Eric Gillette




  
  
  
  
  

Zpět

(Narozen 14. srpna 1984, Dallas, Texas)
Guitars, Drums, Keyboards


Dne 10. října 2014 se oženil s manželkou
 Jaci Lynn,asi rok poté, co se setkali
    na vystoupení Swon Brothers.
    Nahrává a vystupuje sólově,
     v poslední době je členem
            The Neal Morse Band.
Eric Gillette je americký multiinstrumentalista pocházející z Dallasu v Texasu. Je sólovým kytaristou v kapele Neal Morse Band, stejně jako sólistou, který produkuje svá vlastní alba. Především hraje na kytaru, ale také hraje na klavír, klávesy, bubny a zpívá na svých vlastních albech, stejně jako při studiové práci. Na své hudební cestě se naučil hrát na všechno tak dokonale, že mohl účinně vystupovat u The Neal Morese Band hned na 3 nástrojích!

Eric Gillette začal s klavírními lekcemi již jako malé dítě ve věku čtyř let, kytaru uchopil jako dospívající, když mu bylo dvanáct. Jeho otec a teta jej naučili akordy a strávil nějaký čas společným jamováním s tetou s bluegrassovou kapelou. Z velké většiny je Eric hudebník samouk, ale absolvoval jako mladistvý i několik hudebních lekcí. Jako dítě trávil léta hraním na kytaru ve svém pokoji až 8 hodin denně. V roce 2010 začal hrát na kytaru a zpívat vokály pro kapelu The Swon Brothers, tři roky před jejich vystoupením na The Voice. Pak pokračoval ve hře na elektrickou kytaru na jejich album Swon Brothers. V roce 2013 byl Eric jmenován jedním z "Top 7 kytaristů v Nation" poté, co postoupil do finále v soutěži Guitar Center "Guitarmageddon".

Po studiu komerčních hudebních a nahrávacích technologií na vysoké škole začal Eric svou kariéru v hudbě. Od té doby Eric cestoval po celém světě a pokračuje tak. Ve věku 31 let již byl schopen pracovat s některými z největších jmen v oboru, i když právě začínal. Když Eric není na turné, je ve svém ateliéru a skládá a nahrává novou hudbu, pracuje na projektech jiných umělců nebo skládá filmovou hudbu.

Gillettovými ranými hudebními vlivy jsou Steve Vai, Joe Satriani, John Petrucci, Eric Johnson, Andy Timmons a Metallica. Je fanouškem a také je inspirován bubeníkem Mikem Portnoyem, což jej přivedlo k tomu, že se dozvěděl o Nealu Morseovi.

Gillette se objevil u Neala Morse, když se v dubnu 2012 zúčastnil konkurzu na kytaru, klávesy a zpěv s názvem The Chance Of A Lifetime, který Neal připravil před nadcházejícím turné. Eric říká: "Poslal jsem pár videí z konkurzu na YouTube, kde jsem hrál na klívesy a kytaru. Byl jsem vybrán a odešel do Nashvillu na osobní zkoušku a dostal se na koncert. Byl také hostujícím zpěvákem a hráčem na Neal Morseově albu "Momentum" (2012). Po několika letech hraní s Nealem jsme založili The Neal Morse Band a bylo to zatím úžasná cesta!" Původně sólový projekt se vyvinul do plnohodnotné kapely, jeiž součásti se stal i kytarista Eric Gillette. Nahrál kytary a vokály pro první album Neal Morse Band "The Grand Experiment", které vyšlo v zimě 2015. S NMB se vydal se na turné po USA a Evropě a díky tomuto vystupování získal mnoho zkušeností a ukázal se být jedním z nejvíce vzrušujících nových virtuosů na progresivní rockové scéně. Každý, kdo slyšel kapelu z nahrávek nebo naživo v roce 2015, mohl okamžitě poznat působivý talent mladého nováčka, který předvádí nejen své kytarové dovednosti, ale i vynikající vokální talent.

Gillette pokračoval při nahráváni s Neal Morse Band i na jejich druhém albu "The Similitude Of A Dream", které vyšlo v roce 2016, a po něm opět následovalo turné. Album získalo velkou chválu, včetně ocenění Album roku 2016 od The Prog Report, kde ocenili rovněž "talent kytarového virtuose Erica Gillette".

