
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

First
I bit you and spit you out
When there was a doubt
Now
I'm calling you when I can
What is a man?

I did it my way
I did it my way
I did it my way on the highway highway

Be yourself
By yourself
Get yourself a little green pasture
Keep yourself
To yourself
Save yourself
Sure you will sure you will sure

Give take
Crowd control
Can get in my way when I'm starting my day
Teamwork
Self-control
Was making me blue so I knew what I had to

Did it my way
I did it my way
I did it my way on the highway highway

Be yourself
By yourself
Drive yourself a little bit faster
Keep yourself
To yourself
Sure you will sure you will sure

01. S U R E  Y O U  W I L L
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

First
I bit you and spit you out
When there was a doubt
Now
I'm calling you when I can
What is a man?

I did it my way
I did it my way
I did it my way on the highway highway

Be yourself
By yourself
Get yourself a little green pasture
Keep yourself
To yourself
Save yourself
Sure you will sure you will sure

Give take
Crowd control
Can get in my way when I'm starting my day
Teamwork
Self-control
Was making me blue so I knew what I had to

Did it my way
I did it my way
I did it my way on the highway highway

Be yourself
By yourself
Drive yourself a little bit faster
Keep yourself
To yourself
Sure you will sure you will sure

02. F R E E
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Last man to the bottom
Last man to the bottom
Last man to the bottom
I consider myself free

Run run run outside
Keep your head uncovered
Get that kid outside
Are you out of your mind?
You're free!

Watch your mouth
And watch your television
If something don't look right
Dial 1 800 YOU'RE FREE

Free
You're Free

Run run run outside
Get your hair colored
Hang that thing outside
Are you out of your mind?
You're free!

Watch the sky
And yell at television
If something don't look right
Dial 1 800 YOU'RE FREE

Free
You're Free

02. F R E E
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Last man to the bottom
Last man to the bottom
Last man to the bottom
I consider myself free

Run run run outside
Keep your head uncovered
Get that kid outside
Are you out of your mind?
You're free!

Watch your mouth
And watch your television
If something don't look right
Dial 1 800 YOU'RE FREE

Free
You're Free

Run run run outside
Get your hair colored
Hang that thing outside
Are you out of your mind?
You're free!

Watch the sky
And yell at television
If something don't look right
Dial 1 800 YOU'RE FREE

Free
You're Free

03. G O
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

On the first day
I set the scene on a magazine
And now I hurt someone
In the next scene
I cracked the code of the episode
And now I'm having fun

In a house
In the mountains
There's a way to fall asleep
And I know when I find it
I will let this go

I can still feel my hope twitch
Crushed by the force of chromosomes
It's a trail map to a bear trap
Separating poor torn camouflage

Under house
Under water
Lay your wing-clipped history
And I know
When I find it
I will let this go

03. G O
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

On the first day
I set the scene on a magazine
And now I hurt someone
In the next scene
I cracked the code of the episode
And now I'm having fun

In a house
In the mountains
There's a way to fall asleep
And I know when I find it
I will let this go

I can still feel my hope twitch
Crushed by the force of chromosomes
It's a trail map to a bear trap
Separating poor torn camouflage

Under house
Under water
Lay your wing-clipped history
And I know
When I find it
I will let this go

04. A L L  G O N E  N O W
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Well said in my head
Dumb it down
Well screamed that was mean
Put it down
If this is all you can look for the door

But it's all gone now
It's all gone now
It's all gone now
Now it's all gone

Full stream this machine
Down the track
No tread loose your head
Put it back
And when it stalls we can walk home alone

But it's all gone now
It's all gone now
It's all gone now
Now it's all gone

This one
This one here is starting to open
Open up inside of you

Listen
Listen here
It's already talking and talking

This one
This one here
Is already folding over up inside of you

This one
This one is falling and falling

Well said in my head
Dumb it down
Well screamed that was mean put it down
If this is all you can look for the door

But it's all gone now
It's all gone now
It's all gone now
Now it's all gone

04. A L L  G O N E  N O W
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Well said in my head
Dumb it down
Well screamed that was mean
Put it down
If this is all you can look for the door

