Days Between Stations je projekt, který vznikl v roce 2003 z partnerství dvou hudebníků, kytaristy Sepanda Samzadeha
a klávesisty Oscara Fuentese, aba dva pocházejí z Los Angeles, Kalifornie. Samzadeh umístil inzerát v jednom místním
časopise a Oscar Fuentes na něj reagoval. Oba dva začali skládat hudbu a Fuentes navrhl i název velmi vhodný pro
kapelu, Days Between Stations - název románu od Steve Ericksona z roku 1985, který Fuentes v té době četl. Samzadeh
označuje zvuk kapely jako "art-rock", zatímco Fuentes zase jako "post-prog". V roce 2004 Fuentes a Samzadeh poslali Bruce Soordovi, leaderovi britské kapely The Pineapple Thief, CD s téměř hodinou většinou improvizovaného hudebního materiálu. Soord použil něco z tohoto materiálu jako základ k písni "Saturday" na desce ¨ Pineapple Thief "12 Stories Down" v roce 2004. Aby mohli zrealizovat své nahrávky ve studiu, dvojice kontaktovala bývalého bubeníka a zakládajícího člena skupiny Young Dubliners Jona Mattoxe v roce 2005. Mattox se k nim připojil jako bubeník a co-producent. Do sestavy kapely se zapojili také kytarista Jeremy Castillo (Mighty Six Ninety), původem argentinský basista Vivi Rama, saxofonista Jason Hemmens, zpěvák Hollie Shepard, trumpetista Sean Erick a pozounista Kevin Williams. Samzadehův strýc Jeffrey Samzadeh, který zpívá tradiční íránskou klasickou hudby, se také podílen nazpíváním skladby "Requiem for the Living". Všichni pak společně natočili první desku projektu. Jejich bezejmenné debutové CD "Days Between Stations" vyšlo v říjnu 2007 u Bright Orange Records. Řízení natáčení se ujal Evren Goknar z týmu Capitol Mastering, který je nejznámější pro jeho práci s Queensryche, Red Hot Chili Peppers a YES. Album získalo pozitivní recenze a slušný ohlas v rádiích. Bývalý YES kytarista Peter Banks se vyjádřil o albu: "Days Between Stations nabízejí invenční, eklektický mix elektroniky: někdy uvolněná zvukonálada se střídá s rytmicky poháněnou silou... jemné aranže jsou hrány s osvěžující upřímností a otevřeností, která je podporována autentickou transparentnosti zvuku, který se vyhne většině nástrah a výmolů děsivého "prog-rocku". Na první desce se nacházejí dvě dlouhé kompozice, přičemž "Laudanum" s více než 20 minutami je vrcholným kouskem. Melancholické a okouzlující znění s některými odkazy na Pink Floyd a vybaveny s přesvědčivými příspěvky dechových nástrojů. Ambientní pasáže, občasné klasické momenty a dokonce krátce i new wave doplňují široký rozsah hudby - jednodušeji vyjádřeno jako filmová hudba. Skupina plánovala vydat i EP představující nevydané skladby a ukázky z jejich nahrávání. V roce 2008 Fuentes a Samzadeh začali pracovat na svém druhém albu "In Extremis", které vyšlo 15. května 2013. V roce 2012 Fuentes a Samzadeh hledali zpěváka a byl jim představen Billy Sherwood, bývalý člen YES a CIRCA. Třebaže hudbu napsali Days Between Stations, Sherwood se ujal koprodukce alba, podílel se na textech a na mixáži alba. Sherwood také pomáhal aranžovat skladbu "The Man Who Died Two Times". Peter Banks (YES, Flash) byl první, kdo se zapojil do projektu. Banks chválil kapelu již při jejich debutovém albu a tentokrát se zapojil do natáčení a aranžování dvou písní "Eggshell Man" a "In Extremis". Tony Levin (King Crimson, Peter Gabriel) měl původně hrát pouze na "Visionary", ale nakonec nahrál basu na celé album. Rick Wakeman (YES) a Colin Moulding (XTC) dodali své příspěvky na "Eggshell Man" a "The Man Who Died Two Times". Zatímco natáčení alba probíhalo v plném proudu podle předem navržené koncepce, předehru desky začali Fuentes a Samzadeh