DREAM THEATER - CHROMA
Zpět Dolů...





 BIOGRAFIE
 DISKOGRAFIE
 GALERIE
 LINKY

Co jej donutilo opustit bouřlivě a šíleně ohromující zvuk skupiny Dream Theater?
Co jej přimělo odstěhovat se do státu New Mexico, pak do L.A. a nakonec (nicméně není nic konečného pro kočovníka), do Costa Ricy?
Co jej přimělo vytvořit třpytivě, blikotavě, hloubavě filmovou hudbu, která skrývá jakoby v děloze početí osamělosti?

Odpovědí je CHROMA KEY, název skrývající pomyslnou nálepku skupiny, jejíž domov je chráněn především v myšlenkách a hlavě Kevina Moore, v osamoceném člověku, kupodivu zcela klidným, ještě ne zcela vyrovnaným, v člověku s úmysly vplout svými nesmělými zvuky do duševních proudů, o kterých jste dosud nevěděli a ani je nevnímali je.
Ale ještě zpět k první otázce, pro kterou ve skutečnosti hovoří Mooreová snová nadpřirozenost. V podstatě ji Kevin Moore systematicky objevoval postupně, pomocí tří stále více úspěšnějších desek, které se zdály navenek svou formou lehce nepochopitelné a ve své době i celkem nelogické.


Zpět   BIOGRAFIE


Majesty 1986 Kevin Moore se narodil 26. května 1967, v Kings Park na předměstí Long Island, New York. Začal se učit na klavír ve svých pěti letech a napsal svoji první píseň ve 12 letech. Jako dospívající Moore hrál se dvěma krátkodobě trvajícími kapelami - Crystalbeast a Sidewinder - to ještě před nástupem ke svému příteli z dětství Johnu Petruccimu do kapely Centurion.

Po absolvování střední školy v roce 1985 se, Moore zapsal na SUNY Fredonia v New Yorku ke studiu klasické hudby. Po prvním semestru ze školy kytarový dříč Petrucci přesvědčil Mooreho, aby se připojil k jeho nové kapele, MAJESTY - která se později stala známá jako Dream Theater - spolu s baskytaristou John Myungem. Petrucci a Myung už předtím angažovali kolegu z Long Islandu Mike Portnoye na bicí během jejich krátkého pobytu na Berklee College of Music v Bostonu.

Moore hrál s kapelou během vánočního volna a poté zanechal vysoké školy a přidal se na plný úvazek ke skupině, které pak během léta přidával klávesové části skladeb, které již byly dříve napsány skupinou. Když se k ni m připojil bývalý člen "Franke and the Knockouts" Charlie Dominici jako zpěvák, mohli začít koncertovat po New Yorku. Dream Theater podepsali smlouvu s Mechanic Records v roce 1988. Jako další svůj příjem Moore dával soukromé lekce hudební teorie známým z okruhu jeho rodičů.

Debutové album Dream Theater z roku 1989 "When Dream and Day Unite" přineslo skupině srovnání se známými progresivními rockovými kapelami jako jsou Rush a Queensryche. Bohužel, Mechanic nebyli schopni plnit dvé finanční sliby, které slíbili Dream Theater před podpisem jejich smlouvy, takže propagační turné k albu se skládalo z pouhých pěti koncertů. Po čtvrtém show byl Dominici vyhozen kvůli tvůrčím rozdílům. Trvalo to další dva roky než Dream Theater vybrali nového zpěváka.

Při svém hledání zpěváka Dream Theater vyzkoušeli více než 200 lidí, než se objevil James LaBrie z kanadské glam metallové kapely Winter Rose. Po podepsání smluvy na sedm alb s labelem ATCO Records, divize Elektra Records, přišel v roce 1992 průlom kapely s albem "Images and Words". To představilo i nejvyše oceněný hit kapely "Pull Me Under", který obsahoval i slova od Moorea a dosáhl #10 příčky na Billboard Mainstream Rock chart. Video k této písni k častému předvádění díky rotaci na MTV nakonec dohnalo skupinu k zisku rekordní zlaté desky certifikované ve Spojených státech a platinovou desku v Japonsku.

V roce 1994 skupina vydala své třetí studiové album "Awake", což bylo nejvýše oceňované album s Moorem, obsadilo #32 pozici Billboard charts. Album bylo viděno některými jako nejtemnější dílo Dream Theater kvůli lyrickému obsahu mnoha písní zabývájícími se vnitřními konflikty. Také obsahovalo Mooreho autorskou píseň, oblíbený klavírně laděnou balada s názvem "Space-Dye Vest", která popisuje zlomené srdce muže, listujícího časopisem a nalézajícím zalíbení do cizí modelky ve vestě. Píseň je jedna ze dvou písní Dream Theater, kterou nikdy nehráli naživo s kapelou.