But it's all gone now
It's all gone now
It's all gone now
Now it's all gone

Full stream this machine
Down the track
No tread loose your head
Put it back
And when it stalls we can walk home alone

But it's all gone now
It's all gone now
It's all gone now
Now it's all gone

This one
This one here is starting to open
Open up inside of you

Listen
Listen here
It's already talking and talking

This one
This one here
Is already folding over up inside of you

This one
This one is falling and falling

Well said in my head
Dumb it down
Well screamed that was mean put it down
If this is all you can look for the door

But it's all gone now
It's all gone now
It's all gone now
Now it's all gone

05. H O M E  W A S  G O O D
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Go on ahead
Your story is just where you left it
Go on ahead
But I still can't believe you can't help it

Ninety-five percent
Happen in the home
Swallowed by the bed
Caught in the phone
Hammering the walls
Sleepwalking falls
Overstepping out
Haunting the halls

Go on ahead
Go on ahead

05. H O M E  W A S  G O O D
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Go on ahead
Your story is just where you left it
Go on ahead
But I still can't believe you can't help it

Ninety-five percent
Happen in the home
Swallowed by the bed
Caught in the phone
Hammering the walls
Sleepwalking falls
Overstepping out
Haunting the halls

Go on ahead
Go on ahead

06. B I G G E R   W A V E
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

First think of a name
OK
Try to keep it the same
All day
Now go over your lines
Relax
And get in the character
Now open an eye
Nice try
Put a foot on the floor
One more
'Cause we're going live in 5...
4...
Get in the character

I was thinking we could walk on water
And still find reasons to swim inside
Now I'm worried there's a bigger wave
Just behind this one
I was thinking there's a bigger wave
Just behind this one

06. B I G G E R  W A V E
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

First think of a name
OK
Try to keep it the same
All day
Now go over your lines
Relax
And get in the character
Now open an eye
Nice try
Put a foot on the floor
One more
'Cause we're going live in 5...
4...
Get in the character

I was thinking we could walk on water
And still find reasons to swim inside
Now I'm worried there's a bigger wave
Just behind this one
I was thinking there's a bigger wave
Just behind this one

07. K I C K I N G
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Four times
Last night
I was on the visitor's side
And I know you felt it
Deep end
Three A.M.
And if it rings again
I think I'm gonna break it
Again again

Don't start telling me
Love is a symphony
Point that phone at the floor
Sure
You can fire anyone else in our neighbourhood
Haven't we've been through this before?

That's my bedroom door you're kickin'
Kickin'
Kickin'
Kickin'

For star sanity
Trapped on a memory
Trapped under water and coal
We drift like refugees
Tossed 'round-roughly
And scream at the border control
It's easy

Just start kickin'
Kickin'
Kickin'
Kickin'

Don't start telling me love is a symphony
Don't start telling me love is a symphony
Don't start telling me love is a symphony
Don't start telling me love is a symphony

07. K I C K I N G
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Four times
Last night
I was on the visitor's side
And I know you felt it
Deep end
Three A.M.
And if it rings again
I think I'm gonna break it
Again again

Don't start telling me
Love is a symphony
Point that phone at the floor
Sure
You can fire anyone else in our neighbourhood
Haven't we've been through this before?

That's my bedroom door you're kickin'
Kickin'
Kickin'
Kickin'

For star sanity
Trapped on a memory
Trapped under water and coal
We drift like refugees
Tossed 'round-roughly
And scream at the border control
It's easy

Just start kickin'
Kickin'
Kickin'
Kickin'

Don't start telling me love is a symphony
Don't start telling me love is a symphony
Don't start telling me love is a symphony
Don't start telling me love is a symphony

08. B E T T E R
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Things got better when you left
Your friends always say that
But I think you better check
Your leaving member contract
You don't get to say
You don't get to say goodbye

And I don't want to be the one
But I could try

Things got better when you left
I hang my hat upon it
People say I'm somewhere else
What's so sad about it?
Even though it means
Even though it means goodbye

And I don't want to be the one
I don't want to be the one here
I don't want to be the one
But I could try