psát až nyní, protože do ní potřebovali obsáhnout všechny hlavní témata a epické melodie alba. Napsali tak předehru během pouhých pěti zkoušek. Days Between Stations si najali Chris Tedesco a Angel City Orchestra, aby nahráli své partitury ke skladbám "In Extremis", "Visionary" a "Waltz In E minor". Ten byl věnován Peteru Banksovi poté, co zemřel 7. března 2013. Jedná se o koncepční album o člověku na prahu smrti. Titul "In Extremis" odkazuje k latinskému termínu "In extremity" - termín používaný v odkazu na poslední nemoci před smrtí. Kapela v současnosti pracuje na nové nahrávce a prozradila některé detaily o připravovaném albu "Giants". Sepand Samzadeh a Oscar Federico Fuentes Bill opět přizvali ke spolupráci jako hosty Billym Sherwooda (Yes), Colina Moldinga (XTC) a doprovodnou vokalistku Pink Floyd Durgu McBroom. Ačkoli je kapela pevně zakořeněna v progresivním rockovém žánru, nové album "Giants" se pustí do více rockově orientovaného materiálu. Nové album vyjde 21. září 2020. Kytarista Sepand Samzadeh se k nové desce vyjádřuil: "GIANTS" skutečně představí kapelu v oblastech, které jsme se dosud nepřipravili. Billy převzal více role producenta, Oscar a já jsme se trochu opírali a absorbovali jízdu od mistra... Když se ohlédnu, cítil jsem, že naše debutové album bylo instrumentální, filmové, atmosférické a experimentální. Sophomorfní album mělo jak vokály, tak instrumentální skladby. Na "Giants" neexistují téměř žádné instrumentální ani atmosférické skladby, ale je tu mnohem více sól a rychlejších sól, agresivnějších změn, má živou jamující a vibrující kapelu a zvukově je nemyté a syrové. Bylo navrženo tak, abychom zněli jako jako kapela, skládající se ze čtyř hráčů." Hostující Sherwood uvedl: "Miluji kreativitu Sepanda a Oscara. Nová deska hovoří o duchu představivosti, který oba sdílejí. Je mi ctí být toho součástí a prozkoumat s nimi nové hudební obzory, jsem velmi pyšný na novou nahrávku, kterou jsme vytvořili... Days Between Stations je hudební síla, se kterou je třeba počítat. Jsem velmi nadšen, až lidé slyší tento nový záznam... Pracovali jsme velmi tvrdě, abychom popohnali vlastní nápady a pokusili se přijít s něčím velmi jedinečným a dobrodružným!" Zrození nového alba "Giants" začalo, když "...můj otec zemřel krátce poté, co jsme vydali poslední album "In Extremis", vysvětluje Oscar. "Trpěl Alzheimerovou chorobou." V té době Oscar napsal kus hudby a přidal k němu i pár textů. Nazýval je "Giant" a vizuální inspirace pro texty pocházela od Oscara, která zobrazovala malého chlapce vzhlížejícího k otci. "Jasně si vzpomínám, jak jsem se na svého otce díval jako malé dítě... doslova k němu vzhlížel, protože byl vysoký muž, ale pro mě byl také můj otec a moje matka obrazně jako obři, a dokonce i po těch letech zůstával pocit "jak může svět pokračovat dál, bez nich?" Konec konců zvedali oblohu. Přinejmenším to tak připadá, jistě mnoha mladým dětem po celém světě. Lyrika se tedy s tímto mladým chlapcem vypořádala tak, jak se s tímhle "Obrem“ potýká: vidět jej, jak ztrácí své vzpomínky, onemocní, vidět jej, když ztratil svou ženu. A uvědomuje si, že v určitém okamžiku je chlapec právě stejně vysoký jako otec, obří". Sepand k tomu dodává: "Tento koncept jsme nechali dostatečně volný, abychom znovu získali skvělou spolupráci. Oscar a já jsme byli nadšeni, kdyř jsme se obrátili na Paula Whiteheada, abychom diskutovali o koncepčním návrhu. Paul vzal nápad a nakreslil náčrt, který vidíte na konečném návrhu obalu. Vzpomínám si, že jsem vzal Paulův náčrt a vytvořil jeho velkou kopii, krátce poté, když