Již v roce 2013 vydal Gillette své první sólové album "Afterthought". Ačkoli Gillette nahrál všechny nástroje, byli jeho kolegové z Neal Morse Band uvedeni jako hosté, Randy George jako hostující basista a Bill Hubauer jako hráč na syntezátory. Album "Afterthought" bylo převážně instrumentální, ale obsahuje i několik vokálních skladeb.

  

Krátce po vydání "The Grand Experiment" v roce 2015 začal pracovat na svém druhém sólovém albu. "Začal jsem psát album v březnu roku 2015. Věděl jsem, že chci udělat další sólové album poté, co jsem dostal tak skvělou reakci na předchozí album 'Afterthought'. Posadil jsem se, abych začal psát, a začal to ye sebe szpat. Další věc, kterou jsem věděl, byla 18-ti minutová skladba. Tak jsem napsal a skončil s celkem 7 skladbami, u kterých jsem cítil, že je s nimi album kompletní. Výsledkem práce s kapelou Neala Morse je důvod, proč tentokrát vzniklo celé vokální album. Přijal jsem doopravdy výzvu při "The Grand Experiment" jako autor, muzikant a zpěvák a cítil jsem, že mi to opravdu pomohlo najít svůj vlastní hlas jako umělec." Druhé sólové album "The Great Unknown" bylo vydáno v květnu roku 2016 pod T4 Music a je k dispozici na stránkách www.EricGilletteMusic.com a www.RadiantRecords.com. K jeho nahrání se spojil s vynikajícími hosty, sestava na novém albu je hodně silná s mimořádným Thomasem Langem na bicí, stejně jako se členy kapely Haken Diego Tejeidou a Connerem Greenem na klávesy a baskytaru.

Nadcházející projekty, na kterých pracuje Eric Gillette, zahrnují i projekt Tree of Life s kytaristou a skladatelem Carlosem Hernandezem a baskytaristou Fernandem Fossim z Venezuely. Gillette zastal post u bicích, kláves a mixingu jejich prvního alba "Awakening Call", které vyšlo v roce 2017.

Zpět
Spolupracovníci:
Diego Tejeida - Keyboards, Synth
Conner Green - Bass Guitar
Thomas Lang - Drums

Členové Diego Tejeida
(Narozen 27. července 1987, Mexico City, Mexico)
Keyboards, Synth


Studoval(a) na škole LCCM London Centre of Contemporary Music

Hudební vlivy a oblíbené kapely: Bill Evans, Brad Mehldau, Philip Glass, Hans Zimmer, Esbjorn Svensson Trio, Pink Floyd, Opeth, Devil Doll, Mr Bungle, Infected Mushroom, Boards of Canada, Venetian Snares, Pete Zeldman, A Perfect Circle.

Nástroje: Korg Karma, Korg N1, KAOSS pad, M-Audio Oxygen 88 midi controller, Macbook Pro running Mainstage 3 live and Logic X in the studio.

Zájmy: Vaření, plavání, čtení, dry slapping, destroying sounds by any means.

Oblíbené filmy: Psycho, The Wall, The Shining, Seventh Seal, Silent Hill, The Crow, Lost Highway, Inland Empire, The Audition, Dead Man’s Shoes
Členové Conner Green
(Narozen 8. června 1993, Whiteland, Indiana, United States)
Bass Guitar


Žije v Greenwood, Indiana (jak příznačné vzhledem ke jménu).

V období srpen 2012 až květen 2014 studoval obor Jazz Bass na Indiana University, Bloomington, Indiana. Předtím navštěvoval Whiteland Community High School, Whiteland, Indiana, kterou ukončil v roce 2012.

Po absolvování Indiana University Jacobs School of Music má tu čest hrát hudbu po celém světě s HAKEN. Hudba je jeho vášeň, ale v současné se zaměřuje na vzpřímenou basu, elektrickou basu a kytaru. A zajímá jej jazz, rock, klasika nebo současná hudba!
Členové Thomas Lang
(Narozen 5. srpna 1967, Stockerau, Rakousko)
Drums


Thomas Lang je rakouský bubeník, multiinstrumentalista, skladatel a hudební producent. Je považován za jeden typických příkladů moderního bubeníka. Je možno jej často vidět jako účastníka klinik lekcí, producenta a multiinstrumentalistu, vydává instruktážní videa, ale hlavně je to intenzivně koncertující hudebník. Během let získal Thomas Lang také celou řadu ocenění, např. jako nejlepší studiový bubeník, nejlepší popový bubeník nebo za nejlepší bubenícké DVD, nejlepší nahrávku a nejlepší bubenickou kliniku, zaměřenou na výuku bicích.

