ENGLAND byla progresivní rocková skupina působící koncem 70. let minulého století a nakrátko se zreformovala
v roce 2006. England ctí v názvu zemi svého původu a v titulu svého jediného alba zase anglickou zahradní tradici.
Co však stojí za zaznamenání je, že se jim hudebně skvěle podařilo vzdát hold všem starým dobrým zvyklostem, které
jsou ostrovnímu progrocku vlastní. Právem jsou nazýváni jako "poslední velký progrockový soubor 70. let". Vydat
debutní album na samém sklonku zlaté éry artrocku je smůla, ale i odvaha, a to platí dvojnásob v případě takto
kvalitního hudebního materiálu. Kapela vydala jediné album "Garden Shed" u Arista Records. Kapela byla založena v roce 1975 bubeníkem Markem Ibbotsonem, když se v kvasu různých uskupení stabilizovala sestava spolu s ním ve složení basista Martin Henderson, kytarista Jamie Moses a klávesista Robert Webb. Oba dva, Moses a Webb, spolupracovali předtím na jednom nevydaném albu. Jméno skupiny bylo zvoleno také Markem Ibbotsonem. Bubeník Ibbottson vlastnil Mk II Mellotron, o který se Webb zajímal a později dokonce prohlásil, že "...otevírá možnosti. Je to jako bych dirigoval celý orchestr." Aby získali tento přístroj jako přenosný (vzhledem k jeho většímu objemu), Webb rozřezal přístroj na dvě poloviny, ponechali část po pravé ruce, která obsahuje hlavní zvukové systémy na modelu Mk II a umístili ji v nové přenosné skříňce. Kapela byla původně tříčlenná - bicí/vokály, klávesy/vokály a kytara/vokály a vznikla, když se Jamie Moses a Robert Webb připojili k bubeníkovi Markovi Ibbotsonovi v roce 1975. Kapela se rozhodla přebývat v Markově malém pronajatém domě ve Flimwellu, Sussex, a nacvičovala a hrála v divadle v Maidstoneu. Žili a spolupracovali jako malý kolektiv, nicméně Mark se považoval za zakladatele a vůdce kapely a také kontroloval všechny finanční prostředky. Kapela napsala a nahrála mnoho skladeb, z nichž jen jedna se dostala na jejich album. Tituly jako "The Imperial Hotel", "The Mariner’s Fantasy" a "Colin & Wendy" byly předvedeny na dvou koncertech v divadle The Hazlett v Maidstone. Navzdory spoustě dobré tvůrčí práce - např. epická skladba "The Imperial Hotel" byla provedena dvakrát a natočena v Marquee Studios - finanční problémy však způsobily, že po několika koncertech v divadle Hazlitt v Maidstone, Jamie Moses, opustil kapelu. Tehdy jim Martin Henderson vypomohl při vystoupení a stal se čtvrtým členem kapely, kde zaujal post basisty. Jako náhradu za Jamieho přišel Frank Holland. Skladby "All Alone" a "Three Piece Suite" složil Robert Webb a hrály se již v roce 1975, ačkoli "Three Piece Suite" měla jinou závěrečnou pasáž (pozn. The Olympic Studios verze "Three Piece Suite" byla poprvé uvedena v novém speciálním vydání CD "Garden Shed" podle bookletu). V březnu 1976 v průběhu představení pro různé nahrávací společnosti ale Mark Ibbotson opustil kapelu. Po pěti týdnech reklam a konkurzech bubeníků se jim podařilo nalézt nového bicmena Jode Leigha, který vhodně zapadl do uměleckého směřování skupiny. Následně podepsali smlouvu s Arista Records. Hodně ze staršího materiálu bylo odloženo k ledu, ale ponechali si nahrávku pro ukázku labelu Arista, aby si poslechli, co je kapela schopna udělat ve studiu s novým bubeníkem. Kapela strávila většinu roku 1976 zkoušením a nahráváním materiálu pro label Arista, ze kterého se pak vyvinula první deska. Vše probíhalo nejdříve s The Rolling Stones Mobile Studio v The Hazlett Theatre v Maidstone, později v menším studiu Konk and Air a Morgan Studios v Londýně. K již zmíněným kompozicím přidali "Poisoned Youth" napsanou Frankem Hollandem, "Yellow" od Joda, "Parafinala", "Midnight Madness" a "Nanogram", které složil Robert Webb. Vlastní skladby byly vytvořeny a rozvíjeny