jsme začali nahrávat - Billy Sherwood, Oscar a já, inspirování Paulovým obrazem, jsme používali obrazy a filozofii obrazů a vytvářeli písně a texty. Jakmile jsme byli hotoví a potřebovali jsme více materiálu, setkali jsme se s Paulem a doufali jsme, že jej inspirujeme svým zvukovým vývojem. Navštěvovali jsme tam a zpět několikrát navzájem, až do dokončení hudby a přebalu." Lze tam objevit řecké mytologické postavy, jako je Sisyfos, který inspiroval píseň "Another Day". Vnímání hraje tak převratnou roli v našich životech, v tom, jak žijeme, jak se cítíme, jak vidíme, přemýšlíme a reagujeme atd. Sisyfos byl na věky odsouzen Zeusem, když musel vynášet obrovský balvan po strmém kopci dokud nedosáhl vrcholu, Zeus okouzlil kámen, aby se vrátil dolů. Podíváme-li se na to filozoficky, Sisyfos, má opravdu dvě možnosti, být nešťastný na věčnost nebo si opravdu užít lásku k práci, když dopraví kámen na kopec a pak se ohlédne zpět. Kromě Sisyfa lze v pravém horním rohu vidět Atlas, který byl odsouzen držet oblohu. Přesto na přebalu je vidět, s vševidoucíma očima na fasádě, který se obloha a horizont odlupují, zatímco Atlas drží loupající se obraz, zatímco se propadá. To bylo použilo jako lyrika, a to je také to, jak se cítil Oscar při obrazu úmrtí jeho otce jako obra a jeho zdraví, které jej připoutalo k zemi. Tentokrát se Billy Sherwood posadil do křesla produkce a pomohl kapele psát a uspořádat písně a texty. Napsal dokonce skladbu pro album s názvem "The Common Thread". Sepand vzpomíná: "Miluji, jak nás Billy polapil. Některé z našich finálních záběrů Billy uchopil, zabývali jsme se nacvičováním částí, když byly stopy připraveny nebo nanejvýš při hraní prvního nebo druhého záznamu. Je to čisté, instinktivní a neměnné hraní s minimálními postprodukčními efekty. Je to syrové. Myslím, že nyní máme náše způsoby a důvěru, abychom stáli pevně na nohou." Oscar k tomu dodal: "Řekl bych, že Billy se do psaní tohoto alba obecně více zapojil. Opravdu přinesl do DBS jiný druh energie, více energie rock and rollu." Sepand pokračuje: "U "In Extremis" jsme měli tu čest zahrát si s některými z našich ikon, tentokrát jsme se drželi při zemi, až na jednu výjimku. Takže se k nám připojil Billy, kterého považujeme za třetí stanici. Nahrál bicí, vokály a baskytaru. Pak to byla Durga McBroom, která nahrála své vokály na téma "Witness The End Of The World", a samozřejmě - bratranec z našeho rybníčku - Colina Moldinga můžete slyšet v "Goes By Gravity". Colin Molding se vyjádřil: "Byl jsem kontaktován Billy Sherwoodem, abych zpíval ve skladbě "Goes By Gravity". A protože jsem dostal volnou ruku, znovu jsem napsal texty, aby byla skladba více zaměřena… Myslím, že se to ukázalo nakonec dobré". Durga dodává: "Práce na tomto projektu byla úžasná. Z Libanonu do San Fernando Valley jsme smíchali naše esence dohromady. Kouzelná hudba DBS, Billyho pečlivá produkce a moje skromné vokály vytvářejí opojné kombo. Bylo to blaho!" Sepand ještě dodal nakonec: "V současné době jsme právě dokončili doprovod pro krátký film. Pracujeme na komponování partitury pro další dokument s režisérem Alexandrem Dorrizem, který se zaměřuje na práci francouzského fotografa Jean Paula Bourdiera. Také jsem velmi nadšený, že mohu začít pracovat na čtvrtém albu a možná i na sólové práci". Americké progrockové duo Days Between Stations oznámilo, že 29. listopadu 2024 vydá své zbrusu nové album nazvané "Perpetual Motion Machines (Music For A Film)". Tato první nová studiová nahrávka kapely od "Giants" z roku 2020 začala žít jako soundtrack k dokumentárnímu filmu o umělci