You're not talking
And I'm not talking
The dog's not talking
And no one is talking at all
When you're home
No bark in the street
No bark in the yard
No bark in the house
Next bark is a sound of my own
War for peace

Things got better when you left
So tell your friends about it
I'll just sing it to myself
'Till I can live without it
Even though it means
Even though it means goodbye

And I don't want to be the one
I don't want to be the one here
I don't want to be the one
But I could try

08. B E T T E R
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Things got better when you left
Your friends always say that
But I think you better check
Your leaving member contract
You don't get to say
You don't get to say goodbye

And I don't want to be the one
But I could try

Things got better when you left
I hang my hat upon it
People say I'm somewhere else
What's so sad about it?
Even though it means
Even though it means goodbye

And I don't want to be the one
I don't want to be the one here
I don't want to be the one
But I could try

You're not talking
And I'm not talking
The dog's not talking
And no one is talking at all
When you're home
No bark in the street
No bark in the yard
No bark in the house
Next bark is a sound of my own
War for peace

Things got better when you left
So tell your friends about it
I'll just sing it to myself
'Till I can live without it
Even though it means
Even though it means goodbye

And I don't want to be the one
I don't want to be the one here
I don't want to be the one
But I could try

09. S I M P L E  L I F E
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

I want a color TV
And a newspaper blocking the door
I want a credit card key
And a new phone book on the floor
I want a getaway map of the hallway
I want a birdseye view of the Hyundai
So I can sleep sleep sleep
Or maybe I'll just sit in the car

But here there's no silence silence
There's no silence silence
Best thing is keep singing
(So simple, life)

I want a colorform theme
And a vending machine down the hall
I want a ready-made bed
And a passport safe in the wall
I want to have it just the way I couldn't give it
I want a life that lives the way we couldn't live it
So I can sleep sleep sleep
Or maybe I'll just sit in the car

But here there's no silence silence
There's no silence silence
Best thing is keep singing
(So simple, life)

09. S I M P L E  L I F E
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

I want a color TV
And a newspaper blocking the door
I want a credit card key
And a new phone book on the floor
I want a getaway map of the hallway
I want a birdseye view of the Hyundai
So I can sleep sleep sleep
Or maybe I'll just sit in the car

But here there's no silence silence
There's no silence silence
Best thing is keep singing
(So simple, life)

I want a colorform theme
And a vending machine down the hall
I want a ready-made bed
And a passport safe in the wall
I want to have it just the way I couldn't give it
I want a life that lives the way we couldn't live it
So I can sleep sleep sleep
Or maybe I'll just sit in the car

But here there's no silence silence
There's no silence silence
Best thing is keep singing
(So simple, life)

10. O N C E
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

(Once)
I didn't know you
But I saw your trash on the curb
(Once)
I'd sit there and watch it
But I couldn't find any words
(Now)
I think I found them
Turns out you've got some words of your own
(Now)
Let's try to hide them for
(Once)
This story
This story

(Once)
You name the questions and
I'll try to hum back the words
(Once)
They'll see it our way when
We promise no one gets hurt
(Now)
Let's visualize it again
We'll write it right off the page
(Now)
Feels so imaginary
(Once)
This story
This story

(Once)
You look so happy together
(Once)
You seem so happy together
(Now)
This story's falling
It's falling
(Now)
This story (once) keeps falling down

(Once)
You look so happy together
(Once)
You seem so happy together
(Now)
This story's over
It's over
(Now)
This story (once) keeps falling down

10. O N C E
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

(Once)
I didn't know you
But I saw your trash on the curb
(Once)
I'd sit there and watch it
But I couldn't find any words
(Now)
I think I found them
Turns out you've got some words of your own
(Now)
Let's try to hide them for
(Once)
This story
This story

(Once)
You name the questions and
I'll try to hum back the words
(Once)
They'll see it our way when
We promise no one gets hurt
(Now)
Let's visualize it again
We'll write it right off the page
(Now)
Feels so imaginary
(Once)
This story
This story

(Once)
You look so happy together
(Once)
You seem so happy together
(Now)
This story's falling
It's falling
(Now)
This story (once) keeps falling down