Krátce před mícháním "Awake" Moore oznámil, že se chce soustředit výhradně na své vlastní hudební zájmy a ukončení práce s Dream Theater. V tiskové zprávě z 22. srpna 1994 říkal: "Dospělo to až k bodu, kde je můj názor [psaní písní] byl tak odlišný od zbytku kapely, že jsem měl problémy týkající se každé jiné mé myšlenky. Současně jsem našel velké uspokojení psaním a nahráváním mého vlastního materiálu. Nakonec se stalo pro mě důležitější než cokoli jiného." Ačkoli Dream Theater jej od té doby zvali, aby si nimi hrál v různých představeních, Moore řekl, že preferuje, aby pokračoval ve své kariéře na rozdíl od ohlédnutí zpět.

25. 9. 2005
Ex-klávesista DREAM THEATER Kevin Moore hovořil s Electricbasement.com o tom, proč se rozhodl skládat pod hlavičkou CHROMA KEY a opustit DREAM THEATER před pár lety. "Ke konci periody u DREAM THEATER jsem si užíval jejich komplexní metody méně a méně a identifikoval se s hudbou, která se vyjadřuje méně majestátně, grandiózně ve svém projevu," vysvětlil. Na otázku, zda nyní upřednostňuje jednodušší a klidné hudební výrazivo, on potvrzuje, "Jo, klidné. Tenhle boj je interní."



Po odchodu od Dream Theater Moore přesídlil do Nového Mexika a začal psát písně pro své sólové album. Jeho první projekt byla demo kazeta s názvem "Music Meant To Be Heard", která obsahovala písně s mluveným slovem-ukázky rozhovorů, které nahrál s cizinci během jeho cesty napříč celou zemí. Většinu z těchto písně později vydal v roce 1999 na limitovaném vydání CD s názvem "This Is A Recording". Během těchto demo nahrávání Moore také přispěl klávesovými party pro progresivní metalovou skupinu Fates Warning v roce 1997 pro album "A Pleasant Shade of Gray" a později na jejich album z roku 2000 "Disconnected".

V roce 1998 Moore vydal své první sólové album "Dead Air For Radios" pod hlavičkou projektu Chroma Key v produkci vlastní nahrávací společnosti Fight Evil Records. "Tak jak bylo obtížné to předvést, který přístup psaní lze označit, jako oporu. Bylo to především reflexivní a bezmyšlenkovité. Nebylo to zas tak závratně obtížné než jiné věci, ale cítil jsem přitom méně a méně tvořivosti. To byl základ rozkouskování těch obtížných částí pomocí utváření metodou vypíchni a vlep. A v té samé době jsem pracoval na hudbě, která je dnes označována jako Chroma Key, označení víceméně nevinné, více otevřené, mnohaprostorové a orientované spíše písňově než na okázalé předvedení. Přimkl jsem se více k této hudbě, u které jsem se naučil jak psát a vzdálit se od hudby, o které jsem nevěděl, jak ji psát."

Moore nahrál první album spolu s kytaristou Jason Andersonen a členy Fates Warning Markem Zonderen a Joey Verou. Album bylo překvapivě éterické a plné oduševnělých písní, které oživily zapomenutou frázi "defies categorization" (=nezaškatulkovatelné). Vybavuje se při něm hudba Petera Gabriela, Marka Hollise, Pink Floyd, The Cure, Midge Urea, Ena a cupitavé roztříštěné prvotřídní filmové produkce. Album představovalo temně ambientní zvuk, blížší k Peteru Gabrielovi a Tori Amos, než ke složitému a komplikovanému stylu Dream Theater. Ve zpětném pohledu si fanoušci Dream Theater všimli, že Moore důkladně prozkoumal styl složení "Space-Dye Vest." Debutového alba se od té doby prodalo zhruba 10.000 kopií po celém světě. Album nicméně rychle a potichounku zaplnilo recenze po celém světě, obvzláště pak v Evropě, kde se album stalo velkým prodejním úspěchem.