Jean-Paul Bourdierovi a po tvůrčích neshodách s filmovými producenty skupina zachránila projekt tím, že z něj udělala "řádné" album. Všechny instrumentální skladby jsou podněty ze zamýšleného soundtracku, který napsali a zahráli členové kapely, klávesista Oscar Fuentes Bills a kytarista Sepand Samzadeh a vše produkoval Navon Weisberg. Durga McBroom zpívá v závěrečné písni "Being", ke které bude videoklip zveřejněn ve stejný den jako album. Tomu bude 11. října 2024 předcházet videoklip ke skladbě "Seeds", na kterém se představí umělec Bourdier při práci. Na podzim roku 2024 se očekává, že Days Between Stations vydají předem nahranou živou show z vystoupení z 15. května 2022, ve které budou zpívat Billy Sherwood, Durga McBroom a David Hussey. Živou kapelu pro tento projekt tvořili Jarrad Lander (baskytara), Scott Connor (bicí), Sepand Samzadeh (kytary) a Oscar Fuentes Bills (klávesy). |
< |
Členové skupiny: Sepand Samzadeh - Vocals Oscar Fuentes - Keyboards Hostující hráči: Jon Mattox – Drums Jeremy Castillo - Guitar Vivi Rama - Bass Jason Hemmens - Saxophone Sean Erick - Trumpet Kevin Williams - Trombone Hollie Shepard - Vocals Jeffery Samzadeh - vocals |
Sepand Samzadeh (narozen 21. září 1975, Teheran, Iran) Guitars, Synthesizers Sepand Samzadeh je americko-kanadský hudebník a producent. Je spoluzakladatel, kytarista a skladatel z post-prog rockové a art-rockové kapely Days Between Stations. Samzadeh je skladatel, producent, zvukový inženýr, kytarista, hráč na syntezátory a jiné nástroje podle potřeby (včetně Dobro, Lap Steel a Tar). Narodil se v Teheránu, Írán, a když mu bylo 6 let, přestěhovali se do Marbella, Španělsko v roce 1981. Kromě perské Samzadeh navštěvoval i americkou školu, kde se učil španělštinu a angličtinu současně. To bylo v Marbelle, kde objevil svou zálibu k hudbě v 8 letech. Jeho nejlepší přítel, Foroud Tale Yazdi, nahrál Samzadehovi mix na kazeta obsahující hudbu The Beatles a první píseň, kterou uslyšel, byla "Eleanor Rigby". Mladý Samzadeh trývil mnoho času v jeho dětství posloucháním synthpopu a rockové hudby pocházející z Evropy. Jeho první rockové vystoupení, které viděl byli, když vystupovali v Marbella. Jeho otec hrál klasickou perskou tradiční hudbu (známou jako Sonati), a Samzadeh byl také podvědomě ovlivněn touto hudbou. Jako důkaz může posloužit skladba "Requiem for the Living" z alba "In Extremis", stejně jako použití nástroje zvaného Tar ve skladbě "Egg Shell Man". V roce 1986 se Samzadeh a jeho rodina se přestěhovali do Toronta v Kanadě. Když chodil na střední školu, Samzadeh už poslouchal hard rock, který mu připadal jak docela děsivým tak také vzrušující. Zašel do místní knihovny, kde si vypůjčil mnoho alb pak a strávil nespočet hodin denně poslechem hudby z rádia. Poté, co se obeznámil se Synth popem (také electropop či technopop), klasickým rockem, Sonati hudbou, hard rockem a zůročil své zkušenosti se životem ve třech různých kulturách (Írán, Španělsko, Kanada), Samzadeh řekl: "... můj hudební styl je výsledkem nesmazatelných kulminací hudebních žánrů a kultur, které ve mě zakořenily během dětství a dospívání. Kromě jsem ve čtyřech letech žil ve Španělsku, kde jsem změnil 3 školy, prvních 7 let života v Kanadě jsem se navštěvoval 6 škol. Nikdy jsem si nenašel kamarády, když jsem se docela dost přemisťoval, takže jsem se uzavřel do sebe. Hudba byla můj jediný stálý společník. V té době jsem také začal kreslit a malovat. Ve skutečnosti, přebal z našeho debutového alba "Days Between Stations" je jeden z mých obrazů." Díky své výchově se Samzadeh dokázal spojit s mnoha