v různých domovech kapely, jako jsou Tunbridge Wells a Crowborough, a to pomocí vlastního multi-trackingu na rekordéru Revox. V ateliéru nebylo napsáno nic. Tím vznikla většina instrumentací pro klávesy a vokální nápady. V případě "Parafinalea" např. měl Webb k dospozici overdubbed nahrávky Jodeho, které nahrál na malou soupravu v jeho obývacím pokoji. Vlastní skladby se Webb snažil reprodukovat pomocí dema z Revox ve studiu. Frank napsal "Poisoned Youth" ve své ložnici v Crowborough většinou na svém klavíru. Jode napsal "Yellow" na svém Revoxu ve své ložnici se zapůjčenou Martinovou basou a Webbovým Fender Rhodes piánem. Předehra "Midnight Madness" byla opět vytvořena z verze Revox pomocí jediného MiniMoogu. Jejich první singl "Paraffinalea" vyšel v únoru 1977. Anne Nightingale, dopisovatelka pro Daily Express 22. února 1977, jej kladně ohodnotila s poukazem, že kapela je "předurčena k velkým věcem." Po singlu brzy následovalo album "Garden Shed". Původně se mělo jmenovat "Maid 'N England" ve významech jako 1) Maiden England, 2) Made in England a 3) Maid In England Emma (manželka královny Viktorie z fantastického eposu "The Imperial Hotel"). Album ale vyšlo v době kdy se ujal vlády v hudebním světě punk rock, což v kombinaci s obecným nedostatkem zájmu k prosazování kapely, přineslo jenom komerční selhání. Navíc v době po uzavření smlouvy label změnil svého generálního ředitele, který neměl žádný zájem podporovat umělce, se kterými podepsal smlouvu jeho předchůdce. Arista navíc v první řadě byl label taneční hudby. Arista neměla žádný zájem pomáhat skupině uspět. V Melody Maker a NME se objevily pouze dva reklamní inzeráty, ale to bylo všechno. Dokonce i dva marketingoví muži z Aristy byli na dovolené v týdnu, kdy album vyšlo. Po vydání alba začali psát úplně nový materiál, ze kterého se hodně ztratilo, jako například "Holloway Cell" a "Open Up". Jiné skladby jako "Creepin 'Instrumental" se objevily později na albu "Last Of The Jubblies". Během své krátké hudební kariéry absolvovali několik koncertů jako předskokani kapely The Enid. Vystupovali také v létě 1977 v rezidenci na jihu Francie, tedy po vydání alba, kde byli v nočním klubu, ve kterém se naučili hodně coverů jako třeba "Blues Variation" od ELP, "Live It Up" a "Family Burlesque" od The Isley Brothers, "Joybringer" od Manfred Man's Earth Band nebo "Money" od Pink Floyd. Spolu s deskou měla vyjít i kniha s texty a obrázky ke každé skladbě. Nikdy ale nevyšla a texty jsou s některými obrázkami k dispozici na adrese 'http://www.mindspring.com/~agmedia/england/home.html'. Melody Maker označil album jako "Yes in Toyland" (Yes v zemi hraček). Skupina se proto rozešla se svým managementem u usídlila se do obchodu s hudebninami ve městě Hastings. Když se ale finanční situace kapely nezlepšovala, kapela se rozešla na podzim roku 1978. Henderson se později stal koncertním basistou Jeffa Becka, zatímco Moses později koncertoval jako kytarista s Queen s Paulem Rodgersem tehdy v sestavě. Ibbotson se stal manažerem kapely The Pretty Things v roce 1985, zatímco Holland se k této kapele připojil jako kytarista, kde působí dodnes. Frank se znovu spojil s původním bubeníkem a udělal nějaké nahrávky s Jet Records. Nahrávkám již rozpadnuté kapely se i nadále dostávalo hodně chvály od hudebních kritiků, např. magazín Music Mart popisal CD reedici "Garden Shed", že je tak dobrá, jako prog rocková nahrávka by obstála i v 70. letech" minulého století v době největší sláva tohoto žánru. Přesto se objevilo a vyšlo několik reedic desek. První se objevila v Japonsku (kde jinde také že, země zaslíbená všemu progresivnímu), byla ale celkem nekvalitně provedená z dochované LP desky, další japonské vydání bylo z originálních