(Once)
You look so happy together
(Once)
You seem so happy together
(Now)
This story's over
It's over
(Now)
This story (once) keeps falling down

11. O U R  T O W N
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

OK hey I'm going outside
You can put the plate back on the shelf
And it's cold though the snow isn't falling
The neighbor can speak for itself

And the cold hard look in your eyes
Is more than a line in the sand
When the truth gets hard to imagine
The hours get harder to stand

He's a seasick terminal passenger
Singing this song to himself
'Till the store bought soul on his skeleton
Sinks into somebody else

He's a see saw
Calm in the storm
A hurricane after the war
When he drinks all blood you can offer
He still wants more

Landing planes
And rumbling trains
Are shaking the ground in our town again

Thought it twice
And kicking the ice
I got turned back around and singing
Everything's gonna be fine
I'm sure that we'll both be

OK hey I'm backing outside
Just put the plate back on the shelf
And it's cold though the snow isn't falling
The temperature speaks for itself

It's a moonlit reason to quit
And nobody answers the phone
But if there's still blood left in your body
I'll come back home

11. O U R  T O W N
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

OK hey I'm going outside
You can put the plate back on the shelf
And it's cold though the snow isn't falling
The neighbor can speak for itself

And the cold hard look in your eyes
Is more than a line in the sand
When the truth gets hard to imagine
The hours get harder to stand

He's a seasick terminal passenger
Singing this song to himself
'Till the store bought soul on his skeleton
Sinks into somebody else

He's a see saw
Calm in the storm
A hurricane after the war
When he drinks all blood you can offer
He still wants more

Landing planes
And rumbling trains
Are shaking the ground in our town again

Thought it twice
And kicking the ice
I got turned back around and singing
Everything's gonna be fine
I'm sure that we'll both be

OK hey I'm backing outside
Just put the plate back on the shelf
And it's cold though the snow isn't falling
The temperature speaks for itself

It's a moonlit reason to quit
And nobody answers the phone
But if there's still blood left in your body
I'll come back home

12. O S I D E A
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Hate it when the truth unravels hate it when we don't get a spin hate it when the enemy travels 'cause it's awfully un-american. Ain't no use in asking why to tell the truth we're OSI. We're helping you to hire us to help ourselves. We're serious.

12. O S I D E A 9
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Hate it when the truth unravels hate it when we don't get a spin hate it when the enemy travels 'cause it's awfully un-american. Ain't no use in asking why to tell the truth we're OSI. We're helping you to hire us to help ourselves. We're serious.

13. S E T  I T  O N  F I R E
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

13. S E T  I T  O N  F I R E
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

14. C O M M U N I C A N T
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Hey!
You in the car!
Hey we're gonna need that you know who we are
We're gonna take the house
We're going want the hill
And when you get there you know that we will
So when you all are ready
When you all are ready
When you all are ready

Hey!
You in the tank!
Hey we're gonna need that you know who to thank
We're gonna take the house
We're going up the hill
And we're gonna need you, you know that we will,
So when you all are ready
When you all are ready
When you all are ready

Hey! Before you close the door behind you
Check your fine tune

Go away
Go away
Go away now

14. C O M M U N I C A N T
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore

Hey!
Ty v tom auťáku!
Hey we're gonna need že víš kdo jsme
We're gonna take the house
We're going want the hill
And when you get there you know that we will
So when you all are ready
When you all are ready
When you all are ready

Hey!
You in the tank!
Hey we're gonna need that you know who to thank
We're gonna take the house
We're going up the hill
And we're gonna need you, you know that we will,
So when you all are ready
When you all are ready
When you all are ready

Hey! Before you close the door behind you
Check your fine tune

Go away
Go away
Go away now

16. R E M A I N  C A L M
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore



16. R E M A I N  C A L M
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore



17. O L D  W A R
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore


17. O L D  W A R
Music - Matheos/Moore
Lyrics - Moore




  OFFICE OF STRATEGIC INFLUENCE
Zpět... 01. The New Math (What He Said)
[Instrumental]

Zpět... 01. The New Math (What He Said)
[Instrumental]

Zpět... 02. OSI
Hate it when the truth unravels hate it when we don't get a spin hate it when the enemy travels 'cause it's awfully un-american. Ain't no use in asking why to tell the truth we're OSI. We're helping you to hire us to help ourselves. We're serious.