různými kulturami, jazyky a hudebními žánry, které zahrnovaly heavy metal, thrash metal, synth pop, klasický rock, alternativní rock, grunge, klasickou hudbu, perskou tradiční hudbu a další poté byla ze Španělska vydána nová elektronická hudba Acid House. V dubnu 1989 mu otec koupil jeho první kytaru - Charvel Spectrum. Při studiu vysoké školy ovládalo hudební scénu hnutí grunge a Samzadeh se cítil velmi připoutáván k hudbě. "Bylo tam tolik experimentování, rizika, postojů a výstředností v některé hudbě, na emocionální úrovni, se zabývala úzkosti, izolaci a ne se starat, a to rezonovala se mnou. Dokonce jsem miloval žen v rockových kapelách, které byly přijímány jako rovnocenné kolegyně. Byl jsem nadšen z Nirvany, Sonic Youth, The Melvins, velký fanoušek The Jesus Lizard, přesto jsem stále obdivoval klasický rock a synth pop. Můj táta pořád hrál svou Sonati hudbu u nás doma... Výsledkem byl mišmaš nápadů v mojí hlavě". Samzadeh začal hrát s punk rockovou kapelou na střední škole. "Jen jsme se několikrát setkali, zřejmě jsem byl velmi panovačný a zpěvák nějak směřoval jinam než ostatní." V zimě roku 1991 Samzadeh objevil svou oblíbenou a nejvlivnější kapelu Nirvana. Na univerzitě, v polovině až koncem 90. let, byl Samzadeh silně vystaven scéně House a Trance Music v Torontu. Nakonec se Samzadehova rodina přestěhovala do Los Angeles v Kalifornii v roce 1994. Samzadeh se rozhodl zůstat v Torontu a přijal studium na University of Toronto's Mechanical Engineering. Promoval v roce 1999. Toho roku se Samzadeh rozhodl přestěhovat do Hamiltonu, Ontario, v Kanadě, aby získal pracovní zkušenosti jako vedoucí inženýrských projektů v ocelárně. Místo toho, aby dělal věci na vysoké škole, kde se mu paranoidně nedaříli, strávil většinu svého času studiem, poslech hudby a navštěvovat divoké barové show. Celou dobu ovšem spřádal a shromážďoval všechny nápady na koncepční album. V srpnu 2001 se Samzadeh přestěhoval do Los Angeles, aby přijal a získal titul MBA na Pepperdine University. "Slíbil jsem si, že až získám tento titul, chtěl bych založit kapelu. Odkládal jsem ten sen dost dlouho." A tady se začala tvořit historie souboru. V současné době žije Los Angeles, Kalifornie se svou ženou Shideh Ovaysikia a synem Tiamem Samzadehem (únor 2013). Provozuje své studio v San Fernando Valley poblíž domu, ve kterém například Captain Beefheart nacvičoval Trout Mask Replica. |
Oscar Fuentes (celým jménem Oscar Fuentes Bills) (narozen ***, United States) Keyboards Samzadeh umístil v roce 2003 inzerát v jednom místním časopise v Los Angeles a Oscar Fuentes na něj reagoval. Tak se vlastně seznámili. Oba dva začali skládat hudbu a Fuentes dokonce navrhl i název velmi vhodný pro kapelu, Days Between Stations, jedná se o název románu od Steve Ericksona z roku 1985, který Fuentes v té době četl. Bohužel veškeré další informace o něm schízejí. |
Jon Mattox (bubeník) Jon Mattox je americký skladatel a hudební producent z jižní Kalifornie. Vlastní licenci na hudbu a zvuky pro mnoho významných filmových reklamních kampaní, včetně filmových ukázek, televizních pořadů, rozhlasových reklam, internetové propagace a DVD. Nahrál a produkoval zvukový design pro mezinárodní filmové upoutávky, které podporují uznávaný zahraniční film "PVC-1". Složil také hudbu a vytvořil zvukový design pro audio drama knihy "Feedback" od Stana Lee. Mattox jako studiový hudebník hrával na bicí pro širokou škálu umělců a kapel, včetně takových jako Rob Halford, Joan Osborne, Roy Z, Sepultura, Nels Cline, Mike Watt, Young MC, Freeba, Lee Sklar, Geza X, Doug Pettibone, John Fumo, Shelby Lynne, Days Between Stations a mnoho dalších. Jon byl bubeníkem a členem LA irské rockové skupiny The Young Dubliners v letech 1993 - 1999 a nahrával a cestoval hodně se skupinou. |