studiových pásků, ale pouze v nákladu 500 ks, takže vlastně jako kdyby nevyšlo. Poslední CD reedici provedla v roce 1997 korejská firma Si-Wan, kterou mnozí sběratelé neprávem přehlížejí. Dnes je i toto vydání, tak jako vše ostatní, zcela nedostupné. V roce 1996 byla vydána raritní nahrávka na labelu Vinyl Tap (patří pod Midlands) "The Last of the Jubblies ", což je kolekce dosud nevydaného materiálu z let 1976 a 1977 nebo raritních raných nahrávek. Naštěstí klávesista Robert Webb objevil původní nahrané pásky alba a s pomocí Gordona Haskella a The Forward Organisation se mu je podařilo remasterovat. I když není na překvapivě vysoké úrovni jejich debutu, opravdu stojí za poslech. "Mister Meener" byla skupinová původní skladba pro konkurs Arista, "Nanogram" je dávno ztracený B-side ze singlu "Paraffinalea", další čtyři skladby jsou "rozpracovány" pro druhé studiové album, nejlepší skladbou je "A One-Legged Day". V roce 2005 se England přičiněním Webba a Hendersona zreformovali v reakci na pozvání zahrát si na Baja Prog Festival v Mexiku v březnu 2006 a v Japonsku v červenci 2006, zároveň přitom odehráli i krátké turné. Kapely koncerty odehrála v sestavě se zpěvačkou ve složení Robert Webb (keyboard, vocals), Martin Henderson (bass, vocals) a noví členové Steve Laffy (drums, percussion), Alec Johnson (guitar, vocals / ex-Nightwing) a navíc Robertovaův partnerka Maggie Alexander jako zpěvačla a klávesistka. Vůbec první koncert England v Anglii od 70. let zorganizovali Classic Rock Society a odehrál se v sobotu 26. srpna 2006 v Boardwark, Sheffield, za podpory Darwin rádia. Z vystoupení v Japonsku byla nahrána deska naživo, která vyšla v roce 2006 pod názvem "Live in Japan: Kikimimi". V březnu 2009 se na stránkách kapely objevily informace a psaní materiálu pro novou desku skupiny England, která by se měla objevit v roce 2010. Její název je "Box Of Circles" a má se jednat o koncepční album. Některé skladby alba byly již předvedeny naživo, "It Couldn't Be You" v Japonsku a Baja v roce 2006, skladba "Destiny" pak na MelloFest v roce 2009. Album ale dosud nevyšlo a informace o další aktivitě kapely scházejí. England v sobotu 23. března 2019 odehráli koncert na FUSION PROG ROCK FESTIVAL, nedaleko BIRMINGHAMU. Kapela vystoupila s hlavními skladbami z legendárního alba "Garden Shed" v nové sestavě 8 členů. Původní členy Roberta Webba, Franka Hollanda a Martina Hendersona doplnili speciální hosté - Mike Morton, Dave Lloyd a Gabry Baldocci (The Gift), basista Jordan Brown (London) a bubeník Russe Wilson (The Book of Genesis). |
Členové: Martin Henderson - Bass, Vocals Robert Webb - Keyboards, Vocals Steve Laffy - Drums Alec Johnson - Guitars, Vocals (ex-Nightwing) Maggie Alexander - Vocals Bývalí členové: Franc Holland - Guitars, Vocals Jode Leigh - Drums, Vocals Mark Ibbotson - Drums Jaffa Peckham - Drums Jamie Moses - Guitars |
Martin Henderson Bass, Vocals Martin Henderson se po rozpadu kapely stal koncertním basistou Jeffa Becka. Pomáhal nahrávat desky kapele Brother Love And His Far Out Space Nuts/Brother Love & The Free Association "Every Garden Grows One" (1994), "My Own Worst Enemy" (1996). |
Robert Webb Keyboards, Vocals Je britský skladatel, hráč na klávesy, aranžér a producent, vystudoval University of Surrey. Na kytaru se ale začal učit brzy již v roce 1960. Stal se doprovodným kytaristou v místní kapele, když mu bylo 10 let. Také debutoval jako zpěvák v raném věku. Brzy poté, co se dostal ke klavíru, začal se učit hrát na tento nástroj, napsal své první skladby a začal zkoumat oblast klasické hudby jako skladatel, posluchač a hudebník. Pak se v roce 1970 orientoval na symfonický progresivní rock a založil svoji první kapelu Angel v roce 1971, s níž vydal v roce 