Zpět... 02. OSI
Hate it when the truth unravels hate it when we don't get a spin hate it when the enemy travels 'cause it's awfully un-american. Ain't no use in asking why to tell the truth we're OSI. We're helping you to hire us to help ourselves. We're serious.

Zpět... 03. When You're Ready
Hey! You in the car! Hey we're gonna need that you know who we are we're gonna take the house we're going up the hill and when we get there you know that we will, so when you all are ready. Hey! You in the tank! Hey we're gonna need that you know who to tank we're gonna take the house we're going up the hill and we're gonna need that you know that we will, so when you all are ready. Before you close the door behind you check your fine tune.

Zpět... 03. When You're Ready
Hey! You in the car! Hey we're gonna need that you know who we are we're gonna take the house we're going up the hill and when we get there you know that we will, so when you all are ready. Hey! You in the tank! Hey we're gonna need that you know who to tank we're gonna take the house we're going up the hill and we're gonna need that you know that we will, so when you all are ready. Before you close the door behind you check your fine tune.

Zpět... 04. Horseshoes And B-52's
[Instrumental]

Zpět... 04. Horseshoes And B-52's
[Instrumental]

Zpět... 05. Head
I think you've got it alright in your Head yeah I think you got it alright in your Head. There's something pretty fucked up with your conscience but I'd say you got it alright in your Head. I ain't gonna shut down all my windows I ain't gonna shut down like before. Got another flag here says my mailman maybe someone stole yours from your door?

Zpět... 05. Head
I think you've got it alright in your Head yeah I think you got it alright in your Head. There's something pretty fucked up with your conscience but I'd say you got it alright in your Head. I ain't gonna shut down all my windows I ain't gonna shut down like before. Got another flag here says my mailman maybe someone stole yours from your door?

Zpět... 06. Hello, Helicopter!
Well at least this time you were right and you had the good
Sense to give up yeah when others there might of hung in so
Just nobody touch me i know what i'm doing. can i destroy
That for you ma'am ? can i destroy that for you, mister ?

Itl ooks good on you it looks good on you but these things
Look better Broken.

Hello, Helicopter !
Well i hope this time we were right 'cause it looks a little worse every day
There's another one flying tonight and i hope it don't make
It i know what we're doing.

Can i destroy that for you ma'am ? can i destroy that for
You, mister? it looks good on you it looks good on you but
These things look better broken.
Hello, Helicopter!

Zpět... 06. Hello, Helicopter!
Well at least this time you were right and you had the good
Sense to give up yeah when others there might of hung in so
Just nobody touch me i know what i'm doing. can i destroy
That for you ma'am ? can i destroy that for you, mister ?

Itl ooks good on you it looks good on you but these things
Look better Broken.

Hello, Helicopter !
Well i hope this time we were right 'cause it looks a little worse every day
There's another one flying tonight and i hope it don't make
It i know what we're doing.

Can i destroy that for you ma'am ? can i destroy that for
You, mister? it looks good on you it looks good on you but
These things look better broken.
Hello, Helicopter!

Zpět... 07. ShutDOWN
Shutdown your body shutdown your skin. Shutdown your kisses shutdown within. Shutdown your feelings shutdown your tongue. Shutdown your dreaming mind shutdown your love. Shutdown your anger shutdown your precious time. Shutdown you loser shutdown your little mind. Shutdown your letters shutdown your voice. Shutdown your phone calls shutout the noise. Shutdown the freezone shutdown your breath. Shutdown your hormones wild shutdown your sex. Shutdown your anger shutdown your precious time. Shutdown you loser shutdown your little mind. I gave a promise but it's just not enough for you. I lied and cheated and betrayed all my trust for you. I ripped my heart out threw it down on the bed for you. I crawled away and hid in shadows and dust for your love. Woke up and I wanted to make you my harbour (cold light bleeding through the closed blinds deep the quicksand cage the soft hands). Made up but the moment dies (her breath threading the still night kiss the cold lips make the time slip). Cut me down and throw me out. Shut me down and fade me out. Spaced out and I touch you to make myself calmer (cold light bleeding through the closed blinds deep the quicksand cage the soft hands). You smile but the moment dies (her breath threading the still night kiss the cold lips make the time slip). Cut me down and throw me out. Shut me down and fade me out.