V roce 2000 se Moore odstěhoval do Los Angeles, kde natočil digitálně-tématické album "You Go Now". Sestava pro tuto nahrávku tvořil Moore, David Iscove hrající na kytary a Steve Tushar na smyčky a programování. Nové album tvoří hádanku vzdálenější a hloubější, přichází destilát přece už jenom pozoruhodné a jedinečné emocionální palety. "Říkal jsem, že jde více společné dílo, než bylo první album," uvádí Moore. "Je zde více muzikantů, než na první nahrávce, ale napsal jsem většinu, zatímco na prvním CD mnoho napsal, aranžoval a nahrával můs spoluproducent Steve Tushar.

Začínal jsem se spoustou klavírních nápadů někdy v létě. Vešel jsem do pokoje s piánem a během pár měsíců, jsem si nastínil jednoduché nápady, myslím, že album se zdá více akustické než první. Fascinující věcí tohoto CD "You Go Now" je, jak smetanově a akusticky doopravdy zní. Tusharovy naprogramované bicí jsou nejorganičtější a nejrealističtější, než můžete slyšet kdekoliv jinde. Album je také zlehka dotčeno akustickými kytarami, elektronickými kytarami, basou a samozřejmě Mooreovými vizionářskými poli klávesových tónů. Převyšuje jako nějaký druh předtuchy, sardonická, hypnotická stráž, Moore přidává svůj zpěv, který vcelku, evokuje a stojí čelem ke spleti legendárních, reclusive, osamělých obrazů, připomínajících Briana Eno, Roy Harpera, Petera Gabriela, Roger Waterse, Petera Hammilla, Johna Cale, a dokonce i Colina Newmana z Wire.

Během svého pobytu na západním pobřeží Moore krátce navštěvoval California Institute of the Arts, kde natočil vtipný dokument s názvem "Octember Revolution", ve kterém popsal Jižní Kalifornii jako bránu-komunita intervence. Pak se odstěhoval do Kostariky, kde se objevil v rádiu "Radio For Peace International", vyrábějící dvoutýdenní vysílání rozhlasového programu. Některé jeho práce byly později vydány pouze na internetovém albu "Memory Hole 1".

V roce 2004 Moore vypustil své třetí album Chroma Key dotýkající se veřejné oblasti filmu zabývajícím se vyzařováním určité nálady s úmyslem napsat k němu pseudo-zvukovou stopu. Zvolil si film "Age 13", vzdělávací film z roku 1950, původně pro použití ve veřejných školách. Uchopil stávající film, zpomalil jej na polovinu rychlosti a nechal se unášet náladami, texturami a přehráváním písní, které složil. Výsledkem je album "Graveyard Mountain Home" včetně DVD filmu s hudebním doprovodem od Moorea. Jeho nejnovější Chroma Key vydaný projekt na InsideOut Music, "Graveyard Mountain Home", se odklání od normální rockové desky. "Namísto nahrávání něco konvenčního, jsem chtěl nalézt starý film s určitou náladu a umožnit mu, aby určoval písně," řekl. Nalézá rovnováhu v umění a apeluje na popové cítění, "Je to netradiční," řekl Moore. "Byl jsem limitován tímto způsobem. Doufám, že i když je to nekonvenční, bude stále efektivní. Nechtěl jsem vydat náročné album, některé experimentální věc a říkal, "Pokud se vám to nelíbí to, tak nejste dostatečně vstřícní,." Chtěl jsem popové album, aby bylo úspěšné na určité úrovni. Přinejmenším CHROMA KEY lidem, kteří mají rádi ostatní alba CHROMA KEY, se do toho budou moci dostat. Jsou zde větší hloubky na tomto albu, než na posledních dvou CHROMA KEY albech."


V roce 2003 kytarista Fates Warning Jim Matheos požádal Moorea, aby se k němu připojil ke spolupráci na novém projektu, spolu s tehdejším bubeníkem Dream Theater Mike Portnoyem a zpěvákem Pain of Salvation Danielem Gildenlöwem. Kapela, kterou vytvořili byla pojmenována OSI, podle krátkodobě živoucího projektu vládní agentury Office of Strategic Influence po atentátech 11. září 2001. Hudebně je lze popsat jako směs temnější Chroma Key, melodické zaměření na kytary a tvrdost Fates Warning a Dream Theater. Vzhledem k tomu, že Moore a Gildenlöw uchopili Matheosovy demo myšlenky v různých směrech, Matheos nakonec využil Mooreovy vokální schopnosti na albu "Office of Strategic Influence" a Gildenlöw nakonec projekt opustil.