Narodil se v malém městečku v Dolním Rakousku nazvaném Stockerau, asi 25 kilometrů od Vídně. Tam byl Thomas Lang vychován svými rodiči Kurtem a Helgou. Jeho matka byla nadaná zpěvačka, která vystupovala s místním sborem a otec hrával na housle, takže malý Thomas vyrůstal v hudební rodině.

Jako čtyřletý byl Thomas od počátku zaujat bicí sadou, když sledoval kapelu v televizi. Thomas si všiml, že bubeník byl jediným členem kapely, který seděl, zatímco ostatní hudebníci museli stát a navíc měl ten obrovský impozantní nástroj, na který hrál. Bubeník pak začal počítat kapele do taktu a zahrál na obrovský buben, když začala hudba. Celý tento obraz vytvořil u Thomase dojem, že bubeník ovládá celou kapelu, že je jejím šéfem. Byl to tenkrát Joe English a jeho kapela Sea Level. Hráli v pořadu Spotlight, což byl tenkrát snad jediný hudební pořad v celém Rakousku.

O několik dní později zahlédl bubeníka, který hrál živě v místním kostele. Thomas Lang seděl přímo před sadou bubnů. Výkon a hlasitost baskytary spolu s velikostí a vzhledem sestavy bicích jej ohromně zaujaly. Od té chvíle se na nich stal závislý a nechtěl nic více, než se na bubny naučit hrát. Již jako 5 letý Thomas Lang obtěžoval jeho matku, aby mu koupla aspoň bubínek. Nakonec mu koupila první soupravu pod podmínkou, že začne chodit na hodiny k učiteli na bicí. Také chtěla, aby hrál na nějaký "pořádný nástroj", jako je třebas piano. Thomas musel tedy hrát na oboje. Naštěstí měl dobrého učitele a hudbu miluju dodnes.

Jeho prvním učitelem byl Johann Hengst, klasický perkusista pro "Vídeňský symfonický orchestr". Johann začal učit Thomase Langa, jak správně držet paličky, jak správně sedět, jak číst hudbu a co je nejdůležitější ze všeho, jak cvičit. Johann Hengst se zaměřil především na to, aby naučil Thomase správnou techniku hry na bicí. Kvůli jeho klasickému zázemí také učil Thomase, jak hrát na klasické nástroje jako jsou tympany, marimba a vibraphon. Originální matčin plán se ale zadrhl a od doby, kdy Johann pocítil celý učební proces jako velice příjemný, pak Thomas Lang pokračoval v hraní a cvičení hry na bicí pod Johannovým vedením až do svých raných dospívajících let.

Během svého prvního ročníku lekcí měl Thomas Lang pouze malý bubínek, na kterém cvičil. V průběhu let postupně rozšiřoval velikost své soupravy tím, že požádal o další součásti na každoročním seznamu vánočních a narozeninových přání. Jeho největší inspirací při začátcích byli Ringo Starr a Buddy Rich. Thomas miloval Ringův způsob, jakým hrál a jeho hudební byl, a Buddyho showmanství, rychlost a kontrolu.

Thomas Lang využíval k jamování mnoho starších kapel z 50. a 60. let, zejména pak "The Beatles". Poprvé by seznámen s anglickými hard rockovými kapelami 60. a 70. po několika letech místními hudebníky, se kterými hrával. Thomas Lang začal poslouchat a procvičovat Deep Purple, Black Sabbath, Led Zeppelin a Free. Toto byl jeden z prvních okamžiků, kdy začal pracovat na zcela nové úrovni a trávil hodiny za bicími. On a jeho skupina začali hrát písně od těchto anglických hard rockových kapel. Po dvou letech zkoušení začali hledat příležitosti k místním představením. První živé vystoupení Thomase Lang se odehrálo s místním pěveckým sborem, v němž zpívala jeho matka, kde hrál na bonga namísto plné sestavy bicích. V devíti letech získal jako svoji první odměnu za svůj výkon sydu paliček. Jeho debut naživo se sestavou bicích a s cover kapelou se uskutečnil v 11 nebo 12 letech. V repertoáru měli skladby od Beatles, Led Zeppelin, Deep Purple a dalších hard rockových velikánů.