1972 jedinou desku. O rok později měl pracoval jako najatý hudebník v koncertní kapele Big Wheel. Po této zkušenosti založil novou kapelu s názvem Madrigal. Byla to aktivní koncertní kapela, pak se rozhodli pro změnu jména a zvolili si název Merlin v roce 1973. Ale po nahrání jednoho alba turné se tato kapela rozpadla. Pak se Robert zúčastnil turné jako člen doprovodné kapely Al Stewarta, Davida Essexe a Billy and the Tornadoes. Od roku 1974 napsal a byl spoluautorem mnoha písní: popové skladby(pro Merlin - 1974, The Miracle Workers - 1975), zároveň melodické rockové skladby (Jenny Darren, 1978-1980) a samozřejmě náročné skladby pro sebe (1972-doposud). Po epizodě s rockovou kapelou Royce, konečně Webb zformoval kapelu England v roce 1975. Vydali jediné album "Garden Shed" v roce 1977, ale rozpadli se po turné ve Francii v roce 1978. Web pak působil na koncertním turné se zpěvačkou Jenny Darrena, pro kterou napsal dva duety, poté hrál na živých koncertech s Oliverem Twistem, nahrával s kapelou Up All Night a později s The Pretty Things. O něco později Webb spustil komerční umělecký hudební projekt Baroque Nouveau, pro který skládal a hrál spolu s dalšími umělci, pracoval jako učitel hudby, pořádal hudební workshopy a také vytvořil sdružení pro jazzové klavírní učitele (JAPTA). Založil také vlastní hudební label Garden Shed Music, aby mohl vydal nevydaný materiál kapely England, když se ostaral o to, aby album "Garden Shed" bylo remasterováno a znovu vydáno spolu s archivními nahrávkami "The Last of the Jubblies", které byly původně zaznamenané v letech 1975-1976 a nebyla vydána až do roku 1995. Obě tyto masterované edice vyšly v roce 2005. Ve stejném roce se England krátce zreformovali a zahrál na festivalu Baja Prog a několik dalších živých vystoupení, z nichž jedno bylo zaznamenáno a vydáno jako "Live in Japan - Kikimimi" v roce 2006. Od té doby se rozběhly práce na možné budoucí desce England pracovně pojmenované "Box Of Circles" (dosud nevyšla). Od září 2012 působí také v Take Twenty Jazz Choir. V roce 2011 ůsobil jako hudební ředitel a pianista v Nick Awde, The Union Chapel, Londýn, kteří uváděli živé představení s Noddy Holderem "A Christmas Carol: Unplugged" v prosinci 2011. V roce 2013 se zúčastnil nahrávání desky projektu Samurai of Prog s názvem "Secrets of Disguise", která vyšla 6. května 2013. Nedávno Robert napsal hudbu i pro filmový průmysl (Under Pressure, 2013) a nadále přispívá skladatelskými nápady pro ostatní umělce (Take Twenty Jazz Choir, 2012-dosud). Robert Webb vydal 10. srpna 2014 i vlastní sólové album "Liquorish Allsorts" u finského labelu Seacrest Oy, na kterém je 16 skladeb zahrnující materiál za 40 let hudební aktivity Roberta spolu s bohatým bookletem o jednotlivých skladbách. |
Steve Laffy Drums Steve je profesionální bubeník, koncertuje a nahrává více než 35 let. Narodil se v Londýně a strávil 25 roků hraním s mnoha profesionálními kapelami z Londýna. Steve hrál na mnoha místech v Londýně a událostech, jako jsou Glastonbury Festival, Notting Hill Carnival, Hammersmith Apollo, Jazz Cafe, 100 Club, The Marquee, Respect Festival aj. Jeho práce zahrnovala nahrávání, koncerty, turné, práci pro televizi a rádio ve Velké Británii a ve většině Evropy, včetně Mexika a Japonska. Hrál s různými umělci jako je William Bell, Zoot Money, Daniel O'Donnell, Chris Jagger, The Foundations, Maluju, Kangaroo Moon, Abdul Raheem, Abdul Raheem a mnoha dalšími. V současné době stále pracuje a rozvíjí svůj styl bubnování a realizuje se ve svém vlastním studiu v Bristolu. |