(narozena ***, Buenos Aires, Argentina) Bass Narodila se v Buenos Aires, Argentina, šest let se hudebně vzdělávala v klasické hudbě, než začala hrát na basu. Láska k hudbě ji přivedla v životě i práci do míst jako jsou Paříž, Madrid, Burlington, VT, New York a v současné době Los Angeles. Je doma ve všech stylech a žánrech hudby, je známa pro její hutné, tlusté basové linky, které drží písně pohromadě - dostalo se jí přezdívky "lepidlo/glue" a "želé/jelly" od spoluhráčů a fanoušků. Je mezinárodně známá a je vyhledávanou baskytaristkou pro živé koncertování a studiové nahrávání. Mezi její TV vystoupení patří pořady MTV European Awards, AMA, The Tonight Show s Jay Leno, David Letterman Show, Jimmy Kimmel Show, Ellen Show, Good Morning America, The View, Wendy Williams Show, Dick Clark’s New Year’s Rockin’ Eve, Live with Regis a Kelly, Lopez Tonight, American Idol, So You Think You Can Dance, KTLA Morning News, Good Day NY, US Open 2009, Late Night s Jimmym Fallonem a The Graham Norton Show (Velká Británie). Nedávno cestovala s Orianthi (Geffen Records) na podporu její desky "Believe". Představila se s Jordin Sparks (American Idol-2007/ Jive Records) jako součást turné Jonas Brothers World Tour 2009 nebo jako součást Adam Lambert 's Glam Nation Tour. Ukázala se u Will.i.am (Black Eyed Peas) v jeho nahrávce "Songs About Girls". Byla také požádána, aby zahrála u Nicole Scherzinger (Pussycat Dolls) a hostovala ve skladbě "Baby Love". Koncertovala také a nahrávala s Macy Grey. Další umělci s nimiž vystupovala byli Natalie Stewart-The Floacist (Floetry), Mario (J Records) a Il Divo, Howard Hewett, Alana Davis, Dawn Robinson (ex-En Vogue), Klymaxx feat. Cheryl Cooley a Nikki Flores. V Buenos Aires vystoupila s takovými ikonami jako Celeste Carballo, Fabiana Cantilo a ženskou rockovou kapelou Carmelas. Vivi poskytla interview pro magazíny Bass Player Magazine, Aguilar Artist Spotlight, německý časopis Bass Professor a dokonce i český časopis MUZIKUS. V současné době je členkou AFM Local 47. |
Jason Hemmens (narozen ***, Roxbury, Massachusetts) (Saxofon) Narodil se v Roxbury v Massachusetts, vyrůstal ve Waldo, Maine. Když Jason dospíval, poslouchal vše od osmdesátých let od Rapu po Classic Rock, Blues, Jazz a Country. Připojil se ke školnímu sboru v páté třídě a spoluzaložil rapové duo s názvem "Def Poet Society". V deseti letech Jason začal psát písně a hrát pro školní akce. Jako teenager získal status místní celebrity, když hrál s jeho rodinnou kapelou "Hemmens" a pěveckým sborem "The Mount View Chamber Singers", elitní vysokoškolský pěvecký sbor. V patnácti Jason začal hrát na harmoniku. O rok později už uchopil alt a tenor saxofon. Získal zkušenosti z jamování s různými bluesovými umělci, kteří procházeli městem, včetně Shemekia Copelanda, Bernarda Allison Jr. a Phillipa Walkera. Krátce poté co absolvoval vysokou školu se Hemmens přestěhoval do Louisiany, kde se zapsal do Jazz Studies Program na univerzitě v New Orleans. V této době opravdově začal rozvíjet své dovednosti jako multi instrumentalista a zpěvák. Studoval s jazzovými legendami Terrance Blanchardem a Haroldem Battistem během dne a po nocích hrál v klubech na Bourbon Street. Po absolvování UNO se Jason opět stěhoval, tentokrát do Los Angeles, Kalifornie, kde v současné době žije. Tam si získal jméno jako nájemný hudebník a studiový hudebník. Hemmens