Kariéra v bubnování vyvstala Thomasi Langovi na mysli, když mu bylo 13 let. Lidé kolem něj, a obzvláště jeho učitel, mu pomáhali připravovat se na kariéru, zvláště pak kvůli jeho vysoké úrovni dovedností. Postupem času začal Thomas navštěvovat soukromé hodiny na bicí u profesora Waltera Grassmanna z Vídeňské konzervatoře ("Vienna Conservatorium"), kterou popsal Thomas Lang jako Julliard Evropy, ale s výrazně klasickým zapálením. Thomas se učil s Waltem a skončil když se přihlásil do "Konservatoria" v pouhopouhých 15 letech. Tehdy to bylo něco neslýchaného. Thomas tam zůstal dva roky, ale nakonec musel odejít, protože musel předtím dokončit poslední ročník střední školy, aby pak mohl pokračoval ve studiu na konzervatoři. Thomase moc výuka na konzervatoři nenadchla. Studujní plán zahrnoval standardní výuku na tympany, bubínky, vibrafon, marimbu a perkusní nástroje a profesoři tehdy kladli větší důraz na čtení a teorii než na hraní. Lang byl v té době již víceorientován na jazzové, rockové a fusion bubnování, byl naučený hrát ve stylu big bandu. Výsledek byl ten, že Thomas dělal hodně práce na bicí sám a rozhodl se školu nedostudovat. Začal se živit jako klubový hráč a vystupoval s mnoha kapelami. Nejčastěji ve Vídni nebo jejím okolí.

V devatenácti letech zkusil Thomas Lang studovat ve světě a vynakládal své skromné příjmy na cesty na bubenické a hudební školy do Americe, na soukromé lekce a na vybavení. Když mu bylo kolem 19 let, Thomas odletěl do Los Angeles, kde se přihlásil na "Hudební institut". Zde pochopil, že jeho přístup k nástroji je podle jeho vlastních slov “příliš ležérní”. To jej motivovalo natolik, že své usilí cvičit ještě zdvojnásobil. Jeho rodiče mu pomáhali s různými výlety a hudebními snahami, jak morálně, tak finančně. Také poskytli Thomasovi velmi dobrý prostor pro zkoušení ve sklepě jejich domu.

Zlom v jeho kariéře nastal, když se dostal na své první turné s rakouským zpěvákem Falcem v 18 letech. Tenkrát byl Falco naprostá špička v Evropě, ale i v Americe. Na špičce žebříčku se držel přes čtyři měsíce. Koncertování s ním mu otevřelo cestu na světovou hudební scénu, neboť Falco měl mezinárodní konexe. Díky nim se Thomas seznámil se spoustou hudebníků a producentů po celém světě. Zůstal s nimi v kontaktu a později s některými z nich i spolupracoval.

Pomalu si prošel evropskou popovou, rockovou a jazzovou scénou a byl zvyklý pracovat na stále populárnějšími hudebníky. Během této doby pracoval Thomas Lang s až 15 různými kapelami a umělci současně, aby do svého rozvhu získal co nejvíce práce. Jeho rostoucí množství koncertování a turné mu dalo velmi dobrou představu o tom, na čem má zapracovat a jak kreativně uplatnit své zkušenosti. Přesto Thomas Lang pokračoval ve svém velmi přísném plánu praxe, pravidelně se řídil neustále se vyvíjející každodenní rutinní praxí.

Kolem poloviny 90. let se Thomas Lang přestěhoval do Anglie. V té době si tam chtěl získat nejen jméno, ale absorbovat i mezinárodní umělecké hudební vlivy. Když se tam dostal poprvé, učil v Institutu muzikantů a v Londýnské škole hudby od roku 1995 do roku 1996. Během té doby začal Thomas pracovat s velmi úspěšnými popovými umělci jako Spice Girls, Take That, Westlife a Kylie Minogue.