V dubnu 2006 Moore a Matheos vydali druhé album OSI s názvem "Free". Na albu opět vystupoval Portnoy na bicí - i když tentokrát pouze jako studiový hráč - stejně jako Joey Vera z Fates Warning nahrál basové party. Krátce po vydání alba OSI také vydali EP "re: free", jehož součástí jsou remixy tří písní "Free" a video z alba k titulní skladbě. Na jaře roku 2006 Moore a Matheos naznačil v různých rozhovorech k možnému turné na podporu alba, ale nic nakonec se neuskutečnilo. Tato skupina tak s největší pravděpodobností zůstane pouze studiovým projektem.

V dubnu 2009 OSI vydala své třetí studiové album "Blood", kterého se zůčastnil bubeník skupiny Porcupine Tree Gavin Harrison místo Portnoye. Mikael Akerfeldt ze skupiny Opeth se také se objevil jako hostující zpěvák na jedné skladbě, zatímco Tim Bowness No-Man přispěl vokály k bonusové skladbě. Při nahrávání alba Matheos e-mailem posílal nápady Mooreovi, který říkal, že "je vyšperkoval" a dodal efekty. V propagaci alba na svých internetových stránkách skupiny prohlásil, že "Blood je zřejmě jejich nejlepší album."

V roce 2011 vydali prohlášení, že mají připraveno již čtvrté album, které by se mohlo objevit v létě 2011. Tak ne v létě, ale až počátkem roku 2012.

FILMOVÉ SOUNDTRACKY

Krátce po vydání prvního alba OSI Moore přesídlil do Istanbulu v Turecku, kde složil soundtrack k hororu, "Okul (škola)", který byl následně vydán jako sólové deska s názvem "Ghost Book" v roce 2004. Když režisér Taylan Brothers, hledal hudebníka pro hudbu k jejich filmu, dozvěděli se, že Moore se nachází v Istanbulu. Shodou okolností byl film založený na knize s názvem "Hayalet Kitap", která obsahuje i odkaz na píseň, "Space Dye-Vest" od Moorea. jelikož autor scénaře Dogu Yucel je také, jak sám prohlásil, fanouškem Dream Theater a Kevina Moorea.

V roce 2006 se Moore znovu spojil s tureckými výrobci pro jiný projekt, soundtrack k filmu "Küçük Kiyamet (Malá apokalypsa)," popisujícím hrozivý příběh turecké rodiny roztrhané při zemětřesení. Bylo to založeno na krátkém příběhu, který napsal Taylans a do scénáře přepsal Yucel. Film získal ohlas od tureckých kritiků, mnoho z jej uvedlo jako jeden z nejlepších filmů roku 2006. Sám Moore byl za hudbu nominován na cenu SIYAD Movie Award. Ve filmu hráli nejznámější turečtí herci a herečky jako Basak Köklükaya, Cansel Elçin a Ilker Aksum.

V březnu 2007 Moore hrál malé představení na Balo Stage v Istanbulu. Bylo to poprvé, co hrál Chroma Key a OSI materiál pro fanoušky a popisoval to jako pokus "hrát nějaké písně pro místní fanoušky." Během rozhovoru na MTV Turkey na koncertě Moore oznámil plány na nahrávání debutového alba industriální rockové skupiny "Makine". Album bylo později vydáno na začátku roku 2010.

V září 2010 Moore oznámil financování projektu na natočení a vydání soundtracku hudby k filmu "Küçük Kiyamet." Jeho finanční nároky dosáhly 3.000 dolarů a album s názvem "Shine" bylo vydáno. Fanoušci ale překonali 3.000 dolarů objednávkami, když za méně než 24 hodin překonal 10.000 dolarů celkem.


Zpět   DISKOGRAFIE
Kytara: Dave Iscove
Klávesy, zpěv a basa: Kevin Moore
Produkce: Kevin Moore a Steve Tushar
Výroba a mixáž: Steve Tushar
Graveyard Mountain Home
Special edition, 2004

Seznam skladeb:
01. YYY
02. Give Up
03. White Robe
04. Mother's Radio
05. Graveyard Mountain Home
06. Salvation
07. Before You Started
08. Human Love
09. Come In, Over
10. Pure Laughter
11. Andrew Was Drowing His Stepfather
12. Sad Sad Movie
13. True and Lost
14. Again Today
Kytara: Dave Iscove
Klávesy, zpěv a basa: Kevin Moore
Produkce: Kevin Moore a Steve Tushar
Výroba a mixáž: Steve Tushar
Graveyard Mountain Home
vydáno r. 2004