Maggie Alexander Vocals Maggie Alexander je manažerkou vydavatelství Garden Shed Music a zúčastňuje se i jako zpěvačka nebo hráčka na klávesy různých hudebních projektů. Desky "Garden Shed", "Last of the Jubblies" - dosud nevydaná hudba English, by zcela vymizely, ale po vytvoření labelu Garden Shed Music, které následovalo po setkání Maggie Alexander a Roberta v roce 2002 na Mediterranean Jazz Summer School ve Francii byly díky jejímu úsilí znovu vydány. |
Alec Johnson Guitars, Vocals |
Franc Holland Guitars, Vocals Frank pokračuje v práci v hudebním průmyslu, koncertuje a pravidelně hraje s různými kapelami. Od rozpadu England Frank působí v kapele The Pretty Things jako autor, aranžér a kytarista a nahrál s nimi i několik desek. |
Jode Leigh Drums, Vocals Jodeova hudební kariéra zahrnuje řadu eklektických kapel, včetně Detroit Emeralds, Northern Soul, New Grove Project, Up All Night, Spontaneous Combustion, hrál i s Gregem Lake a kapelou Kinks. Je multi-instrumentalista a nadále vyučuje a skládat z domova, studio si postavil v Cheshire. |
Mark Ibbotson (znám také jqako Mark St. John) Drums Mark byl zakladatel a původní bubeník kapely England. V roce 1985 stal manažerem kapely The Pretty Things. |
Jamie Moses (Narozen 30. srpna 1955) Guitars Je anglo-americký rockový kytarista, který se jako syn amerického otce (člen US Air Force) a anglické matky, narodil v Suffolku ve městě Ipswich, ale vyrostl v různých částech Spojených států, stejně jako v Japonsku, podle toho, kam byl poslán jeho otec. Je samouk kytarista a hraje od svých deseti let. Svoji profesionální dráhu začal tím, že přehrával materiál od umělců jako jsou Jimi Hendrix, James Brown, Beatles a Sly and the Family Stone. Hrával na základně Air Force, v rozhlase a v televizi již ve 13 letech. Když jeho otec odešel od letectva, rodina se vrátila do Anglie, kde pak působil jako hudebník na volné noze. Spoluzakládal kapelu Los Pacaminos v roce 1993 hrající směs stylu Tex-Mex/Southwestern a country-rock, v čele s Paulem Youngem, byl druhým kytaristou Brian Maye a Queen od roku 1992. V letech 2005 a 2008 na koncertech doprovázel Queen s Paul Rodgersem. Nahrává také desky s Mike & The Mechanics. Jamie je také člen SAS Band s Spike Edneyem, kapely Hiding In Public a The World Famous Red Sox. Jamie také pravidelně koncertuje s Tomem Jonesem. |
Nahrávky kapely: 2018 Box Of Circles 2010 Box Of Circles 2006 The Imperial Hotel (SP) 2006 Live in Japan: Kikimimi (live) 1995 The Last Of The Jubblies 1977 Garden Shed |
Skupina: Robert Webb - Keyboards, Vocals Steve Laffy - Drums, Percussion Maggie Alexander - Vocals Alec Johnson - Guitars, Vocals Martin Henderson - Bass, Vocals |
Box Of Circles LP, 30. srpna 2018, New Music - Green Tree, GTR 175-1 Seznam skladeb: 01. Carmina Burana (4:00) 02. Destiny (6:01) 03. Hymn (3:50) 04. Masters Of War (4:18) 05. God Must Be A Boogieman (4:23) 06. Timelessness (5:15) 07. Fags, Booze & Lottery (4:47) 08. It Couldn't Be You (4:09) 09. Wheel Of Fortune (4:18) 10. Fine Alley (5:52) Total Time: (46:53) |
Including a 12 page, stapled in Booklet. | |
Skupina: Martin Henderson - Bass Guitar Jode Leigh - Drums Al Johnson - Guitar Robert Webb - Keyboards, Vocals Jenny Darren - Vocals (04) |
Box Of Circles EP, 2010, Not On Label Seznam skladeb: 01. Destiny (6:10) 02. Masters of War (5:16) 03. Fags, Booze & Lottery (4:51) 04. Timelessness (5:22) Total Time: (21:39) |
Special 'Taster' CD for Mellofest2 London 2009 | |
Skupina: Robert Webb - Keyboards, Vocals, Moog Bass Jamie Moses - Guitars, Vocals Mark Ibbotson - Drums, Vocals Robert Webb - Added Bass Moog |
The Imperial Hotel SP, vyšlo 2006, Garden Shed Music, CD PROG 001 Seznam skladeb: 01. The Imperial Hotel (24:39) Total Time: (24:39) Recorded in 1975 at Marquee Studios, London Engineering: John Halwing |
Nahrávku vzácné skladby England z roku 1973 rozdávala kapela na koncertě England v Japonsku v roce 2006. | |