hrál se Stevie Wonderem, Tevin Campbell a se členy Guns N' Roses a Poison. Jason je opravdový multi-instrumentalista, plynně hraje na saxofon, harmoniku, klavír a basu, stejně jako je dokonalý zpěvák. V únoru 2007 Hemmens vystoupil na Java Jazz Festival s indonéskou legendou Dwiki Dharmawanem a skupinou pocházející založená z Los Angeles "Shapes". V dubnu 2009 Jason začal produkovat své debutové album "Welcome To Reality", která vyšla na indie labelu Fan2C Records, s výkonným producentem Sassy Outwaterem. Projekt byl nahráván v Studio City Sound, s Grammy oceněným inženýrrm Tomem Weirem a představili se na něm někteří z nejlepších studiových hudebníků v Los Angeles, včetně klávesisty Hermana Jacksona (Stevie Wonder, American Idol), kytarista Tim Pierce (Michael Jackson, Santana, Madonna) a bubeník Ronald Bruner Jr. (Stanley Clarke, Larry Carlton, Marcus Miller). Na CD se nachází deset skladeb, z nichž osm sám napsal. Album je směsicí popu, rocku a jazzu. Jasona se na něm představil na alt, tenor a soprán saxofon, klavír, klávesy, zpěv a harmoniku. |
Hollie Shepard (působí pod přezdívkou Holiie LA) (narozena ***, Los Angeles, United States) Vocals Hollie je americká skladatelka a vokalistka pocházející z Los Angeles. Hollie se narodila a vyrůstala v Los Angeles v Kalifornii, kde vyrůstala a poslouchala šílené vokální melodie Etty Jamesové, Michaela Jacksona, Teenky Marie a Madony. Od útlého věku Hollie věděla, že hudba je její osud. Začala psát jako dospívající a zjistila, že texty a melodie bez námahy vycházejí z její tvůrčí energie. Hudba je i nadále nejoblíbenějším prostředkem jejího sebevyjádření. Hollie natočila svůj debut "Unlocked", šesti-skladbové EP, které přineslo některé z nejzapamatovatelnějších nahrávek. "Skládám a píši hudbu, která odráží to, kdo jsem, a ne to, co právě dělají všichni ostatní." řekla o sobě. Skladby jako "Love Debt" a "Domesticate It" odrážejí Holliin někdy podrážděný postoj. Na druhé straně písně jako "Invisible Chains" a “Fame” ukazují zranitelnou stránku zpěvačky. Pozoruhodné skladby Hollie LA se objevily v hlavních sítích, jako jsou NBC, BRAVO, MTV, VH1, z těch nejdůležitějších, vystupovala v mnoha show, např. The Office, The Real Housewives of Miami, Dance Moms, Fashion Police a dalších. Její hudba je také uvedena ve filmu "Crash On You" od Hallmark a ve videohře "Our World". Hollie byla nominován na Los Angeles Music Awards za Pop/R & B Artist of the Year. Byla ve finále pěvecké soutěže, kterou pořádala LA hitová stanice, 102,7 KIIS FM. Hollie LA se také podílí na mnoha charitativních i průmyslových akcí ve svém rodném městě. |
Studiové desky: 2024 Perpetual Motion Machines (Music For A Film) 2020 Giants 2013 In Extremis 2007 Days Between Stations |
Ostatní nahrávky: |
Sestava: Sepand Samzadeh - Guitars Oscar Fuentes - Keyboards Hosté: Durga McBroom - Vocals (09) Navon Weisberg - Drum Programming (01,02,06,07) Scott Connor - Drums Oscar Fuentes Bills - Backing Vocals |
Perpetual Motion Machines (Music For A Film) Vyšlo 21. září 2020, Bright Orange Records Seznam skladeb: 01. Waltz For The Dead (1:53) 02. Proof Of Life (2:49) 03. Seeds (2:39) 04. Unearth (4:21) 05. Intermission 3 (0:52) 06. Stone Faces (3:15) 07. Paradigm Lost (6:24) 08. Ascend (3:14) 09. Being (featuring Durga McBroom) (9:00) Total Time: (34:27) Written and Performed: Days Between Stations - Oscar Fuentes Bills and Sepand Samzadeh Produced: Navon Weisberg and Days Between Stations Executive Producers: Sam and Parvin Samzadeh Manager: Erik Nielsen Recorded, Engineered and Mixed: Navon Weisberg Mastered: David Gardner Art direction, Layout, Band Photo: Erik Nielsen Photo of Jean-Paul Bourdier: Alex Dorriz Artwork featuring the artwork of Jean-Paul Bourdier |