V roce 1999 se Thomas Lang poprvé objevil na mezinárodním drum festivalu "Austrian Superdrumming 1999". Do tohoto okamžiku ve své kariéře už řvůbec nedělal sólová představení, ale zaměřil se na hudební clinic po mnoho let. Souhlasil s tím, že se zúčastní tohoto festivalu kvůli tomu, kdo jej organizoval - kvůli příteli jménem Gerhard Jessl. Reakce, kterou získal od diváků, před nimiž hrál, jej přiměla k tomu, aby hrál živě a jako sólo bubeník. Díky tomu, že lidé opravdu ocení vše, co děláte na jevišti, překvapili Thomase Langa. Bubeníci v publiku reagovali na bubnování, pochopili jej a dokázali jej ocenit za to, co dělá. Nechtěli se tleskat kvůli slavnému zpěvákovi na jevišti nebo kvůli obrovskému kytarovému sólu, veškerý potlesk byl směřován k němu, k jeho bubnování. Poté, co hrál na bubnovém festivalu, pocítil Thomas Lang novou inspiraci po mnoha letech. Získal si tam pozornost i ředitele firmy Sonora a výsledkem byl smluvní závazek na propagaci nástrojů této značky. Pro “Meinl” a “Sonor” také nahrál své první instruktážní video. Poté následovala jeho kariéra clinic hudebníka. Začínal vystupovat na bubenických a na všech významných mezinárodních událostech na planetě. Thomas také dostal spoustu recenzí v časopisech věnovaných bicím. Nakonec byl představen Robovi Wallisovi a Paulu Siegelovi z "Hudson Music", kteří jej požádali, aby nahrál další instruktážní DVD "Creative Control".

Thomas Lang spolupracoval jako studiový hudebník z mnoha umělci, např. John Wetton, Robert Fripp, Glenn Hughes, Robbie Williams, Kelly Clarkson, Sugababes, Geri Halliwell, Emma Bunton, Victoria Beckham, Ronan Keating, Steve Hackett, Boyzone, Falco a Nina Hagen, Steve Jones, Mick Jones, The Commodores, George Michael, Doogie White, Bill Liesegang, Gianna Nannini, Serban Erener, Vídeňský umělecký orchestr, Bonnie Tyler a mnoho dalších. Jako bubeník hrál v kapelách "Save The Robots", "Stork" z Los Angele, kterou i zakládal, "Terabite" a "Schwarzenator". Thomas vystupoval na každém významném mezinárodním bubenickém festivalu a mnohokrát cestoval po světě jako sideman, stejně jako sólista. Thomas Lang se objevil všude od "Top Of The Pops" až po "Eurovision Song Contest", od vyprodaných fotbalových stadionů až po Festival moderních bubeníků v letech 2002 a 2006, přičemž poslední vyšel i na albu a na DVD.

V roce 1995 vydal Thomas své první sólové album "Mediator", který zaútočilo na evropské žebříčky a získalo revoluční recenze pro svůj inovativní jazz / taneční / progresivní rockový zvuk. Jeho druhé sólové album "Something Through Those Lines" vyšlo v březnu roku 2007. Toto album bylo produktem čtyřleté tvrdé práce a inspirace. Stejně jako jeho předchozí dílo, i toto album spojuje zvuky elektrického současného jazzu a progresivního rock s velkým důrazem na kytaru a intenzivní bubnování. Dodneška Thomas Lang nahrál 4 instruktážní videa “Ultamatives Schlagzeug (Ultimate Drums) I & II” (1995), "Creative Control I & II” (2003), a napsal 2 instruktážní knihy - “Creative Control” a “Creative Coordination & Advanced Foot Technique” (obě 2007).

Datum 8. 12. 2004 bylo dnem konání jednoho z nejvýznamnějších bubenických podniků loňského roku 2004. Do pražského Rock Café přijel a zahrál v rámci evropské části jeho celosvětové kliniky a Meinl Show, rakouský rodák a nyní v Londýně žijící světově uznávané eso bicích souprav – Thomas Lang.

V roce 2010 Thomas Lang zorganizoval "Thomas Lang Drumming Boot Camp", událost, která se konala v různých zemích, kde sám přednášel své bubenické koncepty a hardcore praktický přístup se studenty v radikálním novém prostředí. Thomas vede malé třídy přes s 8 denním seriózním bubnováním, na každého z nich se během lekcí osobně podívá a zlepšuje jej.