Seznam skladeb:
01. YYY
02. Give Up
03. White Robe
04. Mother's Radio
05. Graveyard Mountain Home
06. Salvation
07. Before You Started
08. Human Love
09. Come In, Over
10. Pure Laughter
11. Andrew Was Drowing His Stepfather
12. Sad Sad Movie
13. True and Lost
14. Again Today
Klávesy, zpěv a basa: Kevin Moore
Memory Hole 1
(Internet-only release), 2004)

Seznam skladeb:
Enduring Freedom Part 1:
01. It Goes Something Like This
02. Homily
03. The Little Parts We Like
04. When Fear Ends
05. I'd Like to Beat You Up
06. Verily
07. Saying This In a Time of War
08. Christmas Message
Enduring Freedom Part 2:
01. So You Become
02. Mother of Exiles
03. Black Horse Carousel
04. Preacherman Show
05. Why Is It
Meet the New Boss:
01. Our Folks
02. State of the Union
03. What the Bastards Say
04. The Mark of the Wizard
05. The Christ Android
06. Think Back
Kytara: Dave Iscove
Klávesy, zpěv a basa: Kevin Moore
Produkce: Kevin Moore a Steve Tushar
Výroba a mixáž: Steve Tushar
You Go Now
vydáno r. 2000 u fy Fight Evil Records

Seznam skladeb:
01. Get Back In The Car [5:02]
02. Another Permanent Address [5:03]
03. Nice To Know [4:28]
04. Lunar (3:14)
05. When You Drive [5:24]
06. Subway (4:34)
07. Please Hang Up [1:58]
08. Astronaut Down [4:56]
09. You Go Now [4:20]


This Is a Recording
(Limited-edition demos), vydáno r. 1999

Seznam skladeb:
01. Squelch
02. Hay Day. May Day. Help
03. Wednesday the Sky
04. Roll Away the Stone
05. Nora
06. On The Page (early version)
07. Blusong
08. S.O.S. (demo version)
09. Because the Plane Crashed
10. The Fucking Mouse
11. Shallow
12. Hollow
Z roku 1995 Chroma Key demo:
13. On The Page
14. Watercolor
15. Chroma Key
Colorblind (CD single)
vydáno r. 1999 u fy Fight Evil Records

Seznam skladeb:
01. Colorblind [radio edit]
02. On the Page [radio edit]
03. Even the Waves [radio edit]
04. Blanket [demo]
05. On the Page [demo]
06. Even the Waves [demo]


Obsahuje 6 skladeb obsahujících alternativní verse písní, demosnímky a nevydané skladby.
Kytara: Jason Anderson
Basa: Joe Vera
Klávesy: Kevin Moore
Bicí: Mark Zonder
Produkce: Kevin Moore a Mark Zonder
Dead Air For Radios
vydáno r. 1998 u fy Fight Evil Records

Seznam skladeb:
01. Colorblind
02. Even the waves
03. Undertow
04. America the video
05. S.O.S.
06. Camera 4
07. On the page
08. Mouse
09. Hell mary

Klávesy: Kevin Moore
Produkce: Kevin Moore
Music Meant To Be Heard
demo casette r. 1996

Seznam skladeb:
01. On The Page
02. Sounds Like Watercolor
03. Chroma Key

Všechny texty napsal Moore.

SKUPINA
Jim Matheos - kytary, klávesové nástroje, programování
Kevin Moore - zpěv, klávesové nástroje, programování
Gavin Harrison (Porcupine Tree) - akustické bicí ¨ (nahráno v Harrisonnově domu v Londýně)
"Fire Make Thunder"
Vydáno: 27. 3. 2012, Metal Blade Records

Seznam skladeb:
  01. Cold Call (00:00)
  02. Guards (00:00)
  03. Indian Curse (00:00)
  04. Enemy Prayer (00:00)
  05. Wind Won't Howl (00:00)
  06. Big Chief II (00:00)
  07. For Nothing (00:00)
  08. Invisible Men (00:00)

Celková délka: [43:10]

Masteringu se ujal známý inženýr Roger Siebel.
Desku produkují Moore a Matheos.
Veškeré nahrávání pro "Fire Make Thunder" s výjimkou bicích realizovali Moore a Matheos ve svých domácích studiích a bicí byly zaznamenány doma u Harrisona v Londýně.
Jim Matheos - kytary, klávesy, programování (Fates Warning),
Gavin Harrison - akustické bicí (Porcupine Tree),
Kevin Moore - zpěv, klávesy, programování (Chroma Key, ex DT),
a jako hosté:
Mikael Akerfeldt - zpěv ve skladbě Stockholm (Opeth),
Phil Magnotti - provedl mixáž (Grammy winner).
"Blood"
vyšlo 2009 a obsahuje