Zpět... 07. ShutDOWN
Shutdown your body shutdown your skin. Shutdown your kisses shutdown within. Shutdown your feelings shutdown your tongue. Shutdown your dreaming mind shutdown your love. Shutdown your anger shutdown your precious time. Shutdown you loser shutdown your little mind. Shutdown your letters shutdown your voice. Shutdown your phone calls shutout the noise. Shutdown the freezone shutdown your breath. Shutdown your hormones wild shutdown your sex. Shutdown your anger shutdown your precious time. Shutdown you loser shutdown your little mind. I gave a promise but it's just not enough for you. I lied and cheated and betrayed all my trust for you. I ripped my heart out threw it down on the bed for you. I crawled away and hid in shadows and dust for your love. Woke up and I wanted to make you my harbour (cold light bleeding through the closed blinds deep the quicksand cage the soft hands). Made up but the moment dies (her breath threading the still night kiss the cold lips make the time slip). Cut me down and throw me out. Shut me down and fade me out. Spaced out and I touch you to make myself calmer (cold light bleeding through the closed blinds deep the quicksand cage the soft hands). You smile but the moment dies (her breath threading the still night kiss the cold lips make the time slip). Cut me down and throw me out. Shut me down and fade me out.

Zpět... 08. Dirt From A Holy Place
[Instrumental]

Zpět... 08. Dirt From A Holy Place
[Instrumental]

Zpět... 09. Daydreams and Lapses
Down in the boat it was strange not to know what to say thought I would float but the rain didn't come anyway. The next time we meet here you better bring matches (a loss has occurred or may occur) I'd rather it burn than collapses (a loss has occurred or may occur) I heard the question but I lost my line again (a loss has occurred or may occur) to memory daydreams and lapses (a loss has occurred or may occur). Down in the boat it was strange not to know what to say thought we could float but the rain didn't come anyway. I wanted to speak to you over and over but never could get me to call. I wanted to talk to you over and over but never could get me to call and I hated your friends best of all.

Zpět... 09. Daydreams and Lapses
Down in the boat it was strange not to know what to say thought I would float but the rain didn't come anyway. The next time we meet here you better bring matches (a loss has occurred or may occur) I'd rather it burn than collapses (a loss has occurred or may occur) I heard the question but I lost my line again (a loss has occurred or may occur) to memory daydreams and lapses (a loss has occurred or may occur). Down in the boat it was strange not to know what to say thought we could float but the rain didn't come anyway. I wanted to speak to you over and over but never could get me to call. I wanted to talk to you over and over but never could get me to call and I hated your friends best of all.

Zpět... 10. Standby (Looks Like Rain)
So you sold me out so you sold your brother out again. The sun shines all the time and my grass is always green and people don't seem to mind when I don't say what I mean. >From this far away it kind of looks like rain get black inside it's coming down. Now let me ask everyone to just standby for a moment here. Here are the marks. Good. It may look good it certainly feels unnatural. From this far away it kind of looks like rain get black inside it's coming down.

Zpět... 10. Standby (Looks Like Rain)
So you sold me out so you sold your brother out again. The sun shines all the time and my grass is always green and people don't seem to mind when I don't say what I mean. >From this far away it kind of looks like rain get black inside it's coming down. Now let me ask everyone to just standby for a moment here. Here are the marks. Good. It may look good it certainly feels unnatural. From this far away it kind of looks like rain get black inside it's coming down.


ProgressRock Nahoru
Made by 
©  2.4.2006 
Menu Poslední aktualizace: 10.1.2024
mbrezny@centrum.cz 
...a vzkaz autorovi!