Toto album je věnováno Williamu "Big Bill" Kaylorovi. Odpočívej v pokoji, bratře. Ať se znovu setkáme a budeme spolu tvořit hudbu! | |
Sestava: Sepand Samzadeh - Guitars Oscar Fuentes - Keyboards Hosté: Colin Moulding (XTC) - Vocals (04) Durga McBroom (Pink Floyd, Steve Hackett, Dave Kerzner) - Vocals (02) Billy Sherwood (Circa:, Conspiracy, Yes) - Drums, Vocals, Bass |
Giants Vyšlo 21. září 2020, Bright Orange Records Seznam skladeb: 01. Spark (16:54) 02. Witness The End Of The World (3:56) 03. Another Day (9:38) 04. Goes By Gravity (4:51) 05. Giants (12:58) 06. The Gathering (4:09) 07. The Common Thread (7:47) Total Time: (60:13) Producer: Billy Sherwood Cover Art: Paul Whitehead |
Sestava: Oscar Fuentes Bills - Piano, Synthesizers, Rhodes, Mellotron, Hammond Organ, Electronic Percussion Sepand Samzadeh - Guitars Hosté: Jeffery Samzadeh - Sonati vocals (08) Tony Levin - Bass Colin Moulding - Lead Vocals (05) Billy Sherwood - Drums (01,03,04,05,07,08), Vocals (03,05,07,08) Matt Bradford - Dobro (03) Peter Banks - Guitar Textures, 2nd Lead & Rhythm Guitar (07,08) Ali Nouri - Tar Solo (07) Rick Wakeman - Mellotron Flute, Minimoog Solo (07) Chris Tedesco - Trumpet solo (03,08) Josh Humphrey - Keyboard effects and Textures (02), Electronic Drums & Programming (03) The Barbershop Quartet (Pat Claypool, Matt Gray, Eric Orr, David Rakita) - Vocals (08) The Angel City Orchestra - Orchestration (01,02,03,06,08) |
In Extremis Vyšlo 15. květen 2013, Bright Orange Records (US) CD 15. května 2013, CD Baby 5638113242 (US) Seznam skladeb: 01. No Cause for Alarm (Overture) (3:51) 02. In Utero (5:10) 03. Visionary (10:40) 04. Blackfoot (10:04) 05. The Man Who Died Two Times (4:11) 06. Waltz in E Minor (Dedicated to Peter Banks) (2:04) 07. Eggshell Man (11:56) 08. In Extremis (21:37) Part I: Mass Part II: On the Ground Part III: A Requiem Part IV: Writing on Water Part V: Overland Part VI: It Never Ends Total Time: (69:33) * Limited edition first printing of 2000 Cover Art: Paul Whitehead |
Všechnu hudbu složili Sepand Samzadeh a Oscar Fuentes. Všechny texty napsal Sepand Samzadeh, Oscar
Fuentes a Billy Sherwood. | |
Sestava Sepand Samzadeh - Guitars, Keyboards, Synthesizer Oscar Fuentes - Keyboards, Programming, Bass Hostující hudebníci: Vivi Rama - Bass (01,02,04,07) Jon Mattox - Drums, Percussion (01,02,04,05,07) Jeremy Castillo - Guitars (01,04,07) Jason Hemmens - Saxophone (05,07) Sean Erick - Trumpet (05,07) Kevin Williams - Trombone (05,07) Jeffrey Samzadeh - Vocals (01) Hollie Shephard - Vocals (02) Marjory Fuentes - Vocals (03) |
Days Between Stations Vyšlo říjen 2007, Bright Orange Records Seznam skladeb: 01. Requiem For The Living (13:26) 02. Either/Or (7:33) 03. Intermission 1 (2:13) 04. How To Seduce A Ghost (4:55) 05. Radio Song (4:24) 06. Intermission 2 (1:36) 07. Laudanum (22:14) a. A Long Goodbye b. Every One Is Here But You c. Nowhere d. The Wake Total Time: (56:21) Vyšlo u Bright Orange Records - BCD-1067 (2007 USA) |
Přebal z debutového alba "Days Between Stations" představuje jeden z obrazů, který
namaloval Sepand Samzadeh. |
Sepand Samzadeh, Oscar Federico Fuentes Bills a autor obálky druhého alba Paul Whitehead |
Oficiální stránka: http://daysbetweenstations.com/ Další zdroje: http://www.jonmattox.com/index.html https://daysbetweenstations.bandcamp.com/ http://www.jasonhemmens.com/html/index.html |
|
mbrezny@centrum.cz  ...a vzkaz autorovi ! |