Seznam skladeb:
  01. The Escape Artist (05:51)
  02. Terminal (6:30)
  03. False Start (3:05)
  04. We Come Undone (4:04)
  05. Radiologue (6:05)
  06. Be The Hero (5:51)
  07. Microburst Alert (3:48)
  08. Stockholm (6:41)
  09. Blood (5:26)

V limitované edici je připraveno i druhé CD se skladbami (cca 25 min.): :
  01. No Celebrations - vocals/lyrics by Tim Bowness
  02. Set It On Fire - cover of the Elliott Smith song
  03. Communicant - extended version of the regular CD track

Jim Matheos - kytary, klávesy, programování (Fates Warning),
Mike Portnoy - bicí (Dream Theater),
Kevin Moore - zpěv, klávesy, programování (Chroma Key, ex DT),
a jako hosté:
Steven Wilson - zpěv (Porcupine Tree),
Sean Malone - basová kytara (Gordian Knot, Cynic).
"Free"
vyšlo 21. 4. 2006 a obsahuje

Seznam skladeb:
  01. Sure You Will (03:46)
  02. Free (03:20)
  03. Go (04:16)
  04. All Gone Now (05:13)
  05. Home Was Good (05:03)
  06. Bigger Wave (04:30)
  07. Kicking (03:52)
  08. Better (04:06)
  09. Simple Life (04:00)
 10. Once (06:34)
 11. Our Town (03:20)


V limitované edici je připraveno i druhé CD se skladbami:

  01. OSIdea 9 (03:33)
  02. Set It On Fire (03:42)
  03. Communicant (03:47)
  04. When You're Ready (demo) (03:09)
  05. Remain Calm (04:08)
  06. Old War (01:06)
Jim Matheos - kytary, klávesy, programování (Fates Warning),
Mike Portnoy - bicí (Dream Theater),
Kevin Moore - zpěv, klávesy, programování (Chroma Key, ex DT),
a jako hosté:
Steven Wilson - zpěv (Porcupine Tree),
Sean Malone - basová kytara (Gordian Knot, Cynic).
"Office of Strategic Influence"
vyšlo 17. února 2003 a obsahuje

Seznam skladeb:
  01. The New Math (what he said)
  02. OSI
  03. When You're Ready
  04. Horseshoes and B-52's
  05. Head
  06. Hello, Helicopter!
  07. Shut Down
  08. Dirt From a Holy Place
  09. Daydreams and Lapses
  10. Standby (looks like rain)

V limitované edici jsou připraveny i následující bonusové skladby:
  Set The Controls For The Heart Of The Sun (8:49)
  New Mama (2:22)
  The Thing That Never Was (17:21)


Texty Moore u skladeb: 2, 3, 5, 6, 9 a 9.

OSTATNÍ PROJEKTY
Kevin Moore - zpěv, klávesy, programování (Chroma Key, ex DT)
"Shine"
CD Soundtrack, vyšlo 2010

Seznam skladeb:
01. Window Theme
02. Departures
03. Uyku
04. Arrivals
05. Graveyard View
06. Hypnogogic
07. Mosquito Dream
08. Korkma
09. Zeki Cycle
10. Hypnopompic
11. Bulutlar
12. Mezar Isimleri
13. Lights Out
14. Sh
15. Çikmak
16. Shine
Kevin Moore - zpěv, klávesy, programování (Chroma Key, ex DT)
Ghost Book
CD Soundtrack "Okul", vyšlo 2004

Seznam skladeb:
01. Rhodes Song
02. Prayer Call
03. Piano Theme
04. Roof Access (Day)
05. Far Fara
06. P.S.
07. Library Noise
08. Overhead
09. Romantik
10. The Hecklers
11. Mirrors and Phones
12. Shall We Jump
13. Cowbloke
14. Erotik
15. Roof Access (Night)
16. Hallways and Light
17. Afterschool
18. Sad Sad Movie

Zpět GALERIE
A několik obrázků Kevina Moore v jeho současné podobě, tak změněné oproti vystupování s Dream Theater. Je ale zřejmé, že to souvisí s jeho hudebním obratem.








Zpět LINKY
  Oficiální stránka skupiny:   www.chromakey.com

www.themooreatorium.com/

Zpět Nahoru DREAM THEATER
Made by 
©  2001-2011 
Menu
mbrezny@centrum.cz 
...a vzkaz autorovi !