Zúčastnil se také konkurzu na bubenický post u Dream Theater na jejich pozvání. Po jeho ukončení říkal, že to byla velká zkušenost. "Bylo to velmi obtížné a trvalo to poměrně dlouho. Kluci z kapely bazírovali na všech detailech. Navíc byl trochu pod tlakem, protože se všechno nahrávalo na kameru. Jejich hudba je dost těžká, navíc se ptali na hodně obtížných otázek. Bylo to náročné i logisticky. Stěhování nástrojů, zvukovka a tak dále. Všechno to ale bylo zábavné. Je to příjemná parta lidí". Na konkurzu jej nejvíce zaujalo jammování. "Trvalo více než hodinu. Cítil jsem se velmi přirozeně. Celkově to pro mě byla výzva, tak jsem to zkusil". Konkurz nakonec vyhrál Mike Mangini, další velká postava bubenického světa.

Thomas Lang se v roce 2012 opět vydal do České republiky, aby se 11. a 12. září podělil o své hráčské umění. Diváci se mohli potěšit ukázkami unikátních technik, hraní s kapelou (samply) a klasický workshop, kde Thomas popisoval detaily a dával cenné rady. Během více než hodinového vystoupení předvedl jednu z nejpůsobivějších bubenických show světa. Workoshopy se konaly v showroomech kytary.cz: 11. 9. v Brně, 12. 9. v Praze.

Zpět
Sólové nahrávky:
2018 A New Day (EP)
2016 The Great Unknown
2013 Afterthought
2011 The Christmas Song (SP)
Nahrávky s Nealem Morsem:
2016 The Similitude Of A Dream
2015 The Grand Experiment
2012 Momentum


Skupina:
Eric Gillette - Lead Vocals and Guitar
Thomas Lang - Drums
Diego Tejeida - Keyboards
Conner Green - Bass
Hosté:
Diskografie A New Day
EP, vyšlo 7. června 2016,

Seznam skladeb:
01. Sunrise (2:58)
02. Bloom (3:22)
03. A New Day (2:11)
04. Sunset (1:34)
05. Dusk (2:12)
06. Moonlight (3:16)
07. Midnight (4:30)

Bonus Track:
08. Endless Cycle (3:16)
Total Time (58:32)

Mastered: Rich Mouser (Transatlantic, Spock’s Beard)


Skupina:
Eric Gillette - Lead Vocals and Guitar
Thomas Lang - Drums
Diego Tejeida - Keyboards
Conner Green - Bass
Hosté:
Diskografie The Great Unknown
Vyšlo 7. června 2016,

Seznam skladeb:
01. The Great Unknown (4:41)
02. The Aftermath (6:30)
03. Escape (18:01)
04. Damage Is Done (6:55)
05. Empty (5:19)
06. Runaway (9:08)
07. All I Am (7:58)
Total Time (58:32)

Mastered: Rich Mouser (Transatlantic, Spock’s Beard)
Nové album již Erok nahrál se slibně vzhlížející sestavou se dvěma členy kapely Haken a skvělým bubeníkem Thomasem Langem.

Skupina:
Eric Gillette - All Instruments
Hosté:
Diskografie Afterthought
Vyšlo 18. února 2013, 2. května 2016

Seznam skladeb:
01. Afterthought (4:38)
02. Change (4:30)
03. You're Full Of It (4:43)
04. Lost (22:16)
05. Rising (5:46)
06. Bring You Down (5:07)
07. Out of Control (3:57)
08. Look Inside (6:21)
09. Stagger (4:23)
10. Blue Sky (3:51)
11. Miles Away (5:35)
12. Above The Sky (4:44)
Total Time: (75:51)
Ericovo debutové album "Afterthought" je progresivní rockové album, které pokrývá spoustu hudebního terénu, od 22 minutového epického "Lost" po klavírní a vokální závěrečnou skladbu "Above The Sky". Silné melodie a těžké riffy činí z tohoto alba jedinečnou a vzrušující hudební cestu. Erik nahrál na albu všechny nástroje.

Skupina:
Eric Gillette - All Instruments
Hosté:
Diskografie The Christmas Song
SP, vyšel 24. prosince 2011,

Seznam skladeb:
01. The Christmas Song (3:43)
Total Time: (3:43)


Zpět




Na turné k albu "Momentum" Neala Morse...

Neal Morse Band 2015







Zpět
Oficiální stránky:
http://www.ericgillettemusic.com


ProgressRock Nahoru
Made by 
©  9.6.2017 
Menu Poslední aktualizace: 22.6.2019
mbrezny@centrum.cz© 
...a vzkaz autorovi!©