Skupina: Robert Webb - Keyboards, Vocals, Guitars Martin Henderson - Bass, Vocals Alec Johnson - Guitars, Vocals Steve Laffy - Drums, Percussion Maggie Alexander - Vocal, Keyboards |
Live in Japan: Kikimimi Live, vyšlo 20. prosince 2006, Strange Days Records – POCE-1076 Seznam skladeb: 01. Midnight Madness (6:48) 02. Three Piece Suite (13:36) 03. Paraffinalea (7:08) 04. Yellow (6:29) 05. Poisoned Youth (17:15) 06. Nanogram (5:32) 07. Open Up (8:36) 08. The Imperial Hotel (10:16) Total Time: (75:40) Recorded live in 8. and 9. July 2006 at Club Citta' Kawasaki Creative director/co-producer: Robert Webb & Quoichiro Iwamoto Executive sound engineer/co-producer: Chris Fraser-Smith Mastering engineer: Chris Fraser-Smith Recording engineer: Shinpachirou Kawade |
Skupina: Robert Webb - Keyboards, Vocals Jeff Leigh - Drums, Percussion, Vocals Frank Holland - Guitars, Vocals Jaffa - Bass |
The Last Of The Jubblies Vyšlo leden 1997, Vinyl Tap Records / MABEL 1 Seznam skladeb: 01. Creepin Instrumental (6:44) 02. A One-Legged Day Tale (9:01) 03. Sausage Pie (5:17) 04. Tooting Bec Rape Case (8:49) 05. Mister Meener (3:45) 06. Nanogram (4:14) Total Time: (37:47) |
Obsahuje nevydaný materiál z let 1976-1977. | |
Skupina: Martin Henderson - Bass & Vocals Franc Holland - Guitars & Vocals Robert Webb - Keyboards & Vocals Jode Leigh - Drums, Percussion, Bass & Vocals |
Garden Shed Vyšlo leden 1977 LP Arista ARTY 153 (1977 UK & Netherlands) CD/LP Arista ERC-32004 (1988,1989 Japan) CD The Forward Organisation RWE 004cd (1997 UK) CD Garden Shed (2005 UK) CD BMG, Arista BVCM-37613 (2005 Japan) (remaster) CD Piper Records PIPER088 (2008 Europe) LP Progressive Vinyl Company Nr. 232 (2012 US) Seznam skladeb: 01. Midnight Madness (6:58) 02. All Alone (Introducing) (1:53) 03. Three Piece Suite (12:58) 04. Paraffinalea (4:12) 05. Yellow (5:24) 06. Poisoned Youth (16:17) Total Time: (47:42) Recorded on the Rolling Stones Mobile Studio in Maidstone and at Air and Morgan Studios in London & various other studios All Music Written, Arranged and Performed: England Produced: England, David Hitchcock Creative Director: Robert Webb Engineer and Mixed: Robin Freedman & Robert Webb Exective Producer: Bernd Bruhn Artwork Painting: Mike Cosford Design, Layout & Typography: Diedrich Ausprunk & Nanette Consovoy Photography: Joolz Hooker, Karen McKenna, Maggie Alexander, Stephanie Mackrill, Sue Arber, and Warren Page Linear Notes: Maggie Alexander & Robert Webb Remastered: Tony Arnold & Robert Webb |
Název alba vymyslel Robert Webb, i ostatním členům kapely se líbil. Obal byl navržen podle etikety marmelády značky
Golden Shred. Ve skutečnosti to mělo trojí význam. Hudba byla zahradní přístřešek od slovesa "zbavit", což znamená,
že je ve spojení s přírodou. "Zahradní kůlna" je také místem, kde lidé - zejména muži - provádějí všechny druhy
činnosti při "oddechovém čase". Konečně podobnost výslovnosti s Golden Shred - tato značka marmelády je stále
k dispozici a umělecká díla autora evokují starší a lepší "anglické" společenské klima. |
England 1997 (zleva doprava): Robert Webb, Martin Henderson, Jode Leigh, Frank Holland Nová sestava kapely (zleva doprava): Robert Webb (keyboard, vocals), Steve Laffy (drums, percussion), Maggie Alexander (vocals), Alec Johnson (guitar, vocals), Martin Henderson (bass, vocals) | |
Marmeláda výše uvedeného názvu graficky podobná obalu první desky skutečně existuje... | |
|
Oficiální stránky: www.englandprogrock.com Další zdroje: http://www.backgroundmagazine.nl/Specials/InterviewEngland.html https://leespeaksoutaboutmusic.wordpress.com/2018/09/07/ulee-speaks-about-music-100/ http://www.mindspring.com/~agmedia/england/home.html |
|
mbrezny@centrum.cz ...a vzkaz autorovi! |